Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2105484 keer)

Offline elise is de mol

• Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #13160 Gepost op: 5-04-2004, 16:06:53 »
Ik lees het ook allemaal hoor ::ok::

Idefix, hoe was je verjaardag?

Annemieke, nog bedankt voor Latijn, ik heb er veel aan gehad ::ok::
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline idefix

• Forumlid
  • just keep swimming
« Reactie #13161 Gepost op: 5-04-2004, 16:21:36 »
Wat leuk dat je dat vraagt!  ;D  :P

Mijn verjaardag was wel leuk. Omdat ons huis nog een puinhoop is en ik weinig trek heb om mijn familie bij schoonmoeder te ontvangen, heb ik het samen met mijn zusje bij mijn zusje thuis gevierd. zij is a.s. vrijdag jarig.

Was erg gezellig. Ik heb een stofzuiger en een strijkijzer gekregen. Daar had ik ook om gevraagd, dus dat komt mooi uit.
We hebben zelf een buffetje in mekaar gedraaid, vrij simpel allemaal zeker geen haute cuisine, gewoon wat kipkluifjes van de aldi, wat gehaktballetjes, en diverse salades, stokbrood met liflafjes, aardappelkroketjes en vruchtjes.

we're back :(

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #13162 Gepost op: 5-04-2004, 19:48:26 »
Nog gefeliciteerd hoor Idefix! :-*

Haaj mensjes.. hier ben ik weer.. (joepiej ;) )

Ik heb echt een superleuke dag gehad gister!!
Mooi!! ;)

Ook mooi dat Jp zo gezellig enz. was! Ook nog diepgaand zelfs.. :p En natuurlijk ook leuk dat 't zo gezellig was bij dat feest van je oom!

Want eik iedereen had ik heel lang niet gezien, dus dat was echt megagezellig.
Ghehe.. ja die oom en tante van mij had ik dus ook heel lang niet meer gezien en dat was ook wel gezellig. Weer eens die kinderen zien, ze hebben 2 meisjes en 1 jongen.. en die jongste is.. 4 jaar ofzo. Wel 'n grappig meisje.. Verder issut altijd leuk om daar te logeren bij mn oma. :)

Goed van je dat je die tentamen ws gehaald hebt! Zie je wel dat je wel genoeg geleerd had.. :P En ik hoop dat je je tekst nog btje goed kent voor morgen op toneel.

Anne-Marie, hoe wast in Wageningen?
Leuk dus.. :P We gingen 's ochtends ook naar de kerk waar mn oma altijd heengaat.. das altijd wel cool vinnik. Dus dit keer ook weer.. veel minder saai als bij ons.. :)

Ik had vandaag so geschiedenis waar ik egt goed voor geleerd had.. en die ging ook wel goed. Alleen ik was er heel lang mee bezig.. iets van 1 lesuur + nog 20 minuten.. Daarna had ik gelijk rep duits.. die ook wel aardig ging. En ik kreeg rep duits terug waar ik een 6,5 op had. Mwah, opzich wel goed aangezien de vorige een 4 was. Alleen ik had wel ietsje hoger verw8. Verder had ik op die ene repetitie natuurkunde van vorige week een 4,0. :( Daar baal ik wel van.. mja, nix aan te doen.

Vandaag hadden we ook de doorloop van de musical. :D Was wel grappig.. ging niet geweldig goed. maar das altijd zo. Morgen nog ff generale en dan 's Avonds familiale. Kheb dr wel zin in. ::ok::

Daan,, je mag wel wat meer posten hoor.. ;)

ik ga zo koor begeleiden.. doeii! ::zwaai::
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #13163 Gepost op: 7-04-2004, 18:39:31 »
Hallo allemaal!

