Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2105368 keer)

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #13100 Gepost op: 24-03-2004, 11:33:49 »

Maapie...
[size=20]VAN HARTE GEFELICITEERD!!! ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::[/size]

Offline elise is de mol

• Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #13101 Gepost op: 24-03-2004, 14:47:50 »
Maapie: gefeliciteerd met je 14e verjaardag
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline idefix

• Forumlid
  • just keep swimming
« Reactie #13102 Gepost op: 24-03-2004, 15:47:35 »
Maapie gefeliciteerd!
we're back :(

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #13103 Gepost op: 24-03-2004, 16:38:59 »
Gefeliciteerd, Maapie!!

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #13104 Gepost op: 24-03-2004, 17:56:38 »
maapie meid!! gefeli hoor!!  ::bravo:: ::bravo::

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #13105 Gepost op: 24-03-2004, 18:31:36 »
Liekske, kei erg geveelstaart met je verjaardag!  :-* :-* :-* .

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #13106 Gepost op: 24-03-2004, 20:10:46 »
Maap, van harte gefeliciteerd! :-* :-*

En natuurlijk, Juultjuh en Kolko ook nog van harte!! Btje erg te laat. ::schaam:: sorry,, laatste tijd.. was ik btje vaag/druk/er niet helemaal bij.. ;)

Poos geleden weer dat ik hier heb gepost. Niet veel boeiends hier gebeurd.. kheb mn rapport gekregen. Heeeel goed geleerd voor 'n rep frans waar ik een 6,9 op had. :-\\ Viel wel tegen maarja.. dr waren redelijk veel onvoldoendes en hoogste was.. 7,5 ofzo dus niet zo goed. Verder.. niet echt druk op school.. kben wel druk met oefene voor paasmusical. Ik ben zo'n spreekstem met paar anderen.. en dan moeten we verhaaltje vertellen wat dus ook uitgebeeld word. 'n grote voordeel van meedoen aan de paasmusical is dat je 2 dagen vrij bent van lessen omdat je moet optreden. :)

Mja.. Annemieke, niet zo chago zijn hoor!! Dat van je vrienden komt vast wel goed.. maar kan me voorstellen dat 't wel balen is.

Annuh, succes en veel plezier met het trainen en werken.. ;)

Debbie, succes met je examens! en alvast heel veel plezier in Italië..!

verder iedereen, veel plezier, beterschap enzo... doejj ::zwaai::
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #13107 Gepost op: 24-03-2004, 21:40:16 »
Bijna vergeten.  :-[

Maapie van harte gefeliciteerd meid!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #13108 Gepost op: 26-03-2004, 17:18:41 »
Owow, 2 dagen te laat ::schaam:: maar toch alsnog ook van harte gefeli met je verjaardag van mij Maapie..!! ::bravo::

Thx voor jullie opbeuringen bij mijn chagoheid, de belangrijkste oorzaak waardoor ik maandag voornl chago was is idd opgelost :), een paar andere nog niet maarja mss gaat dat nog wel gebeuren. Iig ben ik nu wel blij want ik heb vanavond mn feestje..!! :D

Anne-Marie, cool die paasmusical! Veel plezier met oefenen alvast! Enne was je een btje blij met je rapport? Ik heb ook een briefje gekregen wat je als rapport zou kunnen beschouwen: kheb nu 32,3 ECTS! jeuj!

Annuh, lekker toch, appelflappen?? ;) En wat een pittoreske dorpjes bezoek je toch allemaal.. ;D

laatste tijd.. was ik btje vaag/druk/er niet helemaal bij.. ;)
waarom was je vaag? :P

Nou ik ga douchen/eten/feestje voorbereiden! Doeidoei!

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #13109 Gepost op: 26-03-2004, 18:07:57 »
Anne-Marie, cool die paasmusical! Veel plezier met oefenen alvast! Enne was je een btje blij met je rapport?
Dankje voor 't plezier wensen.. ;) Zal wel lukken, we zijn met paar vriendinnen die dus ook zo'n spreekstem doen. Dus das wel gezellig. :) Ik was wel blij met mn rapport.. kzal ff cijfers geven van belangrijkste vakken.. ;) (die ik 't belangrijkste vind dan.. :P )

Geschiedenis: 8,1
Aardrijkskunde: 8,3
Engels: 8,3
Religie: 10 ;D
Filosofie: 9,5

dat waren alle btje hoge cijfers.. toen heeeeeel veel zessen.. voor de exacte vakken. Wel bijna een 7 voor natuurkunde (6,9) en daar wassik wel blij meej. :) En een 6,5 voor latijn.. woehoeh!

