Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2105442 keer)

Offline @miesh

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #13140 Gepost op: 31-03-2004, 20:08:19 »
Van harte gefeliciteerd Robbie! :-* :-* Laat hier ook nog es wat van je horen..!

Debbie,: sterkte! :-*

Verder heb ik geen zin om te posten.. ik voel me bluhh.. en kheb scheikunde verpest vandaag.. doeii!
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Robbieazerty

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #13141 Gepost op: 1-04-2004, 00:19:36 »
Vogeltje fluisterde in om hier eens te komen kijken.
Dankjewel voor de verjaardagswensen!  ::bravo::

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #13142 Gepost op: 1-04-2004, 10:04:08 »
Jeej, mooi dat je het gelezen hebt Robbie! :D Leuke dag gehad??

Verder heb ik geen zin om te posten..
:\'(
ik voel me bluhh..
::niet-ok:: :( Vandaag niet meer hoop ik??
en kheb scheikunde verpest vandaag..
Balen! Maar mss valt het nog wel mee.. en je hebt toch compensatiecijfers? Nja scheikunde was toch al niet een van je 'belangrijke vakken' toch? ;)

Koor gister was erg gezellig! Naja, het fietsen heen en terug mss wel gezelliger :P want iedereen was al razendsnel weg na afloop :(. Maar ben toch blij dat ik gegaan ben, altijd leuk om die mensjes weer eens te zien. Heb niet zo heel veel meegezongen, af en toe zo onopvallend mogelijk ;D maar ze hebben er geloof ik niet echt last van gehad :P. Na afloop moest die vriend van me nog ff langs het station en toen kwam ik nog een bekende tegen die ik heel lang niet gezien had, dus dat was ook wel leuk. Oja en kheb idd niet meer gebeld gister! Zelfs meteen naar bed gegaan toen ik thuiskwam (de comp was bezet ::)). Maarja dan ben ik dus nu wel heel erg slecht bezig, want ik heb al wat langer geslapen dan gisterochtend, dus ik moet heel snel aankleden en aan de slag met leren..!

Oja.. Han..!! Ik begin je nu toch wel echt te missen hoor! De Molshoop is er ook nog :\'(. Begin me haast zorgen te maken over al je drukte.. :-\\

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #13143 Gepost op: 1-04-2004, 21:50:51 »
daaaaaaaag  ::zwaai::
banaan begint met een b, soms met een s

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #13144 Gepost op: 1-04-2004, 23:20:41 »
Doei Debbie! Heel veel plezier in Italië!! (Niet dat je dit nog leest maar okee..) Ik hoop dat je presentatie vandaag goed gegaan is..

Pff ik heb net One flew over the cuckoo's nest gekeken, had ik dus niet moeten doen zoals ik eik al btje verwacht had.. :-\\ Want het was weer eens mega-ellendig, vooral het eind. En dat is dan een supergoeie film, 'klassieker', 5 sterren, en 5 oscars.. waarom moeten goeie films altijd ellendig zijn?? :-\\ ::) En nu is mn hele avond weg, pff, kmoet ook geen tv kijken... owja maar mn gesch leraar was wel goed in beeld bij B&W ;-)

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #13145 Gepost op: 2-04-2004, 21:16:55 »
:\'(
Hehe.. sorry.. maar nu ga ik wel weer ff posten.. ;)

::niet-ok:: :( Vandaag niet meer hoop ik??
Ik ben blij dat ik dat gistermiddag niet gelezen heb want toen wassut nog veel erger.. ik had toen echt een superbaaldag!! Woensdag viel nog wel meej.. k had alleen geatletiekt en toen kreeg ik weer best last van mn heup. En gelijk daarna moest ik natuurkunde gaan leren omdat ik donderdag repetitie zou hebben. Ook niet leuk dusj..

