Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2105404 keer)

Offline Annemieke

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #13120 Gepost op: 28-03-2004, 23:59:12 »
Jumjum wat een sappige posts weer om op te reageren ;D. [zucht]dat wordt weer laat naar bed[/zucht]

mijn boeiende verslag van kamer opruimen om maar ff te laten zien dat ik iig daar wel paar uur mee bezug ben ;D
whahaha ::rofl:: echt grappig, en dan ben je het tijdrovende sokken sorteren op wel of niet weggooien nog vergeten :P.. vooral dat lotr-muziek luisteren zal btw errug veel tijd hebben gekost :P

ja nou.. als dr superveel gaten inzitten heb je dr ook nix aan toch..? :P
(whahaha ik wil de hele tijd [/zucht] typen ipv [/ quote] of [/ sub], daarnet hebk t maar zo gelaten..)
zucht, dus die droger hoeft maar een paar gaatjes in je sokken te maken of hij heeft al gewonnen? ::ohno:: (Bertha, zeg er eens iets van!)

;D ja nou ja.. zit wat in toch? :P
zekers waarin ook alweer? dak jouw posts lees ofzow?

Iig mooi dat jij 't ong. hebt uitgepraat met die mensen. Alleen irri of je nou niet weet of 't nu echt goed is.. daar heb je ook nix aan.. :P
ja, nouja, ik heb er toch wel wat aan hoor. Anders weet je alledrie dat er iets is maar heb je het er niet over, dat is pas irri.. Maarre niet zomaar mijn problemen tot [blabla] verlagen he! :(

Khoop dat je nu nog leuke tel.gesprekken hebt! ;)
heb uiteindelijk maar 1 iem vd 4 gebeld, maar die nam gelukki wel op dus heb haar idd ff gesproken. Voor de rest weer veel te veel tv gekeken ::ohno:: :( - en veel te weinig geleerd!!! alleen maar een minibeetje gesch gedaan en nog veel minder Nieuwgrieks.. maar wel de Griekse cd eindelijk met veel moeite aan mn ouders kunnen laten horen ;D dat was wel heel leuk!

Neejneej! zo bedoel ik 't niet.. ik bedoel dat 't ook wel leuk is om minder mensen over de vloer te hebben dan meer.. toch? niet dat meer dus per definitie leuker + gezelliger is.. ;)
owww, bedoel je het zo ;) Ja, dat is ook wel zo, als er heel erg veel zijn dan krijg je nooit de kans om iedereen echt zoveel te spreken als je wilt (bij iets minder uiteraard ook niet ::)) maar met meer is de sfeer wel leuker hoor (het valt bijv minder snel stil :P) en bovendien ga ik altijd iedereen onwijs missen die er niet is.. ::) Maar het hoeft natuurlijk niet per definitie leuker te zijn met meer nee, dat hangt wel van meer af dan alleen t aantal.. :P

Ja cker.. ;D idd.. dat is iig iets.. ;-) nu nog keertje naar MM komen!
owwww, nu zie ik pas dat het vorige 'zit wat in' over dat stressen ging, en dat het zo 'afgelopen' was.. daarover gesproken, ik heb zojuist mn donorformuliertje ingevuld, beter gezegd mn kruisje gezet, echt zeer simpel formulier ;) enne Malc kan tevreden met me zijn :P. Maar goed, idd moet ik weer eens naar Emmen ja, waarom mailen jullie er niet meer over? Over mail gesproken, mijn nieuwe email (geen nieuw adres maar de studentmail is vernieuwd) is echt supertraag geworden!! :( :( Baal ik echt enorm van, want ik gebruik mn studentmail juist veel meer dan mn ilse, omdat ilse zo sloom is! En nu gaat studentmail ook sloom worden! Snik.. Hoop dat er snel iets aan gedaan wordt.

Hehe ja ik hoop ut. :) Ik was wel 1 na hoogste van de klas.. geloof ik.
haha, nou, dan zal ie toch wel blij met je geweest zijn? ;) Waarom zou ie het niet zijn dan..?! :o *begint allerlei redenen te bedenken :p

hm.. je bent dus hele week in Gouda? dat is beter! had ik vast al kunnen weten door goed je posts door te lezen
idd! ::trots::
dan kan je iig wat meer online op forum en miss msn zijn.. ;)
idd! ::trots::                             (mag natuurlijk eigenlijk helemaal nieeet..arghh)

heeel hard gewerkt voor wiskunde.. [blabla] nu heb ik 't hoofdstuk uit en loop voor. :) whiej-haa! En ik snapput gewoon.. [blabla].. haast leuk gewoon.. ::tandpastasmiley::
(ja, ik ga ook maar even blabla'en 'gewoon' :P) Supergoed van je!! ::ok::
(dit was deel 1..)

