Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2108262 keer)

Offline rosa

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #9840 Gepost op: 23-05-2003, 07:07:15 »
Eindelijk intikker, je hebt een plaatje!
Zoohee, vroeg! Maar wel laatste dagje voor weekend. Hoewel...morgen ook lekker bezig met school... :-\
eens kijken of ze vandaag nog een beetje naar me willen luisteren!

werkse, uitrustze or whatever vandaag!

nog 2 dagen, 5 uren en 54 minuten! :)

En tot de ontknoping???? ???

« Laatst bewerkt op: 23-05-2003, 07:07:35 door rosa »

Offline intikker

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #9841 Gepost op: 23-05-2003, 12:13:58 »
Eindelijk intikker, je hebt een plaatje!

't is dat je het zegt... anders had ik er waarschijnlijk over heen gelezen. Bij deze, heel erg bedankt voor diegene die dat gefixt heeft!!. Net eindelijk de 10e aflevering gezien. Klopt eigenlijk best wel met wat hier op het topic over die aflevering werdt verteld  :D. Ga nu maar eens inhoudelijk reageren op de afleveringen...

Gr. en veel plezier vandaag nog...

Sjors

Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #9842 Gepost op: 23-05-2003, 12:21:58 »
ja ik woon inderdaad in Tilburg, en er wonen inderdaad een hoop leuke mensen hier.

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #9843 Gepost op: 23-05-2003, 15:04:01 »
Wat is mijn leven de laatste tijd toch zo ongelooflijk f-ing ironisch!  >:(

Alles, maar dan ook ALLES, doet suggereren dat ik en X gewoon bij elkaar moeten horen.

Er was weer zo'n domme online testen X had die gedaan en wat is de uitkomst:

Kortom helemaal ik.  ::)

Zo dat moest ik ff kwijt, nu eerst een Bavaria...

Oh en proficiat enzo aan alles en iedereen die in de afgelopen dagen iets te vieren had enzo.

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #9844 Gepost op: 23-05-2003, 15:10:27 »
agossie mannie... :)

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #9845 Gepost op: 23-05-2003, 15:42:52 »
Al de hele serie kijk ik samen met m'n moeder. En nu heeft ze een nieuwe vriend. Die heeft haar uitgenodigd voor morgenavond (finale WIDM notabene!!!) om het eurovisie songfestival te kijken!!!  :o >:( >:( >:(
En ze gaat naar hem toe ook. En ik hier maar in m'n eentje (met al m'n vrienden) naar de finale kijken. Kijk... daar kan ik van balen. >:( >:( >:(

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #9846 Gepost op: 23-05-2003, 16:38:29 »
Al de hele serie kijk ik samen met m'n moeder. En nu heeft ze een nieuwe vriend. Die heeft haar uitgenodigd voor morgenavond (finale WIDM notabene!!!) om het eurovisie songfestival te kijken!!!  :o >:( >:( >:(
En ze gaat naar hem toe ook. En ik hier maar in m'n eentje (met al m'n vrienden) naar de finale kijken. Kijk... daar kan ik van balen. >:( >:( >:(

neem 't je moeder niet kwalijk..'t zijn vast de hormonen.  ;)

Offline kabouter

• Forumlid
« Reactie #9847 Gepost op: 23-05-2003, 17:38:12 »
Eigenlijk moet je blij zijn! ;D Je kunt gillen, huilen enz. zonder zo'n opmerking van : gedraag je nou eens :P
Zak chips erbij en veel plezier. ;)

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #9848 Gepost op: 23-05-2003, 17:54:44 »
Heej!

Pff, t was me een dag wel weer...
Het was nie echt super leuk op school, gelukkig ging rep economie wel goed! En misschien mag ik volgend jaar zelfs latijn laten vallen!! :D Normaal mag dat nooit, alleen omdat ik gewoon superslecht op latijn sta mag ik daarvoor in de plaats mss spaans nemen, alleen dan moet ik een jaar inhalen en dat zie ik ook nog niet echt zitten, dus nog maar ff kijken...

Vanavond ER! :) En ik heb morgen atletiek, dus ga maar wat vroeger naar bed dan normaal... Heb wel zin in atletiek, als ut maar beetje droog blijft... ::)

Maarja, kom straks nog wel ff langs denk ik, doegh :-*

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline rosa

• Forumlid
« Reactie #9849 Gepost op: 23-05-2003, 18:14:47 »
Hallo!

zoo, ben weer thuis...nogal moe, maarja. Op de een of andere manier altijd na een vrije dag..Maar nu is het weekend. :D Helaas staat er een krat met mappen en schriftjes ed voor de rapporten op de tafel te wachten op mij.. >:(

Annuh, jammer joh, dat je alleen zit. Maar je was toch niet meer besmettelijk, nodig iemand uit!

