Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2108094 keer)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #9940 Gepost op: 25-05-2003, 16:09:45 »
't is idd stil hier.  :-\

Ik ben net terug uit Brunssum van de Limburgse Kampioenschappen Jazzdans. We zijn waarempel Limburgs kampioen geworden!  :D  Dat hadden we dus echt nooit gedacht, omdat we alle andere groepen veel beter vonden. We meenden dan ook dat we derde of zo zouden worden. 't was dus wel 'n plezierige verassing!  :)

Ik was me al de hele dag aan 't ergeren dat ik in de sporthal was, terwijl anderen bij de MFD leuke gesprekken voerden met kandi's en elkaar. En dan biedt zo'n onverwachte overwinning toch nog 'n beetje troost.  ;)

Ik ben trouwens benieuwd of we nu in de krant komen te staan hier. We zijn nog nooit eerder Limburgs kampioen geweest en 't is natuurlijk wel iets speciaals.

Nou ja, dat zien we dan wel weer. Ik ga nu eerst effe bijlezen en dadelijk lekker op de bank hangen, want ik ben echt kapot.

Offline Marmer14

• Forumlid
« Reactie #9941 Gepost op: 25-05-2003, 16:20:23 »
Hee, ik woon in Brunssum! Welke sporthal was het?
De Brunnahal, de sporthal Rumpen of de Mikrohal? Dan heeft mijn vader je misschien nog gezien  :D

En tóch is Toine de mol!!!!

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #9942 Gepost op: 25-05-2003, 16:27:43 »
In De Rumpen was 't. Ik zat bij de groep die Limburgs Kampioen is geworden in de hoogste categorie (=A).  8)

Wat toevallig dat je in Brunssum woont. Ben je niet effe gaan kijken naar al die prachtige dansen?   ;)

Offline Marmer14

• Forumlid
« Reactie #9943 Gepost op: 25-05-2003, 16:46:36 »
In De Rumpen was 't. Ik zat bij de groep die Limburgs Kampioen is geworden in de hoogste categorie (=A).  8)

Wat toevallig dat je in Brunssum woont. Ben je niet effe gaan kijken naar al die prachtige dansen?   ;)

Mijn vader was vandaag in de Mikrohal. Zelf ben ik niet gaan kijken naar het dansen, ik was er niet van op de hoogte.  Trouwens proficiat met jullie Limburgs Kampioenschap!!!

En tóch is Toine de mol!!!!

Offline Abeltje

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • DOH!
« Reactie #9944 Gepost op: 25-05-2003, 17:02:17 »
Ja Han, gefeliciteerd! Wat goed! Op naar het Nederlanse Kampioenschap!

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #9945 Gepost op: 25-05-2003, 17:52:13 »
Proficiat Han !!

buh, ik moet nog latijn vertalen (tekst waar ik al 2 middagen mee bezig ben en we vinden hem niet) en keb al wiskunde geblokt ook, terwijl de rest op een hippe mfd is

banaan begint met een b, soms met een s

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #9946 Gepost op: 25-05-2003, 18:29:17 »
Ja Han, gefeliciteerd! Wat goed! Op naar het Nederlanse Kampioenschap!

Nou helaas mogen we daar niet heen. Om je te kwalificeren voor de Nederlandse kampioenschappen moet je bij 'n andere wedstrijd de 1ste of 2de plaats behalen en daar zijn we helaas 3de geworden. Wel stom natuurlijk nu, omdat we wel van diezelfde groepen gewonnen hebben bij de Limburgse kampioenschappen. De eerste 2 plaatsen bij die andere wedstrijd zijn dus door naar de Nederlandse, maar wij niet terwijl we Limburgs kampioen zijn.  ::)

Succes nog met leren Debbie! Echt 'n gek gevoel ja dat iedereen nu op de MFD is en wij niet.  :(

Offline Abeltje

• Forumlid
  • DOH!
« Reactie #9947 Gepost op: 25-05-2003, 19:09:07 »
aaaaaah, jammer zeg Han13. Vooral sneu voor jullie inderdaad. Zoiets als net 4e op een hondertste seconde. Volgend seizoen dan?

Wanneer is die fandag eigenlijk afgelopen, en komen mensen hun verhaal hier houden? Want nu zijn ze er nog niet...

Groeten

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #9948 Gepost op: 25-05-2003, 19:21:50 »
aaaaaah, jammer zeg Han13. Vooral sneu voor jullie inderdaad. Zoiets als net 4e op een hondertste seconde. Volgend seizoen dan?

Laten we 't hopen. Och ja, ik vind 't ook niet zo heel erg. We zijn de afgelopen 3 jaar ook al bij de Nederlandse kampioenschappen geweest, dus 't was te verwachten dat 't weer 'n keer mis zou lopen. Trouwens nu hebben we tenminste 'n titel ('Limburgs kampioen') terwijl we op de Nederlandse misschien 'n onbenullige 4de of 5de plaats zouden hebben behaald.  ;)

Citaat
Wanneer is die fandag eigenlijk afgelopen, en komen mensen hun verhaal hier houden? Want nu zijn ze er nog niet...

