Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2105667 keer)

Offline LC

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #12720 Gepost op: 10-01-2004, 19:27:06 »
Jullie gaan niet meer beginnen hè.

*kijkt Annemieke heel smekend aan.

Offline Annemieke

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #12721 Gepost op: 10-01-2004, 19:44:46 »
*kijkt Annemieke heel smekend aan.
ow, daar kan ik niet goed tegen hoor :-\... Weet je wat, als je zelf nou gewoon mee gaat doen?? :) Wat heb jij ammaal gedaan de laatste dagen, hoe was dat, en wat heb je gegeten? ;) Enne moet jij niet ook eens aan je hw? :P

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #12722 Gepost op: 10-01-2004, 20:01:13 »
ow, daar kan ik niet goed tegen hoor :-\

Mooi, dan stoppen jullie ook ;D

ow, daar kan ik niet goed tegen hoor :-\... Weet je wat, als je zelf nou gewoon mee gaat doen??

Ja, Misschien doe ik dat wel. Moet ik alleen De Bar vanaf bladzijde 600 zoveel lezen.

ow, daar kan ik niet goed tegen hoor :-\... Weet je wat, als je zelf nou gewoon mee gaat doen?? :) Wat heb jij ammaal gedaan de laatste dagen,

Naar school geweest, leraren het leven zuur gemaakt(met room, best leuk :P)

hoe was dat,

Wel leuk

en wat heb je gegeten?

Patat! JUMMIE!

Enne moet jij niet ook eens aan je hw? :P

Huiswerk? Nooit van gehoord

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #12723 Gepost op: 10-01-2004, 20:17:58 »
Jeeej, LC, dat bedoelde ik dus! ::ok:: :D

Mooi, dan stoppen jullie ook ;D
nouwww.. dat dan ook weer nie he ;), hoogstens dat ik erbij bedenk: 'sorry LC...' (hm, is wel een idee, kan ik wel onder elke post erbij gaan zetten ;D)

Ja, Misschien doe ik dat wel.
top! ::ok::

Moet ik alleen De Bar vanaf bladzijde 600 zoveel lezen.
waarom zou dat moeten? ??? Wat je hoogstens moet is 2 uurtjes met mij aan de telefoon hangen.. :P

leraren het leven zuur gemaakt(met room, best leuk :P)
met room? :-\ Hm, wil ik dat weten.. (of bedoel je nou gewoon dat room zuur is)

Wel leuk
mooizo!

Patat! JUMMIE!
hmm, als je maar nie elke dag alleen maar patat eet he :P.

Huiswerk? Nooit van gehoord
Zucht, slecht van je hoor... en wie is er nog steeds niet vd comp af...

Goed begin Creepje! Volgende keer nog iets uitgebreider? :)

Bij de weg, mijn galafoto's staan online! Nog niet op een handige site, maar ik kan er denk ik wel ff eentje int smoelenboek zetten...

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #12724 Gepost op: 10-01-2004, 20:28:06 »
nouwww.. dat dan ook weer nie he ;), hoogstens dat ik erbij bedenk: 'sorry LC...' (hm, is wel een idee, kan ik wel onder elke post erbij gaan zetten ;D)

Verwacht minstens dat je smekend aan mijn voeten zal liggen :P

top! ::ok::

Dan zeg je minstens TOPPIE!

waarom zou dat moeten? ??? Wat je hoogstens moet is 2 uurtjes met mij aan de telefoon hangen.. :P

Daar zullen mijn ouders niet blij mee zijn. En dan blablablabla.........................

mooizo!

Goed hè

hmm, als je maar nie elke dag alleen maar patat eet he :P.

Waarom niet?

Zucht, slecht van je hoor... en wie is er nog steeds niet vd comp af...

Blijf nog maar lekker zitten hoor :P

Goed begin Creepje! Volgende keer nog iets uitgebreider? :)

Als jullie zulke lullige postjes blijven neerzetten :P Heb ik niks om te quoten ;)

Bij de weg, mijn galafoto's staan online! Nog niet op een handige site, maar ik kan er denk ik wel ff eentje int smoelenboek zetten...

