Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2105506 keer)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #12820 Gepost op: 23-01-2004, 11:38:31 »
Ik kom effe 't heugelijke nieuws vertellen dat ik al m'n tentamens heb gehaald!!! Dus ook dat tentamen waarvan ik onderhand zeker wist dat ik 'n 2 zou hebben!  :D

Ik ben echt superopgelucht, want nu hoef ik gelukkig niet onder mijn afstuderen hertentamens te maken en nu weet ik tenminste zeker dat ik mag afstuderen.  :)

Verder vond ik 't wel rot voor anderen, want 'n hoop studenten uit m'n klas hebben 't niet gehaald.  :-[ Ik heb daarom maar niet zo mega happy gedaan in hun omgeving, maar nu ik thuis ben kan ik ongestoord blij zijn!  ;)

Iedereen verder 'n hele fijne dag en vast 'n fijn weekend!  :)

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #12821 Gepost op: 23-01-2004, 11:41:01 »
han:

::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok::

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #12822 Gepost op: 23-01-2004, 14:07:06 »
Han: GEFELICITEERD!!! Kei goed van je! Stiekum wisten we allemaal al dat jij dat kon, maar nu weet jij dat ook al!

Nu mijn tentamens nog... de uitslagen dan... ik gok op de toto-uitslagen :( . Vandaag had ik een tentamen van 3 vakken, electriciteit, stoffen en materialen 1 en milieukunde. Milieukunde was zo'n ramp dat ik 3 antwoorden maar wist en dat ik nu ook weet dat die fout waren. De andere twee tentamens gingen mwoh... Ik ben echt heel erg benieuwd.

bertha: Eng is dat he, op jezelf reageren?

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #12823 Gepost op: 23-01-2004, 16:31:42 »
He allemaal!

Eerst Han ::ok:: gedaan, gefeliciteerd! :)

Dan ikzelf, zoals jullie misschien wel weten was vandaag de grote dag, de presentatie van de reis ... nou ... het GING KLOTE! >:(

Ik ben dus echt woest op onze begeleidende leraar. Zo had ie bijv. gezegd dat het vooral om de inhoud ging en niet om de powerpoint presentatie - het was niet interessant om het budget te vermelden - en het was niet nodig om rekening te houden met verzekering, dat hoefde niet van de school.

Je voelt 'm al aan komen. Onze presentatie was doodsaai, de andere bijsterinteressant, de jury vond het heel interessant om te weten hoeveel alles kosten én of we rekening hadden gehouden met eventuele verzekeringen. En verder had onze leraar gezegd dat we vooral aandacht moesten besteden aan ons sterkste punt: onze eigen gemaakte citytour. Letterlijke jury quote: "Misschien is een gids wel handig. >:(

We hebben dus allemaal verkeerde informatie doorgekregen, of onvolledig. En het meeste erge vind ik nog. Het andere groepje van mijn vestiging (Utrecht), heeft dat wel, want die hebben dus gewonnen. Gelukkig mogen we wel mee, want het totaal aantal leerlingen wat een presentatie hield was 34 en er kunnen 35 mee. Pleister op de wonde. Ik ben niet kwaad dat ik niet gewonnen heb, sterker nog, ik vind het helemaal niet erg, maar ik vind het echt erg dat we gewoon benadeeld zijn door onze eigen begeleider, althans zo voel ik het, ik vond echt dat we voor l*l stonden daar.

Nu ga ik weer, ik ga zo naar een verjaardag, ik spreek jullie snel!

-xxx- Daisy

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #12824 Gepost op: 23-01-2004, 17:50:08 »
Han, supergoed van je!! Gewoon alles gehaald! We zeiden het toch! Dan heb je nu toch ff echt vrij, toch?
Daisy, balen van die presentatie. :-\ Maar iig veel plezier op die verjaardag!