Tenslotte een 5,7 voor frans.. dat was een beetje jammer. Want ik heb de afgelopen tijd echt nix voor frans gedaan en toen net voordat de rapportcijfers ingeleverd moesten worden heb ik mn onvoldoende opgehaald door wat so's. En je mocht zelf weten of je de laatste so woordjes nog wou maken, maar ik had berekend dat ik een 6,1 zou staan en zolang het boven de 6 was vond ik het wel goed. Alleen ik had verkeerd gerekend en stond dus 5,7 maar ik natuurlijk pas achter kwam toen ik mn rapport had. Anders had ik die so wel geleerd en gemaakt.. maarja, dit zegt wel wat over mijn manier van leren en rekenen met mn schoolcijfers. Wat ik altijd erg leuk vind. ;)

Ik had ook nog wel wat 7ens.. voor wat onboeiende vakken geloof ik want ik weet niet precies welke.. gym/tekenen ofzo geloof ik.

Mja.. dat was dus mijn rapport. ;) En nu heb ik hele goede voornemens voor de laatste periode van dit jaar. Ik had vandaag ook rep duits waar ik goed voor geleerd had.. en die viel meej. :)

Verder.. hoe 't gaat met mij.. nou niet zo heel goed eik. (niet dat iemand 't vraagt.. ik vraag het mezelf zegmaar..) Ik ben al best lang heel erg verkouden en ik kon de laatste paar dagen echt helemaal niet slapen daardoor. Steeds maar hoesten enzo.. erg irritant. En nu heb ik hoofdpijn. Mja, ik ben vandaag ook nog naar de dokter geweest omdat ik al tijden last van mijn heup heb. Vooral met sporten enzo.. en nu moet ik eerst rontgefoto's van mn bekken maken (alleen om dingen uit te sluiten geloofk). En als de uitslag dr is moet ik afspraak maken met 'n fysiotherapeut. Dusjj.. ben benieuwd. En ik heb ook gezegd dat ik laatste tijd best moe ben.. en hij ging ff in mn vinger prikken om voor bloedarmoede te kijken maar dat heb ik gelukkig niet. En nu moet ik naar 't ziekenhuis om bloed te prikken.. iehj! ::niet-ok:: Dat lijkt me eng.. gaan ze zo in je arm prikken en dan zie je dat bloed zo in dat buisje.. Maarja, de dokter verwacht niet dat er echt wat uitkomt ofzo. Maar dan weet ik iig dat 't zegmaar niks is.. en dan zal 't wel overgaan als dr wat meer zon is.. en vakantie strakss.. Dussh.. dat was weer ff medisch verslag.. :P

Ik heb dit weekend niks dus dat is wel lekker, wiskunde weer btje bijwerken. Alvast wat leren voor de 3 reps die ik komende week heb. iig voor natuurkunde en scheikunde.. mn beste vakken. NOT. Oja, we moesten gister voorlopige keuze maken van welk profiel we gaan kiezen + vrije deel enzo. Nja ik ga iig zowiezo Economie en Maatschappij doen. :) Daar was ik al tijden over uit iig.. gwn geschiedenis, aardrijkskunde en economie.. lijkt me erg leuk. Mn vrije deel word waarschijnlijk Manegement en Organisatie (dat zowiezo) en dan bio1. Ik vind biologie helemaal niet echt (ahum) een leuk vak en best btje lastig. Alleen ik weet nix anders. Duits2 zou nog een logische optie zijn alleen dan moet ik dat nog tot de 6e houden.. en ik denk dat je daar best veel voor moet doen. En ik ben nogal lui..  ::) Biologie sluit je gewoon af in de 4e, in de 5e krijg ik dan M&O dus dat sluit mooi op elkaar aan. Ik ben er nog steeds niet uit of ik wiskunde b1 ga doen ipv wiskunde a1,a2. Nja.. ik zie wel.

Iig, gaat een goeie vriendin van mij ook E&M doen die eerst twijfelde dus daar ben ik erg blij mee. Verder gaan mn vriendinnen (nja.. eentje gaat verhuizen naar Arnhem ::niet-ok:: ) ammel N&G doen.. dat is wel jammer maar geen ramp ofzo. Ook alle tutjes uit onze klas gaan E&M doen..: yes!! ::pinokkio::

Annemieke, heel veel plezier vanaaf op je feest! ;) Het zal vast erg gezellig worden.. en gefeli met je 32,3 ECTS! Whatever that is.. het zal iig wel goed zijn denk ik. oja.. wrm ik vaag was? Nou.. gewoooon. ;P

Ik ga zo eens eten denk ik.. doejj :-*
« Laatst bewerkt op: 26-03-2004, 18:11:52 door @miesh »
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #13110 Gepost op: 27-03-2004, 11:31:05 »
Heyheyyyy!!

