Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2105392 keer)

Offline Annemieke

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #12840 Gepost op: 25-01-2004, 09:46:15 »
Daan, gefeli met je moeder he! ;)

Mn vader heeft 2 boekjes met korte verhalen (voor in de trein..) gekregen van mn broer en mij, en een volgeschreven kaart ;). Pfoe was echt vroeg op dus.. :P

Fijne dag iedereen!

Offline D**n

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
« Reactie #12841 Gepost op: 25-01-2004, 11:50:09 »
Daan, gefeli met je moeder he! ;)
Ja, jij gefeli met je vader!

En de rest: het is een mooie dag, dus ga allemaal maar buitenspelen...
Take a glorious bite out of the whole world

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #12842 Gepost op: 25-01-2004, 22:23:19 »
Hoii..

Pff, ik heb vandaag btje voor school geleerd. ::niet-ok:: Ik heb morgen namelijk een so geschiedenis, normaal ben ik daar best goed in alleen op de laatste so had ik een 5,0. Mn laagste cijfer ooit.. en nu sta ik een 7,8. Dus dat moet even omhoog. ;) En ook so latijn, ken het niet megagoed. Maarja, deze week gaat btje druk worden want ik heb dinsdag een rep scheikunde en ik heb geen flauw idee waar het hoofdstuk overgaat. Iets met moleculen iig.. Ik ben daar best slecht in. Verder nog 2 reps waaronder latijn, yay.

De sneeuw is nu hier wel helemaal weg geloof ik. ::niet-ok:: Maargoed, ik ga zo eens naar bed..

Annemieke, gefeli met je vader! en Daan gefeli met je moeder! (tenminste ik neem aan dat ze oowk jarig is.. :P )

En Annemieke ik hoop dat je latijn morgen toch nog btje goed gaat maken.. ;)

Weltrusten! :-*

woehoehh.. mn 1000ste post in de huiskamer. ;D
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #12843 Gepost op: 26-01-2004, 14:42:46 »
Nieuwe smileys. Eindelijk de  >:D en deze 2:  ::love::  ::schaam:: Top gedaan maker!!!  ::ok:: (Joki?)

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #12844 Gepost op: 26-01-2004, 15:16:20 »
En Annemieke ik hoop dat je latijn morgen toch nog btje goed gaat maken.. ;)
ja, het viel best mee! Denk eik dat ik hem toch wel gehaald heb.. maar Grieks grammatica blijk ik dus toch net niet gehaald te hebben :(, een 5,2. Sja, kwist wel dat het of net wel of net niet was. Maar ik hoop dat dit het cijfer is van het laatste tentamen, dan sta ik gemiddeld wel voldoende en hoef ik hem niet te herkansen. Majah het kan ook zijn dat dit het gemiddelde al is :-\.
Magoe, hopelijk voor eens en altijd jullie vooroordelen weggevaagd met dit cijfer :P.

Idd leuke smileys! Zijn die er nu in alle (mol-, idols-, enz)varianten?

Thx voor de felicitatie voor mn vader btw, jij gefeli met je zoveelste post A-M!

Gister jp was weer eens megagezellig! We waren eindelijk weer eens met zn 8en (maar 1 iem was er niet), das echt veel leuker dan met maar zo weinig mensen. En ben weer n btje bijgepraat. Vandaag ook weer gezelli gehad na het tentamen, en zometeen weer bij een vriendin eten, en dan vanavond voor het laatst theatersport.. en daarna vast nog wel ff uit. Maja moet toch wel nog ff heel erg veel gaan doen voor Grieks teksten van vrijdag...

Tot over een paar dagen denk ik, en iig fijne dag vandaag!

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #12845 Gepost op: 27-01-2004, 10:46:22 »
Hallo allemaal

Ten eerste: gave nieuwe smilies, echt leuk! ::ok::

Verder had ik gister een heel hectische dag, ik heb besloten dat ik met school ga stoppen. Eerst besloot ik om meteen te stoppen en maar te gaan werken, maar nu ga ik toch het schooljaar afmaken om dan volgend jaar een jaartje te gaan werken. Het is veel te moeilijk, ik moet voor de studiefinanciering 30 studiepunten halen en ik heb er pas 6... dus dat komt niet echt goed denk ik.