Robbie, jouw berichtje snap ik niet helemaal, maarja, ben ook nieuw hier

Vanavond filmpje huren....iemand een leuk idee??

doeii Rosa

Offline Marmer14

• Forumlid
« Reactie #9850 Gepost op: 23-05-2003, 18:48:23 »
Heej!

Pff, t was me een dag wel weer...
Het was nie echt super leuk op school, gelukkig ging rep economie wel goed! En misschien mag ik volgend jaar zelfs latijn laten vallen!! :D

Ik heb ook Latijn laten vallen, maar daar begin ik nu spijt van te krijgen, want nu zit ik met tekenen in het vrije deel opgescheept: niks aan, bijna alleen nog maar theorie, 4 werkstukken per week >:(  

En tóch is Toine de mol!!!!

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #9851 Gepost op: 23-05-2003, 18:53:45 »
Robbie, jouw berichtje snap ik niet helemaal, maarja, ben ook nieuw hier

Hmm gewoon, iemand waar ik best wel een crush op heb, heeft zo'n testje gedaan van "Who would be your ideal cartoon boyfriend" (wie is je ideale cartoon vriendje) En het resultaat was dus datgene wat ik hierboven geplakt heb.
Insecure type, boy with inferiority complex,... dat zou dus de ideale vriend zijn.

En die beschrijving ben IK helemaal. Het is maar een domme test, maar er komen de laatste tijd overal van die rare voortekens dat wij 2 goed bij elkaar passen.

Vond het gewoon een beetje frustrerend ironisch dat er van overal "voortekens" komen, maar dat ik enkel een crush op die persoon heb, maar niet andersom.

Haha ik heb het alleen maar ingewikkelder gemaakt volgens mij. :)
Negeer het maar gewoon. ;)

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #9852 Gepost op: 23-05-2003, 19:46:46 »
Ik snap het wel, Robbie. Ik denk dat iedereen weleens zou iets heeft meegemaakt/ooit meegemaakt. Nou, ja in ieder geval dat gedeelte (dat je niet weet wat je er aan mee moet)

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #9853 Gepost op: 23-05-2003, 19:54:30 »
He Robbie! Is het weer eens zo ver met je  :P. Spreek die jongen nou gewoon aan en zeg het ronduit ofzo, want volgens mij wordt je hier niet echt gelukkiger van. Love is supposed to be fun, remember  ;) Is het trouwens nog steeds die ene  ::).
Anyway sterkte ermee. We zullen je zondag wel een beetje opvrolijker hoor!  :-* En dat minderwaardigheidscomplex van jou is nergens voor nodig volgens mij. Jij bent wel okee hoor!

Verders niet veel nieuws onder de zon. Gelukkig weekend en een kort weekje in het vooruitzicht.
Morgen ga ik mn ogen maar eens laten opmeten. Ik zie de laatste tijd zo slecht. Bril en lenzen lijken ook niet genoeg te helpen.

Ik ga nog wat bijlezen en dan tv kijken.

Groetjes Ovide

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #9854 Gepost op: 23-05-2003, 20:44:16 »
haihaihaihai...

Rosa, ik had je nog niet welkom geheten geloof ik. Bij deze dan maar voor ik het weer vergeet. Van harte welkom in de bar!!

Ik ben echt chago, ben geloof ik niet de enige hier... :-\
Na een telefoongesprek (dat op zich wel leuk was, maar niet alle mededelingen dus) en een msn-gesprek e.d. heb ik een beetje het idee gekregen dat ik echt de enige ben voor wie het forum hier echt iets betekent zeg maar, en iedere buitenstaander zou natuurlijk meteen denken van 'uhhh het zijn toch maar wat lettertjes op internet??' maar voor mij is het dus meer, en ik dacht dat ik niet de enige was, maar blijkbaar zou niemand anders er echt wakker van liggen als dit allemaal niet zou zijn en de fandag niet etc etc... aan jullie dus de taak dit tegen te spreken... ::)

Naja, het probleem was iets minder klein eigenlijk, maar toen ging ik erover nadenken en kwam ik daarop uit... ::) (ok mss beetje vergezocht in mijn negatieve stemming...)
En daarnaast is het gewoon een bijzonder irritante eigenschap van mij dat ik weliswaar gigantisch enthousiast ergens over kan zijn, wat dus meestal nog wel als positief te beschouwen valt ::) - nou ja, jullie kennen me wel he ::) - maar dat dat enthousiasme er ook voor zorgt dat ik in 1 klap megamegachago word als datgene waar ik zo enthousiast over was, niet meer door blijkt te gaan... ::) Dat kan ik dan niet goed hebben op de een of andere manier :-[ maar ja als ik me ergens veel te veel op verheug dan kan ik t eigenlijk op mn vingers natellen dat het niet doorgaat... soort wet van murphy of hoe heet dat... ::) :(