Maargoed, donderdag hadden we 't 1e uur gym.. alleen toen kon ik niet meedoen en wou ik ff natuurkunde nog gaan leren alleen gymlerares had me met 1 of ander klusje opgezadelt. Toen moesten van 't ene gebouw naar 't andere gebouw want daar hadden we natuurkunde. Daarom hadden we dus al minder tijd voor de repetitie.. waar ik best erg goed voor geleerd had. Nja.. en die repetitie heb ik wel btje verknalt want toen de bel ging was ik nog maar bij som 3 van de 5! :-\\ Toen nog ff snel som 4 gemaakt en 5a.. maar toen wou ik nog ff 1 zinnetje opschrijven alleen toen zei de leraar zovan: "dat heeft toch geen nut meer.." en bedankt.. ! Dus daar baalde ik enorm van.. des te meer omdat we eigenlijk de repetitie op maandag zouden hebben, alleen die heeft de klas verschoven naar donderdag. (vraag me niet waarom) en dat vind ik stom want anders had ik 't weekend gehad om te leren en dan hadden we ook niet uit dat andere gebouw hoeven te komen.. en dan hadden we dus gwn meer tijd gehad.. maargoed. En daarna hadden we sportdag.. we gingen basketballen.. We hadden alles verloren en ben nog keer gevallen doordat zo'n dikke jongen keiharde tegen mij opknalde omdat ik hem blokken zegmaar.. en hij crosde gwn keihard door. Dusj dat deed zeer.. ik viel zo op mn heup (mn andere :P ) .

Nja.. mn dag was al niet echt goed toen dusj.. en toen gingen ook nog twee vriendinnen gezellig zonder mij naar de Mac Donalds.. Toen ging ik thuis maar hele zielige HBH aflevering kijken.. ahww.. Mja.. we zouden gister ook nog uit eten gaan als afsluiting van dat project van ons met die lustrumdag (mega-polonaise). Dat was wel erg leuk. :) Gezellig met leraren uiteten.. ;D Ook wel met nog andere leerlingen.. we gingen naar zo'n dik duur restaurant.. dr was een lopend buffet.. was errugg lekker! En gezellig gepraat met paar mensjus.. ook weer eens aardig gedaan tegen die ene jongen (je weet wel Annemieke.. ;) ) En toen we 's avonds naar huis fietste nog poosje staan nakletsen met een vriendin.. altijd leuk. ::ok::

Dusj toen was ik gelukkig wel weer happy.. en vandaag was ook wel normale dag.. We hadden een repetitie Engels, was wel makkelijk.

Maar mss valt het nog wel mee.. en je hebt toch compensatiecijfers? Nja scheikunde was toch al niet een van je 'belangrijke vakken' toch? ;)
Jah.. nou we kregen hem vandaag dus terug.. en ik had een 5,1. Mwah.. viel nog wel een btje mee. Zeker omdat 'n vriendin van mij een 3,3 had.. en iemand anders een 2,0. Ik heb straks nog wel mogelijkheden om het op te halen maar nu sta ik wel onvoldoende omdat we dus net met nieuwe periode begonnen zijn. Maargoed, scheikunde laat ik idd toch vallen dit jaar.. dusjjj ;)

deel 1..
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #13146 Gepost op: 2-04-2004, 21:19:10 »
Na school nog ff met paar vriendinnen naar de stad geweest om shirtjes te kopen voor de paasmusical. We moeten namelijk ongeveer hetzelfde aan hebben. Ik ben heel benieuwd hoe het word.. we hebben maandag de doorloop van de musical. Dinsdag uitvoering voor de ouders e.d. (familiale) Woensdag, 3 (of vier) uitvoeringen en donderdag 2.. We spelen dit keer wel gewoon het lijdensverhaal van Jezus, ook met veel zang en dan word het verhaal verteld afgewisseld met stukjes toneel en zang dusj. Het kan wel een mooie musical worden alleen ik denk niet dat de leerlingen 't echt leuk vinden.. zo'n verhaal uit de bijbel enzo.. vinden ze vast niet "cool.." Maar ik heb dr wel zin in.. paar daagjes vrij.. gewoon gezellig btje rondhangen voor en na de uitvoeringen.. :)

Eerst moet ik nog wel even hard werken.. want ik heb maandag een repetitie duits.. ik moet nog een Duitse krimi kijken + verslag van maken. Ik heb een belangrijke so geschiedenis over 't communisme (Rusland) en kapitalisme.. waar ik minimaal wel een 8,5 op wil hebben.. En btje strafwerk achtig iets voor frans.. dat moet de hele klas maken..

