Daar ben ik dan weer, in mijn volgend kwartiertje pauze! Ik ben echt vet goed bezig!!
Superveel Latijn én gesch gedaan, en ook nog een beetje Grieks!
tot vrijdag 16 april, en als ik de tijd nog heb, dan kom ik zeker ff uitzwaaien
Dus je gaat ook in Italië Pasen vieren? Hoe gaan jullie dat dan doen?
Ik hoop dat je nog komt uitzwaaien! Enne die 4 rolletjes (dat was het toch?) moeten vol!
eigenlijk was ik van plan om de hele middag in m'n hangmat te liggen lezen ofzo, of slapen o.i.d. Tot er een vriendin belde of ik mee ging mountainbiken. Nou, grote twijfel sloeg toe! Wat te doen? Luieren of actief doen? Uiteindelijk gekozen voor actief doen
dat moet een moeilijke beslissing geweest zijn.. maar goed dat je daarvoor gekozen hebt zeg! Goeie keus lijkt me, want je moet altijd voor het gezelligste kiezen natuurlijk!
Leuk dat je ook meteen voor vandaag hebt afgesproken. Ben je uiteindelijk nog naar Scheveningen geweest? En hoe zit dat nu eigenlijk, dat je je OV behoudt ook al ben je met je studie gestopt? Heb je vast wel verteld
maar dat heb ik dan even gemist..
Ik heb trouwens wel mooi de zomer in m'n bol, echt geweldig!
Zeker cool! ::zomersmiley:: Vandaag ist ook weer lekker weer!
Veel succes en plezier vanavond met trainen! Zal wel lukken denk ik he.. Ik ga vanavond mee naar koor met een paar vrienden, zoals ik al verteld had magoe.. 4 vrienden van me zitten daarbij, een vriendin komt alleen helaas niet vandaag, maar daarom ga ik als het goed is zondag wat eerder naar haar toe voordat we jp hebben, om nog even bij te praten (ze kon nl afgelopen vrijdag ook niet). Dus das ammaal erg leuk, ik heb ook superveel zin in vanavond, ik kan dan wel niet zingen maar ik ga voor de gezelligheid
. Ook samen erheen fietsen, hahaha, daarvoor is het alleen al de moeite waard!
Morgenavond komt btw mijn geschiedenisdocent op tv bij Barend en Witteman, dus dat ga ik dan denk ik wel even kijken, kan ik ook aan mn ouders laten zien wie mijn docent is haha. Hij komt aardig vaak op tv en heeft het daar ook behoorlijk vaak over, maargoed, toch wel leuk denk ik. Gaat ie zijn visie geven op The Passion of The Christ. Nou en gisteravond heb ik de hele avond aan de telefoon doorgebracht, althans toen ik terug was van cabaret (waar ik maar heel even was geweest omdat ze gingen oefenen voor de voorstelling, dusja dan voel je je niet zo gewenst en ik kwam eik alleen mn sterfscene-spullen terugbrengen die ik geleend had). Altijd leuk zo'n belavondje
. Wat minder leuk voor mn ouders' telefoonrekening nu ik de hele week hier ben en vrijwel elke avond enorm lang aan de lijn hang, telkens met iemand anders, majah die telefoon hier is gewoon te verleidelijk.. maar kmag vandaag van mezelf helemaal niet bellen
. Moet toch wel lukken als ik de hele avond weg ben d8 ik zo
.
Owow mn pauze bijna om maar nu maak ik t ook ff af hoor
. 6 uur lijkt me idd wel ff wat te vroeg om te beginnen met werken ja! Pff.. Nouja extra mooi dat je dan net die dag niet kan he
.
Als het net deel 1 was... is dit deel 2
!
Ik hoorde Erwin Krol (naja... hoorde ) gister ook, ik lag best in een scheur eigenlijk. Maja, die beste man moet ook zoveel praten
whahaha, ja, is ook zo, hij moet toch ook wel eens verkouden kunnen zijn
Mij heb je niet weggejaagd, misschien de rest wel . Nee hoor meissie .
gelukkig
Ik weet nog steeds niet echt of ik een mp3-speler wil kopen, ik denk het niet want wanneer gebruik ik dat ding nou helemaal? Hij ziet er alleen wel heel leuk uit .
nou, in dat geval zijn er toch wel goedkopere dingen te bedenken die er ook leuk uitzien??
Bla bla ?? Ik begin nu wel gewoon, keej ? Dus als jij dan weer iets vertelt, kan ik weer op jou reageren .
haha okee, mooi!
hier toch maar de foto's...
leuk! Jammer dat je hem niet aanhebt op de foto's
maar toch leuk dat je m ff laat zien!
Ik ga snel weer naar de oorlog met Iugurtha, doeidoei!