Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2105300 keer)

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #13060 Gepost op: 12-03-2004, 20:12:37 »
Nou... beetje volleyballen eigenlijk en verder niet echt veel. Ook niet echt veel te melden. Man, wat is het leven van een werkende toch saai ;)

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #13061 Gepost op: 13-03-2004, 11:43:10 »
Veel plezier met volleyballen dan!

Ik was een weekendplan (?) van mezelf vergeten, ik ga nl zometeen mijn nieuwe bril ophalen! :D

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #13062 Gepost op: 13-03-2004, 11:50:39 »
..'k heb zo meteen weer rijles  >:( Geen zin...en 'k moet meteen volgende examen betalen en das beetje duur.

Fijn weekend  ;D
een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #13063 Gepost op: 16-03-2004, 14:30:34 »
Wat een leegte hier in de bar.. ::ohno:: Ik mis vooral Anne-Marie, al zo lang niets van gehoord.. :-\\ iemand van jullie wel?? Kmoet dr maar weer eens opbellen.

En hoe is het verder met iedereen?? Met mij goed hoor, zit hier weer fijn op de uni te internetten terwijl ik eik allerlei andere dingen zou moeten doen.. ::) Morgen gaan we weer eens gezellig uit met een groepje vrienden, jeeeujj! ::jaja::

En ondertussen heb ik dus sinds zaterdag mijn nieuwe bril op ::jaja::, ben dr erg blij mee, alleen heb ik wel het idee dat ie nog nie helemaal recht staat >:( en is het met kijken nog steeds wel ff wennen :-\\.

Vanavond weer toneel! Ook leuk. Ben benieuwd wat voor tekst we nu uiteindelijk krijgen, want als het goed is zou mn lerares die vandaag meenemen.

Trouwens erg leuk dat er best nog wel activiteit is op het molgedeelte v widm.com ::ok::, heb dr zojuist n btje bijgelezen.

Maarre Han13, Annuh, LC, Juultjuh, Floortje, Idefix, iedereen, alle stamgasten, en al die vele anderen, waar zijn jullie?! Waarom verwaarlozen jullie de bar :\'(

Offline idefix

• Forumlid
  • just keep swimming
« Reactie #13064 Gepost op: 16-03-2004, 16:32:29 »
Tja een groot gedeelte van ons heeft het druk op onze camping in Frankrijk en al onze belevenissen kun je lezen in de SMORG.

Maar ff serieus: weinig te beleven hier. Het is bij mij een kwestie van werken, overwerken, ff tv kijken, naar bed en dan weer werken. De dagen dat ik niet overwerk ben ik in m'n huis bezig. Daar is nu even weinig te doen omdat de stukadoors geweest zijn en de boel nog moet drogen, en dus 'kan' en 'moet' ik dus elke dag overwerken. Behalve vanavond, want er vindt straks groot onderhoud plaats aan het netwerk, dus dan kunnen we niet werken. Lekker een avondje vrij dus.

Maar nu belde mijn vriend dat hij voor een neef van hem een oude rookstoel opgescharreld had (hij werkt op de milieustraat dus komt ie nog wel eens wat tegen) dus die gaan we misschien vanavond brengen. Is altijd erg gezellig bij die mensen, maar we waren er net afgelopen zaterdag geweest, dus veel nieuws is daar ook niet.

Maar goed we zien wel.
Zo tevreden Annemieke? Kom ook eens posten in de SMORG want we hebben alle steun nodig om die @#$^@#%^&$# string van de eerste plaats te verdringen!  ::zwaai::
we're back :(

Offline bertha531

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #13065 Gepost op: 16-03-2004, 17:01:23 »
Maarre Han13, Annuh, LC, Juultjuh, Floortje, Idefix, iedereen, alle stamgasten, en al die vele anderen, waar zijn jullie?! Waarom verwaarlozen jullie de bar :\'(

Kijk als je het nu verwaarloosd, dan is het later juist weer des te leuker als je weer opnieuw post zeg maar, snap je?

