Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2105492 keer)

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #12800 Gepost op: 21-01-2004, 08:53:51 »
Molle gefeli!!   :-*

Offline intikker

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #12801 Gepost op: 21-01-2004, 09:06:31 »
Gefeliciteerd!
Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #12802 Gepost op: 21-01-2004, 09:09:04 »
*veel kleurtjes* Mollemans: Van Harte! *veel kleurtjes*

*leuk plaatje*
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #12803 Gepost op: 21-01-2004, 09:24:43 »
Ahum

Bij deze wil ik Mollemans feliciteren met z'n verjaardag!

Einde van deze Ahum.

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #12804 Gepost op: 21-01-2004, 10:19:00 »
Gefeliciteerd Mollemans!!! 

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #12805 Gepost op: 21-01-2004, 12:34:43 »

Gefeliciteerd Mollemans!!! 

(easy way out)

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #12806 Gepost op: 21-01-2004, 13:21:11 »
Hm, komt Mollemans wel eens ooit in de bar? ::) Anders moet iemand hem er ff heen sturen hoor! Ook van mij gefeliciteerd!!

Balen Annuh van die tentamens. Maarja, idd, daar zijn herkansingen voor he, die ga je gewoon wel halen. Heb je wat leuks gevonden in Breda?
Ik was gister ook nog in Breda... 'surpriseparty' die toch niet zo heel erg onverwacht was, geloof ik :-\ ::). Maja, wel leuke avond, en dat Kopspijkerboek was idd heel leuk hoor! :P

Anne-Marie, super!! Wat goed van je!! Een voldoende voor Latijn!! :D ::ok:: Ga zo door, enne volgende keer zonder spiekbriefjes he.. >:( ;)
Han, wat cool dat je zo'n leuk feest gehad hebt met al je klasgenoten! Dat kan ook haast niet anders natuurlijk als er zoveel mensen komen :D. Echt cool. En ook mooi dat je al je tentamens nu gehad hebt! Heb je nu nog een tijdje vrij voor je afstuderen begint?

Nou ik haal het nu denk ik niet om alle mails te beantwoorden die ik wilde beantwoorden, want ik heb zo weer zo'n experimentje op het taleninstituut hier in de buurt waar je dan 5 euro voor krijgt voor een half uurtje of zo. Vink altijd wel makkelijk verdiend. Maar dan kom ik daarna wel terug naar de computers. Moet die vriendinnen nog mailen en/of bellen die zo ontzettend lief waren om me een brief/kaart te sturen naar mn nieuwe adres! :D (hak mss al verteld) En vanavond weer met vriendinnen eten, en daarna theatersportvoorstelling, whiii! En daarna nog uit met de theatersportmensjes en die vriendin die komt kijken :D. Wel leuke dag dus vandaag, moet alleen voor maandag ergens tussendoor ook nog Latijn zien te leren ::). En voor zondag nog ergens een cadeau voor mn vader vandaan zien te halen... :s Maar ws doet mn broer dat wel ff ;D.

Fijne dag iedereen!

Offline bertha531

• Forumlid
« Reactie #12807 Gepost op: 21-01-2004, 13:50:20 »
Hoera voor mollemans!

Ik had nog een ballon over, want Daan wilde m niet!

Offline idefix

• Forumlid
  • just keep swimming
« Reactie #12808 Gepost op: 21-01-2004, 14:21:21 »
grrrrr >:(   >:( Vandaag wordt door de verzekeraar gekeken naar mijn dossier en of ze mij willen verzekeren. Maar ze hebben dus niet naar de gegevens van mijn eigen huisarts gevraagd (bijna normale bloeddruk) en ze willen daar ook niet mondeling naar vragen, en de assistente van mijn huisarts wil de gegevens niet naar de verzekeraar faxen.
Wat wel kan, is dat ze het op een papiertje schrijven, en dat ik dat dan zelf naar de verzekeraar fax. Maar ja, ik zit hier in Dongen te werken, en mijn huisarts zit in Nijmegen. Dat schiet dus niet op.

Je zou er gek van worden.... gewoon even 2 getalletjes, onderdruk, bovendruk. Moeten ze daar nou zo moeilijk over doen?
we're back :(

Offline sjulie

• Forumlid
« Reactie #12809 Gepost op: 21-01-2004, 14:26:05 »
Idefix, balen joh...ik duim voor je. :)
Komp allemaal goe.....

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #12810 Gepost op: 21-01-2004, 14:56:56 »
Balen zeg, dat hele verzekeringsgedoe! Succes ermee! Trouwens echt stom dat die assistente van je huisarts dat niet gewoon ff kan opsturen!