Naja, dit is een beetje in vage termen allemaal, mss dat jullie het ook wat concreter begrijpen (een bepaald iem iig wel ::)), het komt erop neer dat ik chago ben, en ook omdat bio slecht ging, althans ik had veel meer fout dan ik gedacht had >:( en ik heb ws niet de 8,2 die ik wilde hebben. En ik weet dat dit arrogant is en mss wel beledigend voor mensen die blij zouden zijn met veel lager, sorry sorry, ik kan er niets aan doen, ik wilde nu eenmaal graag een 8,2 en omdat ik die hoogstws niet heb, ben ik dus niet tevreden, zo simpel is het.

Robbie, idd, wat Ovide zei... niet te negatief over jezelf hoor, daar bereik je echt helemaal niks mee (ok, met dit chago zijn van mij ook niet ::) maar daar kan ik fftjes niet aan doen hoor...) (hrm, bij jou mss wel hetzelfde... argh, dit is een btje vaag, iemand anders opvrolijken terwijl je zelf ook chago bent :-X)

Rosa, idee voor filmpje: kijk in het filmtiptopic... mijn filmtip daarin was Amelie... maar daar moet je ws maar net van houden he...

Ovide, sterkte met je ogen... :-\ offeh ja hopelijk juist niet al te hoge sterkte natuurlijk ;).

Annuh, idd, bekijk het van de positieve kant (ga ik weer ::)), nu kan er tenminste niemand doorheen praten morgen ;).

Nou dat was weer mijn geblabla voor vandaag denk ik... :-\

Offline rosa

• Forumlid
« Reactie #9855 Gepost op: 23-05-2003, 20:59:28 »
okay,

Robbie, ik zou maar niet al te veel letten op voortekens,
maar ja ik gelof daar gewoon niet in, jij misschien wel als ik zo'n testje op het net zou doen, zouden mijn husband en ik misschien wel he-le-maal niet bij elkaar passen, maar als er iemand goed bij me past is hij het wel! ;DWeet die ander al dat je een crush op hem/haar hebt ???
Nou ja, weet niet zo goed advies te geven. Denk in ieder geval asjeblieft niet dat je er niet mag zijn ofzo!

Annemieke, dank je voor je welkom. Sterkte met je chag zijn! Gaat hopelijk wel weer over. Ik heb twee films gehuurd, een waargebeurd verhaal over een secteleider(thriller) en voor het tegengewicht: About a boy. Hoe ze waren hoor je misschien nog.
Amelie lijkt mij wel leuk, mijn ega niet denk ik. :-\

Ovide, veel plezier met je buizen en lezen! ::)

Andere allemaal: de groetjes!

Ha lekker Ben&Jerry's erbij, mmm, een bakje, twee lepeltjes :D :P

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #9856 Gepost op: 23-05-2003, 22:03:05 »
Dank allemaal. Misschien liet ik het een beetje te erg uitschijnen ofzo hoor, want zo erg is het niet. Het was gewoon het zoveelste dingetje weer. En ik geloof ook niet echt in voortekens, maar omdat het al de tigste keer is dat zoiets gebeurt, vond ik het wel ff genoeg.

En hij weet wel hoe ik me voel, en we zijn goeie vrienden enzo. Maar iedere keer met van die kleine domme dingetjes krijg ik dan toch weer valse hoop enzo. Maar niet dat ik derpi ben dus. ;)

En iedereen zal dat inderdaad wel eens meemaken, maar het is dan ook m'n eerste keer. :)  :-[ Ben het allemaal nog niet zo gewend, I guess.

En nee ik heb geen minderwaardigheidscomplex, hoor. Ben wel stil en niet zelfzeker enzo. Maar heus niet zo erg.

Anyway laat maar gewoon, ik bedoelde niet echt dat ik er helemaal mee in de put zat ofzo. Moest't ff kwijt. :)

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #9857 Gepost op: 23-05-2003, 22:06:19 »
Hallo iedereen !!

