haihaihaihai...
Rosa, ik had je nog niet welkom geheten geloof ik. Bij deze dan maar voor ik het weer vergeet. Van harte welkom in de bar!!
Ik ben echt chago, ben geloof ik niet de enige hier... :-\
Na een telefoongesprek (dat op zich wel leuk was, maar niet alle mededelingen dus) en een msn-gesprek e.d. heb ik een beetje het idee gekregen dat ik echt de enige ben voor wie het forum hier echt iets betekent zeg maar, en iedere buitenstaander zou natuurlijk meteen denken van 'uhhh het zijn toch maar wat lettertjes op internet??' maar voor mij is het dus meer, en ik dacht dat ik niet de enige was, maar blijkbaar zou niemand anders er echt wakker van liggen als dit allemaal niet zou zijn en de fandag niet etc etc...
aan jullie dus de taak dit tegen te spreken... Naja, het probleem was iets minder klein eigenlijk, maar toen ging ik erover nadenken en kwam ik daarop uit...
(ok mss beetje vergezocht in mijn negatieve stemming...)
En daarnaast is het gewoon een bijzonder irritante eigenschap van mij dat ik weliswaar gigantisch enthousiast ergens over kan zijn, wat dus meestal nog wel als positief te beschouwen valt
- nou ja, jullie kennen me wel he
- maar dat dat enthousiasme er ook voor zorgt dat ik in 1 klap megamegachago word als datgene waar ik zo enthousiast over was, niet meer door blijkt te gaan...
Dat kan ik dan niet goed hebben op de een of andere manier
maar ja als ik me ergens veel te veel op verheug dan kan ik t eigenlijk op mn vingers natellen dat het niet doorgaat... soort wet van murphy of hoe heet dat...
Naja, dit is een beetje in vage termen allemaal, mss dat jullie het ook wat concreter begrijpen (een bepaald iem iig wel
), het komt erop neer dat ik chago ben, en ook omdat bio slecht ging, althans ik had veel meer fout dan ik gedacht had
en ik heb ws niet de 8,2 die ik wilde hebben. En ik weet dat dit arrogant is en mss wel beledigend voor mensen die blij zouden zijn met veel lager, sorry sorry, ik kan er niets aan doen, ik wilde nu eenmaal graag een 8,2 en omdat ik die hoogstws niet heb, ben ik dus niet tevreden, zo simpel is het.
Robbie, idd, wat Ovide zei... niet te negatief over jezelf hoor, daar bereik je echt helemaal niks mee (ok, met dit chago zijn van mij ook niet
maar daar kan ik fftjes niet aan doen hoor...) (hrm, bij jou mss wel hetzelfde... argh, dit is een btje vaag, iemand anders opvrolijken terwijl je zelf ook chago bent
)
Rosa, idee voor filmpje: kijk in het filmtiptopic... mijn filmtip daarin was Amelie... maar daar moet je ws maar net van houden he...
Ovide, sterkte met je ogen... :-\ offeh ja hopelijk juist niet al te hoge sterkte natuurlijk
.
Annuh, idd, bekijk het van de positieve kant (ga ik weer
), nu kan er tenminste niemand doorheen praten morgen
.
Nou dat was weer mijn geblabla voor vandaag denk ik... :-\