Dan ga ik ook maar weer een keertje posten, tenminste. Een klein verslagje
Maandag mijn rapport gekregen, het spannendste rapport dat ik ooit gekregen heb. Meestal heb ik gewoon goeie cijfers, maar het vorige rapport was ietsje minder
, 't was gewoon omdat ik er in moest komen. Als je 9 jaar lekker achterover kan leunen omdat alles je zo makkelijk vind en dan dat ene jaartje gelijk een omslag dat je voor je cijfers moet gaan werken. Tja, dan gaat het soms een beetje mis
Mâjah, Mijn rapport van deze keer was stukken beter
,
,
en nog eens
.
Ik had eerst wel 4 onvoldoendes( Wat gewoonweg Klote was
) en die zijn nu allemaal weg. Nog een keer:
,
,
en nog eens
.
Verder gaat het helemaal top op school, alleen soms nog een beetje problemen met mijn Nederlandse Lerares. Maar het ergste is over, we zitten(de 5 jongens, ja maar 5, die bij mij in de klas zitten) altijd wel een beetje te klooien, maar dat hoort er toch wel een beetje bij toch?
Verder heb ik ook een hele leuke staarwedstrijd gehad met mijn Nederlandse Lerares,(Ja, ze is toch nog ergens goed voor
) de koningin der staren. Hehe. De rest van de klas lag helemaal dubbel maar ik heb ondanks dat iedereen lachtte wel gevonden. JEEJ!!!
(Ja, leuk leven heb ik hè)
Vorige week zaterdag de eerste van 2 "risicowedstrijden" (Zover dat mogelijk is) gehad, de SM-Orgers weten het al. Kheb 1-0 verloren.
Door een erg lullige penalty hebben helaas verloren. Tis niet op vechten uitgelopen, (wat het de laatste 2 jaar wel bijna is geworden) maar in het laatste kwartier is het wel schoppen geweest, de oude mensen onder ons zullen dit gedrag vast wel afkeuren, maar als je voor de duizendste keer wordt onderuit geschopt is kan niet iedereen dat inhouden
Morgen de tweede wedstrijd. Jodan Boys- ESTO. Kan nog een "leuke wedstrijd" worden
Mooi dat er inmiddels wat bijgebard is!
Kzal kijken of ik wat meer kan posten
Maarre associatiestring op eerste plaats?! wat?! onee, gelukkig toch gewoon nog wel onze enige echte eigen lieve bar.. *pfew* Hm, ik moet niet te vaak op die statistiekenpagina kijken, dan ga ik het nog erg vinden dat ik binnenkort uit de top tien verdwenen zal zijn..
Lekker hier en in de SM-Org blijven posten, en vooral niet in de associatie-sting(of hoe je dat ook schrijft
)
Mijn ouders en broer hadden het daarnet nog over Peking Express, dat hadden ze gezien afgelopen keer. Mss moeten ze het toch maar eens voor me gaan opnemen
Moet je zeker doen, leuk programma. En anders lees je toch de afleveringsverslagen??
(hoewel mn moeder er fel tegen was vanwege 'misbruik van de gastvrijheid van die arme mensen' )
Sommige vonden het alleen maar leuk om die mensen die op tv(Ze waren op alle tv-stations op tv geweest) binnen te laten.
Dat was het ook weer voor mij:
P.s: Ik heb mijn record langste post verbeterd geloof ik
.
PP. S: Wat zijn er meinig mensen online. Kwart voor 9 hoort heel de pagina vol te staan