Halloo!
Zo, heb weer geatletiekt!
Het ging helemaal niet goed eigenlijk, eerst zo estafette en we waren 3e van de 3 en we liepen 3 seconden langzamer dan twee weken geleden...
Maarja, het wisselen ging verder wel erg goed, dus was daarover wel tevreden... Verspringen ging echt mega slecht, mn verste sprong was (durf het haast niet te zeggen) 3.35m
Ten slotte moest ik speerwerpen en ik had 17,24m ver geworpen, mjah, wel aardig maar zeker niet goed genoeg vooral omdat het mn enige geldige worp was van de 4... :-\ Maar tja, het was verder erg gezellig, dus dat maakt het wel weer goed...
Heb nu wel weer beetje rugpijn, maar gelukkig gaat dat al wel weer beterz.
Net lekker gegeten en ff met de hond gelopen en… jaja… ik heb zowaar voor het eerst dit jaar een jong meerkoetje gezien!! En dus ook voor het eerst een jong-eendjusz-achtig-iets dit jaar! Jaja, Drenthe is laat wat dat betreft dan… hé Annemiek?
Maar ach, was wel schattig, rood snaveltje * ahhh *
Moet nog ff bijlezen dus sorry dat ik niet op jullie kan reageren… En t forum ligt er de hele tijd af dus ik type dit ff in Word… Leuk….
Moewahahaha, Elise is de Mol! * Whiepp *
Eindelijk eens een keertje goed, niet zo snel maar toch…
Grr, t forum ligt er dus af… bij mij tenminste… Doet het nu weer, beetje langzaam maartog : ) Hoop dat de post ff lukt!!
Ben beetje hyper, iedereen heel veel plezier morgen op de fandag als ik jullie nie meer spreek, had ook graag meegewild maarja
Doeiii