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #13121 Gepost op: 28-03-2004, 23:59:55 »
Jah idd.. dat beginfilmpje! Echt tragisch.. ik ook al zo: aah Widm...! :( mn broer keek me aan: *mompelmompel..
::rofl:: *herkenning* Whahaha, hier moest ik zo om lachen dat míjn broer me weer raar aankeek ;). Gelukkig dat je dezelfde 'ervaring' had ;D.

ik zal dr binnekort eens op kijken.. dan verw8 ik natuurlijk wel heel veel posts van jou.. :P
wel doen he! En idd ik heb er al behoorlijk gepost ja! ::jaja:: (Over het uberschattige beertje van Bram bijv.. ;))

Me 2.. ;D
jij bent ook bereid op alle anderen behalve Anne-Marie te reageren? ;D Das mooi.. :P

Ik ben in een vrolijke bui nu!! wiejjeej
::ok:: top! Alle anderen na mijn duizenden quote's niet meer denk ik.. :P Sorry iedereen maar jullie lezen dit toch niet.. :P

Gister waren dr ook zo kennisen op bezoek: "neej je ziet er niet florisant (?) uit.. erg pips enzo"

ahum.. nja oke dan. ;) Maar dat heb ik al vaak genoeg gehoord laatste tijd..
hahaha (srry tis nie grappi maar zoals je het vertelt), ik zie het helemaal voor me, die kennissen.. hoor je dat 'florissant' zo vaak? :P

Annemieke, ben je egt hele week in Gouda? Wel veel forummen hé. ;D
dat denk ik wel ja.. ::) [/zucht] ::)

Waah,, ik ben te hyper om piano te spelen denk ik :/
lol, speel je toch een hyper liedje? ;)

Poehpoeh, dat was dan de reactie op A-M.. (OEPS ::oink:: nu al 3 kantjes, dat moet ff ingekort worden..) - en ook nog een hele post van Annuh! Jeuj!
Nou... vooruit dan!
::ok:: laten andere mensen die mijn quotes haten hier toch een voorbeeld aan nemen! :P

Vrijdag gewerkt ;) . Zaterdag gewerkt ;)
was het leuk?? nog bijzondere klanten gehad enzo? nog met producten gegooid? nog veel appelflappen gebakken of is er nu een andere lekkernij die jij niet meer kunt zien? ;)

Best knap voor een team wat 3 jaar jonger was dan de rest van de deelnemers!
sow, idd! Dan moet jij wel gewoon een heel goede trainer zijn! ::ok::

Veel plezier alvast met morgen in je hangmat liggen! Althans ik hoop dat het weer mooi genoeg is daarvoor dan.. Menn Erwin Krol was echt onwijs verkouden vandaag, klonk echt grappi ;D.

Ik heb geen mp3-speler dus kan er niets over zeggen.. er zijn vast wel mensen die er wel iets over weten maar die zijn bang voor de bar ofzo ???.. Heb ik iedereen weggejaagd met al die o zo irritante quotes..? *onschuldsmiley*

Mooi dat je een nieuw truitje hebt kunnen vinden ondanks je dure smaak! Foto?? Enne welke tekst staat erop??

Annemieke en @miesh: Jullie hebben vast wel iets getypt waar ik op kan reageren, maar ik heb jullie gesprekjes nog niet doorgelezen
we hebben onwijs veel waar je op kunt reageren! Bovendien is de stijl van onze gesprekken zodanig, dat het uiterst eenvoudig is voor anderen om er tussen te komen, en om het in rap tempo door te kunnen lezen om erachter te komen of er iets in staat waarover je evt iets zou willen zeggen.. ::)

Daan: Waar ben je??
idd, heb je zaterdag een beetje overleefd?!????
Han13: Je hebt hier al even niets laten horen volgens mij, hoe is het met je?
vroeg ik ook al :\'(

Nou, ik ga snel naar bed, hopen dat ik dit in 2 delen gepropt krijg, enne sorry voor de lengte, mijn ongetwijfeld te hoge Balkenendegehalte (als in: die award) en mijn quotes..

