Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2106724 keer)

Offline maud

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #20020 Gepost op: 12-10-2010, 07:57:00 »
::confettie:: ::jarig:: ::feest:: Gefeliciteerd met je verjaardag Dolfie !! ::feest:: ::jarig::  ::confettie::
"Geef nooit uitleg. Je vrienden begrijpen je wel en je tegenstanders geloven je toch niet."

Online Swifty

• Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
« Reactie #20021 Gepost op: 12-10-2010, 08:11:41 »
::confettie:: ::jarig:: ::feest::

Gefeliciteerd met je verjaardag

DOLFIE!

::feest:: ::jarig::  ::confettie::
Keep calm and eat chocolates!

Offline Nîcky

• Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #20022 Gepost op: 12-10-2010, 12:37:19 »
Gefeliciteerd Lieve Dolfie. ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

Offline m@ri@nne

• Forumlid
« Reactie #20023 Gepost op: 12-10-2010, 14:11:54 »

::feest:: ::jarig:: ::confettie::DOLFIE GEFELICITEERD!! ::feest:: ::jarig:: ::confettie:: ::cheerleader::

Kom maar op met die appeltaart
« Laatst bewerkt op: 12-10-2010, 14:16:03 door m@ri@nne »
Een appel valt niet ver van de boom, vooral niet als De Mol zijn kop boven het maaiveld uit steekt.

Offline LdHmolletje

• Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #20024 Gepost op: 12-10-2010, 15:54:44 »
VAN HARTE GEFELICITEERD, DOLFIE!!!!!
 ::feest:: ::jarig:: ::confettie:: ::cheerleader:: ::sorry:: ::cheerleader:: ::confettie:: ::jarig:: ::feest::
« Laatst bewerkt op: 12-10-2010, 15:56:29 door LdHmolletje »
Ich bin ein Bärliner!

Offline Test

• Realitynet.nl Administrator
« Reactie #20025 Gepost op: 12-10-2010, 18:07:11 »
Hartelijk gefeliciteerd Dolfie!!!

::bravo:: :-* ::confettie:: ::cheerleader:: ::dans::

Geniet nooit met mate...

Offline Lukie4

• winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Als je alles geeft, verlies je niets
« Reactie #20026 Gepost op: 12-10-2010, 18:11:18 »
Van harte ;)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #20027 Gepost op: 12-10-2010, 18:54:36 »
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag vandaag.

Ik hoop dat je een dol fijne dag hebt (gehad).

Offline Dolfie

• Forumlid
  • aardig zijn kost niets!
« Reactie #20028 Gepost op: 12-10-2010, 19:00:29 »

::hyper:: Iedereen die me vandaag (of eerder ;) ) gefeliciteerd heeft: Ontzettend bedankt!  ::respect::
Ik heb een leuke verjaardag gehad (afgelopen weekend), en ik ben er nog niet klaar mee ....  ::boogie:: ::boogie::  ::wijn::

Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #20029 Gepost op: 12-10-2010, 19:00:53 »
::bravo:: ::bravo:: ::bravo::
 ::feest:: ::vlaglinks:: ::jarig:: ::cheerleader:: ::jarig:: ::vlagrechts:: ::feest::
DOLFIE
Van Harte gefeliciteerd!
 ::feest:: ::vlaglinks:: ::jarig:: ::cheerleader:: ::jarig:: ::vlagrechts:: ::feest::

Offline Rutg3rDutchWolf

• Forumlid
  • MWAM
« Reactie #20030 Gepost op: 14-10-2010, 13:27:03 »
*zingt dofie is jarig olé olééééé*

Gefelisiteerd!
Why don't I ever listen to me?

Offline tdietz

• Forumlid
  • too hot to be true
« Reactie #20031 Gepost op: 23-10-2010, 22:45:03 »
sorry voor de late reactie, maar nog van harte gefeliciteerd dolfie ::bravo:: ::bravo::
De wereld wordt draaiende gehouden door mij, dat jullie het maar weten!!

Offline Dolfie

• Forumlid
  • aardig zijn kost niets!
« Reactie #20032 Gepost op: 23-10-2010, 23:11:52 »
 ::rofl:: ::rofl::

Dankjewel Tdietz (en Wolfmol ;) )

Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #20033 Gepost op: 24-10-2010, 21:29:42 »
Gisteren overkwam me het volgende in Vlissingen: ik was net bij de VVV geweest, omdat ik later deze maand, of in november een weekendje in Zeeland (bij voorkeur Vlissingen, omdat ik de stad ken) wil doorbrengen. In het boekje dat ik mee kreeg, stond een leuk en goedkoop pension, 50 meter vanaf de Boulevard, en dus perfect qua ligging. Maar ook qua prijs.