ZET DIE DINGEN NU NEER! ;D

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #12725 Gepost op: 10-01-2004, 20:45:36 »
Verwacht minstens dat je smekend aan mijn voeten zal liggen :P
whahaha, nou dan zul je wel heeeel hard moeten smeken... (hm, geloof niet dat ik ooit smekend aan iemands voeten heb gelegen. Nej, dat kun je dan ook niet verwachten. :p)

Dan zeg je minstens TOPPIE!
sorry :-\, ik twijfelde nog, majah ik zeg t allebei eik nooit duz... Kzeg eerder supermegageweldiggigatof!! -of zoiets...

Daar zullen mijn ouders niet blij mee zijn. En dan blablablabla.........................
haha, nou boeiend... Er zijn al zoveel ouders niet blij met mijn gebel ;D (in Breda en Emmen enzow.. :P) Maarre anders maken we toch mijn ouders onblij, ook prima, geef je nummer maar ;). (Ik bel dan wel alleen int weekend want anders moek t zelf betalen :P)

Waarom niet?
waarom moet je niet elke dag patat eten vraagtie.. zucht ::) Wie kan m dat ff haarfijn uitleggen?

Blijf nog maar lekker zitten hoor :P
aan jou hebbik ook al niks ::niet-ok::, ik denk dat mn enige hoop dan mn vader wordt die me vast wel vd comp gaat jagen... :-\ Ownee, hij gaat eerst nog een of andere sport kijken op tv ???

Als jullie zulke lullige postjes blijven neerzetten :P Heb ik niks om te quoten ;)
sry, das waar :-[ ik zal mn best doen er wat langers van te maken ;) en wat meer te melden zoals uhmmm dat die vriend van mn broer er nog niet is maar elk moment kan komen en dak maar vast mn muts heb afgedaan (stiekem hebk t ook niet meer zo heel koud van al dat fanatieke typen maar ok... wel koude voeten, maarja 2 paar sokken zonder schoenen moet toch genoeg zijn..).

ZET DIE DINGEN NU NEER! ;D
wilde ik doen, maar ik heb ze net alle 109 bekeken, en er is er geen 1 bij waar ik in mn eentje opsta ::) (sja, zo bennik he :P) duz dat vind ik dan niet zo aardig voor die vriend(en)/vriendin(nen) die er dan ook bij staan, ik kan ze er wel weer gaan af knippen maar daar hebk nu geen tijd voor. Mss krijgen jullie nog wel iets te zien (als die mensjes het niet erg vinden opt forum te staan of zo). Ik ben iig superblij met 2 foto's, eentje samen met een vriend van me en eentje samen met 2 vriendinnen, maar die had ik al dus die pronkt in n lijstje op mn kamer ;).

Zeg komen er nog wel eens andere mensen in de bar offe hoe zit het?! :P

Sorry LC voor deze uitermate irritante post ;) (en nee dit is niet in de ik-lig-smekend-aan-je-voeten-mode :p)

Offline Jet

• Winnaar Pool AVRO 2003
  • Forumlid
« Reactie #12726 Gepost op: 10-01-2004, 21:15:07 »
hallo?
When God created man, she was only joking!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #12727 Gepost op: 10-01-2004, 21:21:29 »
Jet!! Lang niet gezien!! Wat leuk dat je er weer eens bent! Hoe is het??

Offline Elmar

• Forumlid
  • De verboden vrucht
« Reactie #12728 Gepost op: 10-01-2004, 21:59:28 »
Heej Jet, hoe is et? Waarom ben je terug zo lang weggeweest?
Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...

Offline Knikker

• Forumlid
  • Je moet toch wat
« Reactie #12729 Gepost op: 10-01-2004, 22:38:31 »
He Jet, ook hier?
Geen boodschap hebben is ook een boodschap............

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #12730 Gepost op: 10-01-2004, 23:13:44 »
Whuh, krijgen we nu plotseling allemaal terugkomers? ??? :o :)

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #12731 Gepost op: 11-01-2004, 10:48:33 »
Dan had je het gisteren en vannacht eens in de chat moeten zien, iedereen viel van de ene verbazing in de andere.