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #12811 Gepost op: 21-01-2004, 15:00:47 »
Gefeli Mollemans! :-* :-* :-*
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline idefix

• Forumlid
  • just keep swimming
« Reactie #12812 Gepost op: 21-01-2004, 15:58:21 »
Balen zeg, dat hele verzekeringsgedoe! Succes ermee! Trouwens echt stom dat die assistente van je huisarts dat niet gewoon ff kan opsturen!

tja...dat is allemaal privacy enzo. Ze geloven natuurlijk niet dat ik het zelf ben aan de telefoon.... :-X

zucht... en dan zeggen ze bij de bank dat ze om 3 uur naar de verzekeraar mochten bellen, en als je dan om kwart voor 4 belt omdat je nieuwsgierig bent, krijg je geirriteerd te horen dat ze pas om 4 mogen bellen, en dat ze dat dan ook niet eerder doen.

ik heb hier zo genoeg van... ::niet-ok::  :'(  :'(
we're back :(

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #12813 Gepost op: 21-01-2004, 17:25:07 »
Balen Annuh van die tentamens. Maarja, idd, daar zijn herkansingen voor he, die ga je gewoon wel halen. Heb je wat leuks gevonden in Breda?

Ik heb een Winnie de Pooh-etui gekocht ;D . Fel babyroze met fel babyblauw :) echt geweldig! En zo lekker zacht ook, heb ik meteen een nieuwe knuffel voor op school ;) .

Idefix, dat is echt zo balen!! Stelletje zeikerds dat het allemaal zijn! Dat sommige mensen zo moeilijk moeten doen over 2 getalletjes... verschrikkelijk.

Annemieke, waar is dat half uurtje voor 5 euro ;) ?? Dan kom ik ook even langs ;) .

Offline mollemans

• Forumlid
  • The fab 4
« Reactie #12814 Gepost op: 21-01-2004, 19:05:28 »
Ja hoor ik kom wel eens in de bar, maare als geheelonthouder ben ik er niet zo vaak. verder is mijn leven te veel werken(voor site en baas) om echt spannende zaken mee te maken.

Zelfs mijn verjaardag laat ik liever aan me voorbijgaan, maar je wordt er toch door eenieder aan herinnertd.  Dank allen voor de veel kleurtjes, smilies, ballonen, en plaatjes..

O nog een heel heugelijk feit voor mezelf, ik krijg een jaarcontract aangeboden , nu nog zien of de cijfertjes een beetje meevallen. :D
we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #12815 Gepost op: 21-01-2004, 19:45:09 »

O nog een heel heugelijk feit voor mezelf, ik krijg een jaarcontract aangeboden , nu nog zien of de cijfertjes een beetje meevallen. :D

:o Wow, het wordt wel heel serieus met dat realitynet-gebeuren  ;)  :P

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #12816 Gepost op: 21-01-2004, 20:06:18 »
Gefeliciteerd Mollemans!

Anne-Marie, super!! Wat goed van je!! Een voldoende voor Latijn!! :D ::ok:: Ga zo door, enne volgende keer zonder spiekbriefjes he.. >:( ;)
Hehe.. dankje. ;D En ik zal het proberen om de volgende zonder spiekbriefjes te doen... maar ik denk dat ik dat niet ehm.. 'volhoudt'. Die teksten zijn gewoon niet te doen anders.

Leuk dat je gister bij Daan bent geweest! En ik hoop dat de theatersportvoorstelling (wat een woord) goed is gegaan en dat 't gezellig was enzo!

Idefix, succes met dat verzekeringsgedoe! Irritant als mensen zo moeilijk gaan doen om iets simpels.. :-\

Pff.. ik heb niet zo'n zin om verhaal op te schrijven eik. Vandaag was iig wel relaxt op school, niet veel gedaan. Wel btje saai op 'n gegeven moment.. maarja. Atletiektraining was wel leuk! :) Wel zwaar.. ook allemaal van die krachtoefeningen.. pff.. ;)

Doejj :-*
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Lorelei

• Forumlid
  • Freedom frantically frolic and fine...
« Reactie #12817 Gepost op: 22-01-2004, 01:00:53 »
Hoera voor mollemans!

Ik had nog een ballon over, want Daan wilde m niet!

Als Molle hem ook niet wil, bewaar je hem nog eventjes dan voor mij Bertha?  ;D
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline bertha531

• Forumlid
« Reactie #12818 Gepost op: 22-01-2004, 01:56:16 »

Als Molle hem ook niet wil, bewaar je hem nog eventjes dan voor mij Bertha?  ;D

Tuuurlijk, maar je moet wel jarig zijn dan he anders krijg je m niet!  ;)

Ik heb vandaag bami gehad en het was groen!  :o
Maar wel lekker, ik had 4 borden op, dus ik kan er deze winter wel weer tegenaan. :)

Offline bertha531

• Forumlid
« Reactie #12819 Gepost op: 23-01-2004, 01:51:05 »
Zeg niemand gepost hier in de tussentijd! >:(
Reageer ik op mezelf hierzo! >:( >:(

(Wauw, weet ik ook hoe dat is!  ;D)

Rodekool met aardappelen en Hazjeesaus (schrijf je dat zo?) gehad vanavond. Weer 4 borden gehad.  :-[

Ik vraag iedereen een moment stilte voor de bar, want die gaat langzaam maar zeker in aantal posts ingehaald worden door 'de associatiestring' en waarschijnlijk wat later ook door 'tja... wat kies je', ik denk allebij nog vóór 2005.

Arme Bar "De Molshoop"...   :'(  :'(

Je hebt je kranig verweerd...  ::ok::