Het was zeker leuk gisteravond!! Echt supergezelli :D. Wel een bescheiden, klein, rustig feestje in vergelijking met mijn vorige dan, maar toch 13 mensjes gekomen. Helaas gingen de meesten veeeel te vroeg weg ::niet-ok:: (vond ik dan he) maargoed kheb t iig erg gezellig gehad, en ik ben ook errug blij met de foto's! ::ok:: :D Kheb dr al eentje in het smoelenboek gezet :).

Anne-Marie, balen dat het slecht gaat met je heup en je moeheid enzo :-\\. Ik hoop voor je dat er iets uit dat onderzoek komt en dat er dan iets aan gedaan kan worden! Maarre:
Verder.. hoe 't gaat met mij.. nou niet zo heel goed eik. (niet dat iemand 't vraagt.. ik vraag het mezelf zegmaar..)
zo moet je niet praten he! >:( Je weet dat ik iig zeker wel geinteresseerd ben in hoe het met jou gaat!!

een 6,5 voor latijn.. woehoeh!
:D ::ok:: jeujjj!! Goedzo! Hou m voldoende he!! ;) Verder ook megagoeie cijfers trouwens ::ok::! En Frans is dan wel net geen 6, maar wel voldoende, dus je mag toch zeker heel blij zijn met je rapport ja! Gefeli! Haha thx voor jouw felicitatie voor mijn ECTS ;D.

gaan ze zo in je arm prikken en dan zie je dat bloed zo in dat buisje.. Maarja, de dokter verwacht niet dat er echt wat uitkomt ofzo.
whahaha, flauw (en ja voorspelbaar ja :p), maar je vraagt er wel om hoor.. ik denk dat ie toch wel verwacht dat er dan bloed uitkomt :P
Maarre je moet het niet zo eng vinden hoor, dat is het heus niet! Alleen maar zo'n klein prikje en dat is het! Naja, het duurt iig maar heel kort..

Dussh.. dat was weer ff medisch verslag.. :P
Hou ons (me ::)) op de hoogte he!

Ik heb dit weekend niks dus dat is wel lekker
beter idd, ik moet echt vet veel leren maarja ik ben natuurlijk best moe want uhm 5 en een half uur geslapen (hey, dat valt nog best mee! ;D). Daan moest eik de trein van 8 uur hebben maar we hadden ons verslapen.. toen heb ik m niet eens meer ontbijt kunnen geven :-[ (nogmaals swwy..). Meteen naar de volgende trein gehold, die gelukkig wel gehaald maar die had dan weer 10 min vertraging dus ik hoop dat je je aansluiting nog had..! Maargoew, ik heb opgeruimd, das ook weer gebeurd. Nu btje bijkomen (kwil t liefst de foto's gaan bewerken en naar iedereen mailen en/of online zetten, maarja mn vader moet de comp) en zometeen moet ik toch echt beginnen met leren..

Oja, we moesten gister voorlopige keuze maken van welk profiel we gaan kiezen + vrije deel enzo. (...) Nja.. ik zie wel.
vee succes met kiezen, mooi dat je iig t profiel al zeker weet! ::ok::

Annemieke, heel veel plezier vanaaf op je feest! ;)
thx! :D
oja.. wrm ik vaag was? Nou.. gewoooon. ;P
ohja, natuurlijk, daarom, had ik kunnen weten ::)

Goed, mn vader wil de comp, ik zal nog wel weer hier komen vandaag, oja en kijk allemaal dus ff in t smoelenboek he ;).

Oja, trouwens, kga zo ook nog Missie Kilimanjaro kijken want dat is als het goed is gisteravond opgenomen. Eens zien of dat leuk is..

Nou doeidoei!

Btw, Han, ik dacht dat jij vorig weekend beloofd had weer eens een lange post neer te zetten..? :-\\ Gaat t wel goed met je dat je hemaal geen tijd meer hebt om te vertellen hoe het met je gaat..? Ik begin n btje ongerust te worden hoor, vertel weer eens een update!!

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #13111 Gepost op: 27-03-2004, 18:11:34 »
Heej mensjuhz!

