Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2105341 keer)

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #12940 Gepost op: 18-02-2004, 17:42:46 »
Top Tikkie  ::ok:: Kongraatulaatsieons!

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #12941 Gepost op: 18-02-2004, 18:12:20 »
Top Tik ::ok:: :D

Groenenman

• Gast
« Reactie #12942 Gepost op: 18-02-2004, 18:25:59 »
Gefeliciteerd Intikkie  ::ok::  :)

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #12943 Gepost op: 18-02-2004, 19:27:29 »
oke dan goed gedaan intikker!!! ::jaja::...ik hoop 'm 2 maart te krijgen! Eerste keer op dan, duim duim duim  ::ok::
een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline Malcolm

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #12944 Gepost op: 18-02-2004, 19:43:49 »
Heel goed Intikker! Proficiat!  ::ok::

Fenna, we zullen voor je duimen.  ::regenboog::

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #12945 Gepost op: 19-02-2004, 07:17:25 »
Intikker: gefeliciteerd met je rijbewijs.

Limone: proficiat met je 29e verjaardag. Dat je er met je familie maar een leuke dag van mag maken. ::zwaai::

Groenenman

• Gast
« Reactie #12946 Gepost op: 19-02-2004, 21:37:32 »
Ik ben in een hele depressieve toestand. Ik heb namelijk mn nieuwe rooster gekregen voor periode vijf en ik dacht dat ik het slecht had, helaas ben ik dat vergeten af te kloppen want ik krijg nu de rekening. Ik zit gewoon elka dag zo lang mogelijk op school  :\'( .
Gelukkig heb ik eerst nog toetsen week en vakantie maar daarna zal de ellende beginnen.  :(

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #12947 Gepost op: 19-02-2004, 22:21:37 »
Zijn die witte vakkies Tussenuren?

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #12948 Gepost op: 20-02-2004, 12:46:53 »
Woehoe! Gefeliciteerd Sjors!! :D ::ok:: Werd ook wel tijd eigenlijk he.. ;)

Groenenman, balen van je rooster, probeer het maar gewoon zo gezellig mogelijk te maken op school!

Hier in Nijmegen is het iig heel gezellig, zoals altijd :). Ik ben vandaag nog hier omdat we vanavond nog een feest hebben, als afsluiting van de feestweek dus. Gisteren zijn we naar een toneelstuk geweest, 'Binnen de muren' over de Trojaanse oorlog. Erg leuk en gezelli! (hoewel het natuurlijk veel leuker blijft om mee te doen aan zoiets dan om int publiek te zitten maar ok) Het etentje dinsdag en de quiz erna waren ook erg gezellig. Enne ik had het wel eens over dat 'integratiefeest' gehad he.. het ziet ernaar uit dat er best wel een goede kans is dat dat doorgaat..! Ik weet het nog niet zeker maar als het goed is gaan we vandaag het cafe reserveren.. Oww dat zou echt zow megamegatof zijn, maarja ook zo duur..

En nu ist vakantie! Carnavalsvakantie zoals ze het hier meestal noemen ;D maar ik denk niet dat ik er nog iets aan ga doen.. Moet heel veel Grieks leren! En natuurlijk bijsocializen met mn vrienden in Gouda.. (ik kan iig weer mee naar cabaret dinsdag! :D)

Maarre hoest met jullie allemaal?? Er zijn de afgelopen dagen alleen maar felicitaties gepost dus dan weet ik nog niet echt hoe het met iedereen gaat he.. Behalve dan dat Intikker wel onwijs aan het feesten zal zijn ;).

Fijne dag iedereen!

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #12949 Gepost op: 20-02-2004, 17:04:45 »
dus dan weet ik nog niet echt hoe het met iedereen gaat he.. Behalve dan dat Intikker wel onwijs aan het feesten zal zijn ;).
Ikke ook! ::ok::
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #12950 Gepost op: 20-02-2004, 18:43:55 »
Hallo allemaal

Hier dan een verhaaltje van mijn afgelopen week :) . Ik heb het heel druk met werken, deze week zo'n 43 uur. Ik leer daar nu ook ammel nieuwe dingen, zoals bestellen, zodat ik niet daar zo sta van: wat kan ik nu doen? Tot nu toe bevalt het me goed, het is kei gezellig in de winkel met collega's en het is zeker een jaartje uit te houden.
Verder heb ik eigenlijk dus niet meer zo heel veel te melden. Wel dat ik nog afscheid heb genomen op school en op m'n stageschool, niemand had verwacht dat ik zou stoppen dus ik had heel wat uit te leggen ;) . Gister heb ik ruzie gemaakt met een buschauffeur, maar uiteindelijk had ik gelijk :) . Altijd leuk ;D .
Net heb ik de antwoorden voor de sociale proef (CSC)ingeleverd bij Chriz, dus daar ben ik ook goed bezig ;) . Morgen weer een nieuwe aflevering van de CMC! Kijkt allen.

