Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2108244 keer)

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #9860 Gepost op: 23-05-2003, 22:19:46 »

Maar dat is waarschijnlijk waarom we good friends zijn.

maar daar kunnen ook mooie dingen uit voortvloeien....

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #9861 Gepost op: 23-05-2003, 22:27:58 »
heej mensen! ;D

ik ben er ook hoor zondag! ben dit seizoen niet zoveel langs geweest, maar vind het toch leuk om jullie allemaal te zien! tenminste diegenen die komen dan... kussssss julia

always look on the bright side of life

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #9862 Gepost op: 23-05-2003, 22:30:54 »
Inderdeed, vooral als het maar blijft komen.
Meerdere malen exact dezelfde zin zeggen op msn.
Dezelfde humor hebben. Dezelfde dit hetzelfde dat.

Maar dat is waarschijnlijk waarom we good friends zijn.

ik herken gewoon m'n eigen situatie bij momenten  ::)

en kwou nog ff op dit reageren

Citaat
Na een telefoongesprek (dat op zich wel leuk was, maar niet alle mededelingen dus) en een msn-gesprek e.d. heb ik een beetje het idee gekregen dat ik echt de enige ben voor wie het forum hier echt iets betekent zeg maar, en iedere buitenstaander zou natuurlijk meteen denken van 'uhhh het zijn toch maar wat lettertjes op internet??' maar voor mij is het dus meer, en ik dacht dat ik niet de enige was, maar blijkbaar zou niemand anders er echt wakker van liggen als dit allemaal niet zou zijn en de fandag niet etc etc...

maar nee, dat denk je gewoon maar. Ik denk dat veeelen dit aanvoelen als een plaats (ook al is het virtueel) waar je vanalles kwijtkan wat je kwijt wil en waar je steeds welkom bent. Dat getuigt toch uit het feit dat er toch nog mensen blijven buiten het molseizoen? akkoord, dat zijn er niet veel en het gebeurt dat je als enige op het forum bent (buiten het seizoen dus hé) maar zonder dit forum bv zou ik jullie nooit ontmoet hebben enzo, dus het is niet zomaar een website/forum. Ik zou het erop houden dat anderen dat mss niet zo vlug te kennen geven omdat mensen nogal raar kunnen kijken als je zegt dat een forum belangrijk is voor je. De meeste kijken nu al raar als ik iets zeg van 'molforum' ofzo, dan is het zo van: ' de mol is al lang gedaan...' en dan probeer ik uit te leggen hoe we hier doorgaan maar dan krijg ik alleen maar blikken à la: 'waar zijn die mannen met die witte schorten?'

banaan begint met een b, soms met een s

Offline intikker

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #9863 Gepost op: 23-05-2003, 22:33:26 »
Goedenavond allemaal!!

Ben eigenlijk ER aan het kijken, maar als ik dat allemaal tegelijk moet doen kan ik zo niet naar da stad dus nu maar even. Vandaag de 1e keer dat ik afgesloten heb op m'n werk. Dus maar hopen dat ik morgenvroeg niet de wind van voren krijg dat ik alles fout gedaan heb  :-\. Morgen weer om 7 uur zelf mee openenen... dus als ik de deur open heb laten staan  ;D kan ik dat nog wel verbergen.

Ik kijk nu al uit naar morgen... behalve dan dat ik van 7 tot 9 de boel moet opzetten, ben ik de rest van de dag vrij. Maar toch denk ik dat ik ga werken... een collega der vader ligt in het ziekenhuis en als niemand voor haar werkt kan ze niet naar het bezoekuur. En dat terwijl ze ook nog eens in haar examentijd zit... Het kan maar tegenzitten zeggen ze dan.

Vandaag is ook de dag dat ik gestopt ben met roken!! Ik rookte al bijna niet meer (pakje in de week) dus dat viel nog mee, maar nu heb ik zelfs een half pakje weggegooid!! Ik ben echt trots op mezelf maar ja...

