Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2105425 keer)

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #12880 Gepost op: 6-02-2004, 14:46:42 »
Hallo allemaal!

Ik heb me vandaag officieel uitgeschreven op school... dus nu ben ik op zoek naar werk. Bij de Albert Heijn hebben ze geen extra werk voor mij, maar m'n baas zou aan me denken als hij extra mensen nodig had, gelukkig. Misschien ga ik wel bij de Efteling of het Land van Ooit ofzo werken, dat lijkt me wel leuk.
Verder heb ik niet echt veel gedaan de afgelopen dagen, behalve een hoop twijfelen en denken en nog meer twijfelen enzo... Een beetje volleyballen ook af en toe. Maandag ga ik afscheid nemen op m'n stageschool en dinsdag bij mij in de klas, dus dan is het echt voorbij.

Offline Elmar

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De verboden vrucht
« Reactie #12881 Gepost op: 6-02-2004, 14:53:36 »
Dus... Geen Natuurkunde meer voor jou?? ::oink::

Ik heb zelf eik niet zoveel te vertellen... Nooit eik... Ik maak hele dagen niks mee...
Alhoewel... Ik heb gisteren te horen gekregen dat ik mag meehelpen met de regie en productie van een toneelstuk. Dit toneelstuk zal worden opgevoerd voor een publiek en ik heb zelfs een heel klein rolletje ;D
Ik heb er best zin in.

Eergisteren was de Chemie Olympiade. Die was echt vet moeilijk. Ik had maar 36 punten van de 100 :-\ Das dus heel weinig. Maar het hoogste was ook maar 45 ofzo...

Citaat van: bertha531
Dus als je ook tandenpoetst met de mond dicht en als je neus verstopt is: let daar ff op!
Bedankt voor de tip ::ok::

Citaat
Maapie is terug!!!!!!!!
Welcome back Maapie!!!
Banaan is geel... Banaan is krom... Banaan is lekker...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #12882 Gepost op: 6-02-2004, 21:41:40 »
Heyyyy mensen!

Daar ben ik weer eens! Na wat voelt als zeker twee weken! Zondag nog geforumd bij Daan thuis natuurlijk, maar heb een erg drukke week gehad. Leuk weekend dus in Breda, daarna begonnen de colleges weer nu na de tentamens. Heb ze overigens op Grieks gramm na wel allemaal gehaald, een 8,3 voor Latijn gramm en een 8,5 voor Grieks teksten. Maandag bedolven onder kopieen die we moesten maken (met 3 mensen meer dan 1000 kopieen gemaakt in 1 ochtend, ja echt en het apparaat werkte ook nog eens niet mee, arghh vet stressy) en bergen werk voor alle vakken. Daarna gegeten bij een vriendin en 's avonds tv gekeken bij mijn nieuwe huisgenootje. Dinsdag ook weer gezellig dagje college en nog meer bedolven onder nieuw huiswerk, daardoor stressaanval, ook omdat de comps niet meewerkten en alleen maar supersloom waren waardoor ik niet eens al mijn mails kon lezen, maarja, wel megamegagezellige avond gehad bij vrienden thuis en daar had ik het dan wel ruimschoots voor over dat ik mijn Grieks vertaling voor woensdag niet meer kon maken. Woensdag was ook gezellig, vroeg uit dus heel even tijd om hw te maken, 's avonds een verjaardag en daarna uitgeweest, altijd leuk. Donderdags dus uitgeslapen (dat eerste college leek me niet zo erg verplicht...) en daarna weer tot half 6 zonder fatsoenlijke pauze college gehad, waarna ik met 2 vriendinnen naar Mona Lisa Smile ben geweest. Dat laatste was echter niet zo fantastisch geslaagd, ja wel leuke film hoor, maar zij moesten allebei meteen de trein hebben daarna en het was nog meer haasten dan ik van tevoren had gedacht.. Dusja, op zo'n manier vind ik het niet echt de moeite waard om naar de bios te gaan. Maarja weten we dat voor de volgende keer.