Hier weer ‘ns ’n berichtje van mij! Ik weet dat ’t al heel lang geleden is en ik vind ’t echt geweldig dat jullie me missen. Maar ik heb ’t gewoon als ‘werkende vrouw’ echt te druk gehad om eerder wat te posten. Ik had niet eens de tijd om alles hier steeds bij te lezen! Maar nu zal ik jullie effe helemaal bijpraten over m’n drukke leventje!   :)

Ik ben momenteel meer dan 50 uur per week aan ’t werk. Zo’n 40 uur ben ik op m’n afstudeerbedrijf en op zaterdags is er dan nog m’n bijbaantje bij de bakker. Zondags is tegenwoordig dus de enige dag dat ik wat vrije tijd heb, maar die is de laatste tijd erg vaak opgegaan aan danswedstrijden of optredens of aan ’t werken aan m’n afstudeerverslag.   :-\\

Maar eerst effe over ’t afstuderen. Ik zit nu dus ongeveer halverwege en ’t loopt allemaal niet zo als dat ik gehoopt had. Volgens mij had ik al ‘ns verteld dat ’t bedrijf en de mensen hier erg ouderwets zijn. Daar pas ik gewoon niet lekker bij en daarom voel ik me er ook nog steeds niet thuis. Dat gevoel wordt ook versterkt doordat m’n collega’s me ook nog steeds echt als ’n buitenstaander zien. Ik krijg ook dagelijks ’t gevoel dat ik gewoon alleen maar in de weg zit en dat ze liever m’n plaats vrij zouden zien voor iemand anders.  :-[

En met m’n opdracht loopt ’t ook niet zo lekker. Ik ben er achter gekomen dat er echt heel veel eik fout verloopt binnen ’t bedrijf. Dit komt doordat men in ’t verleden is blijven hangen en nooit aan veranderingen heeft gedaan. Doordat dit allemaal mis is (en ’t bedrijf ’t zelf niet eens doorheeft trouwens), kan m’n opdracht eik helemaal niet uitgevoerd worden. Vorige week had ik tussenpresentatie op school (waarvoor ik voor m’n docentbegeleider, m’n tweede lezer en ’n gecommitteerde uit ’t bedrijfsleven moest vertellen wat ik tot nu toe allemaal gedaan heb en wat daar de resultaten van zijn) en heb ik dus ook al m’n bevindingen uit de doeken kunnen doen. De aanwezigen bij die presentatie vinden nu dat ik ’n gesprek met de directeur van m’n afstudeerbedrijf moet gaan hebben om alles wat ik denk dat er fout loopt te vertellen. M’n docentbegeleider is daar dan bij en dan moet uit dat gesprek komen hoe de verdere invulling van m’n opdracht wordt. Ze vinden ’t namelijk wel ’n geweldig idee dat ik als m’n opdracht ervoor moet gaan zorgen dat de 'vastgeroesde' bedrijfscultuur op m’n afstudeerbedrijf gaat veranderen. Ik zou echt niet weten hoe ik als 21-jarige student dat in vredesnaam voor elkaar moet gaan krijgen, maar ik wacht dat gesprek maar ‘ns eerst af (is volgende week donderdag trouwens). Ik denk wel dat de directeur zoiets gaan hebben van: ‘komt zo’n studente me effe vertellen wat we hier allemaal fout doen, terwijl ik hier al 40 jaar werk!’  Ik ben echt benieuwd hoe dat verder gaat aflopen en of ik aan de verwachtingen van iedereen kan voldoen. Iedereen heeft namelijk nogal hoge verwachtingen van me en daar word ik onzeker van.   :-[

M’n afstudeerperiode duurt trouwens nog tot halverwege juni ongeveer. In ’t begin van juni moet ik al m’n afstudeerverslag inleveren, dan nog ’n paar weken doorwerken aan m’n opdracht, en halverwege juni heb ik ’n keertje m’n presentatie. Daar moet ik dus m’n verslag in verdedigen tegenover weer diezelfde mensen als die bij m’n tussenpresentatie zaten. En daar is ook m’n begeleider van ’t bedrijf bij. Ik verwacht alleen van hem geen zinnige bijdrage, want dat heeft hij tot nu toe ook nog niet gehad. Hij heeft gewoon echt te weinig bedrijfseconomische kennis om me te kunnen helpen. Bovendien toont hij ook nog ‘ns totaal geen interesse in wat ik allemaal doe, dus ik heb er gewoon compleet niks aan. Gelukkig heb ik dat dan nu ook (weliswaar op ;n hele netje manier) tegen m’n begeleider op school kunnen zeggen tijdens die tussenpresentatie. Nu weet hij tenminste hoe ’t zit en dat ik helemaal op mezelf aangewezen ben.