Ik zit nu gezellig op school, heb zo een logopedistisch onderzoek, niet dat het nu nog veel nut heeft ;) , maar ik moet dat dit jaar laten doen. Net als een hoopie workshops, maar vanmiddag ga ik werken ;) .
Gister heb ik ook stage gelopen en daar liep ik ook al heel de dag te denken wat ik wilde doen, heb verder niet echt iets productiefs uitgevoerd. Ik moet wel m'n verslagen inleveren enzo, want ik moet die 30 studiepunten halen. Dan hou ik m'n stufie en dan hoef ik die niet terug te betalen (nog niet).

Morgen lekker een vrije dag, donderdag weer stage lopen en een workshop en vrijdag heb ik weer vrij, dan ga ik winkelen in de IKEA van Breda. We hebben een heel dagje uit gepland daarvoor :) . IKEA, altijd leuk ::ok::

Voor zover maar weer! ::zwaai::

Offline idefix

• Forumlid
  • just keep swimming
« Reactie #12846 Gepost op: 27-01-2004, 11:10:24 »
Hallo!

De druk is hier een beetje van de ketel. We hebben uitstel gekregen van het passeren van de koopakte totdat die Tilburgse verzekeraar zijn zaakjes op orde heeft, dus we zitten niet meer zo tegen die datum van 2 feb aan te hikken.
Daarnaast was afgelopen vrijdag bij de huisarts mijn bloeddruk weer helemaal goed. Onderdruk van 86, dus mijn huisarts was tevreden. Deze resultaten heeft ze ook doorgegeven, dus wellicht komt er toch een goedkeuring en hoeft er niks te veranderen aan de financiering.
Vanmiddag maar weer eens bellen of de gegevens al binnen zijn.

Ook de ruzie met een collega is uitgepraat. We zijn het niet op alle punten met elkaar eens, maar we vinden beide dat dit niet in de weg kan staan van een goede werksfeer. We hebben allebei ons hart gelucht en we beginnen gewoon weer overnieuw.

Goed nieuws dus van alle kanten. Het is nu echt alleen afwachten wat die tilburgers gaan besluiten. tot die tijd ff achteroverleunen.  8)

Annuh, als je dit schooljaar afmaakt, dan kost je dat toch gewoon een half jaar recht op studiefinanciering? Of is dat veranderd. Ik zou denken, nu stoppen, dan kan ik die maanden bewaren voor een eventuele volgende studie. Maar ik kan me vergissen. Het is bij mij ook al een tijdje geleden dat ik daarmee te maken had.

Annemieke: een 5,2  ::oink::  ::ohno:: tsk tsk... dat kan echt niet.  ;D 

we're back :(

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #12847 Gepost op: 27-01-2004, 12:50:12 »
Hallo allemaal!

Ik ben al flink actief geweest vanmorgen. Ik heb namelijk zojuist m'n hele kamer opgeruimd, gestofd en gezogen. 't was weer 'n hels karwei, maar 't zit er tenminste weer op! Nu hoef ik de komende dagen echt bijna niks 'verplichts' meer te doen en kan ik effe 'vakantie vieren'.  :)

Straks moet ik nog wel effe naar school om 'n punt voor 'n rapport op te halen. Ik hoop dat we daar 'n voldoende voor hebben, want anders moeten we dat nog overnieuw doen.  :-\\

Annuh: wat 'n moedige beslissing om te stoppen met school! Dat moet niet gemakkelijk zijn geweest.  :-\\  En volgend jaar ga je nu werken? Gewoon bij je huidige bijbaantje of ga je iets anders doen? En weet je al wat voor 'n andere opleiding je daarna wilt doen? Ik hoop voor je dat je genoeg tijd vindt om precies uit te zoeken welke opleiding nu wel precies goed voor je is.  :) 
En alvast veel plezier bij de Ikea vrijdag!

Idefix: wat fijn dat alles toch nog op z'n pootjes terecht is gekomen!  ::ok::

Annemieke: ik hoop voor je dat je dat tentamen niet hoeft te herkansen! Maar 1 keertje 'n 5,2 is geen schande hoor!  ;D

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #12848 Gepost op: 28-01-2004, 10:02:14 »
Iemand die ik ken is vannacht overleden... een meisje van 17 jaar! Ze was ziek, had griep, maar verder niets... haar moeder vond haar vanmorgen dood in bed. Dat kan toch niet?? Ik bedoel... griep! Ik kende haar niet zo goed, maar heb haar een paar keer ontmoet. Ze is een goede vriendin van een goede vriendin van mij... Eigenlijk geloof ik het nog steeds niet, ik vind het gewoon te eng voor woorden.