Zow.. wat is zaterdag toch altijd leuke dag.. :) Niet zoveel gedaan ofzo vandaag.. ik ben voor het eerst dit jaar (en vele weken daarvoor) uit mezelf vroeg wakker geworden! :o Nja.. al om iets voor half 9.. ;) Maargoed, toen kreeg ik 'n hoestbui dus ben maar gaan douchen.. Ik voel me gelukkig al veel beter dan gister.. paar medicijnen hebben geholpen denk ik. :) Geen hoofdpijn meer en alleen mn keel doet nog btje zeer.. Ook zo slijm ophoeste.. dat is echt ranzig.. :-X Mja.. ;D

Vanochtend lkkr eind gelopen met Meijke (=onze hond) langs paar paden waar ik nog bijna nooit was geweest. Soort bos.. we hebben nog wel mooie natuur zo ff achter ons huis.. :) Maargoed, verder heb ik in paar uur mn kamer opgeruimd, klerenkast helemaal doorgenomen.. (veel sokken enzo weggegooiit) Ik vind mn kamer opruimen altijd wel leuk, 't word dr iig netjes en schoon van.. ik ben btje in raaree bui geloof ik vandaag. ;D Oja,, ben ook nog ff naar de bieb geweest. Een boek over fotograferen en aquarellen geleend.. vind ik altijd wel leuk. alleen met alle drukte op school en alles komt dr nie zoveel meer van. :-\\ Wrm heeft iedereen 't altijd zo druk?! Echt erg eigenlijk.. je hele leven zit je maar te stressen en voor je 't weet issut over. ::ohno::

Maargoed, ik kan nog wel heel verhaal lullen geloof ik.. ik ga wel ff op Annemieke reageren!

Huh? nja.. hij was kennelijk te groot want dr komt een rode rand?? Terwijl mn vorige post wel in 1x kon.. dat is niet logisch..

okee.. deel 1 dan

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #13112 Gepost op: 27-03-2004, 18:12:08 »

Het was zeker leuk gisteravond!! Echt supergezelli :D.
Cool dat 't zo gezellig was! ;) T is ook wel 's leuk toch om niet weetikveel hoeveel mensen in je huis te hebben? :P

Anne-Marie, balen dat het slecht gaat met je heup en je moeheid enzo :-\\. Ik hoop voor je dat er iets uit dat onderzoek komt en dat er dan iets aan gedaan kan worden!
Tsjaah.. ik hoop 't ooook.. :p Wel btje raar omdat ik dr al meer als half jaar last van heb dat hij niet echt zegt dat het iets is zegmaar.. nja.. dat 't geen naam heeft.. maar gwn blessure (ws..) Ik denk niet dat 't nu zomaar ineens overgaat ofzo als ik naar fysiodinges ga. Nja.. ik zie wel. Vind foto's in 't ziekenhuis maken altijd wel grappig, gaan ze zo ronteding dingese.. en dan gaat zo'n dokter achter zo'n scherm. Heb wel es eerder foto's moeten laten maken voor mn knie.. dusja.

Maarre:

zo moet je niet praten he! >:( Je weet dat ik iig zeker wel geinteresseerd ben in hoe het met jou gaat!!
Haha tuurlijk dat is zo.. dat bedacht ik me vandaag nog toen ik ff over mn redelijk lange post nad8. "nja.. ik schrijf em iig niet alleen voor mezelf want Annemieke leest em zowiezo.. ;) "

:D ::ok:: jeujjj!! Goedzo! Hou m voldoende he!! ;) Verder ook megagoeie cijfers trouwens ::ok::! En Frans is dan wel net geen 6, maar wel voldoende, dus je mag toch zeker heel blij zijn met je rapport ja! Gefeli!
Hehe thxx.. :) Ja ik zal proberen latijn voldoende proberen te houden. Dat moet wel want met mn 1e + 2e rapport samen sta ik een 5,5 (1e cijfer was nml. 4,4 :| ) en het 3e rapport telt 2x dus ik meot gwn minimaal 5,5 gemiddeld staan. Nja ik sta nu een 6,3 dus moet vast wel lukken.. Ik was nederlands btw nog vergeten. :o En daar doe ik altijd super me best voor (leuke leraar ;) ) maar ik probeerde om 9 afgerond op mn eindrapport te staan alleen dat lukt niet meer want op 1e stond ik wel net 8,5 maar op 't 2e stond ik een 7,9. Maar ik ook nog had voor gewerkt heb want ik stond eerst een 6,1 door een moeilijke, stomme gramma-rep.

whahaha, flauw (en ja voorspelbaar ja :p), maar je vraagt er wel om hoor.. ik denk dat ie toch wel verwacht dat er dan bloed uitkomt :P
Maarre je moet het niet zo eng vinden hoor, dat is het heus niet! Alleen maar zo'n klein prikje en dat is het! Naja, het duurt iig maar heel kort..
whaha.. daar was ik nou nog niet opgekomen horww.. ( :p ghehe) Nja ik hoop maar dat 't een klein prikje is.. maar 't lijkt me nix. Gaan ze zo in de ader.. baahh!