En zoals mn moeder altijd al zei:

Er is een tijd van verwaarlozen en een een tijd van sperziebonen eten.

Geen flauw idee wat ze ermee bedoelde eik maargoed...

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #13066 Gepost op: 16-03-2004, 18:01:09 »
Heej mensen,

Tsja.. sorry Annemieke dat ik poos niet in de bar heb gepost. :-\\ De reden drvoor is dat ik 't eigenlijk superdruk heb gehad de laatste tijd, gelijk na de vakantie. Ik heb egt 't idee dat dr megaveel gebeurd is sindsdien. Maarja kort verslag drvan: in de vakantie heb ik niet zoveel meer gedaan geloof ik. Btje voor mn moeder gewerkt enne.. oja ik ben nog naar Groningen geweest met mn moeder. :) Daar heb ik wat kleren gekocht en the One Ring! :D Aan 'n ketting, echt heel koel vinnik. Iig flink wat goedkoper dan de Evenstar, die overigens ook nog op mn lijstje staat.. oojt.. En ik heb de soundtrack van LOTR Fellowship of the Ring gekocht, ik had em al gebrand alleen nu heb ik van alle 3 de delen alledrie de CD's. :) Verder ben ik btw niet naar die ene verjaardag geweest van die vriend.. btje lullig. Maar nu heb ik (en paar andere mensjus) btje ruzie met em.. heb al sinds vakantie ong. nix gezegd. :-\\ Maarja, verder ben ik afgelopen dinsdag naar verjaardag van vriendin geweest. :) Erg gezellig, en woensdag had ik atletiek.. ik was alleen btje erg moe en niet enorm in staat om hard te lopen.. laatste tijd had ik wel meer dat ik echt snel moe was enzo. Nu moet ik van mn trainer keer bloedprikken ofzo. ::niet-ok:: Nja.. 't gaat nu wel btje beter maar ik zie wel. Vrijdag ben ik 's avonds ook naar 'n verjaardag geweest van 'n andere vriendin. Erg gezellig, alleen dat we 's avonds om 1 uur ofzo door die moeder moesten weggebracht worden met de fiets was wat minder.. :P Ze wou meefietsen omdat 't zo laat was.. dikke onzin. :-X Mja, toen bleef een vriendin bij mij slapen. Die ene vriendin die mn beste vriendin was, en waark btje ruzie mee had. hele poos.. en 't was eeuwen geleden dat ze voor 't laatst bij mij bleef slapen. Dusj dat was leuk. :) Ze had net een digitale camera gekocht dus heel veel melige foto's gemaakt. ;D Toen zaterdagavond hadden we nog feest van die vriendin die dinsdag jarig was, film gekeken ensjo. Zondag btje uitgerust.. en ik had gister rep latijn die we vandaag terugkregen. En ik had een 6,3! whiej! Verder heb ik nog ong. nix voor school gedaan in die weken. Echt enorm relaxxt. :) Ook heel veel vrij.. morgen ook weer. En als 't goed is krijgen we vrijdag eindelijk onze rapporten! Donderdag gaan we trouwens eerst nog op 'excursie' naar (jaja..) Westerbork. Zo'n museum enzo bezoeken over WOII. Hoorden we ook pas vandaag.. en daardoor valt rep frans uit. Maar ik moet zo naar atletiek, morgen heb ik ook weer training. Alleen vandaag is 't soort extra training omdat ik miss moet meedoen met estafette voor de competitie straks. Ohwow, 't is al laat. kmoet nog ff snel omkleden.. Nog ff reageren..

Annemieke, veel plezier morgen! en ik wil foto zien van je nieuwe bril.. mijn 'nieuwe' bril zakt steeds af.. enorm irritant. dus moet nog keer terug.. :-/

Bertha, ik wou dat ik ook zo'n wijze moeder had.. ;D

Idefix, geniet van je vrije avond vandaag!

Doeii ::zwaai::
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Milk

• Forumlid
  • Vacht up!
« Reactie #13067 Gepost op: 17-03-2004, 20:41:55 »
Hello. ::zwaai::

Jaja, als men me nog kent, ik besta nog!