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #13122 Gepost op: 29-03-2004, 14:13:30 »
Zoals jullie kunnen zien ben ik geen administrator meer. Ik heb onlangs besloten te stoppen met Realitynet.

Wat een verrassing, ik had dit helemaal niet verwacht. Iig bedankt voor al die tijd en moeite die je er in hebt gestoken om er zo'n mooie site van te maken. Het standbeeld is in de maak  ;)

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #13123 Gepost op: 29-03-2004, 21:54:25 »
hallo iedereen,

mijn grootvader is vannacht overleden dus ik voel me niet echt happy :( maar ik wou toch ff goeiedag komen zeggen aan iedereen.

malcolm: blijven langskomen hoor !
banaan begint met een b, soms met een s

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #13124 Gepost op: 29-03-2004, 22:02:35 »
Ow Debbie, wat erg voor je. Gecondoleerd en heel veel sterkte voor jou en je familie.

Offline Malcolm

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #13125 Gepost op: 29-03-2004, 23:34:16 »
Gecondoleerd Debbie. Wat naar voor je.  :-\\

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #13126 Gepost op: 30-03-2004, 09:51:00 »
hallo iedereen,

mijn grootvader is vannacht overleden dus ik voel me niet echt happy :( maar ik wou toch ff goeiedag komen zeggen aan iedereen.

veel sterkte debbie, voor jou en je familie.  :-*

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #13127 Gepost op: 30-03-2004, 11:54:15 »
Wat 'n triest nieuws Debbie!  :-\\

Heel veel sterkte (ook voor je familie) en ik hoop dat de mooie herinneringen aan je grootvader je door deze moeilijke tijd zullen helpen.  :-*

En alle mensen die gevraagd hebben hoe 't met me gaat: ik heb idd al lang niets meer van me laten horen en dat heeft idd te maken met tijdgebrek. Ik ben echt zo druk de laatste tijd, dat ik er zelfs niet meer aan toe kwam om hier bij te lezen. Ik ga echt m'n best doen om binnenkort hier 'ns uitgebreid te vertellen hoe 't met me gaat en waar ik allemaal mee bezig ben. Maar schrik niet als 't nog 'n paar daagjes duurt voordat jullie van me horen.  ;)
« Laatst bewerkt op: 30-03-2004, 11:56:05 door Han13 »

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #13128 Gepost op: 30-03-2004, 12:17:51 »
schrik niet als 't nog 'n paar daagjes duurt voordat jullie van me horen.  ;)
Jammer Han, maar iig leuk dat je toch weer even kort hier langs bent gekomen! Ik hoop dat het wel veel leuke dingen zijn waar je het zo druk mee hebt. Succes met bijlezen ;).

Het oppaskindje van mn moeder is weer hier, dus ik kom vandaag nie echt aan leren toe ::), eik mag de comp ook niet aan, maar hijs nu de Teletubbies aant kijken ::). Daarnet zijn we naar de kinderboerderij geweest en er waren zowaar jonge eendjes! Maar wel van een vreemde eendensoort (heel groot), ook niet meer heel jong en, wat toch wel erg jammer was, ze zaten in een hokje.. :-\\ Dus ik weet niet of ik ze mee moet laten tellen voor de 'eerste jonge eendjes van dit jaar' ::). Maja hopelijk zie ik er nog wat meer deze week. Vanavond weer even langs bij cabaret! Ws blijf ik niet de hele tijd, want ze moeten natulijk aan de voorstelling werken.. Maar morgen kan ik ook weer eens mee naar koor!

• Forumlid
« Reactie #13129 Gepost op: 30-03-2004, 19:14:50 »
thx voor jullie steun, doet me deugd

maar ondertussen gaat het leven gewoon voort natuurlijk... m'n grootmoeder is hier daarnet nog geweest maar ik vond het niet echt aangenaam. Ze deed heel gewoon en sprak over alledaagse dingen maar toen ik vroeg of ze vandaag al iets gegeten had zei ze van nee en toen ik zei dat ze beter iets zou eten zei ze dat ze geen zin had en dat we haar dan bij mn grootvader in het mortuarium konden leggen  ::ohno:: khoop gewoon voor haar dat ze het te boven komt...