Hou ons (me ::)) op de hoogte he!
;D keejj

Verder jij nog veel succes met leren!! Jij leert ook altijd zeg in 't weekend.. poehh.. ik had me ook voorgenomen om vandaag wat aan school te doen (zoals ik me dat elke week voorneem) en zoals elke week is daar dus ook weer niks van gekomen. ;)

Ik ben alleen thuis.. jeuhjj ;D Mn broers zijn hockeyen/voetballen en ouders hebben 'n concert met hun koorr.. wel relaxt. (zet de muziek ff wat harder..)

Oja.. Miek.. hoe vond je Missie Kilimanjaro?? Khad best veel mol dejavú's (ofzo) .. ik vond 't iig erg leuk. :) Maar kheb vorig ook Missie Antartica gekeken.. dusja. Ik denk dat 't iig beter gaat worden als M.A. al moet ik dat vast op dat forum zetten ofzo.. njaaa....

doehjj mensjuz! :-*

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #13113 Gepost op: 28-03-2004, 14:30:45 »
Hij gaf bij mij ook een foutmelding, ik hemaal verbaasd, ff in Word plakken en toen bleek dat t idd wel lang geworden was.. ;D
Dus hier deel 1.

Heyheyyy

Leuk weer zo'n lange post om op te reageren! Wel vaag dat ie al zo snel te lang was idd, zal wel een foutje geweest zijn.

Goed dat je je kamer opgeruimd hebt! ::ok:: En dat je het dan nog leuk vindt ook.. ??? idd rare bui dan ja :P Een paar uur vind ik ook best wel lang, dan moet t idd behoorlijk netjes zijn geworden! Maar waarom ga je sokken weggooien als de droger die altijd al opeet?! Zo hou je er toch helemaal geen meer over :P.
Vervelend dat je nog wel keelpijn en hoestbuien hebt enzo.. maar mooi dat t beter gaat, hopelijk ist vandaag helemaal over.

Wrm heeft iedereen 't altijd zo druk?! Echt erg eigenlijk.. je hele leven zit je maar te stressen en voor je 't weet issut over. ::ohno::
nouwnouw, dat klinkt wel errug negatief.. maar we zouden idd eik allemaal wel wat minder moeten stressen ja.. Ik heb me gister ook weer de hele tijd druk gemaakt, toen 2 mensen daarover opgebeld en t n btje 'uitgepraat' voor zover ik dat zo kan noemen.. iig ben ik wel erg blij dat ik ze gebeld heb en het erover gehad heb, maar of het nu opgelost is, is nog n btje de vraag.. :-\\ zucht Heb wel zin om vandaag ook weer n hoop mensjes te bellen, momenteel staan er 4 personen hoog op mn lijst ;D. (maja gister al aardig de foonrekening van mn ouders opgestuwd door met 3 verschillende mensen te bellen..)

Cool dat 't zo gezellig was! ;) T is ook wel 's leuk toch om niet weetikveel hoeveel mensen in je huis te hebben? :P
ja cool he ;)
Natuurlijk is het tof om ammaal leuke mensen in je huis je te hebben! Maar jij bent niet echt degene van wie ik die opmerking verwacht :P. En ik vond het dan weer niet echt 'weetikveel hoeveel' (als in: mega enorm veel) want toen er de meeste mensen waren, waren er 13, maar aardig wat mensjes bleven maar heel kort, dus t grootste deel vd tijd waren er veel minder mensen. Maar wel heel gezellig dus, en van de 'belangrijkste' waren de meesten iig wel gekomen.. Maarja ik heb heel veel mensen ook echt heel erg gemist :(. Gister gelukkig ook eindelijk weer een vriendin gesproken die 2 weken naar Schotland was geweest, maar die ik normaal meerdere keren per week zie, dus die had ik ook erg gemist de afgelopen 2 weken, en nu kom ik weer een week niet in Nijmegen dus zie ik haar nog een week niet :(.

Vind foto's in 't ziekenhuis maken altijd wel grappig
euhm okee, mooi dat je het grappig vindt ??? ;D dan kun je bloed prikken toch net zo goed grappig vinden :p

Maarre naar de fysiotherapeut gaan kan toch best wel een beetje helpen, je doet er dan iig iets aan..

Haha tuurlijk dat is zo.. dat bedacht ik me vandaag nog toen ik ff over mn redelijk lange post nad8. "nja.. ik schrijf em iig niet alleen voor mezelf want Annemieke leest em zowiezo.. ;) "
haha, nouja, precies ;D, idd, dus blijf ze vooral schrijven, die posts! toch een bijzondere vorm van communicatie, dat forummen
« Laatst bewerkt op: 28-03-2004, 14:32:54 door Annemieke »

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #13114 Gepost op: 28-03-2004, 14:32:13 »
deel 2.