Ik heb het alleen een pietsie druk.. plus dat het tv forum hier vrij slecht bezocht wordt ;) Dus het is eigenlijk jullie schuld dat ik er zo weinig ben... ::)

Maar, verder weet ik even niets te melden.

;D
No Milk today???

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #13068 Gepost op: 19-03-2004, 10:02:50 »
Juultjuh...
[size=20]VAN HARTE GEFELICITEERD!!! ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::[/size]
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #13069 Gepost op: 19-03-2004, 10:10:45 »
Later dit weekend 'n uitgebreidere post van mij ('t is echt lang geleden dat ik hier was!), maar voor nu:

juultjuh, proficiat met je 25ste verjaardag!  

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #13070 Gepost op: 19-03-2004, 10:50:45 »

Juultjuh...
[size=20]VAN HARTE GEFELICITEERD!!! ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::[/size]

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #13071 Gepost op: 19-03-2004, 11:14:25 »
Juultjuh gefeliciteerd :) ::ok:: ::bravo::

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #13072 Gepost op: 19-03-2004, 14:08:10 »
Juultjuh! :

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #13073 Gepost op: 19-03-2004, 15:49:14 »
Juultjuh, na al dat kleurige (maar wel erg mooi) "geweld": van harte gefeliciteerd met je eerste kwart-eeuw. Hopelijk zullen er nog een paar hierop volgen. ::regenboog:: ::regenboog::

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #13074 Gepost op: 19-03-2004, 16:02:37 »
JUULTJUH!!!!!!!!!!!!

::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

Geveelsteerd!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #13075 Gepost op: 19-03-2004, 20:04:49 »
Julia, ook van mij van harte gefeliciteerd!!![/b]
Wat heb je van Rick gekregen? :)

Mooi dat er inmiddels wat bijgebard is! ::ok:: Kga snel reageren...
Idefix, de smorg hebk idd al maanden of zo niet gevolgd, dat kwam omdat het op een gegeven moment te snel ging en toen waren er plotseling veel te veel pagina's om bij te lezen.. ja en dan begin je er niet meer aan en ben je afgehaakt :-\\. Maar mss kan ik binnenkort wel weer eens gaan kijken, een stuk of 100 blz overslaan en dan de laatste 2 lezen ofzo.. Ik weet ook helemaal niets van een camping in Frankrijk of zo nee ???. Maarre associatiestring op eerste plaats?! wat?! onee, gelukkig toch gewoon nog wel onze enige echte eigen lieve bar.. *pfew* Hm, ik moet niet te vaak op die statistiekenpagina kijken, dan ga ik het nog erg vinden dat ik binnenkort uit de top tien verdwenen zal zijn.. ::)
Trouwens Idefix veel succes met het harde werken!! Gelukkig zie je iig in je huis meteen het resultaat ervan, hopelijk op je werk ook.. Btw, wat is een rookstoel? Ik heb er wel eens van gehoord maar ben het vergeten..

Bertha, je moeder zal vast gelijk hebben gehad. Ik zit me nu te ergeren dat ik het Nieuwgriekse woord voor sperciebonen vergeten ben :-X ::schaam::. We hebben deze week trouwens een brief geschreven bij Nieuwgr, was wel leuk ;D. Nieuwe opdracht: tekst uitschrijven van een liedje :o. (wish me luck ;D) (zo heet t liedje ook nog: kali tichi, veel geluk) Verder weer een hoop geschiedenis te doen dit weekend. A.s. dinsdag hebben we college bij die leraar thuis! (hak mss al verteld) Das wel grappig. Hij heeft het ook altijd over zichzelf, en zijn vrouw en kinderen, die we dan int echt kunnen zien..
Trouwens Bertha, hoe leuk ik het nu ook vind weer een post van je te lezen na een hele tijd, ik vind het toch veel leuker als je regelmatig post hoor..!! (plz plz) ow en mss bedoelde ze dat je je bord moest leegeten.. :P

Tsja.. sorry Annemieke dat ik poos niet in de bar heb gepost. :-\\
maar gelukkig ben je er weer!! Ik zal je ook zsm bellen hoor.