Ik geloof dat 't om 18.00 uur was afgelopen, maar ze moeten natuurlijk nog naar huis daarna. De eersten zullen zo wel arriveren denk ik.  :)

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #9949 Gepost op: 25-05-2003, 19:23:24 »
Zo, ik ben net terug van de MolFanDag en het was echt ontzettend leuk en gezellig! Het was heel leuk om eens met de kandidaten te praten (van dit jaar waren ze er allemaal!) en ook de veiling was weer lachen geblazen met Angela. ;D

Ik heb voor 41 euro het koffertje gekocht wat Elise kreeg bij de ondervraging, inclusief alle documenten én aantekeningen van de Mol; Elise dus! Hardstikke leuk! :D

Ook de prijsuitreiking voor de raarste, beste enz. theorien was erg grappig. Julien en Ferdi presenteerde het heel leuk. Ik weet niet precies meer wie er allemaal gewonnen had, maar iig Dopey, Gotcha en Erik TKS.

Ook werd door Kerstin de identiteit van de Online Mol onthuld en was er een vragenronde gepresenteerd door Jantien. Zij stelde vragen aan alle kandidaten van dit jaar en enkele ex-kandidaten.

En als laatste werd de uitslag van een molquiz bekent gemaakt; er bleken er een hoop te zijn met nul fouten. Daaruit werden drie personen getrokken die dan vragen moesten beantwoorden, gesteld door Ferdi, en wie het eerst 5 goede antwoorden gaf won. En ik won!!!!! Hoera! ;D De prijs was: de mand die Louis en René droegen in opdracht 1 met daarin foto's uit de kokers en een kopie van de kaart van opdracht 1!

Kortom: een hele geslaagde en zeer goed georganiseerde MolFanDag! :)

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #9950 Gepost op: 25-05-2003, 19:24:38 »
Hier nog iemand die niet kon, ik heb de hele dag wiskunde geleerd voor dinsdag, ik heb een 5,5 nodig, anders heb ik een onvoldoende, en die heb ik voor engels ook al, en van een aantal vakken ben ik niet zeker (economie en nederlands), dus het gaat erg tricky worden. Wel jammer dat ik niet kon gaan, maar ik moet m'n examen gewoon halen, en daar moet alles voor wijken, ook de molfanatenbijeenkomst, hoe graag ik er ook heen gewild had. Maar ik verheug me al op de foto's, ik ben benieuwd hoe Ferdi en Julien onze medeforummers hebben beoordeeld  ;D

(terwijl ik dit typ dus al een post van Heinz, leuk verhaal! :), ik verheug me al op de foto's!  ;D)

« Laatst bewerkt op: 25-05-2003, 19:27:38 door Daisy »

Offline Abeltje

• Forumlid
  • DOH!
« Reactie #9951 Gepost op: 25-05-2003, 19:26:58 »
WOW Heinz

ik zie dat ik echt iets gemist heb. Proficiat en gefeliciteerd met al je prijzen. Zat er veel in het koffertje? En nog iets in de mand? Leuk zeg. Waren er ook nog veel van de vorige jaren? Of alleen die die je genoemt hebt?

Leuk hoor, groeten

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #9952 Gepost op: 25-05-2003, 19:29:19 »
Wat geweldig Heinz dat je die mand gewonnen hebt en ook nog dat koffertje hebt kunnen bemachtigen! Ik ben erg jaloers.... ;)

Zo te lezen was 't echt geweldig en kan ik me er weer dagen rot over gaan voelen dat ik niet geweest ben.  :-[  Maar ik ben natuurlijk erg blij dat alles zo goed verlopen is en dat jullie 'n gezellige tijd hebben gehad!  :)

Offline Doris

• Forumlid
  • t is weer begonnen!
« Reactie #9953 Gepost op: 25-05-2003, 19:34:49 »
heinz, t klinkt echt leuk :D gefeliciteerd met de dingen die je bemachtigt hebt ;) wie waren er allemaal van de ex-kandi's?

Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #9954 Gepost op: 25-05-2003, 19:50:14 »
Ik vind het zelf ook geweldig wat ik allemaal gewonnen heb! Ik had het echt niet verwacht! In dat koffertje, wat ik gekocht heb, zitten aantekeningen van Elise. Op elke enveloppe met info (over Parc Safari, ijshockey, vj nabi) staan Elise's aantekeningen zoals over Ron: 'deed wel erg twijfelachtig'.