Koor gister was erg gezellig! Naja, het fietsen heen en terug mss wel gezelliger 
Koor.. koor?? Ik heb jou nog nooit over een koor gehoord? Iig mooi dat 't gezellig was.. ;)

Maarja dan ben ik dus nu wel heel erg slecht bezig, want ik heb al wat langer geslapen dan gisterochtend, dus ik moet heel snel aankleden en aan de slag met leren..!
Stel je voor! Om tien uur eruit en nog nix geleerd?? Dat valt me echt tegen van je.. ::ohno:: Zo red je het natuurlijk niet hé.!! :P

Leuk trouwens dat je zo'n ellendige film hebt gezien! ::ok:: Nu deel 1 en 2 van LOTR nog he.!

Debbie, omdat je dit toch niet meer leest.. ik hoop dat je 't heel leuk hebt gehad in Italië! ;)

doeii :-*

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #13147 Gepost op: 3-04-2004, 14:14:52 »
(deel 1..)
Heyheyyy!

Ben net (nja..) terug uit Breda, Daans voorstelling was echt cool!! ::ok:: :D Heb me zeer vermaakt, goed verzorgd stuk, goed gespeeld, hij had een toffe rol (onwijs kwaad, das altijd leuk om te spelen ;)) en ook erg leuke muziek erbij. Ook leuk zo'n hypere Daan.. ;D Mss komt er morgenavond nog een extra voorstelling omdat de kaartjes zo goed verkocht werden, dus wie in de buurt van Breda is, grijp je kans! ;) Het is hetzelfde verhaal als de film 'Billy Elliot' maar dan als toneelvariant dus.
Vanochtend kwam Daans broertje zowaar koffie en thee brengen, wat een service! :D Maja, ik wilde toch zo snel mogelijk terug naar Gouda omdat ik nog zoveel moet leren.. (Dus wat doe ik nu ::)) Maar nu heeft mn broer weer eens formule1-gezoem aanstaan >:( (kom op Han, geef ff een boze reactie ofzo :P). Dus eerst maar ff hier reageren dan. Mn moeder had er btw hemaal zelf aan gedacht om MK voor me op te nemen gister, lief he!

sorry.. maar nu ga ik wel weer ff posten.. ;)
::ok:: gelukkig!

Ik ben blij dat ik dat gistermiddag niet gelezen heb want toen wassut nog veel erger.. ik had toen echt een superbaaldag!!
oww, irri :-\\ Maar als je het dan wel gelezen had, wist je iig dat ik hoopte dat het niet zo was.. (ofzo ::)) Echt balen dat je nog steeds zo'n last van je heup hebt! Is er nog niks uit die onderzoeken gekomen? (of waren die nou nog niet geweest :-X)

donderdag hadden we 't 1e uur gym.. alleen toen kon ik niet meedoen en wou ik ff natuurkunde nog gaan leren alleen gymlerares had me met 1 of ander klusje opgezadelt.
Sja, die gymlerares van jou zal nooit je vriendin worden he.. ;) Maarja op zich wel logisch als je toch in die les bent..

Hopelijk heb je natuurkunde toch nog wel gehaald! Kan best hoor ook al heb je niet alle vragen!
Irri dikke jongen btw dat ie je zomaar omverliep >:(.

mn dag was al niet echt goed toen dusj.. en toen gingen ook nog twee vriendinnen gezellig zonder mij naar de Mac Donalds..
dat is helemaal lullig! Ik kan het me zo ontzettend voorstellen :-\\ :-X ::).. Maar je kunt dan toch ook wel gewoon zeggen dat je zin hebt om mee te gaan?

Cool dat je polonaise-etentje ( ;D) wel tof was! Ja is leuk he, uit eten met leraren? Zie je ze eens van een veel gezelliger kant ::ok::

ook weer eens aardig gedaan tegen die ene jongen (je weet wel Annemieke.. ;) )
wauw! supergoed van je! Was ie verbaasd? ;)
Ja gezelli samen naar huis fietsen en nog een tijdje kletsen is altijd leuk! ::ok:: :D Maar dat had ik in mn vorige post (over koor) dus ook al gezegd..