De reden drvoor is dat ik 't eigenlijk superdruk heb gehad de laatste tijd
in de vakantie heb ik niet zoveel meer gedaan
Zondag btje uitgerust..
Verder heb ik nog ong. nix voor school gedaan in die weken
::) :P
Wel megaveel verjaardagen zeg, whaha, zijn al je vrienden daar rond dezelfde tijd jarig? :P Cool dat die ene vriendin weer eens is komen logeren en dat het weer heel gezellig was! ::ok:: Ik zei toch toentertijd dat het wel weer goed zou komen ;).
Natuurlijk wel erg balen dat je zo moe bent. Maar eet je ook nog altijd zo onwijs weinig? (of is dat alleen als ik erbij ben en krijg ik daardoor alleen maar dat idee? ;))
En, inmiddels vandaag je rapport gekregen?? Btje tevreden? Mooi dat je een 6,3 voor La had :D ::ok::!! Het gaat de goeie kant op!!

er gaat de hele tijd iets mis met posten dus het zal wel te lang zijn.. dus hierna volgt deel 2..

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #13076 Gepost op: 19-03-2004, 20:05:36 »
deel 2..
Verder balen van je bril. Heb je eindelijk zo'n ding gevonden na lang zoeken (onee, jij had m al in de 1e winkel :P) en dan is ie niet in 1 keer goed.. ::niet-ok::. Ik heb nog geen foto van mn nieuwe bril, maar die zal vast wel heel binnenkort gemaakt worden. Doet me eraan denken dat ik de cd-rom met foto's van de verjaardag van een vriendin, vorige week donderdag, dit weekend te leen heb van een andere vriendin, dus die ga ik snel bekijken! :D whiii ben benieuwd zeg! Oja enne A-M, show eens een paar van die melige foto's..? ;)

Nou ik hoop dat je snel weer wat meer tijd hebt om wat vaker een verslagje van al je verjaardagen en andere bezigheden te posten ;)!

En Han, ik w8 ook met smart op jouw verslag van al je afgelopen weken afwezigheid! Dit weekend, daar hou ik je aan he ;). Hoe bevalt het bij je afstudeerplaats?? Slurpt blijkbaar wel megaveel tijd op..

Mijn ouders en broer hadden het daarnet nog over Peking Express, dat hadden ze gezien afgelopen keer. Mss moeten ze het toch maar eens voor me gaan opnemen (zondagavond zit ik natuurlijk altijd in de trein) zodat ik het kan gaan volgen.. wie weet toch wel leuk.. (hoewel mn moeder er fel tegen was vanwege 'misbruik van de gastvrijheid van die arme mensen' :-\\)

Verder ben ik dus woensdag idd uitgeweest met een paar vrienden, thx nog voor het veel plezier wensen A-M ;), maar het viel mij persoonlijk een btje tegen, omdat ik weer eens de enige was die wilde dansen  ::ohno::. Naja, dat kun je hebben (heb ik erg vaak vind ik..) maar dan moeten we ook gewoon niet naar de disco gaan, ik begrijp niet dat ze dat dan toch allemaal wel wilden :-\\. We zijn dan ook wel erg snel weggegaan en in het cafe zitten en bij een vriend thuis bankhangen was dan ook meer geschikt.. Hm, die vriendin moet ik ook nog zeer dringend bellen, dus ik moet eik snel vd comp af (zucht, heb ook al 2 weken niet gemsnd maarja..)
Oja bij toneel hebben we idd een tekst gekregen, dus die moeten we nu leren!! Denk dat het wel heel leuk kan worden.

Owjee, een fout bij het posten van dit verhaal.. zou het te lang zijn? Of is 'sessie timeout' iets heel anders? ???