Verder weet ik niet meer wat ik verder ga typen... Ik ga zo naar de stad om nog even wat gezelligheid mee te pikken, niet te lang, want anders kom ik morgenvroeg m'n bed niet uit.

Welterusten in ieder geval aan iedereen die gaat sluiten en veel plezier morgen...

Gr. Sjors

Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #9864 Gepost op: 23-05-2003, 22:34:16 »
helemaal mee eens A&K !! al mijn vrienden en familie en collega's vertel ik alles over jullie hoor...tis net een grote familie.

en die mannen met die witte schorten heb ik al eerder weggejaagd, dus kom maar op..

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #9865 Gepost op: 23-05-2003, 22:46:58 »
maar daar kunnen ook mooie dingen uit voortvloeien....

Dat bedoel ik nou met mezelf valse hoop te geven. :)

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #9866 Gepost op: 23-05-2003, 22:58:11 »
Dat bedoel ik nou met mezelf valse hoop te geven. :)

ja ik weet niet precies hoe je dat bedoelt, maar uit zo'n opmerking kan ik afleiden dat je misschien meerder malen gekwetst bent in de liefde en je dat nu wil voorkomen. maar als je echt iets voelt voor een persoon is er nooit zoiets als valse hoop. echt niet, want wat je ook doet (ook al onderneem je helemaal niets) je bent er emotioneel mee bezig.
en daarbij vind ik dat je helemaal nietshebt om onzeker over te zijn. je bent een leuke en charmante en slimme jongen die ook nog humor heeft.....

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #9867 Gepost op: 23-05-2003, 23:02:14 »
Ik heb nog nooit echte liefde gehad, dus ben er nog niet veel in gekwetst.
Ik bedoel meer dat ik misschien wel iedere keer hoop dat er iets meer van gaat komen, maar als dat toch nooit gebeurd, is het dus valse hoop.

Maar we zien wel. Ik wil ook niets forceren, als het er eenmaal de tijd voor is zie ik het wel.

En dankje voor de complimentjes.  :-[ :-[

Offline Abeltje

• Forumlid
  • DOH!
« Reactie #9868 Gepost op: 23-05-2003, 23:03:39 »
hallo mensen, ik ben er ook weer :D

Puf, wat een dag. Eerst bio leren, daarna bio maken, daarna orkest, daarna bio bekijken, daarna onderuit op de bank TV kijken (een lichtpuntje!), en daarna eventjes nog molleren.

Annemieke: ik had bij bio ook veel minder goed dan ik dacht. Ik liep ongeveer zo de gymzaal uit: :D, maar toen ik het na ging kijken, viel het toch bar tegen. Maar die voldoende heb ik wel binnen. Gelukkig.

Ik heb zeeeer veel zin in morgenavond. Ik vraag me nu zo langzamerhad toch echt wel elke seconde van de dag af: Wie is ... de Mol?
En ik vind de tijd nu wel rijp, on daarop het antwoord te krijgen. Ik hoop dat ik kan slapen.

Intikker blijven stoppen met roken he! Niet zo'n mietje zijn om meteen morgen weer te beginnen (niets persoonlijks hoor  :))

Rosa, werk je op een lagere school? Zwaar werk? Hier kan je in ieder geval rustig je hart lozen.

Voor de rest heb ik vandaag niet zoveel mee gemaakt (behalve als jullie echt alles willen weten, dus ook hoe ik naar de AH ben gegaan, daar 3 pakken sap heb gekocht, want die waren in de bonus etc etc :-X Daar is dit forum niet voor bedoeld. Aleen voor de bijzondere dingen in het leven   :D)

Hartelijke groeten, Annemieke kop op, het is maar bio, nu eerst Natuurkunde nog,

Abeltje

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #9869 Gepost op: 23-05-2003, 23:05:47 »
ik hoop dat het allemaal goed voor je uitpakt robbie want liefde geven en krijgen is geweldig.

en nou hou ik op want zometeen beginnen er spontaan violen op de achtergrond te spelen..