Annuh, als je dit schooljaar afmaakt, dan kost je dat toch gewoon een half jaar recht op studiefinanciering? Of is dat veranderd. Ik zou denken, nu stoppen, dan kan ik die maanden bewaren voor een eventuele volgende studie. Maar ik kan me vergissen. Het is bij mij ook al een tijdje geleden dat ik daarmee te maken had.

Dat kost me een half jaar ja, maar als ik binnen 10 jaar m'n diploma haal, is er niets aan de hand (geloof ik). Dus wat dat betreft maakt het niet zo veel uit.

Annuh: wat 'n moedige beslissing om te stoppen met school! Dat moet niet gemakkelijk zijn geweest.  :-\\  En volgend jaar ga je nu werken? Gewoon bij je huidige bijbaantje of ga je iets anders doen? En weet je al wat voor 'n andere opleiding je daarna wilt doen? Ik hoop voor je dat je genoeg tijd vindt om precies uit te zoeken welke opleiding nu wel precies goed voor je is.  :) 
En alvast veel plezier bij de Ikea vrijdag!

Was inderdaad niet echt makkelijk, heb er minstens een maand mee rondgelopen. Ik blijf, denk ik, gewoon bij de AH werken, of ik moet iets anders leuks vinden. Ik heb echt geen flauw idee wat ik nu wil gaan doen, dat ga ik rustig uitzoeken. En dank je :) .

Idefix: Gelukkig is die ruzie uitgepraat en ik hoop voor je dat alles goed komt met de verzekering... lijkt me niet echt een pretje om daar constant mee bezig te moeten zijn!

Han: wat had je voor dat rapport? Moet je het opnieuw maken (vast niet ;) ). En je kamer opruimen... is dat ergens goed voor? :P

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #12849 Gepost op: 28-01-2004, 10:20:22 »
Iemand die ik ken is vannacht overleden... een meisje van 17 jaar! Ze was ziek, had griep, maar verder niets... haar moeder vond haar vanmorgen dood in bed. Dat kan toch niet?? Ik bedoel... griep! Ik kende haar niet zo goed, maar heb haar een paar keer ontmoet. Ze is een goede vriendin van een goede vriendin van mij... Eigenlijk geloof ik het nog steeds niet, ik vind het gewoon te eng voor woorden.

Wat vreselijk Annuh! Dit is idd wel iets wat je niet gemakkelijk geloofd. Ze was pas 17!  :o  Daar wordt je zelf toch ook wel 'n beetje bang van.  :-[  Iig heel veel sterkte ermee!

Ik kreeg net ook niet zo'n goed nieuws. M'n oma is er heel slecht aan en moet misschien opgenomen worden in 't ziekenhuis. Ze heeft 'n hele gekke plek op haar voorhoofd, waarvan de dokters denken dat 't gordelroos is, en dat kan heel gevaarlijk zijn. Ze heeft er ook heel veel hoofdpijn bij en moet daarom misschien vandaag nog naar 't ziekenhuis. Ik hoop dat 't allemaal goed komt met haar, want ze heeft al zo veel te verduren gehad in haar leven. Oma heeft echt al allerlei ziektes gehad en eik altijd wel zware medicijnen voor vanalles en nog wat moeten slikken, dus dit kan ze er eik echt niet nog bij gebruiken.  :-\\

Bovendien ben ik nu echt ziek geworden. Ik voelde 't al 'n paar dagen aankomen (en m'n moeder had ook al griep in 't weekend), maar nu heeft 't dus echt doorgezet. Daar gaan m'n vrije dagen waarin ik vanalles leuks wilde gaan doen! Maar ik moet maar zorgen dat ik goed uitgeziekt ben voordat ik maandag aan m'n afstudeerdstage ga beginnen...

Citaat
Han: wat had je voor dat rapport? Moet je het opnieuw maken (vast niet ;) ).