Ik vroeg iemand de weg ernaar toe, sta voor de deur van het pension, en zie dat het gesloten is (terwijl het volgens de VVV-brochure het hele jaar open is).

Ik besluit het nummer te bellen, komt er een mevrouw met een hond aan, die zegt: ''meneer, het pension is gesloten, dat staat er toch?''

En ik: "Ja, dat zie ik, om die reden bel ik ook''. Ik zag namelijk achter de deur wel licht branden.

Ik vroeg nog een paar keer iets, en ik kreeg te horen dat de mevrouw met de hond mij niet verstond, waarop ik zei, dat ik toch echt geen Chinees praatte.......

Tja.

Even later vroeg ik aan iemand anders iets, waarop deze persoon tot een paar keer toe zei: ik versta u niet, ik spreek alleen maar Nederlands. Toen ik plotseling in het Duits begon, gaf die mevrouw me in perfect Duits antwoord.

Waarop ik reageerde met: als je hier Nederlands spreekt, verstaan de mensen je niet, ga je Duits praten, dan krijg je plotseling antwoord.......

Offline Lukie4

• winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Als je alles geeft, verlies je niets
« Reactie #20034 Gepost op: 24-10-2010, 21:37:00 »
::rofl::
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Loezel

• Forumlid
« Reactie #20035 Gepost op: 25-10-2010, 09:22:33 »
Zo, even een rondje van mij. Ik heb nog wat geld over nadat ik gisteravond voor 3 euro een pizza met een cola light heb genuttigd en daarna voor 1,25 een klein flesje cola en een grote fles mineraal water heb gekocht. Als ik nog wat langer in Roemenie blijf hou ik aan het eind van de maand geld over. ;D  Wat hou ik toch van dit land (niet alleen vanwege het goedkope eten hoor, ook vanwege de supervriendelijke bevolking en de mooie stadjes). Morgen verhuis ik naar de geboorteplaats van Dracula  :P

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #20036 Gepost op: 25-10-2010, 17:08:48 »
Hahaha, als je nog langer daar blijft, kom je met meer geld terug dan toen je ging.

Ik had iets soortgelijks een aantal jaar gelden in Bulgarije. Drie pizza's, rijk belegd, drie glazen bier, en twee toetjes, voor omgerekend 4,5 euro samen.

We hadden nog wel de duurste pizza opgezocht die er op de kaart stond.

Offline Loezel

• Forumlid
« Reactie #20037 Gepost op: 26-10-2010, 13:28:30 »
Ik had gisteren een bord shoarma gegeten, met een broodje erbij, salade, frietjes met mayonaise, cola light erbij (die hier wel in kleinere flesjes komt, dan bij ons): 3 euro. Daarbij kreeg ik mijn lunch vanmiddag gratis in de trein. Iemand gaf me een broodje en wilde absoluut geen 'nee' horen. volgens mij wordt dit een van mijn goedkoopste vakanties ooit.  :P

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #20038 Gepost op: 28-10-2010, 18:47:56 »
Ik had gisteren een bord shoarma gegeten, met een broodje erbij, salade, frietjes met mayonaise, cola light erbij (die hier wel in kleinere flesjes komt, dan bij ons): 3 euro. Daarbij kreeg ik mijn lunch vanmiddag gratis in de trein. Iemand gaf me een broodje en wilde absoluut geen 'nee' horen. volgens mij wordt dit een van mijn goedkoopste vakanties ooit.  :P
een echte aanrader dus:D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline koekoe

• Winnaar pool Oberon 2005, Expeditie Robinson 2009 én 2011
  • Forumlid
« Reactie #20039 Gepost op: 30-10-2010, 05:17:53 »
 ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::feest:: ::feest:: ::feest:: ::feest:: ::feest:: ::feest:: ::feest:: ::feest:: ::feest:: ::feest:: ::feest:: ::feest:: ::feest:: ::feest:: ::feest:: ::feest:: ::feest::
SWIFTY,VAN HARTE GEFELICITEERD MEID  ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::feest:: ::feest:: ::feest:: ::feest:: ::feest:: ::feest:: ::feest:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig:: ::jarig::
 ::wijn:: ::wijn:: ::wijn:: Alhoewel,vandaag mag het iets meer zijn  ::wijn:: ::wijn:: ::wijn:: ::wijn:: ::wijn:: ::wijn:: ::wijn::