En nu ben ik dus eindelijk weer thuis, dus in de gelegenheid om onbeperkt en met een acceptabele snelheid te internetten. Maar niet te lang, want ik moet morgen supervroeg op om naar de scratchmusical van het bisdom in Rotterdam te gaan. Heb er wel zin in! Met 400 jongeren in 1 dag een musical maken, net als bijna 3 jaar geleden, echt heel leuk.

Han, echt schrikken van je rug zeg! En balen dat je nu zo lang niet kan dansen! Ja er zit niets anders op dan te w8en tot het over is he. Iig heel veel beterschap!! En je zult heus geen slechte indruk gemaakt hebben, je kon er toch niets aan doen! Dus dat zullen ze echt wel begrepen hebben bij je afstudeerbedrijf.

Anne, heel veel succes met werk zoeken en uittwijfelen! Het gaat je wel allemaal lukken!

Elmar, veel succes met het toneelstuk! Wanneer is de voorstelling?? Jammer van scheikunde, maarja, is toch nog steeds leuk om meegedaan te hebben?

Bertha, stik voorzichtig!

LC, irritant van je ortho. Wow je bent wel heel blij met Maapie he ;). Als ze nou zelf ook weer ff wat zou posten... maar mss heeft ze dat wel ergens anders gedaan, ik ga nog heel kort bijlezen..

Fijn weekend iedereen! ::bravo::

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #12883 Gepost op: 7-02-2004, 01:16:38 »

Ik heb me vandaag officieel uitgeschreven op school...
Jammer, Annuh

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #12884 Gepost op: 7-02-2004, 10:35:21 »

LC, irritant van je ortho. Wow je bent wel heel blij met Maapie he ;). Als ze nou zelf ook weer ff wat zou posten...

Tuurlijk ben ik blij, als alle 13-jarigen weggaan wordt ik zo als enige 14 van de 13-jarigen op dit forum ;)

Offline elise is de mol

• Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
« Reactie #12885 Gepost op: 7-02-2004, 11:05:12 »

Tuurlijk ben ik blij, als alle 13-jarigen weggaan wordt ik zo als enige 14 van de 13-jarigen op dit forum ;)

Ik was ook 13, maar ik ben al 14 geworden. (en Daan en @miesh ook )
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #12886 Gepost op: 7-02-2004, 11:11:56 »
Ik ben ook 13 geweest

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #12887 Gepost op: 7-02-2004, 12:42:36 »
Ja, maar das oude koeien uit de sloot halen hoor...
Take a glorious bite out of the whole world

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #12888 Gepost op: 7-02-2004, 12:59:26 »
Ik was ook 13, maar ik ben al 14 geworden. (en Daan en @miesh ook )

En Maapie is nog 13. Net als ik

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #12889 Gepost op: 8-02-2004, 15:25:14 »
Ah, op die manier. Nou, je mag ook gerust blij zijn hoor, dat zal iedereen toch wel zijn. Het waren alleen zo enorm veel zoenen :P.

Kheb gister dus de scratchmusical gehad! Was weer errug leuk, net als vorige keer, leek er wel erg op. Alleen de invulling was eigenlijk anders, maar het aantal mensen was ongeveer gelijk, de manier waarop het geregeld werd, de plaats.. Magoed, we hebben het iig erg gezellig gehad, en ik heb 2 jongens van ons eigen groepje, van onze parochie dus, nu eens wat beter leren kennen (ik kende ze alleen van naam en gezicht). Ze zijn echt erg aardig en grappig, dus eik jammer dat ze niet bij onze jp zitten (zijn wel van onze leeftijd). Maar wie weet zouden ze er wel eens bij kunnen..
Vandaag zong het jongerenkoor hier in de kerk, o.a. dus de mensen met wie ik gister naar Rotterdam was, en nog een paar andere vrienden, dus erg gezellig om die weer eens, of nu alweer ;), te zien. Maja toen ik thuiskwam (doorweekt geregend :() moest ik nog beginnen aan al mn hw, want gister moest ik niet alleen om 6 uur op, ik was ook pas rond half twaalf 's avonds thuis, dus ja, dat kost wel je hele dag. Maar het was gelukkig een erg geslaagde voorstelling :) en de bisschop was er uiteraard ook erg blij mee, want het was eik als 'cadeautje' voor zijn jubileum.

