Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2105449 keer)

Offline fenn

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik koe van you..!
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #13020 Gepost op: 3-03-2004, 18:07:52 »
Zozo nieuw record niet-posten-in-molshoop?!

Ik verbreek het record, is toch wat saai. Niemand iets belangrijks te melden? Of heeft iedereen het zo druk?
Mijn nieuws:

::ohno:: Gister gezakt voor mijn rijexamen (zie topic examenvrees). Dus das balen.
 ::trots:: Vandaag een nieuw nichtje bij gekregen. Of naja een kind van mijn nicht. Alles gaat kei goed, ze heet Ronja. Olleeee

Doeiii  ::zwaai::
een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #13021 Gepost op: 3-03-2004, 19:29:57 »
Allemaal zin een feestje. Vanavond in de bar de molshoop dubbelfeest

A - Daisy gaat haar 2000e post plaatsen
B - Daisy is jarig

Komt allen 8)

Ik betaal de drankjes ;D

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #13022 Gepost op: 3-03-2004, 20:07:54 »
Volgens de kalender ben je morgen pas jarig, Daisy.. Nu weet ik niet meer wat ik moet geloven, deze post of de kalender ???. Dan maar iig van harte heel erg hartelijk gefeliciteerd!! ..voor vandaag of alvast voor morgen, dan zal ik ws toch niet posten dus heb ik je iig op tijd gefeliciteerd ;). Hopelijk heb je een toffe dag (gehad)!

Fenna, wat jammer dat je gezakt bent. Volgende keer beter! Wel superleuk dat je er een 8ernichtje bij hebt, zo schattig! Heb je haar al gezien?

Enne idd er is lang niet gepost in de bar zeg, sja ik had het idd te druk. Ben blij dat de vakantie voorbij is (whuh?), nouja, ik ben blij dat ik weer in Nijmegen ben want hier is het veel gezelliger en veel minder saai dan in Gouda! Maar maandagochtend dus eerst die herkansing gehad waar ik jullie vorige week de hele week over doorgezaagd heb.. en die ging toch eigenlijk best slecht :(  :-\\ :-[.. Ik heb hem nog niet terug, maar toen ik van alles ging opzoeken na afloop, vond ik echt megeveel dat ik fout had! Als ik het nu niet gehaald heb (ik moest ca. een 4 halen om een voldoende te staan) ben ik mijn 9,7 helemaal kwijt en moet ik op het eind vh jaar een herkansing gaan maken van beide delen samen..! Dat zou ik echt zeer zeer vreselijk vinden! Dus ik zit nu zeer in spanning tot ik het cijfer heb.

Verder ben ik maandagavond naar de muziekavond van een Goudse vriend van me geweest, dus dat was ff op en neer treinen en de 1-na-laatste trein terug ;), maar het was ook echt heel leuk!! Ja gewoon toffe voorstelling, zo'n open podium van een middelbare school, je kent dat wel, maar twas echt goed uitgevoerd. Is de middelbare school van Hind voor de liefhebbers, en die schijnt ergens deze week ook nog even mee te komen doen met die muziekavond..

Dinsdagavond vervolgens had ik na een uurtje steps (jaja! goed he! ga ik nu elke week doen met een vriendin is het plan!) voor de eerste keer toneel van mijn nieuwe cursus. Nu dus geen theatersport meer, maar tekst-productiecursus. Dat vergt wel even wat meer tijd want we moeten nu al zelf teksten gaan zoeken! Pff, maar het is denk ik ook wel veel leuker en de mensen spelen ook duidelijk een stuk beter, dus das ook wel heel leuk! Elke dinsdagavond vanaf nu 2 uur, dus das echt tof!

Nou en verder heb ik niet zoveel nieuws denk ik.. En ik zit hier alweer veel te lang dus ik ga dan maar eens naar huis. Nogmaals hiep hiep hoera van harte!! voor Diasy en voor de anderen: tot over een paar daagjes.

Oja Anne-Marie hoe bevalt het jou om vakantie te hebben? Al veel leuke dingen gedaan? Hoe waren die verjaardagen zaterdag en maandag??