Nu, donderdag moet ik mijn presentatie doen, dus ik heb geen tijd om stil te staan. We hebben het al enkele keren ingeoefend en het loopt goed dus daar maak ik me geen echte zorgen over. Vrijdagmorgen vertrek ik dan om 4:30 naar Italie (voor de cmc-ers: geen paniek, ik zal alles regelen zodanig dat ik wel een lijstje kan insturen  >:D ). Daardoor mis ik zaterdag wel de begrafenis maar het zou te ingewikkeld worden om zondag achter te reizen naar de groep, dus dan neem ik vandaag of morgen zelf afscheid. En eigenlijk moet ik heel dringend mn koffer maken dus daar begin ik straks alvast aan.

groetjes, Debbie

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #13130 Gepost op: 30-03-2004, 19:47:29 »
Hey Debbie, gelukkig dat je het zo te lezen zelf al een beetje verwerkt hebt. Je hebt het idd ook wel heel erg druk met net nu je presentatie en reis naar Italië.. Wel erg dat je de begrafenis mist. Hopelijk kan je Italiëreis wel gewoon supertof worden!! Maar dat kan toch ook eigenlijk niet anders? Alvast veel plezier, en voor nu veel succes met pakken! Natuurlijk ook heel veel succes met je eindwerkpresentatie, gaat zeker lukken!! Laat je donderdagavond nog even weten hoe t gegaan is als je toch nog ff komt uitzwaaien voor je richting zuiden vertrekt? ;) Hoe lang blijf je eik weg?

• Forumlid
« Reactie #13131 Gepost op: 30-03-2004, 19:52:15 »
tot vrijdag 16 april, en als ik de tijd nog heb, dan kom ik zeker ff uitzwaaien  ::zwaai::

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #13132 Gepost op: 30-03-2004, 20:54:50 »
Debbie, veel sterkte! Ik ben op zulke momenten nooit zo van de woorden, maar in ieder geval:  :-*

Vanmorgen heb ik gewerkt (hoe kan het ook anders ;) ) en eigenlijk was ik van plan om de hele middag in m'n hangmat te liggen lezen ofzo, of slapen o.i.d. Tot er een vriendin belde of ik mee ging mountainbiken. Nou, grote twijfel sloeg toe! Wat te doen? Luieren of actief doen? Uiteindelijk gekozen voor actief doen en we zijn door de Loonse en Drunense duinen gefietst. Voor degenen die het niet kennen: De Loonse en Drunense duinen zijn eigenlijk net zoiets als de duinen op Texel of in Noord-Holland, alleen dan zonder zee in de buurt ::) . We hebben ook maar gelijk afgesproken wat we morgen gaan doen.
Morgenvroeg begin ik natuurlijk weer met werken van 7-10u. En om 10.28u pak ik samen met diezelfde vriendin als die van vandaag de trein richting Scheveningen. We weten nog niet zeker of we naar Scheveningen gaan, maar we hebben toch een OV dus het maakt niet zo heel veel uit. Dat is best gaaf op zich, om zo gewoon te reizen :) . 's Avonds moet ik weer trainen, dus ik ga morgen niet al te actief doen. Ik heb trouwens wel mooi de zomer in m'n bol, echt geweldig!

- en ook nog een hele post van Annuh! Jeuj!

::ok:: laten andere mensen die mijn quotes haten hier toch een voorbeeld aan nemen! :P

Ja goed he! En laat ik daar nu eens mee beginnen ;) . Dit gaat wel lang duren trouwens ::) .

was het leuk?? nog bijzondere klanten gehad enzo? nog met producten gegooid? nog veel appelflappen gebakken of is er nu een andere lekkernij die jij niet meer kunt zien? ;)

Tuurlijk was het leuk om te werken, niet echt bijzondere klanten gehad (er lopen iedere dag wel een paar gekken rond in de winkel, waaronder ik :P ). Ik heb geen flapjes gebakken, maar ik heb wel veel broden gesneden. Zaterdag over een week is het bijna Pasen en m'n baas verwachtte dat ik om 6 uur wilde beginnen ::) . Dies gek! Sowieso kan ik die dag niet, maar 6 uur vind ik ook wel iets te veel van het goede...

sow, idd! Dan moet jij wel gewoon een heel goede trainer zijn! ::ok::

:-[ Mwoh... valt wel mee. Het zijn gewoon getalenteerde meiden!