Offline intikker

• Forumlid
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #9870 Gepost op: 23-05-2003, 23:07:16 »
Intikker blijven stoppen met roken he! Niet zo'n mietje zijn om meteen morgen weer te beginnen (niets persoonlijks hoor  :))

Nee. Ik ga echt stoppen... Ik heb vandaag zelfs nog een half pakje weggegooid. En als ik weer begin, dan moet ik een diner voor de rest van het gezin (in totaal 6 personen) betalen. Nee, ik stop dus nu echt!

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #9871 Gepost op: 23-05-2003, 23:08:45 »
 ;D

Te laat!  :'( :P

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #9872 Gepost op: 23-05-2003, 23:10:04 »
en nou hou ik op want zometeen beginnen er spontaan violen op de achtergrond te spelen..

oooops te laat ;D

nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #9873 Gepost op: 23-05-2003, 23:13:51 »
 ;D ;D ;D robbie/valming...geweldig!!  :-*  8)

• Forumlid
« Reactie #9874 Gepost op: 23-05-2003, 23:15:55 »
Vlaming !!
tof dat je nog eens langskomt !! alleen het bye-smileytje is minder. Niet wegblijven omdat het molseizoen (bijna) gedaan is hè! wel grappig dat jullie beiden dezelfde vioolspeler hebben  ;D

Offline Robbieazerty

• Forumlid
« Reactie #9875 Gepost op: 23-05-2003, 23:18:17 »
Great minds think alike  :D

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #9876 Gepost op: 23-05-2003, 23:38:58 »
Zo zeg, nog best wat bij te lezen sinds mijn post van vanavond hier. Thnx Deb en CB voor jullie ontkenningen van mijn post, maarja, ik ben er nog steeds niet gerust op hoor. Natuurlijk vindt iedereen het nu leuk, maar stel dat het agelopen zou zijn, hoeveel mensen zouden daar dan wakker van liggen? En ik durf er ook niet aan te denken hoeveel nu-quasi-harde-kern-mensjes mss toch wel verdwijnen als widm niet meer op de buis is... :-X :-\ En het ging er in dit geval ook meer om dat iedereen het idd wel erg leuk vindt en ok dan, wel meer dan een paar lettertjes mss, maaaar als je moet kiezen tussen wat-dan-ook van het forum en wat-dan-ook iets anders, gaat altijd dat andere voor voor heel veel mensen... dat moet iedereen natuurlijk zelf weten, zeker, geen verwijt op zich, maar ja, vind ik jammer omdat dat voor mij niet zo is en omdat ik dus altijd dacht dat ik daarin gelijkdenkenden had zeg maar. :-\

Haha, die violen, nou, ik hoop dat ze helpen ;) :P

Sjors, goed dat je gestopt bent met roken!! Idd volhouden he!! je had er gewoon niet aan moeten beginnen maja :P

Abel, thnx voor je opbeurende woorden, maar 'het is bio maar' zou ik toch niet geheel willen zeggen, waarom zou bio minder belangrijk zijn dan iets anders...? Ok wel minder belangrijk dan Grieks of Latijn voor mij, omdat ik dat ga studeren, maar het blijft mn belangrijkste profielvak op zich en ik heb er ook heel lang over gedacht om dat te gaan studeren ipv klassieke talen. Sinds ik echter heb besloten, word ik ook steeds zekerder dat ik de goede keuze heb gemaakt! ;D ;) Maarre naja niet dat ik bio idd veel belangrijker vind dan iets anders, maar toch ook niet minder belangrijk...