De ex-kandidaten die er waren: Jantien, Harry, Kerstin, Yvonne, Sigrid, Nazife. (Nico heb ik niet gezien, misschien was ie er wel :-\) en Wilmie. :)

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #9955 Gepost op: 25-05-2003, 19:52:25 »
Hier nog iemand die niet kon, ik heb de hele dag wiskunde geleerd voor dinsdag, ik heb een 5,5 nodig, anders heb ik een onvoldoende, en die heb ik voor engels ook al, en van een aantal vakken ben ik niet zeker (economie en nederlands), dus het gaat erg tricky worden. Wel jammer dat ik niet kon gaan, maar ik moet m'n examen gewoon halen, en daar moet alles voor wijken, ook de molfanatenbijeenkomst, hoe graag ik er ook heen gewild had. Maar ik verheug me al op de foto's, ik ben benieuwd hoe Ferdi en Julien onze medeforummers hebben beoordeeld  ;D

(terwijl ik dit typ dus al een post van Heinz, leuk verhaal! :), ik verheug me al op de foto's!  ;D)

ikke een 5.8  :-[ en ik heb al 2 onvoldoendes, dus ik mag er niet meer. Ik heb economie ook al slecht gemaakt, dus ik ben waarschijnlijk al wel gezakt, maar goed. Als ik maar zo veel mogelijk afsluit, dan kan ik volgend jaar certificaten halen en ik weet in ieder geval al dat ik engels, duits en ak voldoende heb afgerond. Welk profiel heb je eigenlijk en wat doe je (V6?)

Heinz, cool dat je gewonnen bent, je bent een ware molkenner  ;) (ondanks dat je op de foute mol zat  :P )

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #9956 Gepost op: 25-05-2003, 19:59:20 »
Halloo!!

Ben de hele dag bezig geweest met latijn leren, met de gedachte dat iedereen gezellig in Amersfoort was :(, ik mag morgen dus mijn latijn-gemiddelde ophalen want op de vorige rep had ik een 2,6 alleen die mogen we dus inhalen, 't hoogste telt! :) Ken het best wel goed, al zeg ik het zelf... ;) Hoop op een zes... En ik heb morgen ook een rep frans waar ik dus nog aan moet beginnen, blugh! :(

Heinz, toff zeg dat je die mand gewonnen hebt en ook nog 't koffertje in de wacht hebt gesleept! :) Dr is veel werk van gemaakt zeg, bij de MFD, ook door de (ex)kandi's! :D

Han, gefeli met jullie danstitel!

Annemiek, succes morgen met je laatste examen natuurkunde! Dan zit het dr op! :)
Chriz, jij nog veel succes met leren voor wiskunde, en ik hoop dat het goed gaat zodat je misschien met een herkansing toch nog kan slagen... En Daisy, jij natuurlijk ook nog veel succes met leren voor wisk! ;)

Ik ga nu nog maar ff verder leren, hoop snel nog meer verhalen te lezen van de MFD, en natuurlijk binnenkort ook de fotoosz...

DoeiDoei!! :-*

en Annemiek, heb je een mooie foto van René gemaakt? ;)

« Laatst bewerkt op: 25-05-2003, 20:03:24 door @miesh »
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline intikker

• Forumlid
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #9957 Gepost op: 25-05-2003, 20:09:51 »
Even een aanvulling voor Heinz... Nico was er ook. Ik heb hem zelf gezien...

O, het was echt geweldig vandaag... Ferdi herkende me gewoon bij mijn naam  :o en Elise noemde me een "echte doorzetter" omdat ze wist dat ik al vanaf het begin op haar zat... Echt leuk. Verder heb ik nog wat molgeld bemachtigd én de VIP-kaart van Ferdi gekregen en natuurlijk heel veel foto's gemaakt. De terugweg was iets minder omdat Pimwiz een lekke band kreeg... Ik reed samen met Pimwiz, maar het was niet vervelend om te wachten... konden we nog iets langer over de mol praten... Ik post nog wel een keer een uitgebreider verhaal... dit was een 1e Reactie...

Felicitaties aan Jet voor de poule, de prijswinnaars van de "commissie" en Heinz voor de quiz en Retteketet (let niet op de spelling) voor het Online spel...

Heel veel bedankjes aan Ferdi voor het kaartje en eigenlijk aan alle gezellige kandidaten en Angela voor de foto's en nogmaals Pimwiz... bedankt voor het rijden...

Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #9958 Gepost op: 25-05-2003, 20:09:53 »
Welk profiel heb je eigenlijk en wat doe je (V6?)  

Ik heb E&M met Duits2 & Informatica als extra vakken. Idd VWO6, ik heb voor vandaag genoeg gedaan, morgen nog veel oefenen en eventueel dinsdagochtend, en daarna (hopenlijk  ::)) klaar! Zaterdag ga ik een dag heen en weer (met de schoolsectie Engels) naar Londen, heb ik echt zin in. Ik wilde graag een Jenson Button gaan kopen, maar die hebben ze pas de 13e (vrijdag!) juni (overigens ook de dag wanneer de eindexamenuitslagen bekend zijn  :o).

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #9959 Gepost op: 25-05-2003, 20:10:07 »
Voordat ik 't vergeet: iedereen die morgen nog examens heeft: heel veel succes!  :)

@miesh: jij ook heel veel succes dan morgen!