ik hoop dat de theatersportvoorstelling (wat een woord) goed is gegaan en dat 't gezellig was enzo!
thx! Het was mega-ontzettend geweldig gezellig. De voorstelling zelf ging ook erg goed, maar was veel te kort :( (wij hadden maar n kwartier, wat uiteraard aanvoelde als nog korter..). Maar daarna uit geweest met theatersportmensjes en een paar vrienden die waren komen kijken. Supersuperleuke avond gehad. En één vriend zei toen ie wat eerder wegging dat we de volgende dag dan wel weer af konden spreken, bij mij eten en daarna weer uit... Voelden wij natulijk wel weer voor ;D dus zowel woensdag als donderdagavond pas na half vijf in bed, een vriendin bleef nog bij mij slapen, zow gezelli, echt zo uberubergezellige avond gehad gister. Het is echt helemaal geweldig in Nijmegen, zulke lieve leuke vrienden enzow.. :) Duz, maarja, heb nog niet al te veel gedaan aan mn Latijn voor maandag ::) ;). Achja, anders moek die maar herkansen, moet ook ns kunnen ;).

Kga nu eten en ff bijsocializen met mn ouders en broer, vanavond nog n hoop mensjes bellen. Jou hebk ook al weer tijdje niet gesproken Anne-Marie :-\, naja hoop dat ik er nog aan toe kom jou ook nog te bellen.. maar kheb al n heel lijstje.. ::) ;D

Fijne avond iedereen en liefs van een very heppie Annemieke!

Offline Lorelei

• Forumlid
  • Freedom frantically frolic and fine...
« Reactie #12825 Gepost op: 23-01-2004, 18:01:08 »

Tuuurlijk, maar je moet wel jarig zijn dan he anders krijg je m niet!  ;)
Uiteraard !!! Ben ik ook binnenkort :D Dus bewaar hem maar goed!

Citaat
Ik heb vandaag bami gehad en het was groen!  :o
Maar wel lekker, ik had 4 borden op, dus ik kan er deze winter wel weer tegenaan. :)

;D Ja niks vult zo goed als groene bami (weet je zeker dat het geen zeewierbami was?)

Trouwens de Bar zal denk ik altijd blijven bestaan.. hoewel de String natuurlijk ook wel een heel leuk topic is ..! ;D

Hey Han : nog van harte !!!! ::ok:: Well done !!!  :)
« Laatst bewerkt op: 23-01-2004, 18:04:20 door Lorelei »
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #12826 Gepost op: 23-01-2004, 19:26:57 »
Trouwens de Bar zal denk ik altijd blijven bestaan.. hoewel de String natuurlijk ook wel een heel leuk topic is ..! ;D
owja daarover.. ik volg de associatiestring en tjwatkiesje niet echt, maar die mogen dan wel (binnenkort?) meer pagina's hebben, de posts zijn per stuk wel nogal wat korter dan hier he.. Dus de bar heeft (naar mijn mening) altijd nog wel meer inhoud, ook al is ie dan mss nie meer t langst..

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #12827 Gepost op: 23-01-2004, 20:35:43 »
Haaj!

Zohw.. ben dr ook weer ff.

Eindelijk weekend! Ben ik hard aan toe, niet dat ik het superdruk heb, meer druk met het druk-zijn enzo. :-\ Maargoed, vandaag zo'n relaxte dag opzich. Eerste uur vrij en 't laatste, niet veel gedaan zoals gewoonlijk. Ik vraag me soms echt af wat ik daar op school te zoeken heb. Soms heb ik heel veel te doen thuis en moet ik eerst tot 4 uur op school blijven om nix te doen. Terwijl je nog zoveel moet doen! Nouja.. boeiend. :P We waren vandaag bezig met ons project, onze school bestaat dit jaar 10 jaar --> lustrum. (in principe bestaat ie al veel langer alleen toen was het één gebouw en nu zijn het 4. en in die vorm bestaat 't 10 jaar zegmaar..) En nu is een klasgenoot poos geleden op het rampzalige idee gekomen om de lustrumviering te gaan helpen door een actie te houden voor een goed doel (in dit geval voor schoolvoorzieningen in Peru, waar ook iemand heengaat van onze school). En zo gaan we volgende vrijdag een 'megapolonaise' door te stad lopen en dan sponseren en zo geld in te zamelen enz. Dat is dus door een groepje uit onze klas opgezet, en ik vond het al niet meer leuk. Al dat geregel! Je word er helemaal gestoord van. En vandaag moesten we bedrijven bij langs om te vragen of zij wouden sponseren. Dat haat ik zo, sponsors zoeken. Vreselijk... Maargoed, ik ben heel benieuwd of er uberhaupt mensen meelopen met die polonaise, je staat dik voor lul dan.. Wij als organisatie hoeven niet mee te lopen dus dat is iig 1 voordeel. 8)

