Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2105420 keer)

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • CB&T secret-mole-org
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #13080 Gepost op: 20-03-2004, 14:53:25 »
Behalve de Peking Express-avatars zijn er ook nieuwe avatars toegevoegd bij 'Acteurs' met oa Vin Diesel, Hillary Duff, Heath Ledger, Viggo Mortensen en Tiffani Thiessen.  ::tandpastasmiley::
chrizzie helemaal  ::ok:: ben trots op je!!!  :)

Offline elise is de mol

• Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
« Reactie #13081 Gepost op: 20-03-2004, 15:34:26 »
Behalve de Peking Express-avatars zijn er ook nieuwe avatars toegevoegd bij 'Acteurs' met oa Vin Diesel, Hillary Duff, Heath Ledger, Viggo Mortensen en Tiffani Thiessen.  ::tandpastasmiley::

En ook meneer Aart?
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #13082 Gepost op: 20-03-2004, 21:59:56 »
Over avatars gesproken, wat vinden jullie van mijn nieuwe winkelende-Heinz avatar? :D

Offline Robin

• Forumlid
« Reactie #13083 Gepost op: 20-03-2004, 22:07:14 »
Geweldig ::ok:: ... echt leuk  :)
Augurken zijn net krokodillen!!!

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #13084 Gepost op: 20-03-2004, 22:10:17 »
Dat is mooi. Ik zag het plaatje net op de site van stripwinkel Lambiek toen ik een avatar zocht voor op een ander forum waar ik Lambikske heet en dacht da's een leuke voor op het wie is de mol forum.  :)
Nu nog een lambik plaatje zoeken op een Heinz site. ;D

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #13085 Gepost op: 20-03-2004, 22:43:24 »
Je Heinz-avatars zijn altijd cool, Heinz! ::ok:: Maar nog cooler dat je weer eens post! Hoe is het??

Ik heb net weer eens een uur en 3 kwartier gebeld, jeeeuj gezelliii :D
Maar nu ga ik denk ik toch maar ff My best friend's wedding meekijken, kannet nie laten ook al hebbik m al gezien.. Zucht, moet nog zoveel mensen bellen en mailen, gaat me nie lukken magoe.. later weer meer..

Offline juultjuh

• Forumlid
  • ik ben ik
« Reactie #13086 Gepost op: 21-03-2004, 00:58:56 »
tiep ik net een heel evrhaal issie zomaar verdwenen ging over mijn verjaardag! :'(
always look on the bright side of life

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #13087 Gepost op: 21-03-2004, 10:57:52 »
Ahnejjj Juul! :( Zeker geen zin om t ff samen te vatten? ::)

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #13088 Gepost op: 21-03-2004, 11:13:55 »
Je Heinz-avatars zijn altijd cool, Heinz! ::ok:: Maar nog cooler dat je weer eens post! Hoe is het??

Goed hoor. :D Het is inderdaad weer een tijdje geleden dat ik echt actief postte hier, dat komt omdat ik veel op andere forums zit.
En met school is het ook druk hè, daar weet jij natuurlijk ook alles van. Laatste jaar hè. Morgen sluit ik Frans af (alleen lezen), als alles goed gaat tenminste, dus vandaag nog even de laatste oefen-toets maken.
Daarna moet ik alleen nog twee biologie PTA's (tentamens) maken, 1 wiskunde en 2 natuurkunde, verspreid over een aantal weken, en dan is het schoolexamen afgerond!
Waarschijnlijk zal ik de komende tijd trouwens wel wat meer in het Peking Express forum posten, leuk programma is dat. :)

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #13089 Gepost op: 21-03-2004, 11:20:58 »
En met school is het ook druk hè, daar weet jij natuurlijk ook alles van. Laatste jaar hè.
nou, daar weet ik op zich wel alles van ;) maar ik heb wel vorig jaar al eindexamen gedaan dus tis nu toch net weer ff anders. Maarre heel veel succes met al je toetsen!! (je hebt dus NG?)

Hm, Peking Express, daar zal ik je niet tegenkomen, want het is redelijk onmogelijk voor mij om dat te volgen :-\\. Mss Missie Kilimanjaro wel..
Maar je kunt toch ook best af en toe langs blijven komen hier in de bar..!

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #13090 Gepost op: 21-03-2004, 11:27:54 »
Maarre heel veel succes met al je toetsen!! (je hebt dus NG?)

Dank je. :) En inderdaad, ik heb N&G.

Citaat
Hm, Peking Express, daar zal ik je niet tegenkomen, want het is redelijk onmogelijk voor mij om dat te volgen :-\\.

Je kunt je videorecorder instellen. Maar dan moet je natuurlijk alsnog de tijd ervoor hebben het te zien, en het duurt wel vrij lang..

Citaat
je kunt toch ook best af en toe langs blijven komen hier in de bar..!

