Hm, komt Mollemans wel eens ooit in de bar?
Anders moet iemand hem er ff heen sturen hoor! Ook van mij gefeliciteerd!!
Balen Annuh van die tentamens. Maarja, idd, daar zijn herkansingen voor he, die ga je gewoon wel halen. Heb je wat leuks gevonden in Breda?
Ik was gister ook nog in Breda... 'surpriseparty' die toch niet zo heel erg onverwacht was, geloof ik :-\
. Maja, wel leuke avond, en dat Kopspijkerboek was idd heel leuk hoor!
Anne-Marie, super!! Wat goed van je!! Een voldoende voor Latijn!!
Ga zo door, enne volgende keer zonder spiekbriefjes he..
Han, wat cool dat je zo'n leuk feest gehad hebt met al je klasgenoten! Dat kan ook haast niet anders natuurlijk als er zoveel mensen komen
. Echt cool. En ook mooi dat je al je tentamens nu gehad hebt! Heb je nu nog een tijdje vrij voor je afstuderen begint?
Nou ik haal het nu denk ik niet om alle mails te beantwoorden die ik wilde beantwoorden, want ik heb zo weer zo'n experimentje op het taleninstituut hier in de buurt waar je dan 5 euro voor krijgt voor een half uurtje of zo. Vink altijd wel makkelijk verdiend. Maar dan kom ik daarna wel terug naar de computers. Moet die vriendinnen nog mailen en/of bellen die zo ontzettend lief waren om me een brief/kaart te sturen naar mn nieuwe adres!
(hak mss al verteld) En vanavond weer met vriendinnen eten, en daarna theatersportvoorstelling, whiii! En daarna nog uit met de theatersportmensjes en die vriendin die komt kijken
. Wel leuke dag dus vandaag, moet alleen voor maandag ergens tussendoor ook nog Latijn zien te leren
. En voor zondag nog ergens een cadeau voor mn vader vandaan zien te halen... :s Maar ws doet mn broer dat wel ff
.
Fijne dag iedereen!