Ik geloof dat we 'n 6,3 hadden. Ik schrijf extra 'ik geloof', omdat ik 't dus ook niet zeker weet. 't was echt 'n chaos in 't lokaal waar we dat rapport terug zouden krijgen, omdat behalve de 40 Nederlandse studenten ook de 100 Duitse aanwezig waren. Ik heb 2 lijsten met punten gezien, waarvan ik denk dat die 6,3 't eindcijfer was. We hadden voor 'n onderdeel van 't rapport ('t bestond uit 3 onderdelen) dan 'n 4, maar dat hebben we dan gelukkig goed gemaakt met die andere onderdelen. Verder was 't nog de bedoeling dat je je rapport kon inzien, maar die van de Nederlandse studenten waren vreemd genoeg kwijt terwijl die van de Duitse studenten natuurlijk gewoon keurig klaarlagen. :(

Citaat
En je kamer opruimen... is dat ergens goed voor? :P

Haha! Zeker wel! Nu kan ik tenminste weer fatsoenlijk aan m'n bureau zitten en nu hoef ik me er niet meer constant aan te storen dat 't stoffig is.  ;)

Fijne dag iedereen!  :)

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #12850 Gepost op: 28-01-2004, 10:48:52 »

Djees  :-\\ Zo zie je maar weer, het kan zo over zijn. Kijk ook maar naar Feher van Benfica, stortte zo opeens in en het was afgelopen.  :-\\ Daarom, omdat elke dag je laatste kan zijn: 'Live to the max' Haal het beste uit elke dag, want elke seconde sjaggerijnig is een seconde verloren.

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #12851 Gepost op: 29-01-2004, 15:12:05 »
 :-[ :-[ :-[
Euhmmm, sja... 5 min nadat ik hier gepost had dat ik waarschijnlijk een 5,2 had, kwamen mn vriendinnen aanlopen met het tentamenbriefje waarop stond dat die 5,2 idd het gemiddelde was, en ik had dus een 3,3...  ::schaam:: :'( Zucht, nouja, dat wordt vet hard leren voor de herkansing begin maart, dan ga ik het wel halen hoor, maarja is toch echt niet leuk als je voor datzelfde vak (Grieks gramm) de vorige keer een 9,7 had! Maar mn vriendinnen vinden het ammaal onzin als ik erover zeur :(.

Verder heb ik maandagavond dus voor het laatst theatersport gehad, weer supergezellig en ik hoop nog wel contact te houden met een paar mensjes. Dinsdag veel te lang uitgeslapen, maar daarna hard geleerd, en woensdag ook de hele dag... 's Avonds kwam een vriendin eten, omdat ze in Nijmegen woensdags gaat sporten, en toen ze daarvan terugkwam bleef ze ook slapen, dus dat was erg gezellig. Vandaag twijfelde ik of ik mss maar weer de hele dag binnen zou blijven vanwege al die sneeuw, maar ik wilde toch wel weer eens mijn mail lezen, en vond t toch wel errug saai worden op mn kamertje, en vond ook dak wel ff genoeg Grieks (tekst) geleerd had.

Annuh, idd, ongelofelijk eng zeg van dat meisje. Sja, ik weet niet wat ik er verder over kan zeggen :-\.
Verder ook idd dapper van je dat je besloten hebt te stoppen, maar moet wel onwijs balen voor je zijn! Nouja hopelijk loopt alles toch nog zo goed mogelijk.
En veel plezier in de IKEA morgen!

Idefix, top dat het opgelost is op je werk en een stuk verbeterd met je bloeddruk en die verzekeraar! ::ok:: Zie je wel, we zeiden toch dat het goed zou komen ;)

Han, beterschap!! En hopelijk gaat het ook snel beter met je oma. Mooi dat je een voldoende had (ws dan)!

Fijne dag iedereen, ws tot morgen!

Offline Malcolm

• Forumlid
« Reactie #12852 Gepost op: 29-01-2004, 19:58:23 »
Wat erg Annuh!  :-\\ Het gekke is dat dit de derde keer is dat ik hoor dat iemand zo plotseling overlijdt. :( Wel angstig.

@de rest: veel sterkte en beterschap!

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #12853 Gepost op: 29-01-2004, 21:33:26 »
Haaj...

Buhh.. ik heb geen zin om hier te posten. Maargoed, ik doe 't toch maar ff. Ik ben btje chago.. morgen is die polonaise en daar heb ik dus totaal geen zin in. Ik zal zo blij zijn als dat hele gedoe over is. Morgenavond hebben we 'n groot schoolfeest met ook dj's van radio 538 (woehoeh..  ::) ) en wat andere bandjes. Ze hebben paar gymzalen en de schoolzaal drvoor gedingesd. Het thema is jaren '80 en ben benieuwd hoeveel mensen daar hun kleding op hebben aangepast.. 't moet iig wel groot allemaal worden dusj dat is wel koel. :) Ik ga drvoor nog ff winkelen met 'n vriendin om ff panty enzow te kopen, ik heb nml een rok gekocht van de week. ;D Past totaal niet bij mij,, 'n vriendin zo ook: 'Whuhh?? jij een rok.. haha" Tssk, nja ikvind em wel koel. ::jaja:: Ik ga daar (bij die vriendin) oowk eten (ze hebben un chinees restaurant ;-) ) dus dat word wel gezellig.