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #13148 Gepost op: 3-04-2004, 14:16:01 »
(deel 2..)
Beter dat je Engels rep makkelijk was!
Jammer van je scheikunde 5,1, maja, wel ophalen dan he! Ook al laat je t dan vallen :P.

Ik ben heel benieuwd hoe het word.. we hebben maandag de doorloop van de musical. Dinsdag uitvoering voor de ouders e.d. (familiale) Woensdag, 3 (of vier) uitvoeringen en donderdag 2..
wat cool die paasmusical!! En zoveel voorstellingen, wauw! :D Wat voor shirtjes zijn t uiteindelijk geworden?? En jij was toch verteller, dus je speelt dan toch niet echt mee, of wel? Nou iig alvast heel veel succes en plezier! Maar eerst veel succes met Duits, gesch en Frans..

Koor.. koor?? Ik heb jou nog nooit over een koor gehoord?
haha ja koor :P, dat is het jongerenkoor (14 t/m 19 jaar ofzo) van onze parochie, bestaat nog niet zo lang, maar daar zitten dus een paar mensjes van jp bij, en toen ik in de hersftvakantie een weekje in Gouda was, had een van die vriendinnen me meegenomen naar koor en dat vond ik wel heel gezellig! Hoorde sowieso al ammaal enthousiaste verhalen over hoe leuk het was. Voorjaarsvakantie hadden zij helaas tegelijk met mij waardoor koor niet doorging, maar deze week had ik weer eens gelegenheid mee te gaan. Ik kan dan wel niet zingen, ga af en toe dus maar gwoon playbacken ;D maar dat maakt nie uit.. Kheb ze ook al eens horen zingen in een viering begin feb, en komende zaterdag met Pasen dus weer. Haha ik kom dan echt als fan van het koor, eik best slecht.. nog net niet met n spandoek :p

Stel je voor! Om tien uur eruit en nog nix geleerd?? Dat valt me echt tegen van je.. ::ohno:: Zo red je het natuurlijk niet hé.!! :P
::schaam::

Leuk trouwens dat je zo'n ellendige film hebt gezien! ::ok::
Leuk noemt ze dat! Najaa! Ik vond het helemaal niet leuk :(
Nu deel 1 en 2 van LOTR nog he.!
deel 1 heb ik gezien hoor...! dat weet je toch :P Maar de rest: voor geen goud. Ik kan me al helemáál niet voorstellen dat mensen vrijwillig naar die nieuwe Christusfilm gaan (gelovig of niet!), urenlang kijken naar iemand die gemarteld wordt, ieuw.. :s Ik vond het eik al 'eng' om de recensies te lezen ::).

Dan nog even een oproep: HAN HAN HAN..! Waar ben je toch..?? :(
Iedereen: fijn weekend verder!

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #13149 Gepost op: 3-04-2004, 19:00:48 »
Heej mensen!

Ik ben ff heel snel hier.. ik ga zometeen naar mn oma in Wageningen want die viert haar verjaardag (7 april is ze jarig) dit weekend.. :) had ik dit nu al verteld? Heb dr wel zin in.. we gaan dr bijna nooit heen.. das wel jammer want tis altijd wel gezellig. Ook mn oom en tante die ik ong. 1x per jaar zie komen ook (altijd op deze verjaardag dus ;) )

Verder had ik vandaag de sponsorloop van atletiek. Ik moest een half uur lopen en ik heb 11 rondjes gelopen.. 4,4 kilometer.. niet ongelovelijk veel.. maar ik was moe en heb niet zoveel doorzettingsvermogen wat hardlopen betreft dus ik heb redelijk veel gelopen afgewisseld met hard rennen omdat ik wel veel over had.. ::)

Mn uitslagen van heupfoto's en bloed had ik trouwens gistere teruggekregen.. en dr is uit allebei de dingen nix bijzonders uitgekomen.. dus opzich wel beter.. Nu moet ik binnekort ff afspraak maken met fysiotherapeut.

