Hey!
Zow.. tis al best wel hele tijd geleden dat ik verhaaltje heb gepost in de bar.. dus bij deze maar weer eens..
Afgelopen weken best heel erg druk gehad met school. Veel repetities, so's en verslagen.. Pff, érg.
Maargoed nu zit het er weer een btje op want ik moet dus nog wel een weekje naar school eer ik vakantie heb. En gelijk na de vakantie worden de cijfers voor het 2e (!) rapport alweer ingeleverd, dus dan even rust.
Ik sta alleen op frans onvoldoende en dat kan ik nog ophalen door een 10 ofzo te halen op een woordjes-so. Dus als 't goed is sta ik geen voldoendes
edit: onvoldoendes.. lijkt me ietsje beter. op mn rapport en dat is wel weer beter.
Verder.. niet zoveel bijzonders te melden.. We zijn gister naar kennissen in Friesland geweest, een gezin met kinderen van dezelfde leeftijd als bij ons en dat was zoals altijd gezellig.
Ik ben errug toe aan de lente.. ik ben egt supermoe laatste tijd en kheb dan zo'n moe, wit gezicht.. (vind ik zelf
) -bluh. maar ik kan niet slapen als ik ín bed lig.. super irritant. Ben dus ook wel toe aan vakantie. We gaan in de meivakantie naar Denemarken, woehoeh! Heb ik nu al superzin in. We zijn dr al 3x geweest alleen nu gaan we ws naar 't noordoosten en dan zonder mn ene broer. (niet de oudste) Want die gaat dan naar Moskou.. tssk!
Intikker, nog gefeliciteerd met je rijbewijs!
EIDM, gefeliciteerd met je 1000ste post!
Debbie, klinkt echt enorm leuk die/dat "100-dagen"! Ik wou dat ze zoiets hier ook eens deden...
Annemieke, leuk dat dat feest zo gezellig was ensjo! Wel superkorte posts hoor van jou..
ook alvast succes met Grieks leren.!
Annuh, nog succes met carnaval ontwijken!
Malcolm, koel zeg zo'n superprinter! succes/veel plezier drmee.
Daisy, leuk dat TMF bij jullie was en dat je drheen bent gegaan!
en natuurlijk alle vakantiemensjes en carnaval-feestbeesten,, feestze en vakantie-vier'ze (ofzo) enz.
Ik heb hier iig bijna nix van carnaval gemerkt... alleen ging vanochtend de dominee zich btje uitdossen met flesje bier, en vage kleding als carnaval-persoontje.. ja eh.. logisch.
Ik heb morgen maar 4 uurtjes.! Dus om 12:10 vrij ipv 16:00,, dat is wel heel mooi.
Ik moet alleen nu nog ff frans leren voor morgen.. en eik ook latijn want ik heb morgen een inhaalrepetitie van een repetitie waar ik eerst een 3,1 op had. Maar ook als die 3,1 telt sta ik toch nog een 6,0. Dus opzich hangt er niet geweldig veel vanaf.
Ik heb trouwens de laatste tijd best veel last van mn rechterheup.. heel irritant. Waarschijnlijk heb ik un verkeerde houding ofzo (ben ook lang.. dus sta vaak half op 1 been zegmaar). Maargoed,, binnekort ws keer naar de dokter. Daardoor heb ik ook de shuttle-run test verpest.. en mn lerares was weer diep teleurgesteld in mij want ik zit op atletiek dus ik moet volges haar goed kunnen rennen.
Er zijn meerdere onderdelen bij atletiek mevrouw de sportkenner!
(ja ik mag haar heel graag.. not.)
Ik gaatt... ik zal weer eens wat meer gaan posten denk ik.
doehjj!