Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2105220 keer)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #12960 Gepost op: 23-02-2004, 14:35:06 »
Tuurlijk kennen we jou nog Juultjuh!  :D  Welkom terug!  ::zwaai::

Hoe is 't ermee?  :)

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #12961 Gepost op: 23-02-2004, 14:38:45 »
gelukkig maar hahaha han13 kan me jou ook nog herinneren hoor  ::trots::

het gaat ben een beetje ziekjes en met jou?
always look on the bright side of life

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #12962 Gepost op: 23-02-2004, 14:42:47 »
ik moet nu naar mijn werk ::niet-ok::
en ik heb geen zin ::ohno::
maargoed komt wel goed

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #12963 Gepost op: 23-02-2004, 14:45:23 »
hij doet het weer hij doet het weer!
Ik weet niet of er nog mensen zijn die mij kennen ;) maar ik kan er weer op! JOEPIE! ::zwaai::
Tuurlijk kennen we jou nog (ik iig wel ;))! ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai::
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #12964 Gepost op: 23-02-2004, 14:47:58 »
het gaat ben een beetje ziekjes en met jou?

Och, wat heb je? Iig beterschap!  ::bravo::

En succes met werken!  :)

Ik hoop trouwens dat je weer vaker langs gaat komen nu!  ::ok::

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #12965 Gepost op: 23-02-2004, 15:19:31 »
hij doet het weer hij doet het weer!
Ik weet niet of er nog mensen zijn die mij kennen ;) maar ik kan er weer op! JOEPIE! ::zwaai::

JUULTJE!!!! Meissie! Hoe is het met je (Ik weet dat anderen dat al hebben gevraagd, maar ik wil het ook weten ;) )?? Echt gezellig dat je er weer bent joh!

Ik moet zo werken... Het carnaval-ontwijken gaat nog steeds hartstikke goed ::ok:: , af en toe fietsen er wel mafkezen langs, maar dat maakt niet uit, is alleen maar grappig.

Iedereen nog veel plezier met wat je dan ook gaat doen en Juultje beterschap.

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #12966 Gepost op: 23-02-2004, 15:24:48 »
Hehe, is het dan eindelijk gelukt? Top dat je trug bent Juultjuh!  ::ok::

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #12967 Gepost op: 23-02-2004, 19:22:42 »
Jaaa natuurlijk ken ik je ook nog Julia! :D ::zwaai:: Idd onwijs leuk dat je er weer bent, hopelijk kun je vaker blijven komen en weer een echte stamgast worden! ::ok:: Wel jammer dat je geen zin hebt in je werk (hoe is het met die vervelende collega's?) en dat je ziek bent.. beterschap! Hoe is het met Rick??

Ik ben weer niet echt heppie, net als gister weer btje het gevoel dat ik mn dag zo 'weggegooid' heb (en dat terwijl ik nog hemaal geen tv gekeken heb!). Vandaag heb ik nl de hele middag in de stad rondgebanjerd met mn moeder op zoek naar een nieuwe bril, en totaal geen gevonden ::ohno::. Daar word je echt niet heppie van, het kost gwoon zoveel tijd! En je wordt er dan maar weer eens heel errug op gewezen, met al dat bril op bril af, hoe half blind je toch wel niet bent :(. Ik ben echt zow megajaloers op mensen met goede ogen..!

Het carnaval-ontwijken gaat nog steeds hartstikke goed ::ok::
goed van je! Dat dat in Tilburg ook kan ;), ja hier is het makkelijk.. :P Maar als je die mafkezen wel grappig vindt, vind je carnaval toch eik hemaal niet zo heel erg..? Was t werken weer leuk trouwens?

Morgen wordt hopelijk wel een leuke vakantiedag.. dan komt het oppaskindje van mijn moeder, die is altijd zow schattig! We hebben vanavond de smurfen voor hem opgenomen, echt zo grappig en schattig ook. Vandaag was de aflevering 'De Trojaanse Smurf' (!) ;D dus die wilde ik meteen ff kijken natuurlijk: Gargamel maakte een houten Grote Smurf ;D, verstopte zichzelf erin en werd zo door de goedgelovige smurfjes naar hun dorp gesleept, waar het hem bijna lukte hen te vangen ;).