Maar hoe gaat het met jullie allemaal hier?! Leuke weekends gehad?? Dr is nie echt veel meer gepost na mij he.. Magoed ik ga maar eens verder met geschiedenis :( (blegh) of eerst toch nog maar ff al mn mail lezen..

Fijne dag iedereen nog verder!

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #12890 Gepost op: 8-02-2004, 15:39:10 »
Annemieke, is het misschien een idee om ook mee te gaan doen met mzteriax (het halver forum is er momenteel gek van, net als toen in mei, vlak voor de finale van WIDM. Lijkt me minder lastig als die talen die je nu doet ::oink::

Om een opstapje te hebben, kijk er het topic maar eens goed op na, staat momenteel in de relaxhoek

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #12891 Gepost op: 8-02-2004, 15:47:58 »
Annemieke, is het misschien een idee om ook mee te gaan doen met
uhm, ik weet niet of je helemaal doorhebt hoeveel ik nu op het forum kom en hoeveel dat vroeger was en waardoor dat zou kunnen komen, maar een spel in de relaxhoek is momenteel voor mij toch bijna het laatste waar ik tijd in zou gaan stoppen :-X :-\\ hoe leuk het ook moge zijn..

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #12892 Gepost op: 8-02-2004, 15:53:32 »
Nou, eh, ik heb wel enigszins  ::jaja::door dat en waarom je nu veel minder op het forum bent, maar het was eigenlijk meer om iemand met een andere kijk op dit soort puzzels, eens ernaar te laten kijken.

Nee, natuurlijk had ik niet echt van je verwacht dat je hier je tijd aan zou besteden ::tandpastasmiley::

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #12893 Gepost op: 8-02-2004, 20:08:36 »
Hallo!

Ook maar weer eens een berichtje van mij in de bar, is alweer ffies geleden.

@Han ---> Hoe is het met je rug? Ik hoop iets beter. Ik moest gister werken, en ik denk dat ik verkeerd gezeten heb. Ik kwam namelijk gisteravond thuis, ging zitten, stond op en toen schoot ook wat in m'n rug. Gelukkig is het nu al weer bijna weg, niet zo erg als bij jou dus, maar ik moest toch aan je denken!

@Annuh ---> Jammer dat je gestopt bent met school? Wil je nog wat anders doen?

Iedereen met toetsen ontzettend veel succes. Mijn tentamenweek zit er gelukkig alweer op, en het is bovenverwachtig heel erg goed gegaan. Waar ik de vorige 3 jaren VWO met moete me doorheen ben geworsteld (m'n examenjaar door een hertentamen gehaald, het 5e jaar op 1 tiende over gegaan, het 4e jaar ook maar nipt), gaat het nu hardstikke goed, ik ben blij dat ik HBO ben gaan doen, want Universitair had ik gewoon niet gehaald. Ik heb 1 onvoldoende, een 5je, maar omdat ik de rest erg goed gemaakt heb (5,8 - 6,9 - 7,9 - 8,4 - 8,5 - 8,6 - 8,7 - 8,7 - 9,3 (ja ik weet het associaal hoog  ::))), kan ik die 5 zo wegwerken. Ik krijg nog 2 toetsen, de zwaarste toets heb ik wel een goed gevoel over, Basis Fairs & Ticketing, dat is tarieven berekenen met vliegtickets enzo, ik snap 't wel. Die andere toets heb ik een wat minder goed gevoel over. De docenten hebben beloofd ze aankomende week na gekeken te hebben, dus ik ben benieuwd.

