Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2108089 keer)

Offline Charlotte989

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #9900 Gepost op: 24-05-2003, 20:34:49 »
ow is dat het voorprogramma???
klinkt wel leuk!!
k denk dat k rond...* denk denk* 4-en in oostende ben ( het is 4 uur rijden vanaf ons huis ongeveer)

yeey!! nog maar 2 daagjes!!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #9901 Gepost op: 24-05-2003, 20:39:38 »
whii whiii whiii nog minder dan een half uur!! whaaah...

kwilde nog mensen bellen maarja... ga ik maar niet meer aan beginnen denk ik... naja als het ron is kan ik 1 vd 2 altijd nog bellen om haar te feliciteren dat ze t goed had... ::) :-X maar het moet elise zijn :-\ owowowww...

sjors geef het vrouwelijke deel ook maar...

iedereen heeeeeeel veel spanning en plezier vanavond gewenst!!

enne chriz: je kunt het wel, wiskunde!!! je gaat het gewoon halen!!! nog even hard leren en oefenen en dan moet het gewoon wel lukken!!! nog ff volhouden!!!

oja btw leuk idee he, die prijsvraag van de kandi's??? :D

whiii veel plezier veel plezier!!

Offline Charlotte989

• Forumlid
« Reactie #9902 Gepost op: 24-05-2003, 20:41:51 »
jaaah k vind die prijsvraag van de kandi's idd een leuk idee!!!

en k kan niet meer w88, daarom zit k hier maar et hele huiskamerforum vol te schrijven ::)

yeey!! nog maar 2 daagjes!!

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #9903 Gepost op: 24-05-2003, 20:51:48 »
Heel veel plezier iedereen met de ontknoping en misschien tot morgen op de MolFanDag! :)

Heinz

Offline rosa

• Forumlid
« Reactie #9904 Gepost op: 24-05-2003, 21:23:08 »
YESSSSSSSS!

IK HAD HET GOED!!!!!!!!!

HAD IK NU MAAR MEEGEDAAN MET DE POLL!

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #9905 Gepost op: 24-05-2003, 22:43:50 »
Halloo!

Zo, heb weer geatletiekt! :)

Het ging helemaal niet goed eigenlijk, eerst zo estafette en we waren 3e van de 3 en we liepen 3 seconden langzamer dan twee weken geleden... ::) Maarja, het wisselen ging verder wel erg goed, dus was daarover wel tevreden... Verspringen ging echt mega slecht, mn verste sprong was (durf het haast niet te zeggen) 3.35m :-X Ten slotte moest ik speerwerpen en ik had 17,24m ver geworpen, mjah, wel aardig maar zeker niet goed genoeg vooral omdat het mn enige geldige worp was van de 4... :-\ Maar tja, het was verder erg gezellig, dus dat maakt het wel weer goed... :)

Heb nu wel weer beetje rugpijn, maar gelukkig gaat dat al wel weer beterz.

Net lekker gegeten en ff met de hond gelopen en… jaja… ik heb zowaar voor het eerst dit jaar een jong meerkoetje gezien!! En dus ook voor het eerst een jong-eendjusz-achtig-iets dit jaar! Jaja, Drenthe is laat wat dat betreft dan… hé Annemiek? ;)  Maar ach, was wel schattig, rood snaveltje * ahhh *

Moet nog ff bijlezen dus sorry dat ik niet op jullie kan reageren… En t forum ligt er de hele tijd af dus ik type dit ff in Word… Leuk….

Moewahahaha, Elise is de Mol! * Whiepp * ;D Eindelijk eens een keertje goed, niet zo snel maar toch… ::)  Grr, t forum ligt er dus af… bij mij tenminste… Doet het nu weer, beetje langzaam maartog : ) Hoop dat de post ff lukt!!