Ik kan maandag mn bril ophalen, woehoeh! Ik heb zin om morgen iets heel leuks te gaan doen ofzo, maar 't zal wel gwn saaie dag thuis worden. Miss ff naar de stad ofzo, yay. Ik heb nu wel eindelijk In de Ban van de Ring gekocht!! Alle drie de delen in een groot boek zegmaar + de aanhangselen! :D Echt zo tof, ben dr echt blij mee! Heb 't gekocht van mn overige verjaardagsgeld dus ben nu weer zo goed als blut.

Owjah.. verder is't nog niet zo geweldig gezellig op school. Een vriend (had ik dat al eens verteld?) had net voor de kerstvakantie een epileptische aanval gehad en die heeft er nu nog best veel last van. Heel vaak moe en hoofdpijn enzo, hij had ook een zware hersenschudding van die val. En hij is echt zo veranderd! Vroeger wastie echt zo hyper/druk enzo, gwn altijd vrolijk. Maar nu istie zo super rustig geworden, en hij zegt bijna niks. :( En nja.. nu is heel ons groepje waar we mee logeerden/films kijken enzow btje uit mekaar gevallen. ::niet-ok::  (The breaking of the fellowship :P ik heb vandaag btje te veel LOTR gekeken.. )

Han: Wat geweldig dat je al je tentamens hebt gehaald!! ::ok:: Gefeliciteerd!

Daisy: Owhh echt balen van die presentatie! Stom dat jullie verkeerd zijn 'voorgelicht'... :-\

Annemieke: Fijn dat het zo gezellig was en dat de voorstelling ook goed ging! Echt toff dat je ammel leuke vrienden daar in Nijmegen hebt. :D

Jou hebk ook al weer tijdje niet gesproken Anne-Marie :-\, naja hoop dat ik er nog aan toe kom jou ook nog te bellen.. maar kheb al n heel lijstje.. ::) ;D
Idd. :-\ Ik dacht laatst ook al idd.. Irritant dat je daar in Nijmegen zit, toen je gwn op school zat in Gouda was je iig vaker op msn en ook hier op het forum natuurlijk. Maargoed, ik zie wel of je er nog aan toe komt, jou kennende... ::) ;)

Ik ga bijlezen.. doejj :-* *zwaaii..
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #12828 Gepost op: 23-01-2004, 20:46:18 »
Joh, zo erg is die sponsorpolonaise toch niet! Kan toch hartstikke leuk zijn met veel mensen en je doet er iig iets supergoeds mee! Maarja als je toch niet mee hoeft te lopen hoef je je er ook niet druk over te maken dat je dat niet leuk vindt.. Het regelen gaat uiteindelijk echt wel lukken!

Balen hoe het nu loopt met je vriendengroepje! :( Had je verteld van die aanval van die vriend.. Hopelijk wordt ie snel weer 'normaal', of iig wat normaler.. Het komt vast wel weer goed met het groepje als geheel!

Cool dat je maandag je bril kan ophalen!

Alle drie de delen in een groot boek zegmaar + de aanhangselen! :D
hihi, klinkt grappi..

Fijn dat het zo gezellig was en dat de voorstelling ook goed ging! Echt toff dat je ammel leuke vrienden daar in Nijmegen hebt. :D
ja, fantastisch he! :D Ik wil eik snel eens een 'integratiefeest' geven zodat mn oude en nieuwe vrienden elkaar eens kunnen ontmoeten.. :P (maarja, dat vind jij natulijk niet leuk..)

Irritant dat je daar in Nijmegen zit
nouwnouw, heyhey.. >:( helemaal niet irritant hoor! ;D

Je merkt idd wel of ik dr nog aan toe kom, vandaag zalk wel nie halen, mss morgen.. kheb wel wat te vertellen vind ik.. (he Daan en Elmar? :P) sorry Anne-Marie ik ben wel ff op msn geweest..

(Kheb btw speciaal zo min mogelijk quotes gebruikt..)