Sjors, doe voorzichtig met rijden! En waarschuw als je bij mij in de buurt komt ;) !

Volgende week carnaval ::) . Het liefst zou ik dan op vakantie gaan naar Friesland ofzo, waar ze dat niet doen. Hier in de straat stonden net al verklede mensen, was op zich wel leuk om te zien. In de winkel vandaag ook ammel verklede kinderen, zelfs Pipi Langkous was er :) .

Woensdag ga ik weer naar Doornroosje in de Efteling :) . En Jamai speelt mee ;) , ik ben benieuwd.

Offline Malcolm

• Forumlid
« Reactie #12951 Gepost op: 21-02-2004, 14:54:05 »
Hallo allemaal,

Gisteren een leuke dag gehad. Mijn oude printer was stuk en ik was al een tijd op zoek naar een nieuwe. Sinds gisteren heb ik er eentje via mijn vaders werk (tweedehands). Een echte alles in één! Kopieermachine, printer, fax en scanner. :D Echt cool. En gisteravond ben ik met mijn vader naar de chinees geweest. Was erg lekker.

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #12952 Gepost op: 21-02-2004, 18:10:14 »
hallo iedereen  ::zwaai::

hier ff een verslagje van mn 100 dagen gisteren:

ik ben dus op school gekomen tegen 7u40 en we zijn ons beginnen aankleden (alle klassen kregen een lokaal) en de sfeer was toen al  en tegen 8:20 zijn we de straat opgegaan en hebben een straatloop gehouden (lees: massa's confetti en bommetjes naar de andere jaren gooien) en na de straatloop was er de speech. Die wordt elk jaar gehouden en wordt bijgewoond door alle zesdes (duh) en alle vijfdes. De andere jaren gaan gewoon terug naar de les. Kheb daar dus een uur staan bevriezen... twas zooooo koud é in dat pakje (cheerleadersoutfit: rood truitje, kort schots rokje, nylonkousen, roze kousenband, oranje pompons, ... ). Op de windstille momenten viel het mee, maar als er dan een windvlaag passeerde, brrrr. Enfin ja, na de speech hebben we samen ontbeten en toen begonnen de activiteiten.

We zijn gestart met een quiz over amerika (gossip, politiek, sport,...), dan het guinness book of records, daarna swingpaleis en als afsluiter een rodeostier   Tegen die tijd was het middag en mocht ik me gaan omkleden voor onze americanfootball match. Dat was zooooo cool. Ik was line en ik was bang dat ze me ging vloeren dus met kniebeschermers en polsberschermers enzo ben ik dat veld opgegaan maar twas allemaal heel braafjes. Mijn functie was dus de bal door mn benen gooien, wegsprinten, de bal vangen en scoren, maar dat is nooit gelukt ::)ik gooide de bal, sprintte weg, stond vrij, keek achter me en zag dat de anderen al aant vechten waren voor de bal en dat hij nooit bij mij zou raken   dan maar terugkeren en meetrekken  ;D toen hebben we gebbqd en was het tijd voor de show. Het was een awardshow en ik heb een award uitgereikt, eentje afgepakt (de award voor beste acteur/actrice werd uitgereikt en op het moment dat ze de winnaar willen afroepen ben ik op het podium gelopen, heb de micro afgepakt en heb ik met zo'n fake emotiestem gezegd: oh my god, thank you so much for this award ! I want to thank God and my mom and dad, and all my fans out there, without you I couldn't have done this ! ... tot de security mij van het podium sleepte) en we hebben een K3-medley gebracht. Voor de rest heb ik gewoon braafjes gekeken  Na de show was het opruimtijd en heb ik me klaargemaakt voor de fuif 's avonds. In het American High School thema, moest iedereen een date hebben (uit ons jaar) en dan werden er binnen foto's genomen en kben om 2u braafjes naar huis gekomen (khad geen uur gekregen maar kwas moe en we waren daar al van 21u dusja).

twas echt megasuperleuk !!
banaan begint met een b, soms met een s

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #12953 Gepost op: 21-02-2004, 18:26:59 »
Heyhey,

Cool zeg, zo'n superprinter, Malcolm.
Anne, gelukkig dat het zo leuk is op je werk dat je het er wel een tijd uit gaat houden! Maarre heb je zo'n hekel aan carnaval dan? Dat je dan die verklede kindjes wel leuk vindt..

Ik ben nu dus weer in Gouda, tis vakantie!! Ow ik moet eten, praat later verder.

Offline elise is de mol

• Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
« Reactie #12954 Gepost op: 21-02-2004, 19:54:20 »
FEESTJE!!!!

