Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2105350 keer)

Offline juultjuh

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ben ik
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #12980 Gepost op: 26-02-2004, 10:43:36 »
Jaaaa ik heb een bril gevonden! En hijs leuk en ik ben er blij mee ::ok::
oke dan! hoe ziet ie eruit?
always look on the bright side of life

Offline Tjitske

• Forumlid
« Reactie #12981 Gepost op: 26-02-2004, 10:52:08 »
heeeeeeeeeeeeeej juuwl! hahahaha ik ben nieuw hier  ::oink::

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #12982 Gepost op: 26-02-2004, 10:54:44 »
heeeeeeeeeeeeeej juuwl! hahahaha ik ben nieuw hier  ::oink::

welkom :)

Offline Tjitske

• Forumlid
« Reactie #12983 Gepost op: 26-02-2004, 10:55:07 »
Hier moeten we op proosten!!

Proooooooooost  ::bravo:: ::rofl::

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #12984 Gepost op: 26-02-2004, 11:03:22 »
Hier moeten we op proosten!!

Proooooooooost  ::bravo:: ::rofl::

k tjit kijk:

prooooooost! 8)

Offline Tjitske

• Forumlid
« Reactie #12985 Gepost op: 26-02-2004, 11:04:09 »
mjammieej lekker hoor  ::rofl::

Op ons he ;)

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #12986 Gepost op: 26-02-2004, 11:06:20 »
mjammieej lekker hoor  ::rofl::

Op ons he ;)

hahaha ja
bon bonnetje erbij?

Offline LC

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
« Reactie #12987 Gepost op: 26-02-2004, 11:09:20 »
Heej Tjitske, wist je dat je dezelfde naam hebt als mijn moeder? Kom je uit Friesland misschien?

Zo hè, lang geleden dat ik hier iets heb gepost. Er valt ook niet veel te posten over mijn saaie leventje. Als ik soms jullie posts lees heb ik echt het gevoel dat er helemaal niks gebeurt in mijn leven ;)

Maar ik heb misschien doorgekregen hoe je een mooie grote post maakt. Gebruik veel smiley's :D Ja, Smiley's ;) Deze maken het beeld groter(net zo als deze smiley  ::oink:: ) Ik heb eindelijk het geheim van de lange post door.

Ik zal proberen of ik een grote samenvatting kan maken over de dagen dat ik hier niet gepost hebt.

Vorige week, nee, Maandag ::) Ben ik begonnen met folder lopen. Het valt me nog mee. Maar ja, ik heb het geld nogal nodig dus ik doe wel meerdere dingen voor geld.( Ga nu niet allemaal dingen bedenken  :P )
Ik heb eigenlijk nooit geweten dat folder-lopen zo gevaarlijk kon zijn. Brievenbussen die terugklappen en waar je hand tussen komt, honden die je achterna zitten, Concurrenten en de draadjes waarmee de folders verpakt zijn losknippen. Ik heb een half pakje pleisters opgemaakt ;D

Op schoolgebied is er ook niet veel te vertellen, al mijn onvoldoendes op mijn rapport zijn weggewerkt en ik heb mijn draai gevonden. Eindelijk mochten we iets leuks doen voor een schoolproject, iets dat ik op internet graag doe(Maar niks dat aanslaat  :-\\ ) Websites maken. Voor het internationaliseringsproject( Goed woord voor Scrabble als het nog past  ::rofl:: ) moesten we stukjes over Gouda verzamelen en daarmee een website maken. Interesse? websitemaker.kennisnet.nl/vrijetijd-g2a

Is het eenn beetje gelukt die samenvatting. Ik heb niet veel meer te vertellen *zwaai zwaai*

::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai::

Offline Tjitske

• Forumlid
« Reactie #12988 Gepost op: 26-02-2004, 11:09:32 »
hmmm lekker juul!! ik hou van bonbons

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #12989 Gepost op: 26-02-2004, 11:12:32 »
Heej Tjitske, wist je dat je dezelfde naam hebt als mijn moeder? Kom je uit Friesland misschien?

Zo hè, lang geleden dat ik hier iets heb gepost. Er valt ook niet veel te posten over mijn saaie leventje. Als ik soms jullie posts lees heb ik echt het gevoel dat er helemaal niks gebeurt in mijn leven ;)

Maar ik heb misschien doorgekregen hoe je een mooie grote post maakt. Gebruik veel smiley's :D Ja, Smiley's ;) Deze maken het beeld groter(net zo als deze smiley  ::oink:: ) Ik heb eindelijk het geheim van de lange post door.

Ik zal proberen of ik een grote samenvatting kan maken over de dagen dat ik hier niet gepost hebt.

Vorige week, nee, Maandag ::) Ben ik begonnen met folder lopen. Het valt me nog mee. Maar ja, ik heb het geld nogal nodig dus ik doe wel meerdere dingen voor geld.( Ga nu niet allemaal dingen bedenken  :P )
Ik heb eigenlijk nooit geweten dat folder-lopen zo gevaarlijk kon zijn. Brievenbussen die terugklappen en waar je hand tussen komt, honden die je achterna zitten, Concurrenten en de draadjes waarmee de folders verpakt zijn losknippen. Ik heb een half pakje pleisters opgemaakt ;D