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #12829 Gepost op: 23-01-2004, 21:07:04 »
Tsja, opzich is die sponsorpolonaise zelf nog niet het ergste. Maar dat groepje,, dr zitten opzich wel twee vrienden van mij bij alleen ook één iemand waar die andere twee als hondjes achteraan lopen. En die bepaald wat wel en nie goed is, dus ik deed eerst wel mn best maar dan vond iedereen mn idee wel goed behalve hij en dan werd het maar afgekeurd! >:( Dus na een paar keer van die lullige opmerkingen had ik zoiets van: okee dan doe ik maar niks meer. En nu zeurt hij weer dat ik de enige ben die niks doe en dat ze dat tegen onze begeleider gaan zeggen zodat ik misschien straks in mn vrije tijd een vervangende opdracht moet doen zodat ik over kan gaan. (project=plusvak waar je goed op moet staan) zo lullig, en dat hoor ik dan ook niet van hun zelf.. alleen maar viavia. Ipv dat ze tegen mij zeggen dat ik wat meer moet gaan doen. Maargoed, ik hoop dat het regelen idd gaat lukken..

Balen hoe het nu loopt met je vriendengroepje! :( Had je verteld van die aanval van die vriend.. Hopelijk wordt ie snel weer 'normaal', of iig wat normaler.. Het komt vast wel weer goed met het groepje als geheel!
Ja nogal.. :( Ik hoop ook dat hij idd wat normaler word, maar ik weet het nog zo niet. Het is iig wachten op 30 januari denk ik want dan krijgt hij de uitslagen van hersenfilmpjes,scan enz. Dan hoort hij ook of hij echt epilepsie heeft en dan miss medicijnen moet gaan slikken enz. :-\ Ik denk dat het miss wel weer goed komt.. oojt. Maar nu is't gwn niet leuk, een andere vriend heeft ook btje problemen geloof ik en die ene die op mij is, daar erger ik me dood aan. :-X

ja, fantastisch he! :D Ik wil eik snel eens een 'integratiefeest' geven zodat mn oude en nieuwe vrienden elkaar eens kunnen ontmoeten.. :P (maarja, dat vind jij natulijk niet leuk..)
Haha een integratie feest. ;D Echt iets voor jou. ;)  Wel grappig opzich. (niet echt iets voor mij idd.. miss moet je later wel een hele zaal afhuren voor al die vrienden van jou die je allemaal aan elkaar wil laten voorstellen.. en dan te bedenken welke relaties daar allemaal wel niet ontstaan.. ::) :P )

Ik denk wel ja dat je idd wat te vertellen hebt.. :) hmm schande dat je wel op msn bent geweest toen ik er niet was! ;P

(Kheb btw speciaal zo min mogelijk quotes gebruikt..)
Ik ook. zo weer een quote erbij. ;D
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #12830 Gepost op: 23-01-2004, 23:27:10 »
Whaha Anne-Marie, nou deze post hak dus nog niet gelezen toen ik belde.. ;) (Zal mn antwoord hier kort houden ivm andere mensen..)

Haha een integratie feest. ;D Echt iets voor jou. ;)  Wel grappig opzich. (niet echt iets voor mij idd.. miss moet je later wel een hele zaal afhuren voor al die vrienden van jou die je allemaal aan elkaar wil laten voorstellen.. en dan te bedenken welke relaties daar allemaal wel niet ontstaan.. ::) :P )
whahahaha ja daar zeg je wat, idd, nou, vink alleen maar leuk hoor die relaties.. (althans als die vrienden het zelf ook leuk vinden :-X

Ik denk wel ja dat je idd wat te vertellen hebt.. :)
ja he.. ;) ;D (owww sorry andere mensjes maar dit moet gewoon ff..)

Kheb dus weer heerlijk belavondje gehad :D (extra heerlijk als je de foon(rekening!) van je ouders kunt gebruiken ;D), 2 mensjes uitgebreid gesproken, 2 anderen waren er helaas ni.. :( dus die moet ik morgen dan weer bellen ;D

Nu ga ik ff snel me opgeven voor de toneelcursus van na de voorjaarsvakantie, voordat ie weer vol zit.. (wil nu toch echt toneel, is toch echt leuker dan theatersport)

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #12831 Gepost op: 24-01-2004, 12:46:10 »
Goeiemiddag..