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #12732 Gepost op: 11-01-2004, 11:36:42 »
goeiemorgen iedereen

ik zit nu wel eens op de juiste computer dus een langere post zal vast wel lukken ! Daan heeft me net wat hints gegeven rond explorers, dus ik zal mijn eigen computer nog wel ff checken straks  ;)

ik ben donderdag met school naar een beurs geweest in Roeselare waar allerlei standen stonden van universiteiten en hogescholen. Nu ben ik alvast heel zeker van Germaanse talen (ik dacht nog ff aan logopedie maar daarvoor moet je teveel fysica kennen en dat kan ik écht niet) maar nu weet ik niet meer wat gedaan erachter  ::) ofwel word ik leraar, ofwel ga ik naar de Herman Teirlinck-studio (drama, kleinkunst, toneel, ... ) ofwel ga ik bij Defensie  :) sinds ik dat idee heb, noemt scampi me vaak kolonel maar het kan dus echt. Met een diploma germaanse kan ik in het leger, coool é !

en we hebben ondertussen ook beslist rond het thema van onze 100 dagen (op 20 feb) (bij jullie keet dat Kolderdag) en het thema is: American High School :) lijkt me wel leuk om uit te werken. Ik ga alvast als cheerleader  ;D nu nog een leuk kostuum vinden. Kort rokje enzo en als kers op de taart ga ik een beha met d-cup kopen en hem opvullen met watten enzo, dan ben ik een echte cheerleader  :D en het is eik de bedoeling om wat te lachen met al dat Amerikaans gedoe, dus als het lukt, dan zoek ik nog een neppistool om in mijn rok te steken :)

dat was het ongeveer :)

groetjes, A&K  :-*
banaan begint met een b, soms met een s

Offline Jet

• Winnaar Pool AVRO 2003
  • Forumlid
« Reactie #12733 Gepost op: 11-01-2004, 12:19:33 »
Jet!! Lang niet gezien!! Wat leuk dat je er weer eens bent! Hoe is het??
Alles oke aan deze kanr van de lijn! Hoop dat het hier ook goed gaat met iedereen? ;D
When God created man, she was only joking!

Offline Elmar

• Forumlid
  • De verboden vrucht
« Reactie #12734 Gepost op: 11-01-2004, 15:11:20 »
Goedemiddag allemaal, ik kon niet eerder iets komen posten want ik zat in een auto achter het stuur. Ik mocht van een vriend van mijn moeder in zijn auto rijden over het industrieterrein. Het gaat al steeds beter en ik heb nu al in de vierde versnelling gereden zonder problemen terwijl ik de vorige keer één keer in de derde heb geprobeerd en bijna uit de bocht vloog ::)

Gisteren heb ik ook redelijk weinig gedaan, kwas na mijn werk een beetje moe maar kheb toch met Daan samen een beetje met Visual Basic zitten kloten. We hebben na veel proberen een programma kunnen maken waarmee je kleuren kunt mengen. Het is dat ik hier in de huiskamer geen bijlagen kan uploaden anders had ik dat zeker geprobeerd.

Mja, klinkt eik best wel saai. Ik ga mijn leven maar es wat spannender maken door iets onverwachts te doen. Maar eerst even het forum bijlezen en naar school gaan dan. :P

P.S. Al die quotes daar word ik echt gek van. Het begint een beetje slowchatten te worden met 10 verschillende onderwerpen tegelijk :-\ Maar ik ben niet degene om daarover te oordelen, dus ga vooral door.
Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #12735 Gepost op: 11-01-2004, 15:34:36 »
Elmar, ik vind het ook irritant worden, hoor...

Eigenlijk heb ik niet echt veel te melden. Vrijdag ben ik voor het eerst sinds ik ziek was, naar school geweest en het was supergezellig ;D . We hadden electriciteit-doe-dag met allemaal practica en dingen die kapot konden enzo :) . Echt iets voor mij!
Gisteren heb ik gevolleybald, naja, niet echt veel, want ik mocht maar 20 punten spelen in 4 sets ofzo, dus ik was pissig toen de wedstrijd afgelopen was. Ik speelde ook niet slecht en ik weet ook niet waarom ik zo weinig heb gespeeld, dus ben ik boos op onze aanvoerdster, die heeft me eruit gehaald, de tr*t. Dus morgen hebben we teambespreking en ik ga er mooi iets van zeggen. Tsjakka!
Vanmorgen heb ik volleybaltraining gegeven in Zundert en het was gezellig, die kinderen kan je echt nog iets leren, het is leuk om te zien hoe snel ze vooruit gaan. En eigenlijk moet ik vandaag nog huiswerk maken, maar dat komt er toch niet meer van :) .