Ow en je mag best vertellen dat je naar de AH bent geweest voor de bonusaanbieding of wat dan ook hoor, tis maar net wat jij kwijt wilt en als anderen het niet interessant vinden, moeten ze maar gewoon doorscrollen, toch? ;D

Ik heb btw vanavond nog een uurtje een telefoongesprek gevoerd, moest aan de ene kant iem mn excuses aanbieden en aan de andere kant gwoon nog even praten over dat hele gedoe van vanavond... naja er viel blijkbaar niets aan te veranderen, maar het was iig wel weer een gezellig uurtje en ik ben nu ook een stuk kalmer dan een paar uur geleden ;) en ik zou me er haast bij neer kunnen leggen ;) hoewel k t nog steeds jammer vind maar ja, niets aan te doen dus.

Abel en Sjors, kdurf het bijna niet te vragen maar kben het ff vergeten... kwamen jullie nou zondag...? Zal wel niet, natuurkunde natuurlijk he Abel ::). Naja jammer iig (kheb nog niet eens antw gekregen maar denk dat ik t wel weet gwoon...).

Nou ik moet nu echt naar bed, pfff... naja morgen de enige echte moldag, gelukkig, lichtpuntje op de aan-een-stuk-door-natuurkunde-leer-dag -waarop-ik-aan-het-einde-natuurlijk-constateer
-dat-ik-veeeeel-te-weinig-geleerd-heb... ::)

welterusten :-*

Offline intikker

• Forumlid
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #9877 Gepost op: 23-05-2003, 23:46:19 »

Sjors, goed dat je gestopt bent met roken!! Idd volhouden he!! je had er gewoon niet aan moeten beginnen maja :P

Abel en Sjors, kdurf het bijna niet te vragen maar kben het ff vergeten... kwamen jullie nou zondag...? Zal wel niet, natuurkunde natuurlijk he Abel ::). Naja jammer iig (kheb nog niet eens antw gekregen maar denk dat ik t wel weet gwoon...).

Ja... dat vindt ik eigenlijk ook... Ik had er nooit mee moeten beginnen, maar ja, dat was stoer hé  :P. Nee, volgens mij ben ik een van de weinigen die rookte om stoer of zoiets te doen. Volgens mij ben ik altijd de enige geweest binnen de groep. Vandaar dat ik ook wilde stoppen... Als ik nu weer begin dan verlies ik zoveel weddenschappen, das gewoon niet meer normaal...

En om je tweede vraag te beantwoorden... Ik kan helaas pas zaterdagmiddag/ zaterdagavond zeggen of ik kan of niet... Het probleem wanneer ik kom is dat ik er niemand ken maar dat zien we dan (hopelijk) dan wel weer...

Welterusten allemaal en veel plezier morgen bij het kijken...
Ik heb zelfs m'n hele oude tv van stal gehaald omdat het morgen zogenaamd songfestivalavond bij ons thuis is... Dat dacht ik dus even niet hé

• Forumlid
« Reactie #9878 Gepost op: 24-05-2003, 12:38:36 »
Het probleem wanneer ik kom is dat ik er niemand ken maar dat zien we dan (hopelijk) dan wel weer...

dat denk je maar hoor ! Ik kende ook niemand ( ik bedoel dat ik nog niemand irl gezien had) maar éénmaal je mekaar ziet, dan begin je zooo spontaan te praten over alles wat je op het forum gezegd hebt ofzo, of wat er gebeurd is dat het lijkt alsof je mekaar door en door kent. Echt waar !

Ik ben vanmorgen naar de kapper geweest en mijn krullen zijn er uit (het is gebrusht, zoals vroeger) maar ik ben al tot de conclusie gekomen dat krullen erin leggen een goed idee was want de meesten die ik al tegengekomen ben, zeggen dat ze mijn krullen mooier vinden. Geen paniek, 1x wassen en ik heb ze terug  ;D