Op schoolgebied is er ook niet veel te vertellen, al mijn onvoldoendes op mijn rapport zijn weggewerkt en ik heb mijn draai gevonden. Eindelijk mochten we iets leuks doen voor een schoolproject, iets dat ik op internet graag doe(Maar niks dat aanslaat  :-\\ ) Websites maken. Voor het internationaliseringsproject( Goed woord voor Scrabble als het nog past  ::rofl:: ) moesten we stukjes over Gouda verzamelen en daarmee een website maken. Interesse? websitemaker.kennisnet.nl/vrijetijd-g2a

Is het eenn beetje gelukt die samenvatting. Ik heb niet veel meer te vertellen *zwaai zwaai*

::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai:: ::zwaai::
hahaha ja hij is lang! iemand met een lange post volledig quoten wil ook nog wel eens helpen LOL

Tjitske komt heel toevallig zelf niet uit friesland hahaha integendeel LOL (ik geff ff antwoord want tjitske zit vast in der idols filmpies)

Offline Tjitske

• Forumlid
« Reactie #12990 Gepost op: 26-02-2004, 11:15:42 »
Ik kom nie uit Friesland me oma wel haha heel me familie heeft Frieze namen mjaa..
Dat was zeker een lange post
Ja ik zit helemaal in me idols filmpjes juul hahaha
Ik kijk nu de vannessa carltons :P ::pinokkio::

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #12991 Gepost op: 26-02-2004, 11:17:01 »
Ik kom nie uit Friesland me oma wel haha heel me familie heeft Frieze namen mjaa..
Dat was zeker een lange post
Ja ik zit helemaal in me idols filmpjes juul hahaha
Ik kijk nu de vannessa carltons :P ::pinokkio::

whoopieeeeeeeeeeeeeee  ::regenboog:: ::pinokkio::

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #12992 Gepost op: 26-02-2004, 11:19:30 »
't Is weer gezellig hier zie ik :) nog welkom Tjitske  ::ok::

Toen ik vanochtend naar buiten keek lag hier een dik pak sneeuw, een week voor m'n verjaardag, da's een hele tijd geleden dat ik dat heb meegemaakt. Mijn verjaardag is sowieso altijd vreemd, ik heb gehad dat we moet 22 graden lekker buiten in de tuin konden zitten, maar ook dat er vanwege sneeuwstormen of hagelbuien niemand kon komen. Ziet er wel leuk uit zo, maar ik ben echt toe aan wat meer zon.

Dit was een korte weersimpressie uit Woerden ;D

Offline Lonnieke

• Forumlid
« Reactie #12993 Gepost op: 26-02-2004, 21:29:01 »
AAAAAAH een bar!  ::tandpastasmiley::

Kwil ff zeggen dat dit echt leuke smiley's zijn, die sterretjes  ::ok::

Oja, aangenaam allemaal, ik ben Lonnieke, 19 jaar en ik ben raar, maar niet zo raar als Juul  ::rofl::

Doen we hier ook aan bestellingen of is t selfservice? Anders wil ik namelijk wel een chocomel  :D

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #12994 Gepost op: 26-02-2004, 21:33:59 »
Interesse? websitemaker.kennisnet.nl/vrijetijd-g2a
tja, wat zal ik zeggen? Goede informatie!...
Take a glorious bite out of the whole world

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #12995 Gepost op: 26-02-2004, 22:01:56 »
AAAAAAH een bar!  ::tandpastasmiley::

Oja, aangenaam allemaal, ik ben Lonnieke, 19 jaar en ik ben raar, maar niet zo raar als Juul  ::rofl::

Doen we hier ook aan bestellingen of is t selfservice? Anders wil ik namelijk wel een chocomel  :D

ik? raar? hoe kommmmmm je erbij?

ik zal je chocomel voor je zoeken momentje...

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #12996 Gepost op: 26-02-2004, 22:05:42 »

hier!

of heb je liever een flesje?

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #12997 Gepost op: 26-02-2004, 23:11:13 »
Welkom Tjitske en Lonnieke! Zijn jullie nou allebei door Julia hierheen gesleept? Dat zou cool van je zijn zeg Juul! :D

mag ik je erop wijzen dat niet iedereen de sterretjes ziet? ;) Ik zie bijv mol-smilies, en die zijn ook heel leuk ;D kijk zelf maar op www.wieisdemol.com ::ok::

Offline elise is de mol

• Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
« Reactie #12998 Gepost op: 27-02-2004, 16:43:59 »
Gefeliciteerd Heleen!
Wat vond je van het universiteitsmuseum? En met wie was je erheen?

Ben ik weer!!

Ik was vanaf zondag middag bij mijn opa en oma in Erica, (vlakbij MM) en die hebben geen inet ::niet-ok::

Maar het universiteitsmuseum was wel leuk, ik was er met mijn ouders en mijn zusjes heen gegaan.

Vanaf zondag was ik dus bij mijn opa en oma, en maandag zijn we naar een Carnavals optocht (in Barger Compascuum, als je weet waar dat ligt ;) )geweest, dat was wel leuk. Dinsdag hadden we weer patat gegeten :D (sinds zaterdag heb ik 2x patat gegeten, 3 kroketten, 2 frikandellen en 1 hamburger :D) Verder was het wel leuk, alleen er was amper sneeuw, en nu ik weer thuis ben in Zoetermeer ligt hier best veel sneeuw  ::niet-ok::

Nu nog heel veel bijlezen (2 pag Relaxhoek, 1 pag Huiskamer etc.  ;D)
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #12999 Gepost op: 27-02-2004, 16:49:18 »
Ik heb nog een schaal of twee lekkere hapjes over van de chat vanmiddag. Wie ze wil hebben: verbrande vingers zul je er niet meer aan overhouden. ::zwaai::