Euhmmm, sja... 5 min nadat ik hier gepost had dat ik
waarschijnlijk een 5,2 had, kwamen mn vriendinnen aanlopen met het tentamenbriefje waarop stond dat die 5,2 idd het
gemiddelde was, en ik had dus een
3,3...
:'( Zucht, nouja, dat wordt vet hard leren voor de herkansing begin maart, dan ga ik het wel halen hoor, maarja is toch echt niet leuk als je voor datzelfde vak (Grieks gramm) de vorige keer een 9,7 had! Maar mn vriendinnen vinden het ammaal onzin als ik erover zeur
.
Verder heb ik maandagavond dus voor het laatst theatersport gehad, weer supergezellig en ik hoop nog wel contact te houden met een paar mensjes. Dinsdag veel te lang uitgeslapen, maar daarna hard geleerd, en woensdag ook de hele dag... 's Avonds kwam een vriendin eten, omdat ze in Nijmegen woensdags gaat sporten, en toen ze daarvan terugkwam bleef ze ook slapen, dus dat was erg gezellig. Vandaag twijfelde ik of ik mss maar weer de hele dag binnen zou blijven vanwege al die sneeuw, maar ik wilde toch wel weer eens mijn mail lezen, en vond t toch wel errug saai worden op mn kamertje, en vond ook dak wel ff genoeg Grieks (tekst) geleerd had.
Annuh, idd, ongelofelijk eng zeg van dat meisje. Sja, ik weet niet wat ik er verder over kan zeggen :-\.
Verder ook idd dapper van je dat je besloten hebt te stoppen, maar moet wel onwijs balen voor je zijn! Nouja hopelijk loopt alles toch nog zo goed mogelijk.
En veel plezier in de IKEA morgen!
Idefix, top dat het opgelost is op je werk en een stuk verbeterd met je bloeddruk en die verzekeraar!
Zie je wel, we zeiden toch dat het goed zou komen
Han, beterschap!! En hopelijk gaat het ook snel beter met je oma. Mooi dat je een voldoende had (ws dan)!
Fijne dag iedereen, ws tot morgen!