Hooj mensen!
Ben vandaag dus weer voor 't eerst sinds 2 maanden naar school geweest...
Eerst zo'n toespraak,, dr zaten alleen vwo mensen in de schoolzaal en dat waren dr eigenlijk best weinig.. Maar 13 mensen in 't gymnasium, verder nog atheneum-klas en onze klas dan (19 persoontjes). Nja, iig daarna moesten we naar een lokaal gaan met onze metor om dan rooster uit te delen en dingen te overleggen enzo. Alleen ik had niet goed gehoord welk lokaal 't was en ik ging ff met een andere vriendin uit havo praten,, dus toen was op een gegeven moment iedereen weg... Nja, na poosje zoeken vond ik 't lokaal wel... was alleen btje te laat... Begint al goed.
Mja,, ons rooster heeft wel zn voor- en nadelen.. Meer nadelen eigenlijk...
We hebben maandag 8 uur les,, dinsdag 7 uur, woensdag 7 uur, donderdag 8 uur en tot slot vrijdaag 7 uur... Dus we zitten in totaal 37 lessen op school..!!
(waaronder twee tussenuren...) En we hebben nu een goede leraar Latijn gekregen, een andere dusj..!
Daar ben ik egt wel blij om, want ik was (ben...) erg slecht daarin, dus 'n goede leraar is altijd mooi, eerst hadden we echt iem die niet goed les kan geven...
Verder wat irri leraren diej we blijven houden,,, 2 leuke leraren diej we ook blijven houden...
En nog twee erge leraren drbij... Nja,, ik ziet 't allemaal wel. Ben benieuwd.!
Toen foto's opgehaald,,, en de meeste waren best goed gelukt!!
Ik post morgen (als ik tijd heb...) wel wat foto's van diej wielerwedstrijd, de Gouden Pijl...! Vinoo staat dr best goed op op de meeste foto's,,, 'btje' wazig...
Vanaaf hadden we atletiek, was best wel zwaar maar opzich wel weer leuk natuurlijk en gezellig..! Ik hoorde dat iemand van atletiek (waarmee ik 2 jaar samen training heb gehad) nu anorexia heeft... :-\
ze ligt nu in het ziekenhuisDat is echt wel sneu voor dr, ik spreek dr echt nooit meer maar haar zusje heeft ook pianoles van dezelfde leraar als ik, dus nja, hoop dat 't natuurlijk weer snel beter met dr gaat.. (we gingen ff kaartje van atletiek naar haar sturen,, vandaar ook dat we dat te horen kregen...)
Han,, fijn dat het alweer zo goed gaat met je ontstoken voet!
Doris,, ik hoop dat je binnekort weer ff wat van je laat horen, we zijn natuurlijk ook erg benieuwd wat de uitslag is van de moeder van je vriendin...
Weltrusten allemaal..!!