Einde deel 1... ik word erg!!!!

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #13133 Gepost op: 30-03-2004, 20:55:37 »
Als het net deel 1 was... is dit deel 2  ::trots::

Veel plezier alvast met morgen in je hangmat liggen! Althans ik hoop dat het weer mooi genoeg is daarvoor dan.. Menn Erwin Krol was echt onwijs verkouden vandaag, klonk echt grappi ;D .

Dank je wel, maar dat heb ik dus maar even kunnen doen ;) . Ik hoorde Erwin Krol (naja... hoorde ::) ) gister ook, ik lag best in een scheur eigenlijk. Maja, die beste man moet ook zoveel praten ;) .

Ik heb geen mp3-speler dus kan er niets over zeggen.. er zijn vast wel mensen die er wel iets over weten maar die zijn bang voor de bar ofzo ??? .. Heb ik iedereen weggejaagd met al die o zo irritante quotes..? *onschuldsmiley*

Mij heb je niet weggejaagd, misschien de rest wel ;) :P  >:D . Nee hoor meissie  ::bravo:: . Ik weet nog steeds niet echt of ik een mp3-speler wil kopen, ik denk het niet want wanneer gebruik ik dat ding nou helemaal? Hij ziet er alleen wel heel leuk uit ;D .

Mooi dat je een nieuw truitje hebt kunnen vinden ondanks je dure smaak! Foto?? Enne welke tekst staat erop??

Mja... ik ga even kijken voor een foto, of ik daar zin in heb enzo om die te maken ;) . Dan zie je de tekst ook wel. Ik weet zo niet wat er achterop staat, want ik heb het truitje nu aan :P . En als ik dan in de spiegel kijk dan moet ik weer denken enzo ::) ;)

we hebben onwijs veel waar je op kunt reageren! Bovendien is de stijl van onze gesprekken zodanig, dat het uiterst eenvoudig is voor anderen om er tussen te komen, en om het in rap tempo door te kunnen lezen om erachter te komen of er iets in staat waarover je evt iets zou willen zeggen..

Bla bla ;) ?? Ik begin nu wel gewoon, keej :P ? Dus als jij dan weer iets vertelt, kan ik weer op jou reageren :P . Doeg!!

EDIT: hier toch maar de foto's...
« Laatst bewerkt op: 30-03-2004, 21:07:09 door Annuh »

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #13134 Gepost op: 31-03-2004, 10:26:55 »
Ik kon niet zo snel een fleurige kleurige tekst jatten  ;D ,maar

Robbieazerty! Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #13135 Gepost op: 31-03-2004, 12:32:43 »
robbie, van harte gefeli en nog vele jaren ook!!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #13136 Gepost op: 31-03-2004, 13:26:15 »
Robbie, ook van mij van harte!! ::bravo:: Hopelijk kom je hier nog eens langs om je felicitaties in ontvangst te nemen..

Einde deel 1... ik word erg!!!!
;D ::ok:: cool juist!! Ik ga een uitgebreide reactie geven, maar voorlopig heb ik een zeer strakke leerplanning vandaag waar ik me graag aan wil houden en mn pauze is alweer bijna voorbij.. ::)

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #13137 Gepost op: 31-03-2004, 16:05:32 »
Daar ben ik dan weer, in mijn volgend kwartiertje pauze! Ik ben echt vet goed bezig!! :D Superveel Latijn én gesch gedaan, en ook nog een beetje Grieks! ::tandpastasmiley::

tot vrijdag 16 april, en als ik de tijd nog heb, dan kom ik zeker ff uitzwaaien  ::zwaai::
Dus je gaat ook in Italië Pasen vieren? Hoe gaan jullie dat dan doen? :) Ik hoop dat je nog komt uitzwaaien! Enne die 4 rolletjes (dat was het toch?) moeten vol! ;)

eigenlijk was ik van plan om de hele middag in m'n hangmat te liggen lezen ofzo, of slapen o.i.d. Tot er een vriendin belde of ik mee ging mountainbiken. Nou, grote twijfel sloeg toe! Wat te doen? Luieren of actief doen? Uiteindelijk gekozen voor actief doen
dat moet een moeilijke beslissing geweest zijn.. maar goed dat je daarvoor gekozen hebt zeg! Goeie keus lijkt me, want je moet altijd voor het gezelligste kiezen natuurlijk! ;) Leuk dat je ook meteen voor vandaag hebt afgesproken. Ben je uiteindelijk nog naar Scheveningen geweest? En hoe zit dat nu eigenlijk, dat je je OV behoudt ook al ben je met je studie gestopt? Heb je vast wel verteld :-[ maar dat heb ik dan even gemist..