Ja ik zal proberen latijn voldoende proberen te houden.
mooi! Ik zal er om blijven zeuren ;)! deal?

Nederlands ook onwijs goed! En die leraar zal dan best tevreden met je zijn hoor, ook zonder 9 ;)

whaha.. daar was ik nou nog niet opgekomen horww.. ( :p ghehe)
haha, wauw, ik ben een keer niet volkomen voorspelbaar! ;)

Verder jij nog veel succes met leren!! Jij leert ook altijd zeg in 't weekend.. poehh..
thx, ja, nouja, ik moet wel, en ik zeg ook meer dat ik het doe omdat ik t me voorneem (zo van 'ik ga nu vd comp om te leren) dan dat ik t ook werkelijk doe he.. Maar deze week moek echt heel keihard studeren!! Moet nog meer dan 200 pag geschiedenis samenvatten, of nouja, ik moet ze leren en daarom wil ik ze samenvatten.. pff..

ik had me ook voorgenomen om vandaag wat aan school te doen (zoals ik me dat elke week voorneem) en zoals elke week is daar dus ook weer niks van gekomen. ;)
ik ken t.. maar je hebt vandaag nog!! Huphup aan de slag!!

Ik ben alleen thuis.. jeuhjj ;D Mn broers zijn hockeyen/voetballen en ouders hebben 'n concert met hun koorr..
ik straks ook, gaan mn ouders ook naar een soort concert van een koor ofzo, en mn broer gaat zo ook nog weg, maar das dus niet goed voor mij, want dan is de comp vrij en niemand hier die zegt dak moet gaan leren.. (en oewoehhh ook de foon vrij.. ;))

Oja.. Miek.. hoe vond je Missie Kilimanjaro?? Khad best veel mol dejavú's (ofzo) .. ik vond 't iig erg leuk. :)
hey, cool dat jij t ook gekeken hebt! Ga je het ook volgen?? Zou wel leuk zijn, kunnen we het ook daar over hebben ;). Ik had natuurlijk ook die dejavu's :-\\, vooral eik bij het beginfilmpje waarin je alle gezichten zag met namen, leeftijden en beroepen.. :'( En ik dus zo piepen van awwww dejavu zeg maar, gingen mn ouders en broer meteen roepen van 'wat is er wat is er' maar dat kon ik natuurlijk niet uitleggen, althans, daar waag ik me niet aan bij hen, want dat kunnen ze toch niet begrijpen en dan lachen ze me hoogstens uit.. Hmm ik stel me eik ook idd wel aan, maarja goed, kvond het op zich wel leuk hoor, alleen die executiemanier vond ik vreselijk :-\\.

Ik denk dat 't iig beter gaat worden als M.A. al moet ik dat vast op dat forum zetten ofzo.. njaaa....
ja, doen doen, ga ook het MK-forum volgen! Is wel leuk, om ook weer zo'n forumpje erbij te hebben! ;D En over je favo kandi's te praten enzo.. zou er een fandag komen?? ;D Nouja ik kom je ook vast nog wel op dat forum tegen ;).

Ff denken of ik verder nog iets te vertellen had, behalve over mijn getelefoneer van gister..euhms geloof het ff niet, ik heb vandaag ook niets speciaals meer ofzo. Iemand van jullie wel..?! Vertel het, ik ben onmiddellijk bereid ook op alle anderen behalve Anne-Marie te reageren hoor..! ;)

Nou fijne dag iedereen! ::zwaai::

Offline Malcolm

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #13115 Gepost op: 28-03-2004, 20:04:43 »
Hoi allemaal!

Zoals jullie kunnen zien ben ik geen administrator meer. Ik heb onlangs besloten te stoppen met Realitynet. Geen makkelijke beslissing, want ik ben er vanaf het allereerste begin bij betrokken geweest. Maar het werd tijd t stokje definitief over te dragen aan de nieuwe generatie crewleden met andere nieuwe frisse ideeën en mezelf meer te gaan richten op de andere dingen in mijn leven zoals mijn studie.

Natuurlijk zal ik wel gewoon het forum blijven bezoeken. Maar dan als een normale bezoeker. :)

Groeten,
Malcolm

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #13116 Gepost op: 28-03-2004, 20:32:01 »
Joh! Malc! ::oink::
Daar moet je idd lang over nagedacht hebben.. Nou ik hoop voor je dat het een positieve beslissing voor je blijkt! En ik kan me ook niet voorstellen dat je opeens ook echt helemaal weg zou zijn.

