En ik ben mn stem btje kwijt.. kheb last van mn keel en zo'n hele schorre stem. Is wel grappig..
ik wou net zeggen, niet zo grappig, want dan kun je toch niet bellen..?!
Maar ik ben vanwege mn stem iig ff niet in staat te telefoneren.. maar 't wel erg laat nu!
..en dan zeg je dat zelf ook! Nou, je kunt gewoon wel bellen hoor, maakt niet uit als je schor bent
Maarre dat je vant weekend nog een verjaardag hebt is niet zo mooi!
Naja uh hebben we t aan de foon dan wel over.
Annemieke: *cheer-up smiley! ga gwn wat leuks doen! Enne.. tv-kijken is toch geen tijdverspilling? gwn leuk! Ligt dr wel aan of je alleen maar zit te zappen maargoed..
thx voor je cheerupsmiley.. maar nej, tv kijken is meestal wel tijdverspilling, omdat ik toch veel te vaak blijf kijken ook al vind ik het niet echt leuk :s. Nu ook weer, The Mexican staat aan, die heb ik nota bene al eens gezien en toen vond ik hem veel te gewelddadig, bluh. Maar je gaat dan toch niet zo makkelijk weg bij de tv, wel vaag. Naja, toch gedaan dus
om te gaan bellen, majah, dan zijn mensen weer een koor aan het begeleiden of zo
. En anderen carnaval aant vieren, zucht, tis maar saai hier in Gouda..
Magoed, ik hoop op meer reactie dan he A-M
. Btw goed dat je Latijn goed gemaakt hebt! Laat het wel voldoende zijn he!
Hm, ik kan morgenmiddag met mn broer naar Utrecht om daar ook nog eens voor een bril te kijken, maar dan mis ik dus alsnog een paar uur van het kindje hier, en moet ik t treinkaartje betalen, en toch maar heel kleine kans dat ik er daar wel een vind.. Hmm, mss moet ik maar gewoon een bril kopen die zo veel mogelijk op deze lijkt, hij bevalt nl op zich wel, zitten alleen zoveel krassen op..
Zucht, en mn Grieks leren schiet helemaal niet op!!
Met die tv de hele avond aan gaat er ook niks meer van komen.. maar ik ben geloof ik ook niet gezellig genoeg voor msn.. Oww en ik moet ook nog zoveel geschiedenis maken en Nieuwgriekse woordjes leren..!
Hoe gaan jullie ammaal je avond besteden behalve de carnavallende mensjes?