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #12968 Gepost op: 23-02-2004, 19:49:19 »
Vandaag was de aflevering 'De Trojaanse Smurf' (!) ;D dus die wilde ik meteen ff kijken natuurlijk: Gargamel maakte een houten Grote Smurf ;D, verstopte zichzelf erin en werd zo door de goedgelovige smurfjes naar hun dorp gesleept, waar het hem bijna lukte hen te vangen ;).

Tja, sommige mensen hebben echt geen leven he? Een beetje de hele dag op smurfen jagen en wat schiet je ermee op? Ik zou zeggen: Neem eens wat anders, neem een jong eendje. *ZUCHT*

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #12969 Gepost op: 23-02-2004, 20:00:22 »
Eej Juultjuhh! :D Welkom terug.! En ik ken je iig ook nog wel hoor.. ;)

Ik moet ff heel kort.. want ik moet zo zo'n koor begeleiden waar ik totaal geen zin in heb. Omdat dat heel lang duurt.. Maargoed, latijn ging vandaag wel redelijk. Miss zelfs wel un voldoende. ::jaja:: En verder ben ik vandaag juist wel nuttig bezig geweest vind ik.. frans geleerd.. 10 moet miss wel lukken hor Annemiek. ;) Enne.. nederlands geleerd en pianogespeelt (en naar les gegaan) en The Tribe gekeken. Dat laatste is wel het nuttigst natuurlijk!

Ik reageer morgen verder nog wel op jou Annemieke en de rest.. maar ik moet nu gaan.. moet er om 8 uur zijn. :-\\

Ojaah, ik ben morgen trouwens alweer om 12:10u vrij! Woehoeh, komt door vergaderingen dus iedereen is zo vroeg vrij.. Das natuurlijk dan weer niet superbijzonder maar wel leuk. En ik ben mn stem btje kwijt.. kheb last van mn keel en zo'n hele schorre stem. Is wel grappig.. want dat heb ik nooit.. logica. :)

Okeej,, Annemieke: *cheer-up smiley! ga gwn wat leuks doen! Enne.. tv-kijken is toch geen tijdverspilling? gwn leuk! Ligt dr wel aan of je alleen maar zit te zappen maargoed.. en we moeten idd ff spreken over weekend maar ik heb nog probleem want vriendin wil dr verjaardag vieren in dat weekend. >:( Maar ik ben vanwege mn stem iig ff niet in staat te telefoneren.. maar 't wel erg laat nu! :o

Doehjj! :-*  *@miesh vliegt weg....
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #12970 Gepost op: 23-02-2004, 20:58:29 »
En ik ben mn stem btje kwijt.. kheb last van mn keel en zo'n hele schorre stem. Is wel grappig..
ik wou net zeggen, niet zo grappig, want dan kun je toch niet bellen..?!

Maar ik ben vanwege mn stem iig ff niet in staat te telefoneren.. maar 't wel erg laat nu! :o
..en dan zeg je dat zelf ook! Nou, je kunt gewoon wel bellen hoor, maakt niet uit als je schor bent ;)

Maarre dat je vant weekend nog een verjaardag hebt is niet zo mooi! :( Naja uh hebben we t aan de foon dan wel over.

Annemieke: *cheer-up smiley! ga gwn wat leuks doen! Enne.. tv-kijken is toch geen tijdverspilling? gwn leuk! Ligt dr wel aan of je alleen maar zit te zappen maargoed..
thx voor je cheerupsmiley.. maar nej, tv kijken is meestal wel tijdverspilling, omdat ik toch veel te vaak blijf kijken ook al vind ik het niet echt leuk :s. Nu ook weer, The Mexican staat aan, die heb ik nota bene al eens gezien en toen vond ik hem veel te gewelddadig, bluh. Maar je gaat dan toch niet zo makkelijk weg bij de tv, wel vaag. Naja, toch gedaan dus ;D om te gaan bellen, majah, dan zijn mensen weer een koor aan het begeleiden of zo ::). En anderen carnaval aant vieren, zucht, tis maar saai hier in Gouda..
Magoed, ik hoop op meer reactie dan he A-M ;). Btw goed dat je Latijn goed gemaakt hebt! Laat het wel voldoende zijn he! >:( ;)