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #13117 Gepost op: 28-03-2004, 21:50:19 »
Hoii die hoi mensen!

Wow Malc! :o Dat is wel een grote beslissing geweest zeg.. nja, succes met je studie enzo. En gelukkig dat je nog wel 'gewoon' als forumbezoeker blijft. :)

Goed dat je je kamer opgeruimd hebt! ::ok:: En dat je het dan nog leuk vindt ook.. ??? idd rare bui dan ja :P Een paar uur vind ik ook best wel lang, dan moet t idd behoorlijk netjes zijn geworden!
Ghaha ;D Paar uur is idd wel lang.. maar ik moest eerst mijn wekelijkse troep die ik maak (boeken + papieren die overal liggen) opruimen.. toen stoffen (ook veel werk, ammel dingetjes afstoffe ensjo :P) , klerenkast opruime, heel veel weggooie, bed opmaken en afhalen (in andre volgorde dusj) enne.. stofzuigen.. nja,, mijn boeiende verslag van kamer opruimen om maar ff te laten zien dat ik iig daar wel paar uur mee bezug ben ;D Oja.. en LOTR muziek drbij luistere natuurlijk.

Maar waarom ga je sokken weggooien als de droger die altijd al opeet?! Zo hou je er toch helemaal geen meer over :P.
ja nou.. als dr superveel gaten inzitten heb je dr ook nix aan toch..? :P

Vervelend dat je nog wel keelpijn en hoestbuien hebt enzo.. maar mooi dat t beter gaat, hopelijk ist vandaag helemaal over.
Jah.. nja 't gaat nu wel weer ietsje minder goed dan gister maar niet heel erg ofzo. Btje hoesten.. en verkoude. Maar dat ben ik al paar weken dus daar raak je wel btje aan gewend.. ;)

nouwnouw, dat klinkt wel errug negatief.. maar we zouden idd eik allemaal wel wat minder moeten stressen ja.. [blabla]
;D ja nou ja.. zit wat in toch? :P Iig mooi dat jij 't ong. hebt uitgepraat met die mensen. Alleen irri of je nou niet weet of 't nu echt goed is.. daar heb je ook nix aan.. :P

Khoop dat je nu nog leuke tel.gesprekken hebt! ;)

Natuurlijk is het tof om ammaal leuke mensen in je huis je te hebben! Maar jij bent niet echt degene van wie ik die opmerking verwacht :P. blaa
Neejneej! zo bedoel ik 't niet.. ik bedoel dat 't ook wel leuk is om minder mensen over de vloer te hebben dan meer.. toch? niet dat meer dus per definitie leuker + gezelliger is.. ;)

haha, nouja, precies ;D, idd, dus blijf ze vooral schrijven, die posts! toch een bijzondere vorm van communicatie, dat forummen
Ja cker.. ;D idd.. dat is iig iets.. ;-) nu nog keertje naar MM komen!

mooi! Ik zal er om blijven zeuren ;)! deal?
;D oke oke.. I'll try.. morgen heb ik weer voor 't eerst in 2 weken ofzo. Ze zijn naar Rome geweest op werkweek.. khoop dat hij ff les gaat vullen met verhalen daarover..

Nederlands ook onwijs goed! En die leraar zal dan best tevreden met je zijn hoor, ook zonder 9 ;)
Hehe ja ik hoop ut. :) Ik was wel 1 na hoogste van de klas.. geloof ik.

thx, ja, nouja, ik moet wel, en ik zeg ook meer dat ik het doe omdat ik t me voorneem (zo van 'ik ga nu vd comp om te leren) dan dat ik t ook werkelijk doe he.. Maar deze week moek echt heel keihard studeren!! Moet nog meer dan 200 pag geschiedenis samenvatten, of nouja, ik moet ze leren en daarom wil ik ze samenvatten.. pff..
yw.. hm.. je bent dus hele week in Gouda? dat is beter! had ik vast al kunnen weten door goed je posts door te lezen maarja.. dan kan je iig wat meer online op forum en miss msn zijn.. ;)

weer zo irri.. deel 1 dan maar.