Ok, afgesproken. ;)

edit: je kunt wel zien dat ik hier lang niet ben geweest, ik weet niet meer hoe het quoten werkt ;)
« Laatst bewerkt op: 21-03-2004, 11:29:36 door Heinz »

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #13091 Gepost op: 21-03-2004, 11:44:51 »
Maar nu ga ik denk ik toch maar ff My best friend's wedding meekijken, kannet nie laten ook al hebbik m al gezien..

ik vind het zo grappig als je ziet hoe groot die gsm's zijn  ::oink:: ;D
banaan begint met een b, soms met een s

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #13092 Gepost op: 21-03-2004, 16:31:20 »
ik vind het zo grappig als je ziet hoe groot die gsm's zijn  ::oink:: ;D
hahaha, idd, meeeega! ;D

Maarre Debbie, jij geen zin om weer eens wat leuks te posten over hoe het met je gaat..? ::)

Heinz, video zou idd noodzakelijk zijn, en ja, natuurlijk kan dat, maar idd moet je dan toch weer elke week tijd zien te vinden om het te gaan kijken, en sja als ik dat dan zou doen zou ik t ook wel weer leuk vinden om dat forum dan te volgen.. Volg jij al die realitynetprogramma's of is PE je eerste na widm? ;)

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #13093 Gepost op: 21-03-2004, 18:14:30 »
Volg jij al die realitynetprogramma's of is PE je eerste na widm? ;)
Nee, ik heb ook Expeditie Robinson gevolgd.
maar al die programma's halen het natuurlijk niet bij de mol :P

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #13094 Gepost op: 21-03-2004, 20:00:52 »

hahaha, idd, meeeega! ;D

Maarre Debbie, jij geen zin om weer eens wat leuks te posten over hoe het met je gaat..? ::)

er valt gewoon niks spannends te vertellen  ::) ik heb donderdag en vrijdag examens (wiskunde, frans en latijn), de donderdag erop moet ik mijn eindwerk presenteren en de vrijdag ga ik voor 2 weken naar Italië :)
banaan begint met een b, soms met een s

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #13095 Gepost op: 22-03-2004, 09:46:19 »
Ik heb spierpijn! Van vrijdag had ik nog iets spierpijn in mijn armen (van Capoeira, jaja Annemieke, ik hou het aardig vol he? ;)) maar gister hebben we de muren in de schuur gesloopt en ik mocht ook slaan :D Hardstikke leuk maar op een gegeven moment word de moker wel erg zwaar ::) Heb nu spierpijn in mijn spierballen ;D, mijn schouders en daartussen tot halverwege m'n rug. In mijn handen heb ik amper nog kracht en is nog een beetje gevoelig en mijn voet doet zeer (heb een steen op gekregen :-X)
Maw, ik ben zielig :P
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #13096 Gepost op: 22-03-2004, 11:17:54 »

Kolko...
[size=20]VAN HARTE GEFELICITEERD!!! ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::[/size]

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #13097 Gepost op: 22-03-2004, 14:39:36 »
kolko gefeli hoor!!  ::ok::

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #13098 Gepost op: 22-03-2004, 15:30:14 »
maar al die programma's halen het natuurlijk niet bij de mol :P
::ok:: een trouwe fan, mooi zo!

er valt gewoon niks spannends te vertellen  ::)
2 weken naar Italie en dan niks spannends?! Kom op zeg! En dat eindwerk kun je ook heus wel meer over vertellen, en je maakt ook heus wel gewoon kleine leuke of niet leuke dingen mee elke dag..

Tijgertje, sterkte met je spierpijn! Idd niet leuk zeg :s majah je hebt het gelukkig wel aan iets te danken dat je wel leuk vond ;). De schuur zal t ammaal minder hebben gevonden :P. Hoe ziet ie er nu uit?(en hoe gaat ie eruit zien?)

oja, ik ben megachago, zouk bijna vergeten.. ::) omdat t haast een gewoonte wordt dat mn vrienden niets voor me over hebben.

Magoed, ik stel me vast aan, en ik moet nu op de lift gaan wachten voor college op de 18e verdieping! doeidoei!

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #13099 Gepost op: 22-03-2004, 16:05:30 »
Hoi allemaal

Tja... wat heb ik gedaan behalve werken en volleyballen...
Bowlen ;D . En het ging nog slecht ook... Ik was laatste van de 10, beetje slecht eigenlijk, maar ik heb wel superlol gehad, gelukkig ;) .
Zaterdagochtend heb ik heel actief gewerkt, ik heb 400 appelflappen gebakken en heb een appelflappenfobie nu, maar verder was het wel heel gezellig en ik heb weer hard gewerkt.
's Middags moest ik volleyballen in Groot-Ammers, het was een belangrijke wedstrijd tegen de nr. 5 (wij staan 1e), dus we moesten wel proberen te winnen. Gelukkig wonnen we met 4-0 en liet de nr. 2 weer een puntje liggen, zodat we met nog 3 wedstrijden te gaan 1e staan met 4 punten voorsprong. Het wordt spannend!
Zondagochtend moest ik training geven in het pitoreske dorpje Zundert en 's middags moest ik de jeugd coachen in het andere pitoreske dorpje Goirle. M'n kinderen speelden erg goed, ze verloren wel 2 van de 3 wedstrijden, maar ze speelden wel over met z'n vieren en daar gaat het om bij de jeugd.
Vanmorgen heb ik weer gewerkt en vanavond heb ik training. Morgen weer werken en woensdag weer werken en trainen en zo gaat mijn leventje weer verder :) .

Eens even kijken op wie ik wil reageren ;) ...

Kolko, ook gefeliciteerd van mij!

oja, ik ben megachago, zouk bijna vergeten.. ::) omdat t haast een gewoonte wordt dat mn vrienden niets voor me over hebben.

Niet zijn!! Je moet lachen! Wat er ook gebeurt, etc...!! Wel doen he! Anders ga ik kietelen! >:D

BLABLA
Maw, ik ben zielig :P

Ja, je bent echt enorm zielig ;D . Dat muurtje was wel in Frankrijk, hoop ik... ::) ;) .

Euhm... allemaal een fijne rest van de dag nog!