Ik heb morgen een gesprek met mijn docent die over stages gaat. Ik vind het maar een raar persoon. Ze is wel heel aardig, maar ze zegt altijd alles op te zoeken en dan komt ze 4 weken later eindelijk met een antwoord, als je er over blijft doorvragen. Gelukkig is ze nog net niet zo erg als onze assistent vestigingsmanager, dat is echt een tuthola. "Ja, alles staat bescheven in de OER! (Onderwijs en Examen Regeling!). Ja dat weten we, maar daar staat het zo onduidelijk, dus mailen we haar, krijgen we weer: "Het staat in de OER!"  >:( Zucht ... zo was onze vestigingsmanager ook, maar sinds 1 december hebben we een nieuw persoon, daar heb ik tot nu toe een positieve indruk van.

Zo, genoeg gezeurd. Wat ik vandaag gedaan heb? Beetje TV gekeken (Renate!!!!!!!!!!!!), gecomputerd (reclame mode: de CMC start a.s. zaterdag!), en wat huiswerk gedaan.

Nou dat was 'm weer. Als ik weer wat boeiends te melden heb horen jullie het wel!

Offline intikker

• Forumlid
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #12894 Gepost op: 9-02-2004, 12:19:38 »
Gooit er nog een reclamemode bovenop...

::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai::
::tandpastasmiley:: MOBRO  ::tandpastasmiley::
::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai::
Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #12895 Gepost op: 11-02-2004, 22:35:04 »
Ha!

Met m’n rug gaat ’t gelukkig weer ’n stukje beter. Ik voel ’t nog steeds bij alles wat ik doe, maar ik kan tenminste weer goed zitten en staan. Al moet ik beiden niet te lang achter elkaar doen, want dan heb ik ontzettende last. Dansen kan ik nog niet, waar ik ontzettend van baal want we zijn hard aan ’t trainen voor de Voorronde van de Nederlandse Kampioenschappen aan ’t begin van maart. Hoewel ik dus nog niet mee kan doen ga ik wel naar de trainingen kijken, want dan pik ik tenminste wel iets op van de fouten die bij anderen gecorrigeerd worden. Bovendien kan ik nu ook 'ns zelf onze dans goed bekijken en de foutjes er mee uithalen en kan ik er zo ook mede voor zorgen dat hij helemaal perfect wordt!  ::tandpastasmiley::

Ik ben sinds vorige week woensdag al bezig met m’n afstudeerstage. Vorige week hield ik nog geen hele dagen vol met m’n rug en heb ik dus telkens maar tot 14.00 uur ofzo gewerkt. Dat was wel lekker om weer in dat werkritme te komen, maar ik voelde me wel schuldig dat ik niet gelijk voor hele dagen kon beginnen. Niet alleen schuldig tegenover ’t bedrijf, maar ik kreeg er ook ’n soort van onzeker gevoel bij mezelf van. Ik wilde namelijk zo snel mogelijk beginnen met m’n afstudeeropdracht, omdat ik bang was dat ik ‘m anders niet af zou krijgen.

Deze week zit ik dus al hele dagen te werken en ’t valt me echt zwaar tegen. Ik krijg ’s middags echt hele erge last van m’n rug en bovendien gaat de tijd echt ontzettend langzaam. Bovendien zijn de mensen allemaal gemiddeld zo’n 40 jaar ouder dan mij en heb ik daarom niet veel om met ze over te praten. Ze deden in ’t begin ook echt niet hun best om me te leren kennen en me wegwijs te maken. Zelfs m’n bedrijfsbegeleider vertelde me eik maar nauwelijks wat over ’t bedrijf. En nu blijkt ook nog dat hij maar heel weinig van m’n opdracht afweet. Hij kan me dus eik nooit helpen als ik ‘m wat vraag. Niet zo handig dus.

Maar goed, er is ook 1 positief ding: ik heb namelijk internet!!! Heb ik vorige week gelijk zelf voor gevraagd, omdat ik dat ook nodig heb om info op te zoeken. Bovendien is ’t wel fijn dat ik hier dan ook af en toe ’t forum kan checken. Nu durf ik dat eik niet te doen als anderen ’t kunnen zien, want ik weet eik niet of ik wel privé mag internetten onder werktijd en ze moeten natuurlijk niet ’t idee krijgen dat ik de hele dag niks aan ’t doen ben. ;) In de pauzes ga ik iig wel zitten internetten (ik heb gevraagd of dat mocht….), want alle mensen van m’n afdeling gaan naar huis toe in de pauze. En in m’n eentje naar de kantine vind ik ook niks, dus eet ik m’n boterhammetjes maar op bij m’n computer.