Offline Abeltje

• Forumlid
  • DOH!
« Reactie #9879 Gepost op: 24-05-2003, 12:50:47 »
Zo zeg, nog best wat bij te lezen sinds mijn post van vanavond hier. Thnx Deb en CB voor jullie ontkenningen van mijn post, maarja, ik ben er nog steeds niet gerust op hoor. Natuurlijk vindt iedereen het nu leuk, maar stel dat het agelopen zou zijn, hoeveel mensen zouden daar dan wakker van liggen? En ik durf er ook niet aan te denken hoeveel nu-quasi-harde-kern-mensjes mss toch wel verdwijnen als widm niet meer op de buis is... :-X :-\ En het ging er in dit geval ook meer om dat iedereen het idd wel erg leuk vindt en ok dan, wel meer dan een paar lettertjes mss, maaaar als je moet kiezen tussen wat-dan-ook van het forum en wat-dan-ook iets anders, gaat altijd dat andere voor voor heel veel mensen... dat moet iedereen natuurlijk zelf weten, zeker, geen verwijt op zich, maar ja, vind ik jammer omdat dat voor mij niet zo is en omdat ik dus altijd dacht dat ik daarin gelijkdenkenden had zeg maar. :-\

Abel, thnx voor je opbeurende woorden, maar 'het is bio maar' zou ik toch niet geheel willen zeggen, waarom zou bio minder belangrijk zijn dan iets anders...? Ok wel minder belangrijk dan Grieks of Latijn voor mij, omdat ik dat ga studeren, maar het blijft mn belangrijkste profielvak op zich en ik heb er ook heel lang over gedacht om dat te gaan studeren ipv klassieke talen. Sinds ik echter heb besloten, word ik ook steeds zekerder dat ik de goede keuze heb gemaakt! ;D ;) Maarre naja niet dat ik bio idd veel belangrijker vind dan iets anders, maar toch ook niet minder belangrijk...

Over dat eerst: ik wil hier graag op reageren, maar weet niet hoe, omdat ik ten eerste hier pas net ben, en niet weet hoe veel recht van spreken ik heb, en ten tweede nog niet weet hoe vaak ik hier nog zal komen als de serie is afgelopen, en er duidelijk is gemaakt dat dit de laatste serie was. Ik vind het hier iig heel gezellig, en ik ga proberen om toch iedere dag (als ik een computer tot mijn beschikking heb) een zegje te doen. Maar ja, ik weet dat je gelijk hebt als je zegt dat misschienandere dingen toch voor gaan. Maar dat blijft voor mij misschien, omdat ik nog niet zoveel ervaring heb met fora en stoppende series ;):D

Wat een serieuze woorden op de vorge ochtend (ben pas net wakker)

Over dat tweede punt: Je hebt dan toch nog zeker een acht op je eindlijst! En al helemaal als je klassieke talen gaat studeren: wie kijkt er dan OOIT nog wat jij toen en toen op je eindlijst had voor Bio? Ik weet dit van mensen die ik heb gesproken, die zeggen dat er later nooit meer naar je lijst word gekeken door niemand.
Ik weet ook dat het voor jezelf natuurlijk heel jammer is. Dat vind ik namelijk ook. Ik dacht dat het heel goed ging, maar nu denk ik dat ik blij mag zijn als ik net boven de 6.5 uitkom!
Ik denk trouwens dat het misschien nog wel wat op wordt gehoogd, omdat er toch wel veel hele vage vragen in zaten. Bij wiskunde B1,2 is ook een vraag fout gerekend, en nu krijgt iedereen die 5 punten die je er mee kon verdienen!!! :D

Nee, zondag kom ik niet :'( Ik vind het heel jammmer, mede omdat het waarschijnlijk dus de laatste serie is, en er nooit meer een fandag zal zijn, en ik er dus nooit een mee zal maken  :'( Maar ik moet wel hard aan natuurkunde leren, ook omdat ik dat ga proberen te studeren, en ik dan dus wel een beetje een goed cijfer op mn lijst wil hebben.

Heel veel groeten, sterkte aan de mensen die dat nodig hebben, etc etc

Abeltje

Zo, dat zijn vroege blauwe vingers! Wat een brief :D