Zo zeg, nog best wat bij te lezen sinds mijn post van vanavond hier. Thnx Deb en CB voor jullie ontkenningen van mijn post, maarja, ik ben er nog steeds niet gerust op hoor. Natuurlijk vindt iedereen het nu leuk, maar stel dat het agelopen zou zijn, hoeveel mensen zouden daar dan wakker van liggen? En ik durf er ook niet aan te denken hoeveel nu-quasi-harde-kern-mensjes mss toch wel verdwijnen als widm niet meer op de buis is...
:-\ En het ging er in dit geval ook meer om dat iedereen het idd wel erg leuk vindt en ok dan, wel meer dan een paar lettertjes mss, maaaar als je moet kiezen tussen wat-dan-ook van het forum en wat-dan-ook iets anders, gaat
altijd dat andere voor voor heel veel mensen... dat moet iedereen natuurlijk zelf weten, zeker, geen verwijt op zich, maar ja, vind ik jammer omdat dat voor mij niet zo is en omdat ik dus altijd dacht dat ik daarin gelijkdenkenden had zeg maar. :-\
Haha, die violen, nou, ik hoop dat ze helpen
Sjors, goed dat je gestopt bent met roken!! Idd volhouden he!!
je had er gewoon niet aan moeten beginnen maja Abel, thnx voor je opbeurende woorden, maar 'het is bio maar' zou ik toch niet geheel willen zeggen, waarom zou bio minder belangrijk zijn dan iets anders...? Ok wel minder belangrijk dan Grieks of Latijn voor mij, omdat ik dat ga studeren, maar het blijft mn belangrijkste profielvak op zich en ik heb er ook heel lang over gedacht om dat te gaan studeren ipv klassieke talen. Sinds ik echter heb besloten, word ik ook steeds zekerder dat ik de goede keuze heb gemaakt!
Maarre naja niet dat ik bio idd veel belangrijker vind dan iets anders, maar toch ook niet minder belangrijk...
Ow en je mag best vertellen dat je naar de AH bent geweest voor de bonusaanbieding of wat dan ook hoor, tis maar net wat
jij kwijt wilt en als anderen het niet interessant vinden, moeten ze maar gewoon doorscrollen, toch?
Ik heb btw vanavond nog een uurtje een telefoongesprek gevoerd, moest aan de ene kant iem mn excuses aanbieden en aan de andere kant gwoon nog even praten over dat hele gedoe van vanavond... naja er viel blijkbaar niets aan te veranderen, maar het was iig wel weer een gezellig uurtje en ik ben nu ook een
stuk kalmer dan een paar uur geleden
en ik zou me er haast bij neer kunnen leggen
hoewel k t nog steeds jammer vind maar ja,
niets aan te doen dus.
Abel en Sjors, kdurf het bijna niet te vragen maar kben het ff vergeten... kwamen jullie nou zondag...? Zal wel niet, natuurkunde natuurlijk he Abel
. Naja jammer iig (kheb nog niet eens antw gekregen maar denk dat ik t wel weet gwoon...).
Nou ik moet nu echt naar bed, pfff... naja morgen de enige echte moldag, gelukkig, lichtpuntje op de aan-een-stuk-door-natuurkunde-leer-dag -waarop-ik-aan-het-einde-natuurlijk-constateer
-dat-ik-veeeeel-te-weinig-geleerd-heb...
welterusten