Verder worstel ik nog steeds met hoe m’n toekomst eruit ziet. ’t Is zo goed als zeker dat ik bij m’n afstudeerbedrijf iig geen baan kan krijgen. Ik weet ook niet of ik al wil gaan werken. Ik krijg steeds meer ’n hekel aan ’t de hele dag op kantoor zitten en zie ’t eik niet zitten om dit de rest van m’n leven te doen. Verder studeren lijkt daarom voorlopig effe ’n beter optie, maar daar heb ik eerlijk gezegd ook geen zin in. Ik was namelijk net blij dat ik van die studieboeken en tentamens enzo af was. Maar iedereen (inclusief docenten op school) lijkt me te pushen om te gaan verder studeren en daar voel ik me helemaal niet prettig bij. Iedereen lijkt namelijk te weten wat ik zou moeten willen doen, terwijl ik zelf nog niet eens weet wat ik wil! En dan heb ik ook nog ‘ns niet echt de tijd om daar goed over na te denken. Ik zit met m’n gedachten namelijk ook heel erg bij m’n afstudeeropdracht.  :-\\

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #13164 Gepost op: 7-04-2004, 18:40:11 »
Maar tot zover m’n afstudeerverhaal. M’n dansen dan: we hebben in de afgelopen maanden ’n aantal wedstrijden en optredens gehad. Wel leuk om te doen, maar ook erg vermoeiend als ’t op je enige vrije dag in de week valt. We zijn er verder niet in geslaagd om Limburgs kampioen te worden dit jaar, want we zijn tweede geworden. Overigens helemaal terecht, want er was gewoon ’n andere groep beter dan ons. Volgend jaar beter zullen we maar zeggen. Ik train verder momenteel nog 4 uur in de week. 1 uur op maandag ben ik mee gestopt, omdat ’t me echt teveel werd. Dan had ik al de hele dag gewerkt, me gehaast om om 18.30 uur beginnen te trainen. En na 2 uur te hebben getraind, kon ik ’t toen steeds moeilijker opbrengen om nog ‘n 3de uur erachteraan te doen. Dus daar ben ik dus maar mee gestopt.

Verder heb ik dan natuurlijk nog m’n werk voor Realitynet, waardoor ik ’t erg druk had. Idolsweb vreet veel van de weinige vrije tijd, die ik nog heb. Er gaat nu eenmaal veel tijd zitten in ’t onderhouden en steeds aanvullen van zo’n site. Maar ik ben dan ook erg trots op ’t resultaat! Verder daarnaast nog m’n admin-werkzaamheden natuurlijk. Ik lijk dan wel niet meer aanwezig, omdat ik hier niks post, maar stiekem ben ik achter de schermen wel heel actief.  ;)

Nou dat was ‘t ’n beetje over m’n leventje momenteel. Voor veel anders als deze vier dingen (afstuderen, werken, dansen en Realitynet) heb ik immers geen tijd. Van tijd tot tijd heb ik wel wat leuks te doen hoor. Vorige week nog uitstapje van de collega’s bij de bakker gehad (zijn gaan uiteten en naar de bioscoop) en laatst nog naar de culturele avond van m’n oude middelbare school in de Schouwburg. En over ’n paar weken ga ik met m’n moeder naar de Lion King. Daar wilden we graag heen, maar we wilden allebei niet graag zelf rijden naar Scheveningen. Gelukkig konden we met ’n busreis mee vanuit hier in Venlo, dus dat is wel fijn. Ik ben echt heel benieuwd naar die musical en heb er dus ook super zin in! Verder ga ik met Pasen bij m’n broer en z’n vriendin gourmetten, dus dat wordt hopelijk ook wel leuk. Gaan jullie nog iets speciaals doen met Pasen?   :)

Nou, dat was ’t voor nu denk ik zo. Iedereen die ik ben vergeten te feliciteren, alsnog gefeliciteerd! En sorry dat ik verder niet op alles van de afgelopen weken kan reageren. Ik zal m’n best doen om ’t vanaf nu allemaal weer wat beter te volgen, maar ik kan eerlijk gezegd nog niks beloven.  :-\\

Liefs,
Han

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #13165 Gepost op: 8-04-2004, 15:17:51 »
Hee Han, supercool dat je weer eens uitgebreid vertelt hoe het met je gaat! Ik ga nu even chronologisch reageren...