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #13118 Gepost op: 28-03-2004, 21:50:50 »
ik ken t.. maar je hebt vandaag nog!! Huphup aan de slag!!
Jaah! ;D Ik heb heeel hard gewerkt voor wiskunde.. iets van 30 sommen gemaakt en nu heb ik 't hoofdstuk uit en loop voor. :) whiej-haa! En ik snapput gewoon.. 't gaat over allerlei (periodieke enz) verbanden en machtsfuncties.. haast leuk gewoon.. ::tandpastasmiley::

hey, cool dat jij t ook gekeken hebt! Ga je het ook volgen?? Zou wel leuk zijn, kunnen we het ook daar over hebben ;). Ik had natuurlijk ook die dejavu's :-\\, vooral eik bij het beginfilmpje waarin je alle gezichten zag met namen, leeftijden en beroepen.. :'(
Ik ga 't zeker volgen.. ;D 't eerste realityprogramma dat ik echt volg sinds WIDM.. ;) ja Idols nu wel btje.. maar eerst helemaal niet. Jah idd.. dat beginfilmpje! Echt tragisch.. ik ook al zo: aah Widm...! :( mn broer keek me aan: *mompelmompel.. begreep 't ook niet echt geloof ik.. die executie ding is erg hard jah...

ja, doen doen, ga ook het MK-forum volgen! Is wel leuk, om ook weer zo'n forumpje erbij te hebben! ;D En over je favo kandi's te praten enzo.. zou er een fandag komen?? ;D Nouja ik kom je ook vast nog wel op dat forum tegen ;)
Haha oke dan.. ik zal dr binnekort eens op kijken.. dan verw8 ik natuurlijk wel heel veel posts van jou.. :P

Vertel het, ik ben onmiddellijk bereid ook op alle anderen behalve Anne-Marie te reageren hoor..! ;)
Me 2.. ;D Ik ben in een vrolijke bui nu!! wiejjeej

Nja.. ik moet zo nog maar ff piano spelen.. en dan morgen naar ziekenhuis.. spannendd! ;) Gister waren dr ook zo kennisen op bezoek: "neej je ziet er niet florisant (?) uit.. erg pips enzo"

ahum.. nja oke dan. ;) Maar dat heb ik al vaak genoeg gehoord laatste tijd.. die zon moet maar es flink gaan schijnen. :)

Oke,, mensen.. behalve Malc en Annemiek: jullie kunnen ook wel weer eens wat posten! ;) behalve felicitaties dan..

doejj mensen! zwaai.. Annemieke, ben je egt hele week in Gouda? Wel veel forummen hé. ;D Waah,, ik ben te hyper om piano te spelen denk ik :/

doeeej ;D

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #13119 Gepost op: 28-03-2004, 22:03:25 »
Nou... vooruit dan!

Vrijdag gewerkt ;) . Zaterdag gewerkt ;) en gevolleybald. Vandaag een team gecoached bij de jeugd, we zijn 3e geworden van Tilburg e.o. Best knap voor een team wat 3 jaar jonger was dan de rest van de deelnemers!
Morgen heb ik de hele dag vrij, ik hoef niet te werken, hoef alleen 's avonds te trainen. Ik denk dat ik morgen weer even in m'n hangmat ga liggen, als het net zulk mooi weer is als vandaag.

Donderdagavond ben ik de stad in geweest op zoek naar leuke kleding, maar aangezien ik een moeilijke+dure smaak heb, valt dat nooit zo heel erg mee. Ook wilde ik eigenlijk een mp3-speler kopen, maar ik twijfel nog een beetje. Het is namelijk best een investering en ik weet niet of ik dat ervoor over heb. Heeft iemand ervaring ermee of zeg je: ja doen! of nee niet doen!??Ik heb uiteindelijk bij een klein, leuk winkeltje (Backstage) een leuk truitje gekocht, zwart met een witte kraag en dan tekst achter en voor. Ik ben altijd van de teksten of rare figuren, er mag van mij nooit het merk opstaan, dat vind ik zo stom. Ik vind het ook stom dat dat niet van mij mag hoor, maar dan nog ;) .

Malcolm: Dat zal best een moeilijke beslissing geweest zijn voor je! Maar ik denk dat er genoeg andere mensen zijn die het van je over kunnen nemen, al zal het hier natuurlijk nooit hetzelfde zijn :\'( ;) . Nou, je snapt wat ik bedoel (hoop ik dan!). Het is best logisch, vind ik, om nu voor jezelf en je studie te kiezen. Wel je studie afmaken dan he ;) , niet zoals ik ;) en natuurlijk wel blijven posten hier!

Annemieke en @miesh: Jullie hebben vast wel iets getypt waar ik op kan reageren, maar ik heb jullie gesprekjes nog niet doorgelezen, alleen dat ik niet mocht feliciteren van @miesh, waarmee dan :P ?

Daan: Waar ben je??

Intikker: Hoe is het eigenlijk met je vader?

Han13: Je hebt hier al even niets laten horen volgens mij, hoe is het met je?

Daisy: Bezoek jij de bar nog wel eens?

Doeg ::zwaai::