Verder kan ik trouwens nog vertellen dat mijn feestje van a.s. vrijdag doorgaat en dat ik er superveel zin in heb :D, ondanks dat megaveel mensen niet komen :'( - hemaal niemand uit Nijmegen bijv.. Magoed niets aan te doen. Nou hier ga ik het maar ff bij laten, jullie horen vast nog wel meer van me dit weekend! (mits jullie zelf ook posten he :P, dan kan ik ergens op reageren!)

Ohja Julia laat ff weten hoe je verjaardag was he..! ::zwaai::

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #13077 Gepost op: 19-03-2004, 20:42:47 »
Dan ga ik ook maar weer een keertje posten, tenminste. Een klein verslagje :)

Maandag mijn rapport gekregen, het spannendste rapport dat ik ooit gekregen heb. Meestal heb ik gewoon goeie cijfers, maar het vorige rapport was ietsje minder :-\\ , 't was gewoon omdat ik er in moest komen. Als je 9 jaar lekker achterover kan leunen omdat alles je zo makkelijk vind en dan dat ene jaartje gelijk een omslag dat je voor je cijfers moet gaan werken. Tja, dan gaat het soms een beetje mis :-\\ Mâjah, Mijn rapport van deze keer was stukken beter   :D, :D, :D en nog eens :D .
Ik had eerst wel 4 onvoldoendes( Wat gewoonweg Klote was :-X ) en die zijn nu allemaal weg. Nog een keer: :D, :D, :D en nog eens :D .

Verder gaat het helemaal top op school, alleen soms nog een beetje problemen met mijn Nederlandse Lerares. Maar het ergste is over, we zitten(de 5 jongens, ja maar 5, die bij mij in de klas zitten) altijd wel een beetje te klooien, maar dat hoort er toch wel een beetje bij toch?  :P
Verder heb ik ook een hele leuke staarwedstrijd gehad met mijn Nederlandse Lerares,(Ja, ze is toch nog ergens goed voor ::) ;D) de koningin der staren. Hehe. De rest van de klas lag helemaal dubbel maar ik heb ondanks dat iedereen lachtte wel gevonden. JEEJ!!! ;) (Ja, leuk leven heb ik hè)

Vorige week zaterdag de eerste van 2 "risicowedstrijden" (Zover dat mogelijk is) gehad, de SM-Orgers weten het al. Kheb 1-0 verloren.  :\'( Door een erg lullige penalty hebben helaas verloren. Tis niet op vechten uitgelopen, (wat het de laatste 2 jaar wel bijna is geworden) maar in het laatste kwartier is het wel schoppen geweest, de oude mensen onder ons zullen dit gedrag vast wel afkeuren, maar als je voor de duizendste keer wordt onderuit geschopt is kan niet iedereen dat inhouden :-[ Morgen de tweede wedstrijd. Jodan Boys- ESTO. Kan nog een "leuke wedstrijd" worden ;)

Mooi dat er inmiddels wat bijgebard is! ::ok::

Kzal kijken of ik wat meer kan posten

Maarre associatiestring op eerste plaats?! wat?! onee, gelukkig toch gewoon nog wel onze enige echte eigen lieve bar.. *pfew* Hm, ik moet niet te vaak op die statistiekenpagina kijken, dan ga ik het nog erg vinden dat ik binnenkort uit de top tien verdwenen zal zijn.. ::)

Lekker hier en in de SM-Org blijven posten, en vooral niet in de associatie-sting(of hoe je dat ook schrijft ;))

Mijn ouders en broer hadden het daarnet nog over Peking Express, dat hadden ze gezien afgelopen keer. Mss moeten ze het toch maar eens voor me gaan opnemen

Moet je zeker doen, leuk programma. En anders lees je toch de afleveringsverslagen??

(hoewel mn moeder er fel tegen was vanwege 'misbruik van de gastvrijheid van die arme mensen' :-\\)

Sommige vonden het alleen maar leuk om die mensen die op tv(Ze waren op alle tv-stations op tv geweest) binnen te laten.