Ik begin wel echt te merken dat ik vanaf nu dus eik geen vrij tijd meer zal hebben. Ik werk nu op m’n afstudeerbedrijf 40 uur in de week en verder werk ik nog bij de bakkerij op zaterdag (meestal zo’n 10 of 11 uur). Naast ’t sporten (zo’n 5 uur in de week) heb ik dus nog maar nauwelijks tijd over. Is weer effe wennen, maar daar kom ik wel weer overheen hopelijk. Maar ik denk dat ik na de afstudeerperiode van 5 maanden wel toe ben aan ’n paar weken vakantie! ;)

Daisy: heb je nog veel last van je rug? Wat heb je ’n goede punten gehaald zeg! Dat gaat helemaal goed komen met jou op die opleiding! En wat kunnen die docenten toch lastig zijn he? Ik weet er alles van. Ik herken echt alles wat je zegt, want precies zo gaat ’t bij mijn opleiding altijd.  :-[

Annemieke: wat fijn dat die scratchmusical zo leuk was!

Annuh: heb je al werk gevonden?

Dat was ’t weer effe vanuit mijn kant. Truste :)

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #12896 Gepost op: 12-02-2004, 13:09:42 »
Vanuit Maastricht ook weer eens een berichtje:

het is hier dus hollen en stilstaan met mijn werk. De ene dag superrustig, de andere dag verzuip ik haast in mijn post. Terwijl het zo gemakkelijk anders kan door het op een andere manier aan te leveren. Gaan ze een enquete houden onder de inwoners. Nou, ik vind het geen enquete meer: ze hadden het net zo goed helemaal huis aan huis kunnen doen.

Niet dat ik het erg vind mijn handen uit de mouwen te steken, integendeel, maar dit geldt bij ons nou als de ''rustige'' periode.

Han, leuk om te lezen dat al je studie-inspanningen niet voor niets zijn geweest.

Ik ga weer werkjes doen...... ::zwaai::

« Laatst bewerkt op: 12-02-2004, 13:12:51 door Bodejos »

Offline Castor_en_Pollux

• Forumlid
  • 1 die 2 is
« Reactie #12897 Gepost op: 12-02-2004, 22:26:13 »
Op weg naar de cascades de aqua azure kreeg ik plotseling trek in een koud biertje. Gelukkig zat daar langs de kant van de weg een vrouw van plusminus 70 jaar met een teil vol water en koude blikjes.
Na het overhandigen van 1 Euro was ik de eigenaar van een koud blikje bier.

Als typische Nederlander die een gesprek wilde beginnen zei ik:’Il fait beau’.. (Optie 1: Praten over het weer).
Waarop zij mij enigszins verbaasd antwoorde ‘C’est le bon dieu, qui fait le temp’.(Fransen praten niet over het weer).
Echter ik liet mij niet van de wijs brengen en vroeg haar of er al veel klanten waren geweest. (Optie 2: praten over het werk).

Zij vertelde mij dat helaas maar weinig mensen een blikje bij haar kochten. Toch had ze het geld hard nodig. Immers in de omgeving hadden projectontwikkelaars allemaal huisjes neergezet, die vooral door Nederlanders gekocht werden. Hierdoor gingen de prijzen van allerlei diensten en levensmiddelen omhoog.
Ook wilden allerlei ondernemers zich in de omgeving vestigen, zoals, handelaren in zwembaden en antiquiteiten. Met als gevolg dat er een tekort aan betaalbare huizen was ontstaan. Haar zoon had al geen huis meer in de omgeving kunnen kopen.

Ter compensatie kocht ik nog maar een blikje bier, mompelend ‘Une belle fille ne peut plus donne qu’elle a’.
« Laatst bewerkt op: 12-02-2004, 22:31:00 door Castor_en_Pollux »

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #12898 Gepost op: 13-02-2004, 18:05:00 »
Hey mensen!