oké, ik heb veel te vertellen denk ik maar dat denk ik altijd en dan is mijn post nooit zo lang als ik dacht dus het zal wel meevallen  ;D

over gisteren:

gisterenmorgen ben ik dus de hele morgen naar Frank De Winne gaan luisteren (de belgische astronaut die in oktober naar de ruimte geweest is) en dat was best wel interessant. Hij had tof beeldmateriaal mee (filmpje en foto's) en kwam echt over als een megasympathieke gast. De 'inleider' sprak hem aan met zijn titels (de burggraaf ingenieur-astronaut) en hij zei meteen: 'Frank is mss een gemakkelijkere aanspreking.' 'k moe zeggen, we zijn echt interessante dingen te weten gekomen. Hij is bv astronaut geworden door...te reageren op een advertentie in de krant  ;D en khad er echt geeeen idee van dat er zoveel mensen meewerken aan zo'n lancering  :o leuke ervaring dus

en toen moest ik dus normaal voetballen maar de leerkracht die alles regelt had een match dubbel geboekt en dus werd onze match verplaatst naar vandaag om 12:30. Normaal gezien worden de matchen pas om 13u gespeeld want we hebben pas gedaan om 12:15 en dan moeten we eten. Wij dus zonder te eten naar de kleedkamer, helemaal aangekleed en klaar: lap, wilde die andere ploeg niet spelen omdat ze bijles hadden. Maar deze keer had de leraar een oplossing: als ik binnen de 2 min een ploeg van 5 mensen kon optrommelen, wilde hij ons laten spelen, gewoon voor de fun. Ik ben , in Del Piero-shirt en trainingsbroek, naar de eetzaal gesprint, heb daar 5 jongens (waaronder Hendrik) van tafel geplukt en we mochten tegen hen voetballen. Het was meeeeeegahip en superfun gewoon. Normaal raak je bij meisjesvoetbal (mini) bij ons op school niet echt vermoeid en nu moest je om de 5 min wisselen  ;D anyway, ze hadden ons eerst onderschat want (op mijn hoekschop  ;D) kwamen we 1-0 voor !! en erna kregen we er nog 9 tegen  ;D ;) oké oké, twas een zwaaaare nederlaag maar het was tegen een jongensploeg en normaal is er geen gemengde competitie maar nu stonden we dus op het veld met de rest van de school er rond die zich afvroeg wat er gaande was omdat dat nie normaal was. En we hebben echt goed gespeeld maar jongens zijn duidelijk sterker in voetbal  ::)

en die match duurde tot 13u, ik moest om 13u in de bijles zijn, dus toen ben ik bezweet in t-shirt de kleedkamer uitgerend, ben iets gaan zoeken om te drinken en ben dan nog naar de bijles gegaan. Ik had echter nog niks gegeten... in de bijles dus 2 boterhammen binnengespeeld (normaal eet ik er 8 's middags) en dan de rest van de middag 'overleefd' op een suikerwafel en een zak chips  ;D

(sry kweet dat ik wat door mekaar aant praten ben) Vanmorgen had ik dus ook nog eens die sb van fysica. Ik haaaat het vak en ik ben zeker grandioos gebuisd. Ik dacht zo van: bwaja, dat ging deftig! tot ik de anderen hoorde  ::) en tot overmaat van ramp kregen we gisteren ons 'voorlopig' examenrooster met wiskunde en fysica op 1 dag ! We dachten van: we laten het verzetten, maar kregen vandaag te horen dat dat onmogelijk wordt. Bijkomend detail: ik sta onvoldoende voor wiskunde, ik heb net de helft voor fysica, en we krijgen ze samen op ... vrijdag de 13e...

iets dat wel nog leuk was aan vandaag:
ik liep in de gang naar de les latijn (het laatste uur) en ik buig voorover om mijn rugzak te nemen en ik zie meneer Lambrecht passeren en ik doe teken naar Hendrik dat hij passeert en ondertss sta ik recht en 2 stappen verder draait hij zich om, kijkt me recht in de ogen en loopt zo (met een glimlach) een stap of 4 achteruit om zich dan weer om te draaien. Ik dacht dat ik flauw ging vallen ...

oké, dat was het zowat voor vandaag en gisteren ( door mekaar) sorry dat ik op niemand gereageerd heb, kheb het daarnet gelezen maar tis me ontglipt (kben al een tijdje aan die post hier bezig, msn staat aan  ::))

dikke zoen  :-* A&K

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #9858 Gepost op: 23-05-2003, 22:08:27 »
nog ff reactie op RA (heb het net gelezen):

ik snap perfect wat je bedoelt hoor ! Ik heb dat ook dat ik zo van die voortekens zie en dan denk van: 'zie je wel !!' maar meestal is die ander dan zo van: 'ja ja ...' dusja  ::) alleen ben ik zo iemand die als ze een voorteken ziet (of meerdere toch tenminste) er echt meer en meer gaat in geloven.

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #9859 Gepost op: 23-05-2003, 22:13:05 »
Inderdeed, vooral als het maar blijft komen.
Meerdere malen exact dezelfde zin zeggen op msn.
Dezelfde humor hebben. Dezelfde dit hetzelfde dat.

Maar dat is waarschijnlijk waarom we good friends zijn.