Ben beetje hyper, iedereen heel veel plezier morgen op de fandag als ik jullie nie meer spreek, had ook graag meegewild maarja :(

Doeiii

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #9906 Gepost op: 24-05-2003, 22:52:22 »
Dus toch Elise en ik had het goed  :o Heerlijk dit, maar jammer voor al die Ronners....NOT  :P Wat gaaf als je op het goede spoor zit en zelfs de molacties doorziet. Dit gevoel ken ik helemaal niet. Het Loser-topic is verboden terrein voor mij geworden.  ;D

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #9907 Gepost op: 24-05-2003, 22:55:58 »
hehe eindelijk kan ik hier iets typen ;D

WHIHOEW!!!!!! :D :D

Het was Elise!!! Jippiejajee!!! :D :D En andere dergelijke vreugdekreten!! ;) Heb zooow zitten gillen op de bank hahahahaha, mn ouders hebben dr gehoordletsel aan overgehouden :P. Ben echt heeeelemaal hyper zo blij zo blij zoooo'n fantastische afl ook maar ik kreeg wel bijna tranen in mn ogen toen Angela op het eind niet meer om een 'leuke, niet te lange, niet te korte brief' vroeg... :-X

maaaaar daar ga ik nu niet aan denken :D nu alleen aan morgen denken dan zie ik al die mensjes!!! en ook zelfs nog wel een paar van jullie!! ;) whihoeewwwww

ksta trouwens 13e in de pool :D das ook niet slecht toch?! Jet en Paraceta (?) van harte gefeliciteerd met de overwinning!!!!

*poing poing*

Offline D**n

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
« Reactie #9908 Gepost op: 24-05-2003, 23:01:08 »
Zoooo, kijk, na Sandra is dit weer een mooie come-back, sinds afl1 zattik op Elise.
Goed, het is mooi geweest. Ik heb een hele dag met gierende koppijn en een snotneus rondgelopen, hopelijk is het morgen wat beter: MolFanDag!!! Ik verheug me er verschrikkelijk op, tot morgen...

Take a glorious bite out of the whole world

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #9909 Gepost op: 24-05-2003, 23:05:31 »
Daantjuh! :o You're back!! :)

The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline intikker

• Forumlid
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #9910 Gepost op: 24-05-2003, 23:41:43 »
Hé, hé... Ik zat lekker op m'n eigen kamer voor zo'n hele oude tv (nog net kleurenscherm) naar de mol te kijken oke, ik geef toe, ik was redelijk uitbundig aan het juigen dat Elise de mol was toen mijn moeder langskwam of er "iets" aan de hand was. Ik lachen, ik zeg: Mam: Elise is de mol... Wie?? zegt ze... Ik heb nog nooit zo in een deuk gelegen maar ja. In ieder geval... Ik kom morgen dus naar de MFB dus dat wordt gezellig denk ik alhoewel ik helemaal niemand ken dus dat wordt spannend...

Groetjes en tot morgen.. Sjors

Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline rosa

• Forumlid
« Reactie #9911 Gepost op: 24-05-2003, 23:48:26 »
Nou Sjors,

ik ken ook niemand en soms heb ik het gevoel dat ik hier in mijn eentje zit. Typ je iets, reageert en niemand, maar goed, moet misschien je best doen ertussen te komen. ::) Valt ook eigenljk wel mee, maar soms heb ik dat gevoel. :-\

Ga morgen wel en als ik het niet leuk vind, ga ik weer weg, net zo makkelijk.  ;)

Gaaaap, sorry, ben moe, ga zo maar eens denk ik.
lvast truste mensen en tot morgen ws. Ik heb nog wel wat vragen die ik beantwoord wil zien....

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #9912 Gepost op: 24-05-2003, 23:55:03 »
ik ken ook niemand en soms heb ik het gevoel dat ik hier in mijn eentje zit. Typ je iets, reageert en niemand, maar goed, moet misschien je best doen ertussen te komen. ::) Valt ook eigenljk wel mee, maar soms heb ik dat gevoel. :-\
Ach, tjaa dat heeft iedereen denk ik wel eens hor... K wel tenminste, en das nie altijd leuk maar dat ze niet reageren zegt natuurlijk niet dat ze het niet boeiend en/of leuk vinden om te lezen... ;)

Veel plezier morgen en 't zal vast erg gezellig worden hor!