Annuh,, echt vreselijk zeg van dat meisje! :o Ik weet ook niet wat ik er over moet zeggen.. zo jong nog en dan zomaar.. :-\\ Echt eng. Verder knap van je dat je de beslissing om van school af te gaan hebt genomen.. wel balen!

Idefix, mooi dat die ruzie is uitgepraat en dat je bloeddruk weer goed is!

Han, ik hoop dat 't beter gaat met je oma.. en beterschap!

Annemieke.. een 2,2. :o  *moet toch wel lachen... jij! ;D Niet zo zeuren idd.. ;) Ga maar alvast hard leren voor die herkansing! Wat ben ik weer aardig, neehoor.. jammer dat het zo laag was, maargoed.. kan een keer gebeuren he.

Iedereen die ik vergeten ben.. sorry!

Doehj.. ::zwaai::
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline intikker

• Forumlid
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #12854 Gepost op: 30-01-2004, 09:05:51 »
Goedemorgen!

De spanning stijgt. Ik sta op het punt om weg te fietsen. Net nog 1 keer mijn presentatie doorgenomen en geoefend. Het ging "vloeiend" volgens m'n moeder dus dan moet het straks ook maar goed gaan. Ik moet om +/- 1 uur presenteren, maar ga zo al naar mijn stageplek om alles klaar te zetten en zo. Spannend!

:-\\
Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #12855 Gepost op: 30-01-2004, 09:28:07 »
Sjors, veel succes met je presentatie! We zitten hier met het hele forum te duimen hoor! ::ok::

@miesh: Hadden jullie met school een feest gewonnen dan? Is namelijk best wel gaaf volgens mij  ::regenboog::

:-[ :-[ :-[
Euhmmm, sja... 5 min nadat ik hier gepost had dat ik waarschijnlijk een 5,2 had, kwamen mn vriendinnen aanlopen met het tentamenbriefje waarop stond dat die 5,2 idd het gemiddelde was, en ik had dus een 3,3... 

Ik moest het even quoten om te zien wat het was hoor, maar een 3,3 is niet zo erg als een 2,2 ;) . Maar dat is best balen!! Maar de volgende keer haal je gewoon weer een kei hoog punt en dan is dit punt allang vergeten!!

Vanmiddag gezellig winkelen in de Ikea van Breda, we hebben een auto en daar kan altijd veel in  >:D (m.a.w. morgen ben ik blut ;) )

Veel plezier allemaal vandaag!

Offline molice

• Forumlid
« Reactie #12856 Gepost op: 30-01-2004, 13:22:47 »
Goedemorgen!

De spanning stijgt. Ik sta op het punt om weg te fietsen. Net nog 1 keer mijn presentatie doorgenomen en geoefend. Het ging "vloeiend" volgens m'n moeder dus dan moet het straks ook maar goed gaan. Ik moet om +/- 1 uur presenteren, maar ga zo al naar mijn stageplek om alles klaar te zetten en zo. Spannend!

:-\\

*Duim duim*

Offline intikker

• Forumlid
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #12857 Gepost op: 30-01-2004, 14:32:31 »
Niet goed genoeg geduimd...  ::ohno::

Stageuitslag: Niet behaald

Redenen: Er zit niet voldoende vooruitgang in de vaardigheden en de stageopdract voldoet niet aan de van te voren gestelde eisen...

Conclusie: 6 maanden school naar de mallemoeren...   >:(

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #12858 Gepost op: 30-01-2004, 14:56:25 »
Wat vreselijk jammer Intikker. Ik kan me goed voorstellen dat je nu echt vreselijk baalt.  >:(

En nu: moet je nu je stage overnieuw gaan doen?  ???

Offline intikker

• Forumlid
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #12859 Gepost op: 30-01-2004, 15:05:33 »
Hele stage bij een ander bedrijf overnieuw. Nu wordt de stage door mijn begeleidster bepaald en moet ik een opdracht doen met de specifieke dingen die nu "fout" zijn gegaan. Dat betekend dus dat alles 5 maanden naar achter wordt geschoven.