Offline Daisy

• Forumlid
« Reactie #13023 Gepost op: 3-03-2004, 20:52:11 »
@Annemieke >>> Ik ben ook morgen jarig ;D. Om 0.00 uur plaats ik hier mijn 2000e post, ter ere van mijn verjaardag :)

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #13024 Gepost op: 3-03-2004, 21:21:30 »
Daisy, van mij alvast een gelukkige verjaardag  ::bravo::
banaan begint met een b, soms met een s

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #13025 Gepost op: 3-03-2004, 21:48:51 »
heej mensjes! ::bravo::

Ik heb vannacht een slaapfeest gehad op mijn werk en ik ben echt helemaal kapot! Er waren kinderen van 6 tot 12 jaar. We hebben op mijn werk geslpen in een lokaal op de grond, wel erg gezellig, maar zoooo vermoeiend als je je bedenkt dat de helft niet sliep en ik dus ook niet omdat ik door verantwoordelijkheidsgevoel niet ga slapen, straks gaan die kinderen stiekem naar buiten ofzo :-\\ Maargoed ik heb het weer overleeft en ik ga morgen en overmorgen werken dus dan de boel even opruimen, alleen balen dat ik morgenochtend alweer om 8 uur daar op de stoep moet staan... ::oink::
always look on the bright side of life

Offline Daisy

• Forumlid
« Reactie #13026 Gepost op: 3-03-2004, 23:19:21 »
Feest start nu al, ik ben doodop, ik ga naar bed

Hier is mijn 2000e post :) :D

Offline Floortje

• Forumlid
« Reactie #13027 Gepost op: 4-03-2004, 01:14:34 »
Daaissy... GEFELICITEERD GEFELICITEERD GEFELICITEERD  ::bravo::
wel slecht van je dat je niet om precies 12 uur gepost hebt hoor  :P
Maak er een leuke dag van!
Ook gefelicteerd met je 2000e post btw!
Ik betaal de drankjes
Doe maar koffie alsjeblieft... *valt bijna in slaap*

Juultjuh: Arme jij met dat slaapfeestje enzo! Hoewel je je volgens mij niet zo heel druk erom hoefde te maken hoor, als er kinderen van 12 bij zijn zullen ze toch geen hele rare dingen doen   :-\\  Sowieso een beetje rustig aan doen he? Ik heb vakantie en raak al bijna gestressed als ik je post alleen lees  :P Btw: als ik dat nog niet gezegd had: echt superleuk dat je terug bent, ik heb je gemist!

Fenna: oeeh.. Ronja is een hele mooie naam! Heb je Ronja de roversdochter gezien/gelezen? Mooi! Ik ken in ieder geval toevalligerwijs alleen Ronja's die echt vet aardig en knap zijn  :-\\  Wel rottig voor je dat je gezakt bent... Had je dat wel verwacht of was het een nare verrassing?

Annemieke:
Enne idd er is lang niet gepost in de bar zeg, sja ik had het idd te druk.
Dat klinkt best wel alsof er gelijk niks meer in de bar gebeurd als jij het te druk hebt  ;D We zijn afhankelijk van je hier! lol
Wat dat quoten betreft, ik klonk waarschijnlijk wat geiriteerd maar bedoelde het niet zo hoor! Van mij mogen jullie zoveel quoten als jullie willen. En zelfs al zou ik dat niet vinden, wie ben ik?   Iig: wat rottig van die herkansing! Ik hoop echt heel erg voor je dat je m wel goed gemaakt hebt. Zit je meestal wel goed met je intuitie als je denkt dat je iets goed/slecht gemaakt hebt? Misschien is de puntentelling helemaal niet zo zwaar en valt het cijfer je nog mee. *duimt voor annemieke*
een uurtje steps (jaja! goed he! ga ik nu elke week doen met een vriendin is het plan!)
Steps.. lijkt me nogal saai  :P Maar wel heeel goed van je! Wel echt doen dan he.
maar tekst-productiecursus. Dat vergt wel even wat meer tijd want we moeten nu al zelf teksten gaan zoeken!
Ben ik nou heel dom als ik vraag wat je nu precies bedoelt?
Jullie moeten nu ook zelf de scenarios schrijven die je speelt ofzo?

Ik heb ook vakantie deze week en heb echt bar weinig gedaan eigenlijk... Door dat gedoe met die moedervlek en de hechtingen enzo kan ik ook niet echt makkelijk bewegen, dus sporten en fietsen en werken enzo zit er niet echt in.
Nu maar eens naar bed toe, mn ogen beginnen dicht te vallen...

Offline bertha531

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #13028 Gepost op: 4-03-2004, 01:21:06 »
Allemaal zin een feestje. Vanavond in de bar de molshoop dubbelfeest

A - Daisy gaat haar 2000e post plaatsen
B - Daisy is jarig

Komt allen 8)

Goh, leuk hoor, Gezellig enzo..

Citaat
Ik betaal de drankjes ;D

Gezellig!!! Leuk!!!  :D  ;D

Gefeliciteeeerd Daisy!!