[aandacht-modus]en dan heb ik het nog niet eens over het feit dat ik gisteren jarig ben geweest
:-[ :-[ owww, sorry Idefix, ik had het idd een paar dagen ervoor wel nog op de kalender zien staan, maar zondag daar niet meer op gekeken.. ow, vind het echt stom van mezelf ::schaam:: maar iig alsnog heel erg hartelijk gefeliciteerd!! Is toch een mooie oplossing, om het samen met je zusje te vieren? Klinkt lekker al die hapjes ;D

Ik lees het ook allemaal hoor ::ok::
mooi! ::ok:: Dan mag je zelf ook wel eens posten wat je allemaal meemaakt hoor! :)

Annemieke, nog bedankt voor Latijn, ik heb er veel aan gehad ::ok::
mooi zo!! ::ok:: Graag gedaan hoor!

Haaj mensjes.. hier ben ik weer.. (joepiej ;) )
jeuj! ::ok::

Ook mooi dat Jp zo gezellig enz. was! Ook nog diepgaand zelfs.. :p En natuurlijk ook leuk dat 't zo gezellig was bij dat feest van je oom!
thx, thx, jazeker mooi allemaal, maar lach me niet uit als ik zeg dat jp diepgaand was, das niet grappig bedoeld ofzo ???, dat is het gewoon echt hoor..

Mooi dat jij het ook leuk gehad hebt bij je oma! Schattig he zo'n klein kindje.. hm, jij hield toch helemaal niet van kleine kindjes?? Hoe oud is je neefje dan eik?

Goed van je dat je die tentamen ws gehaald hebt! Zie je wel dat je wel genoeg geleerd had.. :P
Jaa goed he! Ja blijkbaar.. Heb vandaag mn cijfer gehoord... en ik had een 9,4 voor Latijn..! :o :D jeeeeujj! Had ik echt niet verwacht zo onwijs hoog. En gesch van gister heb ik ook al vandaag teruggekregen, snel he! En daar had ik een 8 voor! :D (hij geeft alleen hele cijfers) Ja, dat viel ook aardig mee, gezien hoe goed ik ervoor geleerd had ;D :-X. En vandaag had ik dan nog Grieks teksten, Plato, en die viel ook wel mee. Had ook wel slecht geleerd (zeker door van die storende telefoontjes tussendoor >:( :P) maar denk toch dat ik hem wel gehaald heb. Oja mijn tekst van toneel, nee, die kende ik niet heel goed, maar al spelend ging het toch wel aardig. We gaan nu ws ook nog een hele dag erbij oefenen! :D

We gingen 's ochtends ook naar de kerk waar mn oma altijd heengaat.. das altijd wel cool vinnik. Dus dit keer ook weer.. veel minder saai als bij ons.. :)
das mooi! Maar de Paasviering komend weekend zal toch ook wel niet saai zijn? Ik heb er zowaar wel zin in, haha best vaag, maarja ik ga ook eik voornl als 'fan' van het koor ;D :-[.

Mooi dat je rep gesch en je so Duits goed gingen! Ja en beter wat langer ermee bezig zijn dat het wel goed gaat dan al heel snel klaar zijn he.. ;) Wel jammer van je natuurkunde, kun je dat nog ophalen?

Veel succes met de paasmusical verder, gaat vast wel goed!! Wat heb je nou als outfit?? (bijv een paasei of zo :P)

Daan,, je mag wel wat meer posten hoor.. ;)
idd, aangezien je toch niet voor je reps leert.. ::) :P

Was het koor begeleiden nog leuk A-M? Doe je dat ook elke week of alleen maar af en toe?

Ik ga dit nu maar vast posten voor het weg is en dan schrijf ik daarna een reactie op Han..

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #13166 Gepost op: 8-04-2004, 16:12:25 »
Hier weer ‘ns ’n berichtje van mij!
Super! ::ok:: Ben er echt blij om, zat er nu al zo lang op te wachten!
ik vind ’t echt geweldig dat jullie me missen.
::ok:: das ook de bedoeling! kga je toch niet voor niks zitten missen hey :p