Dat was het ook weer voor mij: ::zwaai::

P.s: Ik heb mijn record langste post verbeterd geloof ik ;D.
PP. S: Wat zijn er meinig mensen online. Kwart voor 9 hoort heel de pagina vol te staan ::ohno:: ::ohno::
« Laatst bewerkt op: 19-03-2004, 20:44:35 door LC »

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #13078 Gepost op: 19-03-2004, 23:53:27 »
Hey LC, cool dat jij ook weer eens een lange post neerzet! ::ok::

Mijn rapport van deze keer was stukken beter   :D, :D, :D en nog eens :D .
Ik had eerst wel 4 onvoldoendes( Wat gewoonweg Klote was :-X ) en die zijn nu allemaal weg. Nog een keer: :D, :D, :D en nog eens :D .
haha, zeg dat wel. Idd supermooi! Gefeli, en ga zo door! ::ok::

Verder gaat het helemaal top op school
nog beter :D ::ok::

Zozo, dus jij zit een hele tijd je lerares aan te staren.. hm-hmmm.. *krijgt vreemde ideeën van LC+lerares :p Magoed gefeli met je overwinning ;).

Balen dat je verloren had met voetbal ::niet-ok:: maarre idd, niet agressief worden hoor! ::ohno:: de jeugd van tegenwoordig..

Kzal kijken of ik wat meer kan posten
::ok:: doen hoor!

Lekker hier en in de SM-Org blijven posten, en vooral niet in de associatie-sting
hier zal ik zeker doen, smorg kan knie echt beloven.. en ass.string zal ik idd ook zeker blijven vermijden hoor ;) :P. Maarre als dat ding zo hoog staat moeten er toch ook diehard-associatiestring-fans zijn?? Die komen hier dan zeker weer niet..

Moet je zeker doen, leuk programma. En anders lees je toch de afleveringsverslagen??
Nou, als het me niet lukt om tijd vrij te maken de afl te kijken, dan ws ook niet om die verslagen te lezen lijkt me.. ::) :-\\ Ennn ik ben er nu 8er gekomen dat Missie Kilimanjaro a.s. vrijdag begint en op vrijdag kan ik wel altijd tv kijken!! (ow, behalve a.s. vrijdag dan.. haha) Dus ik heb eik besloten dat dan maar te volgen, ik hoop dat ik inmiddels een btje over mijn trauma heen ben (in de zin van: alles wat een aftreksel is van widm niet leuk kunnen vinden omdat het op widm zou proberen te lijken, terwijl t natulijk zonder het kennen van widm best leuk had kunnen zijn). Vond het wel vervelend te lezen dat het een vervolg is op Missie Antarctica, want toen dat was was mijn 'trauma' op zn hoogtepunt ;D maarre de Afrikaanse natuur is natuurlijk in elk geval al fantastisch dus dat scheelt. Denk ook dat ik daar meer van houd dan van Azië/Rusland en aangezien ik toch moet kiezen, je kunt niet alles volgen he, en MK toch ook een forum heeft, is dat een logischere en handigere oplossing om te gaan volgen. Komt ook nog eens meteen na Praatjesmakers, het enige programma dat ik tegenwoordig standaard elke week kijk (lekker met mn ouders op de bank.. whaha, naja, is er nog iets dat we alledrie leuk vinden ;D) (alleen mn broer zit t dan af te kraken :P). Vandaag was het ook weer erg grappig! ::rofl::

Ik heb mijn record langste post verbeterd geloof ik ;D.
top! ::ok:: vraagt om weer een verbetering he ;) (zolang het maar in de bar is!!!)

menn, wat heb ik het ok-smiley veel gebruikt in deze post zeg :p

Kalinychta!

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #13079 Gepost op: 20-03-2004, 14:44:20 »
Behalve de Peking Express-avatars zijn er ook nieuwe avatars toegevoegd bij 'Acteurs' met oa Vin Diesel, Hillary Duff, Heath Ledger, Viggo Mortensen en Tiffani Thiessen.  ::tandpastasmiley::