Mijn 1000e post
[/color]
Vandaag ben ik trouwens naar Utrecht geweest, naar het universiteits museum, en daarna nog even door de stad gelopen. En 's avonds gingen we patat eten :D ::jaja:: En verder niet zo veel gedaan.

"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #12955 Gepost op: 21-02-2004, 20:28:17 »
Gefeliciteerd Heleen!
Wat vond je van het universiteitsmuseum? En met wie was je erheen?

Ik ging nog ff vertellen over mijn feest van gisteravond. Was erg gezelli, weer half 4 in bed maar goed, een vriendin bleef nog bij mij slapen dus ook vanochtend had ik nog gezelschap. Helaas waren er erg veel mensen niet gekomen gisteravond, maar het was wel supertof dat onze docenten ook heel uitbundig mee gingen dansen! Whaha! Altijd leuk vermaak, zeker als die docenten dan ook nog te veel op hebben..

Debbie, wat cool dat je "100dagen" zo leuk was (waren?)!! :D Maar iid wel al vroeg naar huis hoor.. ::ohno:: :P

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #12956 Gepost op: 22-02-2004, 19:28:04 »
He, hier weer een berichtje uit Woerden. Gisteravond was TMF in Woerden, ik er met een stel vriendinnen heen geweest, was wel aardig, maar er waren hooguit 30 man. Het wordt a.s. zaterdag uitgezonden op TMF (Post@Night), het lijkt dus drukker dan dat het in werkelijkheid was ;D

Dat was het weer ;D

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #12957 Gepost op: 22-02-2004, 20:44:42 »
Hey!

Zow.. tis al best wel hele tijd geleden dat ik verhaaltje heb gepost in de bar.. dus bij deze maar weer eens..

Afgelopen weken best heel erg druk gehad met school. Veel repetities, so's en verslagen.. Pff, érg. ;) Maargoed nu zit het er weer een btje op want ik moet dus nog wel een weekje naar school eer ik vakantie heb. En gelijk na de vakantie worden de cijfers voor het 2e (!) rapport alweer ingeleverd, dus dan even rust. :) Ik sta alleen op frans onvoldoende en dat kan ik nog ophalen door een 10 ofzo te halen op een woordjes-so. Dus als 't goed is sta ik geen voldoendes edit: onvoldoendes.. lijkt me ietsje beter. op mn rapport en dat is wel weer beter. ::tandpastasmiley:: Verder..  niet zoveel bijzonders te melden.. We zijn gister naar kennissen in Friesland geweest, een gezin met kinderen van dezelfde leeftijd als bij ons en dat was zoals altijd gezellig. :)

Ik ben errug toe aan de lente.. ik ben egt supermoe laatste tijd en kheb dan zo'n moe, wit gezicht.. (vind ik zelf :P )  -bluh. maar ik kan niet slapen als ik ín bed lig.. super irritant. Ben dus ook wel toe aan vakantie. We gaan in de meivakantie naar Denemarken, woehoeh! Heb ik nu al superzin in. We zijn dr al 3x geweest alleen nu gaan we ws naar 't noordoosten en dan zonder mn ene broer. (niet de oudste) Want die gaat dan naar Moskou.. tssk!

Intikker, nog gefeliciteerd met je rijbewijs! :D

EIDM, gefeliciteerd met je 1000ste post! ::regenboog::

Debbie, klinkt echt enorm leuk die/dat "100-dagen"! Ik wou dat ze zoiets hier ook eens deden...

Annemieke, leuk dat dat feest zo gezellig was ensjo! Wel superkorte posts hoor van jou.. ::ohno:: ook alvast succes met Grieks leren.!

Annuh, nog succes met carnaval ontwijken! ;)

Malcolm, koel zeg zo'n superprinter! succes/veel plezier drmee. ;)

Daisy, leuk dat TMF bij jullie was en dat je drheen bent gegaan!

en natuurlijk alle vakantiemensjes en carnaval-feestbeesten,, feestze en vakantie-vier'ze (ofzo) enz. ;D

Ik heb hier iig bijna nix van carnaval gemerkt... alleen ging vanochtend de dominee zich btje uitdossen met flesje bier, en vage kleding als carnaval-persoontje.. ja eh.. logisch.

Ik heb morgen maar 4 uurtjes.! Dus om 12:10 vrij ipv 16:00,, dat is wel heel mooi. :) Ik moet alleen nu nog ff frans leren voor morgen.. en eik ook latijn want ik heb morgen een inhaalrepetitie van een repetitie waar ik eerst een 3,1 op had. Maar ook als die 3,1 telt sta ik toch nog een 6,0. Dus opzich hangt er niet geweldig veel vanaf.