Hm, ik kan morgenmiddag met mn broer naar Utrecht om daar ook nog eens voor een bril te kijken, maar dan mis ik dus alsnog een paar uur van het kindje hier, en moet ik t treinkaartje betalen, en toch maar heel kleine kans dat ik er daar wel een vind.. Hmm, mss moet ik maar gewoon een bril kopen die zo veel mogelijk op deze lijkt, hij bevalt nl op zich wel, zitten alleen zoveel krassen op..

Zucht, en mn Grieks leren schiet helemaal niet op!! :( Met die tv de hele avond aan gaat er ook niks meer van komen.. maar ik ben geloof ik ook niet gezellig genoeg voor msn.. Oww en ik moet ook nog zoveel geschiedenis maken en Nieuwgriekse woordjes leren..! :(

Hoe gaan jullie ammaal je avond besteden behalve de carnavallende mensjes?

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #12971 Gepost op: 23-02-2004, 21:19:20 »
Hoe gaan jullie ammaal je avond besteden behalve de carnavallende mensjes?

Vanavond?? Ik heb gewerkt tot 20.15u, daarna gegeten, een half uur film gekeken en nu ben ik op weg naar bed, omdat ik heel moe ben en morgen om 6.00u op moet om te werken :) .

goed van je! Dat dat in Tilburg ook kan ;), ja hier is het makkelijk.. :P Maar als je die mafkezen wel grappig vindt, vind je carnaval toch eik hemaal niet zo heel erg..? Was t werken weer leuk trouwens?

In Tilburg is het best makkelijk hoor, om carnaval te ontwijken. Zolang je niet in het centrum komt, valt het best mee. Af en toe alleen van die verklede gekken over straat ;) . Het werken was saai, heel het winkelcentrum was dicht behalve de AH en volgens mij wist niemand dat we open waren. Ik heb echt helemaal niets te doen gehad, maar ik mocht niet naar huis (want stel je voor dat er een klant zou komen ::) ).

Welterusten allemaal alvast!

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #12972 Gepost op: 24-02-2004, 09:07:03 »
heeeej iedereen! Gelukkig kennen jullie me nog hahaha ::bravo:: ik was gisteravond gezellig trainen voor jaja (schrik niet) cheerleaden (erg he?) LOL ik heb nog nooit meegedaan op het veld met van die poms LOL, maar de trainingen zijn goed voor me, buikspiertjes trainen  ::tandpastasmiley::

tx voor de beterschappies, gelukkig hoefde ik niet te niezen gisteravond hahaha  ::ok:: alleen mijn ogen deden steeds dit: :\'( (wow wat een uitkomst die smilies LOL) Vandaag gaat het een stuk beter! alleen nog hoofdpijn maarja gaat wel weer over voordat ik een jongetje ben neem ik aan hahaha.

Annuh: oei carnaval ontwijken, heb ik hier in almere geen last van, of ja last...???

Chriz: beter he? ineens deed ie het met het wachtwoord van toen en de naam echt heel maf maar ik benner weer!

Annemieke: die vervelende collega's zijn veranderd in andere (iets minder) vervelende collega's, maar we hebben nu een taakverdeling dus het zit een stuk beter nu. Met Rick gaat het toppie! Meneer zit in groep 4 en hij gaat zeer goed! Laatst hadden ze van die cito toetsen en daar kon je scores halen van A t/m D. C was gemiddeld en A en B was beter dan gemiddeld. Meneer had 5 toetsen gehad en had 4xA en 1xB (voor niveaulezen, waar hij niet van houd en thuis leest ie ook niet) dus je begrijpt, ik ben apetrots! Ennehm, je middag is niet verspilt, want je bent er nu iig achter gekomen welke bril je NIET wil. Ik heb onlangs een nieuwe bril gekocht ik zal zo eens kijken of ik ergens een foto kan vinden...hahaha

@miesh: Lekker joh, maar een half dagje! geniet er van!

zijn er hier nog mensen die vakantie hebben?

