Hoi allemaal
Tja... wat heb ik gedaan behalve werken en volleyballen...
Bowlen
. En het ging nog slecht ook... Ik was laatste van de 10, beetje slecht eigenlijk, maar ik heb wel superlol gehad, gelukkig
.
Zaterdagochtend heb ik heel actief gewerkt, ik heb 400 appelflappen gebakken en heb een appelflappenfobie nu, maar verder was het wel heel gezellig en ik heb weer hard gewerkt.
's Middags moest ik volleyballen in Groot-Ammers, het was een belangrijke wedstrijd tegen de nr. 5 (wij staan 1e), dus we moesten wel proberen te winnen. Gelukkig wonnen we met 4-0 en liet de nr. 2 weer een puntje liggen, zodat we met nog 3 wedstrijden te gaan 1e staan met 4 punten voorsprong. Het wordt spannend!
Zondagochtend moest ik training geven in het pitoreske dorpje Zundert en 's middags moest ik de jeugd coachen in het andere pitoreske dorpje Goirle. M'n kinderen speelden erg goed, ze verloren wel 2 van de 3 wedstrijden, maar ze speelden wel over met z'n vieren en daar gaat het om bij de jeugd.
Vanmorgen heb ik weer gewerkt en vanavond heb ik training. Morgen weer werken en woensdag weer werken en trainen en zo gaat mijn leventje weer verder
.
Eens even kijken op wie ik wil reageren
...
Kolko, ook gefeliciteerd van mij!
oja, ik ben megachago, zouk bijna vergeten.. omdat t haast een gewoonte wordt dat mn vrienden niets voor me over hebben.
Niet zijn!! Je moet lachen! Wat er ook gebeurt, etc...!! Wel doen he! Anders ga ik kietelen!
BLABLA
Maw, ik ben zielig
Ja, je bent echt enorm zielig
. Dat muurtje was wel in Frankrijk, hoop ik...
.
Euhm... allemaal een fijne rest van de dag nog!