Nja.. sorry Miek dat ik verder niet op je kan reageren..geen tijd voor..  maar iig nog succes met leren! heb je de hele week tentamens of gwn.. 1 ofzo? Ook succes daarmee.. gaat vast wel lukken ammel. ::ok:: Verder moeten we via mail nog maar ff bespreken van weekend enzo.. ik kom morgenavond weerr terugg...

doeii mensen! ::zwaai::

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #13150 Gepost op: 3-04-2004, 19:18:48 »
Veel plezier in Wageningen Anne-Marie! Kun je die gezellige oom en tante niet bijv ook uitnodigen op jouw/je broers'/je ouders' verjaardagen, zodat je ze wat vaker ziet? 1 x per jaar is wel erg weinig.. Nja, ik zie morgen hopelijk ook weer ammaal familieleden die ik normaal zeer weinig zie op de verjaardag van een oom (mijn voormalige hospes zeg maar ;)) :D. Kan helaas wel pas later gaan omdak nog jp heb.. maar daar heb ik natuurlijk ook wel vet zin in!
Oja, had je btw nog niet verteld volgens mij A-M dat je naar je oma ging. Ik wist wel dat je familie in Wageningen had magoe..
Jammer dat je niet zo lang in de bar kon zijn :( - toch maar ff op jou reageren dan ;) (poepoe, heb jij volgende keer extra veel)

ik heb redelijk veel gelopen afgewisseld met hard rennen omdat ik wel veel over had.. ::)
wat bedoel je hier precies mee? ???

Mn uitslagen van heupfoto's en bloed had ik trouwens gistere teruggekregen.. en dr is uit allebei de dingen nix bijzonders uitgekomen.. dus opzich wel beter..
ow, ja, is dat beter? Ja van bloed lijkt me wel.. en het zal dan iig wel niets ernstigs zijn bedoel je? Maar nu weet je toch ook niet wat je eraan kunt doen??

maar iig nog succes met leren! heb je de hele week tentamens of gwn.. 1 ofzo? Ook succes daarmee.. gaat vast wel lukken ammel. ::ok::
thx! Ik heb maandag, woensdag en donderdag een tentamen, en dan de week na Pasen op donderdag ook nog eentje, maar die is gewoon onder college.

Verder moeten we via mail nog maar ff bespreken van weekend enzo..
idd.. moet lukken als je er morgenavond weer bent gok ik zo ;)

Ik ga zometeen maar eens de MK-afl kijken van gisteren..

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #13151 Gepost op: 3-04-2004, 19:27:11 »
Veel plezier in Wageningen Anne-Marie! Kun je die gezellige oom en tante niet bijv ook uitnodigen op jouw/je broers'/je ouders' verjaardagen, zodat je ze wat vaker ziet? 1 x per jaar is wel erg weinig..
Thx! Haha ja nou ja.. hun zijn nou niet zo heel gezellig.. :P Ik bedoel dat 't gwn wel gezellig is daar maar niet perse omdat hun erzijn.. Al zijn hun kinderen (jaja) zelfs wel een beetje schattig.. ;) Maar ze komen bijna nooit hier.. wij meer daarheen..

ohw... nu moet ik echt gaan.. ik kon namelijk nog ff achter de comp duiken.. ::tandpastasmiley::

Ik zal de volgende keer des te meer quoten en reageren.. ;) Doeii!

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #13152 Gepost op: 5-04-2004, 12:45:02 »
Johnny komt op, geeft Tom en Mike bier, geeft oma friet en gaat zelf ook friet eten aan tafel

Tom: het was weer kut vandaag
Mike: Het is altijd kut vandaag
(...)
Tom: Sufkop, wij gaan, als er iets is bel je maar naar het café
Mike: Als er iets is los je het maar op...

Nu weten jullie waar ik zolang mee bezig ben geweest en waarom ik het hele weekend niet online was... ik speel Mike trouwens
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #13153 Gepost op: 5-04-2004, 14:03:11 »
Nu weten jullie waar ik zolang mee bezig ben geweest
ja, nu weten ze het hoor ::) (als dat je enige tekst was.. :p) Ik had t toch al verteld hoor :P (maarja mijn posts worden idd vast niet zo goed gelezen vanwege de quotes en en de lengte..)