Trustuh mensen!! :-*

« Laatst bewerkt op: 24-05-2003, 23:55:45 door @miesh »

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #9913 Gepost op: 25-05-2003, 00:04:47 »
AAAAAAAAAAARGH
ff niks over de mol maar wat suckt zweden sorry

doordat we geeeen punten kregen van hen hebben we het songfestival net niet gewonnen !!

ik kom zot !!!!

banaan begint met een b, soms met een s

Offline rosa

• Forumlid
« Reactie #9914 Gepost op: 25-05-2003, 00:06:03 »
truste everybody!!!!! :D

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #9915 Gepost op: 25-05-2003, 00:20:58 »
ff niks over de mol maar wat suckt zweden sorry

doordat we geeeen punten kregen van hen hebben we het songfestival net niet gewonnen !!

Ja echt jammer A&K. Ik had 't jullie van harte gegund.  :-[

Ik had onszelf trouwens ook wel weer 'ns 'n hoger plaatsje gegund.  :-\  Nou ja, plaats 13 is natuurlijk ook heel speciaal!   ;)

Proficiat voor Jet en Paraceta voor 't winnen van de pool!  :D

Ik vond de laatste afvaller zelf eigenlijk 'n beetje 'n tegenvaller. Niet omdat Ron niet de mol bleek te zijn (hij is 'n waardige winnaar!), maar meer qua hints en molacties, die er niet zo erg veel waren.  :-\ Wel leuk om 't nieuwe uiterlijk van alle kandi's te zien en Elise zo te zien genieten van haar rol!  :)

Ik wens iedereen bij deze vast heel veel plezier morgen, want ik zal niet meer langs kunnen komen morgen, omdat ik al om 8.00 uur in de auto op weg naar Brunssum moet zitten. Ik zal iig aan jullie denken morgen en vooral aan die leuke gesprekken met kandi's (vooral met m'n lievelingskandi's Rene en George  ;) ) die ik zal moeten missen.  :'(

Truste!

« Laatst bewerkt op: 25-05-2003, 00:29:57 door Han13 »

Offline Jet

• Winnaar Pool AVRO 2003
  • Forumlid
« Reactie #9916 Gepost op: 25-05-2003, 01:48:15 »
WOW ikke eerstes in de pool.... hoera! :o ;D

When God created man, she was only joking!

Offline vlaming

• Forumlid
« Reactie #9917 Gepost op: 25-05-2003, 02:45:13 »
WOW ikke eerstes in de pool.... hoera! :o ;D

gefeliciteerd met de overwinning jet!!!

ik werd 324ste (stond vanmorgen nog 8ste) - gelukkig heb ik deze keer geen site met 324redenen waarom ron de mol was  ;D

nevermind what's been selling, it's what you're buying

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #9918 Gepost op: 25-05-2003, 07:09:46 »
Goeiemorgen,

Nou zo vroeg moet een mens dus opstaan om op tijd bij de mfd te zijn. En dat nog wel op zondag...
Ik ga nu eerst maar eens douchen voordat ik oook nog te laat ben  ::).

Ovide

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Abeltje

• Forumlid
  • DOH!
« Reactie #9919 Gepost op: 25-05-2003, 11:18:08 »
Hallo Mensen,

Iedereen die straks naar de molfandag gaat heel heel heel heel heel heel heel heel veel plezier, ik vind het nog steedsa heel heel etc erg jammer dat ik er niet bij kan zijn.

Doe ze de groeten, van en hele hele hele hele etc grote molfan. En meld Chandrika dat ik haar haar echt heel heel etc leuk vind staan.

Tot snel, Abeltje