Ik heb niet zoveel te vertellen, gister dus uitgebreid met Annemieke gebeld. ;)

Dr ligt hier best veel sneeuw! Ik ging vanochtend met de hond lopen en toen begon 't te sneeuwen.. jeuhjj. :) Ik wil eik nog naar de stad, alleen mn moeder wil niet mee omdat het glad is ensjow. Ik heb geen zin om in mn eentje te gaan.. nja dan ga ik maar saai mn kamer opruimen en miss huiswerk ofzo maken. :-X Ik loop nml nogal achter met wiskunde, echt een moeilijk hoofdstuk!

Annemieke, thx voor die leuke foto. :D en veel plezier nog met het bellen vandaag. oja en succes met 't leren voor latijn. mn broer mag btw niet al zn tentamens herkansen..

'n Fijne dag iedereen!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #12832 Gepost op: 24-01-2004, 14:35:39 »
*moest zwaar lang nadenken welke foto je ook alweer bedoelde* -ojaaaa, die! ;D En wat vind je van die andere? :P

Maar huphup, aan je wiskunde! (lees: Annemieke, huphup aan je Latijn! >:( ::))

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #12833 Gepost op: 24-01-2004, 16:37:21 »
Milk: Happy Birthday!  :)

en ook Han13 nog gefeliciteerd met je examens!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #12834 Gepost op: 24-01-2004, 18:24:35 »
Milk gefeliciteerd!

Pff, ik heb hemaal pijn aan mn hand van honderden Latijnse woordjes overschrijven.. Mja moet nu gaan eten, daarna weer mensjes bellen..

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #12835 Gepost op: 24-01-2004, 19:09:07 »
Milk, gefeliciteerd!!

*moest zwaar lang nadenken welke foto je ook alweer bedoelde* -ojaaaa, die! ;D En wat vind je van die andere? :P
*moest ook erg lang nadenken welke foto het ook alweer precies was.. maar ik weet het weer. ;) die andere.. ik vind hem er .. oud uit zien. :P

Ik heb nog niet aan mn wiskunde gewerkt btw.. verder ook nix aan school gedaan. Ik heb mn kamer btje opgeruimd en heel veel LOTR-posters van elkaar los geknipt en o.a. op mn deur gehangen. :) nog very much bedankt Elmar en Daan.. ;-)

Annemieke, ik heb thuis (ik ben thuis mgoed. :S ) zo'n computerprogramma waarin ik ammel latijnse woorden opsla zodat je die kan gaan leren op de comp zegmaar. Erg handig. :)

Ehm.. oja.. ik heb mn bril vandaag al opgehaald. :D Hijs wel koel, zonder bril is natuurlijk leuker mgoed ik heb em toch verder op school niet op dus wat dat betrefd..

Ik ga zo eten, dan ff douche en ws tv kijken. :) Doejj!

Offline D**n

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
« Reactie #12836 Gepost op: 24-01-2004, 20:42:31 »
Ik heb vandaag familiefeestje gehad, was wel gezellig ;D
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #12837 Gepost op: 24-01-2004, 22:14:28 »
milk:

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #12838 Gepost op: 24-01-2004, 23:22:09 »
Mooi dat het gezellig was Ster, zeker nog meer cadeaus gekregen? :P

Ik had net een antwoord geschreven op de post van Anne-Marie, maar toen crashte de browser en hak geen zin om m opnieuw te schrijven. Toen ben ik dus maar weer een gezellig belavondje gaan houden.. ;D En ben erg tevreden met de uitkomst (jaja.. ;) ook al is ie mss niet bijster spectaculair te noemen..). Magoed, morgen jp, jeeej :D. En mn vader is jarig dus kmoet nogal vroeg op :( (vind ik dan..). Dusse ik ga dan maar eens naar bed, truste iedereen!

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #12839 Gepost op: 24-01-2004, 23:25:26 »
En ben erg tevreden met de uitkomst (jaja.. ;) ook al is ie mss niet bijster spectaculair te noemen..).
Vertel vertel... (pm pm.. :P )

Schande hoor dat je 't antwoord op mn post niet overnieuw wou gaan typen! >:( ;) Veel plezier morgen alvast bij jp.. wat heb je gekocht voor je vader?