Kheb nog speciaal voor jouw een zeer unieke ballon!  ::trots:: ::bravo::   ::tandpastasmiley::

Offline Malcolm

• Forumlid
« Reactie #13029 Gepost op: 4-03-2004, 01:35:03 »
Er is er een jarig hoera, hoera...  :D

Gefeliciteerd Daisy!

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #13030 Gepost op: 4-03-2004, 08:07:18 »
::ok:: Gefeliciteerd Daisy! En Van Harte! En dat je nog vele jaren mogen leven en...en...en....
Take a glorious bite out of the whole world

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #13031 Gepost op: 4-03-2004, 10:09:27 »
Voor mijn maatje op het Blauwe eiland

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #13032 Gepost op: 4-03-2004, 10:55:22 »
Daisy van harte gefeliciteerd!    ::bravo::

Ik wens je 'n hele fijne dag vandaag!  ::ok::

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #13033 Gepost op: 4-03-2004, 11:06:06 »
Daisy, gefeliciteerd!!!!!  ::bravo:: :-* ::bravo:: :-* ::bravo:: :-* ::bravo::

Een hele fijne dag!!!

Offline n@ncy

• Forumlid
« Reactie #13034 Gepost op: 4-03-2004, 11:10:43 »
Hey Daisy,

VAN HARTE GEFELICITEERD!!!

en een hele fijne dag  :D
je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben...

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #13035 Gepost op: 4-03-2004, 11:11:57 »
Daisy, van harte gefeliciteerd! :-* :-*

Zowel met je verjaardag als je 2000 posts natuurlijk.. ;) Maak er een leuke dag van!

Mn vakantie bevalt wel goed hoor Annemieke. Die verjaardag zaterdag was erg leuk, niet veel gedaan maar wel gezellig ensjow. En ik ben maandag niet naar de verjaardag gegaan.. we hadden niet echt vervoer en 2 vrienden bleken ook niet te gaan for some reason.. :-\\ Dusj, toen hebben 'n vriendin en ik afgebeld.. en nu gaan we ws zondag erheen.. nu hoefde ik iig niet helemaal naar Emmer-Compascuum zodat de hele dag kwijt was en dat vond ik natuurlijk heel jammer.. ::pinokkio:: Maargoed, ik heb niet zoveel gedaan afgelopen dagen.. btje gewerkt voor mn moeder in huis, verdien ik nog btje bij.. en gecomputerd, tv-gekeken.. dvd van FOTR en TTT weer es gekeken.. tenminste ben nog bezig met TTT. En gisteravond hebben mn moeder en ik huisje gereserveerd voor de meivakantie in Denemarken. :D

Fenn, balen zeg dat je gezakt bent! Volgende keer beter, en ik zal ook voor je duimen.. ;) Leuk dat je hier trouwens nog wel eens post. :)

Annemieke, mooi dat 't weer gezelliger is in Nijmegen! En die herkansing valt vast nog wel meej..

Juul, succes met dat opruimen op je werk enzo.. en idd, rustig aan doen hor! ;)

Floor, balen dat je je niet zo goed kan bewegen ensjow, ivm die moedervlek. Wanneer gaat dat dan ong. wat beter worden?

Nja.. ik ga maar ff ontbijten.. *zwaai.. ::zwaai::
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #13036 Gepost op: 4-03-2004, 11:53:10 »
Daisy gefeliciteerd!

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #13037 Gepost op: 4-03-2004, 12:03:02 »
Daisy, gefeliciteerd met je 19e verjaardag, en dat je maar veel fanmail mag krijgen vandaag ::zwaai::

Offline idefix

• Forumlid
  • just keep swimming
« Reactie #13038 Gepost op: 4-03-2004, 13:01:03 »
Daisy gefeliciteerd!
Ik heb niet zoveel tijd om uitgebreid te forummen. We moeten hier op het werk migreren naar een ander productiesysteem, en alle 500 databases moeten opnieuw opgebouwd worden in het nieuwe systeem, maar daarnaast moeten de bestaande databases nog wel onderhouden worden. We moeten dus collectief elke week 10 uur over gaan werken. Dag vrije vrijdag dus voorlopig... :\'(

In het huis gaat alles voorspoedig. Gisteravond en dinsdagavond bezig geweest met het voorstrijken van de muren en het plafond en vandaag komt de stukadoor. Ik ben benieuwd hoe het eruit ziet vanavond. Ik heb net de eerste klusfoto's weggebracht, daar krijgen jullie binnenkort wel een selectie van te zien.

Ik ga weer gauw databases bouwen.... :-\\

groetjes
idefix
« Laatst bewerkt op: 4-03-2004, 13:03:05 door idefix »
we're back :(

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #13039 Gepost op: 4-03-2004, 13:12:30 »
daisy gefeli meissie!!  ::zwaai::