Verwacht minstens dat je smekend aan mijn voeten zal liggen
whahaha, nou dan zul je wel heeeel hard moeten smeken... (hm, geloof niet dat ik ooit smekend aan iemands voeten heb gelegen. Nej, dat kun je dan ook niet verwachten. :p)
Dan zeg je minstens TOPPIE!
sorry :-\, ik twijfelde nog, majah ik zeg t allebei eik nooit duz... Kzeg eerder supermegageweldiggigatof!! -of zoiets...
Daar zullen mijn ouders niet blij mee zijn. En dan blablablabla.........................
haha, nou boeiend... Er zijn al zoveel ouders niet blij met mijn gebel
(in Breda en Emmen enzow..
) Maarre anders maken we toch mijn ouders onblij, ook prima, geef je nummer maar
. (Ik bel dan wel alleen int weekend want anders moek t zelf betalen
)
Waarom niet?
waarom moet je niet elke dag patat eten vraagtie.. zucht
Wie kan m dat ff haarfijn uitleggen?
Blijf nog maar lekker zitten hoor
aan jou hebbik ook al niks
, ik denk dat mn enige hoop dan mn vader wordt die me vast wel vd comp gaat jagen... :-\ Ownee, hij gaat eerst nog een of andere sport kijken op tv
Als jullie zulke lullige postjes blijven neerzetten Heb ik niks om te quoten
sry, das waar
ik zal mn best doen er wat langers van te maken
en wat meer te melden zoals uhmmm dat die vriend van mn broer er nog niet is maar elk moment kan komen en dak maar vast mn muts heb afgedaan (stiekem hebk t ook niet meer zo heel koud van al dat fanatieke typen maar ok... wel koude voeten, maarja 2 paar sokken zonder schoenen moet toch genoeg zijn..).
ZET DIE DINGEN NU NEER!
wilde ik doen, maar ik heb ze net alle 109 bekeken, en er is er geen 1 bij waar ik in mn eentje opsta
(sja, zo bennik he
) duz dat vind ik dan niet zo aardig voor die vriend(en)/vriendin(nen) die er dan ook bij staan, ik kan ze er wel weer gaan af knippen maar daar hebk nu geen tijd voor. Mss krijgen jullie nog wel iets te zien (als die mensjes het niet erg vinden opt forum te staan of zo). Ik ben iig superblij met 2 foto's, eentje samen met een vriend van me en eentje samen met 2 vriendinnen, maar die had ik al dus die pronkt in n lijstje op mn kamer
.
Zeg komen er nog wel eens andere mensen in de bar offe hoe zit het?!
Sorry LC voor deze uitermate irritante post (en nee dit is niet in de ik-lig-smekend-aan-je-voeten-mode :p)