Nou, zoals ik eik wel een btje ged8 had is er hier behoorlijk weinig gepost sinds ik maandag voor het laatst een computer aangeraakt heb, en het aantal emails viel ook wel een btje tegen. Maargoed, ik heb het dus superdruk gehad, geen enkele avond thuisgegeten, maar voornl ook heel gezellig allemaal. Zo is woensdag mijn broer een middagje/avondje langsgeweest om mijn kamer, uni en stad eens te zien :). Was erg gezellig en we zijn ook nog even langs mn oom en tante geweest die ik dus niet vaak meer zie nu ik daar niet meer woon, dus dat was ook erg leuk.
Gisteravond naar Etre et avoir geweest met een paar vrienden in een collegezaal (daar hebben ze soms films waar je dan goedkoop naartoe kunt), maar er was iets mis waardoor er geen ondertiteling was :-\\ en das bij een Franse film toch niet echt handig. We zijn toch maar blijven zitten maar omdat ik het dus niet helemaal precies allemaal begreep was ie best wel saai. Maargoed daarna nog een hele tijd blijven kletsen met voornl 1 vriendin en dat was wel heel erg gezellig. Verder ben ik deze week (dinsdag) gaan steppen met een andere vriendin, dus ik ben ook weer eens mooi actief geweest. Met studie ook superdruk, nu dus een paar keer Nieuwgrieks gehad en das echt erg leuk! Maar het slurpt allemaal maar tijd op... Volgende week bestaat onze studievereniging 75 jaar dus zijn er allemaal activiteiten, hebk wel zin in! Maar dat wordt ws ook weer geen enkele dag thuis eten ;D.
Verder deze week ook nog wat gebeurtenissen met een jongen die leuk leek maar dat toch niet bleek te zijn.. ::) Maar ik kom hem (hopelijk) toch niet meer zo vaak tegen.

En hoe is het met iedereen hier?? Leuke plannen voor het weekend??

Han, hopelijk is je rug snel weer helemaal in orde! Menn jij hebt het ook wel weer megadruk zeg, nouja ik hoop ook voor je dat het wat gezelliger wordt bij je afstudeerwerk! Je krijgt het wel af hoor! En met die danswedstrijd komt het ook heus wel goed.

Jos, sterkte met de drukte op je werk! Ga je morgen ook alle Valentijnskaarten bezorgen? ;)
En jij Elmar? Dat wordt vast wel veel extra post! Veel succes! (Euh, als je nog wel eens in de bar komt dan..)

Daisy, goeie cijfers zeg! Mooi dat het zo goed gaat, alleen balen dat sommige docenten e.d. dingen zo slecht regelen.

C&P, wanneer was je dan in Frankrijk?

Annuh, hoe gaat het met werk zoeken?

Anne-Marie, ben je niet meer ziek en je niet meer aan het vervelen? :) Het is vrijdag dus je kunt weer een mooie leuke lange post in de bar zetten hoor!

::zwaai:: Annemieke

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #12899 Gepost op: 13-02-2004, 20:11:54 »
Hallo ::zwaai::

Heb m'n laatste 2 tentamencijfersmidden, een 8,3 voor BFT (idd dus goed gemaakt :D) en voor die k*ttoets van Luchtvaartdienstverlening had ik een ... 7,8 :o, ik snap er nog steeds niks van, ze heeft ontzettend soepel gerekend.

Ik heb vd week bij een stagebedrijf gesolliciteerd, ik hoop dat ik snel reactie krijg, ik heb nog niks gehoord.

@Han >>> M'n rug is alweer OK, had er na zondag al geen last meer van, gelukkig. Hoe is het nu met jou rug inmiddels, hoop al weer wat beter!

@Annemieke >>> Zeg, was jij vorige week toevallig niet 1x in Utrecht. Want ik knalde in Hoog Catherijne vorige week bijna tegen iemand op, die nogal op jou leek (ik ken je alleen van een foto, maar ik herkende er wel wat in).