Ik heb trouwens wel mooi de zomer in m'n bol, echt geweldig!
Zeker cool! ::zomersmiley:: Vandaag ist ook weer lekker weer!

Veel succes en plezier vanavond met trainen! Zal wel lukken denk ik he.. Ik ga vanavond mee naar koor met een paar vrienden, zoals ik al verteld had magoe.. 4 vrienden van me zitten daarbij, een vriendin komt alleen helaas niet vandaag, maar daarom ga ik als het goed is zondag wat eerder naar haar toe voordat we jp hebben, om nog even bij te praten (ze kon nl afgelopen vrijdag ook niet). Dus das ammaal erg leuk, ik heb ook superveel zin in vanavond, ik kan dan wel niet zingen maar ik ga voor de gezelligheid ;). Ook samen erheen fietsen, hahaha, daarvoor is het alleen al de moeite waard! ::trots::
Morgenavond komt btw mijn geschiedenisdocent op tv bij Barend en Witteman, dus dat ga ik dan denk ik wel even kijken, kan ik ook aan mn ouders laten zien wie mijn docent is haha. Hij komt aardig vaak op tv en heeft het daar ook behoorlijk vaak over, maargoed, toch wel leuk denk ik. Gaat ie zijn visie geven op The Passion of The Christ. Nou en gisteravond heb ik de hele avond aan de telefoon doorgebracht, althans toen ik terug was van cabaret (waar ik maar heel even was geweest omdat ze gingen oefenen voor de voorstelling, dusja dan voel je je niet zo gewenst en ik kwam eik alleen mn sterfscene-spullen terugbrengen die ik geleend had). Altijd leuk zo'n belavondje :D. Wat minder leuk voor mn ouders' telefoonrekening nu ik de hele week hier ben en vrijwel elke avond enorm lang aan de lijn hang, telkens met iemand anders, majah die telefoon hier is gewoon te verleidelijk.. maar kmag vandaag van mezelf helemaal niet bellen ::ohno::. Moet toch wel lukken als ik de hele avond weg ben d8 ik zo ;D.

Owow mn pauze bijna om maar nu maak ik t ook ff af hoor :P. 6 uur lijkt me idd wel ff wat te vroeg om te beginnen met werken ja! Pff.. Nouja extra mooi dat je dan net die dag niet kan he :P.

Als het net deel 1 was... is dit deel 2  ::trots::
::ok:: !
Ik hoorde Erwin Krol (naja... hoorde ::) ) gister ook, ik lag best in een scheur eigenlijk. Maja, die beste man moet ook zoveel praten ;)
whahaha, ja, is ook zo, hij moet toch ook wel eens verkouden kunnen zijn ;)

Mij heb je niet weggejaagd, misschien de rest wel ;) :P  >:D . Nee hoor meissie  ::bravo:: .
gelukkig :)

Ik weet nog steeds niet echt of ik een mp3-speler wil kopen, ik denk het niet want wanneer gebruik ik dat ding nou helemaal? Hij ziet er alleen wel heel leuk uit ;D .
nou, in dat geval zijn er toch wel goedkopere dingen te bedenken die er ook leuk uitzien?? ::)

Bla bla ;) ?? Ik begin nu wel gewoon, keej :P ? Dus als jij dan weer iets vertelt, kan ik weer op jou reageren :P .
haha okee, mooi! ::ok::
hier toch maar de foto's...
leuk! Jammer dat je hem niet aanhebt op de foto's :P maar toch leuk dat je m ff laat zien!

Ik ga snel weer naar de oorlog met Iugurtha, doeidoei!

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #13138 Gepost op: 31-03-2004, 18:34:55 »
Robbie, van harte gefeliciteerd!!! 

Offline Annuh

• Forumlid