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #12973 Gepost op: 24-02-2004, 09:11:28 »
hier een foto van mij en mijn nieuwe bril (een onafscheidelijk duo, alleen heb ik hem nu niet op...hmmm)

hahaha ja ik weet het maffe foto, maar je ziet mijn bril LOL ;D

Offline D**n

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
« Reactie #12974 Gepost op: 24-02-2004, 09:39:57 »
.....Als ik een keer tring, dan ben jij een lekker ding, als ik twee keer tring ben jij een superlekkerding en als ik drie keer bel met mn fietsbel bel dan ben jij de mooiste van het stel.....

Goedemorgen ;) ;D
De laatste dag vannet Carnaval. Vanmiddag gezellig naar de stad en dan vanavond weer naar de Beek... en nu eventjes uitrusten ;D
Take a glorious bite out of the whole world

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #12975 Gepost op: 24-02-2004, 09:46:12 »
Veel plezier Daan! Hahaha dat liedje hebben we vorig weekend het hele weekend lopen zingen...zonder carnaval! LOL

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #12976 Gepost op: 24-02-2004, 09:47:10 »
thx voor je cheerupsmiley.. maar nej, tv kijken is meestal wel tijdverspilling, omdat ik toch veel te vaak blijf kijken ook al vind ik het niet echt leuk :s. Nu ook weer, The Mexican staat aan, die heb ik nota bene al eens gezien en toen vond ik hem veel te gewelddadig, bluh.
Hehe mja als jij tv blijft kijken als je het niet leuk vind.. das wel btje verspilling ja. ;) The Mexican, die heb ik un keer in 't vliegtuig gezien maar zo geweldadig was die toch niet? Nja anyway, ga dan maar gwn niet veel tv kijken. Je kunt veel beter gaan computeren dan.

Ik heb nu ook niet geweldig veel tijd om op iedereen te reageren.. ik zit nu bij exact+. Heel saai vak, maar op de comp is natuurlijk altijd leuk.

Annemieke, ik hoop dat je met je broer in Utrecht slaagt voor een bril! Zo heel moeilijk moet dat toch niet zijn? Wel irri idd als je zo slecht kijkt en dan met bril passen. Ik was binnen 1x geslaagd bij Specsavers.. hadden ze best veel brillen. Mgoed, ik had iig toen mn lenzen in dus dat is handig bij 't passen.

Juultjuh, mooi dat 't goed gaat met Rick enzo. :D En nog beterschap met je hoofdpijn! en leuke foto en bril.. ;)

@miesh: Lekker joh, maar een half dagje! geniet er van!
Jup I will. :) Zeker lekker idd zo'n korte dag.. zeker omdat ik nu mn stem bijna helemaal kwijt ben. 't gaat iig beter dan vanochtend want toen kon ik bijna niks uitbrengen.

'n fijne dag allemaal! ::zwaai::
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #12977 Gepost op: 24-02-2004, 11:23:14 »

Ik was binnen 1x geslaagd bij Specsavers.. hadden ze best veel brillen.

Jup I will. :) Zeker lekker idd zo'n korte dag.. zeker omdat ik nu mn stem bijna helemaal kwijt ben. 't gaat iig beter dan vanochtend want toen kon ik bijna niks uitbrengen.

Mijn bril komt ook van de specsavers...

ik was vorige week mijn stem kwijt, en toen MOEST ik werken, mijn bazin was met vakantie en ik heb gister gebeld dat ik het geen stijl vond, voelde me dodnerdag en vridjag stukken beter (mijn stem was terug) maar werd zaterdag natuurlijk opniuew ziek, mjah dat heb je als je niet mag uitzieken...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #12978 Gepost op: 25-02-2004, 18:11:27 »
Jaaaa ik heb een bril gevonden! En hijs leuk en ik ben er blij mee ::ok::

Offline D**n

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!