Ik heb echt een superleuke dag gehad gister!! :D Eerst mijn extra zware weekendtas meegegeven aan mn ouders en broer ;) (hihi, handig), die naar de verjaardag van mn oom gingen. Daarna naar een vriendin van jp om even bij te praten, erg gezelli natuurlijk. En toen naar jp, jeej poing poing, khad dan wel geen fiets omdat ik meteen doorging naar het station na afloop, maar iedereen was onmiddellijk bereid me even 8erop te nemen :D. Jp zelf was ook weer erg geslaagd, gezellig, en ook behoorlijk diepgaand. Nou en vervolgens dus door 1 vd jp'ers op de trein gezet om veel later op mn ooms feest te arriveren. Bijna de hele familie was er gewoon!! Echt supercool!! Want eik iedereen had ik heel lang niet gezien, dus dat was echt megagezellig. En hoe handig, terwijl iedereen nog ca 2 uur naar huis moest rijden met treinen en auto's, kon ik gewoon eventjes naar huis fietsen! ;D Helaas wel geen tijd meer om Latijn nog ff door te kijken, maar mn tentamen vandaag ging toch wel aardig, dus ik denk dat ik het wel gehaald heb.
En hoewel ik dus een errug gezellige week heb gehad in Gouda, ben ik nu toch ook wel weer blij om weer hier te zijn, nu ik hier ook weer even een paar vriendinnen heb gezien. Vanavond ook weer bij iemand eten, hebk echt zin in, nodig bijpraten! :D

Maar nu eerst nog maar even gaan leren voor morgen (toneel.. oeioei ze maken me vast af als ik mn tekst nie ken, omdak er vorige week ook al niet was..) en overmorgen (gesch :().

Alles goed verder met iedereen hier..?! Daan, hoe gaat je pwweek? ;) Anne-Marie, hoe wast in Wageningen? Annuh, hoe ist met je werk/volleybal/enz? Han......??

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #13154 Gepost op: 5-04-2004, 14:12:43 »
(maarja mijn posts worden idd vast niet zo goed gelezen vanwege de quotes en en de lengte..)
En daarom houdt de echte WIDM.Commer het kort!! :P

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #13155 Gepost op: 5-04-2004, 14:23:30 »
En daarom houdt de echte WIDM.Commer het kort!! :P
>:( >:( waaaaaaaag het niet te beweren dat ik geen echte widm.commer zou zijn..!! >:(

- hm, ok, dat msn-antwoord voldoet :P owow, dit is wel heel irritant voor andere lezers.. maja, ik vraag me af of die er wel zijn.. :-(

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #13156 Gepost op: 5-04-2004, 14:26:09 »
maja, ik vraag me af of die er wel zijn.. :-([/sub]
Nu online
34 gasten en 12 vaste bezoekers (Rick-19-nl, D**n, Castor_en_Pollux, Compuart, Annemieke, Cora Bora, Grace, mapel, soapie, Summer, thie, lebon simon)

:D

Offline Grace

• Forumlid
« Reactie #13157 Gepost op: 5-04-2004, 14:40:32 »
* meld  ::tandpastasmiley::
That's all

Offline idefix

• Forumlid
  • just keep swimming
« Reactie #13158 Gepost op: 5-04-2004, 15:05:55 »
en ik snap er weer niks van, want ik ben al de hele dag online en sta weer niet tussen het rijtje (op mijn eigen scherm wel overigens)

..continuing story.... :(

[aandacht-modus]en dan heb ik het nog niet eens over het feit dat ik gisteren jarig ben geweest en dat behalve de lieve mensen van de SMORG! (rules!!! ;D ) dat niemand in de gaten heeft (gehad) .....  :\'(   :\'( [/aandacht-modus]
we're back :(

Offline Grace

• Forumlid
« Reactie #13159 Gepost op: 5-04-2004, 15:08:03 »
Ik zie je wel staan hoor, in mijn rijtje dan  ;D

Heb je trouwens een leuke verjaardag gehad?
That's all