Volgens de kalender ben je morgen pas jarig, Daisy.. Nu weet ik niet meer wat ik moet geloven, deze post of de kalender
. Dan maar iig van harte heel erg hartelijk gefeliciteerd!! ..voor vandaag of alvast voor morgen, dan zal ik ws toch niet posten dus heb ik je iig op tijd gefeliciteerd
. Hopelijk heb je een toffe dag (gehad)!
Fenna, wat jammer dat je gezakt bent. Volgende keer beter! Wel superleuk dat je er een 8ernichtje bij hebt, zo schattig! Heb je haar al gezien?
Enne idd er is lang niet gepost in de bar zeg, sja ik had het idd te druk. Ben blij dat de vakantie voorbij is (whuh?), nouja, ik ben blij dat ik weer in Nijmegen ben want hier is het veel gezelliger en veel minder saai dan in Gouda! Maar maandagochtend dus eerst die herkansing gehad waar ik jullie vorige week de hele week over doorgezaagd heb.. en die ging toch eigenlijk best slecht
.. Ik heb hem nog niet terug, maar toen ik van alles ging opzoeken na afloop, vond ik echt megeveel dat ik fout had! Als ik het nu niet gehaald heb (ik moest ca. een 4 halen om een voldoende te staan) ben ik mijn 9,7 helemaal kwijt en moet ik op het eind vh jaar een herkansing gaan maken van beide delen samen..! Dat zou ik echt zeer zeer vreselijk vinden! Dus ik zit nu zeer in spanning tot ik het cijfer heb.
Verder ben ik maandagavond naar de muziekavond van een Goudse vriend van me geweest, dus dat was ff op en neer treinen en de 1-na-laatste trein terug
, maar het was ook echt heel leuk!! Ja gewoon toffe voorstelling, zo'n open podium van een middelbare school, je kent dat wel, maar twas echt goed uitgevoerd. Is de middelbare school van Hind voor de liefhebbers, en die schijnt ergens deze week ook nog even mee te komen doen met die muziekavond..
Dinsdagavond vervolgens had ik na een uurtje steps (jaja! goed he! ga ik nu elke week doen met een vriendin is het plan!) voor de eerste keer toneel van mijn nieuwe cursus. Nu dus geen theatersport meer, maar tekst-productiecursus. Dat vergt wel even wat meer tijd want we moeten nu al zelf teksten gaan zoeken! Pff, maar het is denk ik ook wel veel leuker en de mensen spelen ook duidelijk een stuk beter, dus das ook wel heel leuk! Elke dinsdagavond vanaf nu 2 uur, dus das echt tof!
Nou en verder heb ik niet zoveel nieuws denk ik.. En ik zit hier alweer veel te lang dus ik ga dan maar eens naar huis. Nogmaals
hiep hiep hoera van harte!! voor Diasy en voor de anderen: tot over een paar daagjes.
Oja Anne-Marie hoe bevalt het jou om vakantie te hebben? Al veel leuke dingen gedaan? Hoe waren die verjaardagen zaterdag en maandag??