Iedereen nog een fijne dag en tot forums!

Groetjes, Anne

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #12736 Gepost op: 11-01-2004, 18:05:40 »
Hallowh...

Okeej,, ik zal niet meer zo irritant veel gaan quoten enzow. Met Annemieke is niet irritant voor mij (okeej.. logisch) maar dat van LC en Annemieke vond ik ook al wel irritant. ::) moet nog wel ff afkicken hor. ;P

Heb vandaag dus echt niks gedaan. Ongeveer de hele tijd op de bank tv gekeken. Veel schaatsen.. :) Btje lui gedaan, chips gegeten. Nja, typische huiswerkvrije zondag dus. Ik moet geloof ik nog wel wat doen voor school maargoed, ik heb nog niet in mn agenda gekeken. (gelukkig, anders zal ik miss wel btje schrikken. :-\ )

hm, wat was dat ook alweer? wast goed gelukt??
Wat het was? Gwn.. kofta. :P Gehaktdingen in tomatensaus, was wel goed gelukt. :)

moet ie ws ook niet wagen of wel ;)
Hahaha, neej idd.

Ik moet nog ff btje piano spelen want ik heb morgen weer voor 't eerst in 3 weken les dus hij zal wel verwachten dat ik iig een beetje gespeeld heb ik de vak. :-[ Het is echt erg, ik speel gwn zo weinig. Heb dr ook niet zo veel zin in.. computeren is wel ff wat leuker.. :-\ Nou ja, ik zie wel.

Ik ga nu douchen... ga na 't eten msne (kheb speciaal verder de hele dag nog niet gecomputert :o) ik moet ff paar mensen spreken. :-\

Doehjj *zwaai zwaai*
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #12737 Gepost op: 11-01-2004, 19:41:59 »
Hallowh...

Okeej,, ik zal niet meer zo irritant veel gaan quoten enzow. Met Annemieke is niet irritant voor mij (okeej.. logisch) maar dat van LC en Annemieke vond ik ook al wel irritant. ::) 

Weet je ook eens wat ik moet doormaken. Maar blijf maar doorgaan met quoten hoor ;)

Hallowh...

Okeej,, ik zal niet meer zo irritant veel gaan quoten enzow. Met Annemieke is niet irritant voor mij (okeej.. logisch) maar dat van LC en Annemieke vond ik ook al wel irritant. ::) moet nog wel ff afkicken hor. ;P

Heb vandaag dus echt niks gedaan.

Ik ook niet

Veel schaatsen.. :)

Schaatsen? Kan jij daar dan schaatsen :P

Btje lui gedaan, chips gegeten.

Ik ook

Hallowh...
Nja, typische huiswerkvrije zondag dus.

Had ik dat maar

Ik moet geloof ik nog wel wat doen voor school maargoed, ik heb nog niet in mn agenda gekeken. (gelukkig, anders zal ik miss wel btje schrikken. :-\ )

NIET KIJKEN OOK!

Ik moet nog ff btje piano spelen want ik heb morgen weer voor 't eerst in 3 weken les dus hij zal wel verwachten dat ik iig een beetje gespeeld heb ik de vak. :-[

Het is ook altijd wat met die leraren hè. Tis nooit goed.

Computeren is veel leuker

HELEMAAL MEE EENS!

Ik ga nu douchen... ga na 't eten msne (kheb speciaal verder de hele dag nog niet gecomputert :o) ik moet ff paar mensen spreken. :-\

Douche Ze

Doehjj *zwaai zwaai*

DOEHJJ *ZWAAI ZWAAI!*

Mijn verslag staat zo'n beetje hierboven. Beetje huiswerk gemaakt, gecomputert. Chips Ge-eet, Tv gekijkt enz enz.

*ZWAAI ZWAAI*

Offline elise is de mol

• Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
« Reactie #12738 Gepost op: 11-01-2004, 19:44:17 »
Schaatsen? Kan jij daar dan schaatsen :P

Ik heb vorig weekend nog in Thialf geschaatst. Op de ijshockey baan hoor, er was nl. NK Kunstrijden ::ok::
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline idefix

• Forumlid
  • just keep swimming
« Reactie #12739 Gepost op: 12-01-2004, 07:48:51 »
Lc probeert volgens mij om alsnog uitgeroepen te worden tot meest irritante user.... ;D  ;D
we're back :(