Ik heb trouwens de laatste tijd best veel last van mn rechterheup.. heel irritant. Waarschijnlijk heb ik un verkeerde houding ofzo (ben ook lang.. dus sta vaak half op 1 been zegmaar). Maargoed,, binnekort ws keer naar de dokter. Daardoor heb ik ook de shuttle-run test verpest.. en mn lerares was weer diep teleurgesteld in mij want ik zit op atletiek dus ik moet volges haar goed kunnen rennen. ::ohno:: Er zijn meerdere onderdelen bij atletiek mevrouw de sportkenner! ::zwaai:: (ja ik mag haar heel graag.. not.)

Ik gaatt... ik zal weer eens wat meer gaan posten denk ik. :) doehjj! :-*
« Laatst bewerkt op: 22-02-2004, 20:46:16 door @miesh »
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #12958 Gepost op: 22-02-2004, 23:54:24 »
Zow.. tis al best wel hele tijd geleden dat ik verhaaltje heb gepost in de bar.. dus bij deze maar weer eens..
idd! dat werd echt tijd!!

Succes met die 10 halen voor Frans... Gaat dat echt lukken??
Balen dat je zo veel moe bent :-\\. Ik ben ook toe aan de lente maar dan gewoon vanwege de temperatuur ennnn de jonge eendjes! ;D Maarre je moeie gezicht zal heus wel meevallen hoor Anne-Marie, dat vind je zelf altijd veel meer dan iemand anders!

Leuk dat je naar Denemarken gaat, maarja des te meer reden om volgend weekend af te spreken als jij dan dus net als Daan weg bent... ;) Maar kmoet je nog maar ff bellen.. (sorry voor de andere mensen dat het zo 1 op 1 is..)

Annemieke, leuk dat dat feest zo gezellig was ensjo! Wel superkorte posts hoor van jou.. ::ohno:: ook alvast succes met Grieks leren.!
thx, ja, idd korte posts, maar wel veel vaker dan jij! >:( duz! En als je ook wat meer reageert heb ik weer meer op om te reageren he.. ;)

natuurlijk alle vakantiemensjes en carnaval-feestbeesten,, feestze en vakantie-vier'ze (ofzo) enz. ;D
thx, voor dat vakantievierze dan he.. (ik heb ook nog helemaal niets van carnaval gemerkt, nouja alleen een paar verklede mensjes gezien maar dat was nog zaterdag in Nijmegen..) Maar mijn vakantie is tot nu toe nog niet denderend, veel te weinig aan Grieks gedaan (sja wel wat..), veel te veel tv gekeken, gisteravond en vanavond weer :( en dat vind ik achteraf altijd zo'n tijdverspilling, blugh. En ik wilde eik mijn avond al bellend doorbrengen, maar de foon was telkens bezet of er was iemand in de kamer en daar had ik dan geen zin in.. dus ik d8 ik w8 wel even, maar toen ging mn moeder weer mn oma bellen en was het uiteindelijk te laat (leek mij)... :(
Nouja en verder ben ik chago omdat het er op dit moment weer naar uitziet dat het 'integratiefeest' toch weer niet doorgaat :-\\. Diepe zucht.

Ik heb morgen maar 4 uurtjes.! Dus om 12:10 vrij ipv 16:00,, dat is wel heel mooi. :)
precies, kun je daarna weer fijn een mooi lang verhaal hier typen! ;)

eik ook latijn want ik heb morgen een inhaalrepetitie van een repetitie waar ik eerst een 3,1 op had.
als je dit leest: GA LATIJN LEREN!! En daarna mag je dan hier weer een lang verhaal typen..

Balen van je heup, hopelijk komt het snel weer goed!

Er zijn meerdere onderdelen bij atletiek mevrouw de sportkenner! ::zwaai:: (ja ik mag haar heel graag.. not.)
haha dat wisten we al ja.. ;)

ik zal weer eens wat meer gaan posten denk ik. :)
jaaa dat zou tijd worden! ::ok:: Ik zal wel weer gaan zeuren als je je er niet aan houdt.. ;)

Zo, dat was van mij dan ook weer eens een lang verhaal. Om het ook nog wat interessanter te maken voor de andere stamgasten zal ik dan maar even vertellen euhm wat ik vandaag gedaan heb.. te lang uitgeslapen, beetje Grieks geleerd dus, en te lang tv gekeken dus.. oeps dat had ik ammaal al verteld. Zucht, hoop dat jullie me kunnen opvrolijken..! Ik wilde niet chago naar bed gaan dus ben toch nog maar ff gaan forummen en msnen toen de comp vrij kwam, maarja, nu ben ik weer laat naar bed en dus weer laat op natuurlijk morgen.. pff.. wat een gezeur van mij zeg. Denk niet dat de andere stamgasten het erg interessant hebben gevonden..

Nou truste!

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #12959 Gepost op: 23-02-2004, 14:32:59 »
hij doet het weer hij doet het weer!
Ik weet niet of er nog mensen zijn die mij kennen ;) maar ik kan er weer op! JOEPIE! ::zwaai::
always look on the bright side of life