Heej Tjitske, wist je dat je dezelfde naam hebt als mijn moeder? Kom je uit Friesland misschien?
Zo hè, lang geleden dat ik hier iets heb gepost. Er valt ook niet veel te posten over mijn saaie leventje. Als ik soms jullie posts lees heb ik echt het gevoel dat er helemaal niks gebeurt in mijn leven
Maar ik heb misschien doorgekregen hoe je een mooie grote post maakt. Gebruik veel smiley's
Ja, Smiley's
Deze maken het beeld groter(net zo als deze smiley
) Ik heb eindelijk het geheim van de lange post door.
Ik zal proberen of ik een grote samenvatting kan maken over de dagen dat ik hier niet gepost hebt.
Vorige week, nee, Maandag
Ben ik begonnen met folder lopen. Het valt me nog mee. Maar ja, ik heb het geld nogal nodig dus ik doe wel meerdere dingen voor geld.( Ga nu niet allemaal dingen bedenken
)
Ik heb eigenlijk nooit geweten dat folder-lopen zo gevaarlijk kon zijn. Brievenbussen die terugklappen en waar je hand tussen komt, honden die je achterna zitten, Concurrenten en de draadjes waarmee de folders verpakt zijn losknippen. Ik heb een half pakje pleisters opgemaakt
Op schoolgebied is er ook niet veel te vertellen, al mijn onvoldoendes op mijn rapport zijn weggewerkt en ik heb mijn draai gevonden. Eindelijk mochten we iets leuks doen voor een schoolproject, iets dat ik op internet graag doe(Maar niks dat aanslaat
) Websites maken. Voor het internationaliseringsproject( Goed woord voor Scrabble als het nog past
) moesten we stukjes over Gouda verzamelen en daarmee een website maken. Interesse?
websitemaker.kennisnet.nl/vrijetijd-g2aIs het eenn beetje gelukt die samenvatting. Ik heb niet veel meer te vertellen *zwaai zwaai*