Balen dat je het zo ongelofelijk druk hebt. Je moet wel ook wat tijd voor jezelf overhouden :-\.. Echt bijzonder gewoon alleen al hoe je het volhoudt..! :o
Maar eerst effe over ’t afstuderen. Ik zit nu dus ongeveer halverwege en ’t loopt allemaal niet zo als dat ik gehoopt had.
dat is echt superbalen! ::niet-ok:: :-\ Maarja uhmmm, bekijk het positief, je bent tenminste al halverwege! ;)
Nee, echt vervelend dat je collega's ook nog eens zo onaardig doen. >:( Ze moeten toch wel kunnen begrijpen dat het voor zo'n afstudeerder sowieso al moeilijk is om zich een beetje thuis te voelen bij het bedrijf! Gaan ze het alleen maar erger zitten maken >:(.
Hopelijk levert het gesprek met de directeur wel wat op! Iig is het natuurlijk wel mooi dat je begeleider erbij is, dan zal ie toch wel beter naar je luisteren. En je weet het vast wel zo te brengen dat hij gewoon normaal zal reageren, nouja en uiteindelijk steekt ie er idd mss wel wat van op..! Je bent dan wel een jonge studente en hij een ervaren werkgever, maar daarom moet ie toch ook begrijpen dat jij van buitenaf tegen het bedrijf aankijkt en dus best nuttige opmerkingen kan maken! Nouja, wat zit ik nu allemaal te bazelen, dit kun je zelf ook wel allemaal bedenken, maargoed, iig heel veel succes ermee.

Over afstudeeropdrachten gesproken, mijn broer heeft na heel lang zoeken ook eindelijk een plaats gevonden! (had ik mss al verteld maar ok..) In Wageningen, waar ie ook meteen een kamer heeft gevonden (was heel makkelijk daar gewoon..! ik begin onderhand wel een btje te stressen om hier een kamer te vinden, want mn onderhuur loopt begin juni af.. :-\). Ik geloof dat het hem daar wel iets beter bevalt dan jou Han, maarja hij zit er net, dus ik weet het nie precies.

Verder worstel ik nog steeds met hoe m’n toekomst eruit ziet.
ow, dat is ook echt heel vervelend. Hoop dat je eruit komt en een goeie oplossing weet te bedenken! En laat anderen je niet teveel pushen hoor!

Jammer dat jullie met dansen geen Limburgs kampioen zijn geworden ;), maar tweede is toch ook supergoed of zie ik dat verkeerd ??? Trouwens echt ongelofelijk dat je nog zoveel uur weet te trainen ook! :o Nodig je ons forummers eens uit voor je volgende voorstelling? ;) :P
Er gaat nu eenmaal veel tijd zitten in ’t onderhouden en steeds aanvullen van zo’n site. Maar ik ben dan ook erg trots op ’t resultaat!
Gelukkig maar! Je moet natuurlijk idd wel zien waar al je werk voor was!

Haha, jullie krijgen allemaal de groetjes van mn studiegenoot+vriendin Eva, die hier hard studerend naast me zit. Kga vanavond met haar eten en naar de film :D, hier op de uni dus das lekker goedkoop. Maargoed. Dat ff tussendoor ;D.

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #13167 Gepost op: 8-04-2004, 16:13:46 »
Ik lijk dan wel niet meer aanwezig, omdat ik hier niks post, maar stiekem ben ik achter de schermen wel heel actief.  ;)
jaaa dat weet ik wel, maar dan denk ik toch ook altijd.. Han, de Molshoop is er ook nog.. ::) ;)

Van tijd tot tijd heb ik wel wat leuks te doen hoor.
Gelukkig! ::ok:: Klinkt wel cool en gezelli die uitstapjes ja. Alvast veel plezier bij de Lion King! (wanneer ga je?) En natuurlijk veel fun met Pasen bij je broer! Wat ik ga doen met Pasen.. nou, zaterdagavond dus naar de kerk, dan zingt t koor waar een paar vrienden van me in zitten, en zondag of maandag viert Fieneke, mn nichtje, geloof ik haar verjaardag. Wel grappig, zij heeft zich ook ooit hier geregistreerd, 3 posts neergezet ofzo ::) en is vervolgens niet meer langsgekomen, maar haar verjaardag staat wel nog steeds op de kalender! ;D Dusse als jullie haar woensdag feliciteren geef ik het wel door :P.

Ik zal m’n best doen om ’t vanaf nu allemaal weer wat beter te volgen, maar ik kan eerlijk gezegd nog niks beloven.  :-\\     
begrijpelijk hoor maar wel jammer ;-)

Zo, dan heb ik weer gereageerd, ik ga het maar ff in 2 delen posten want ik geloof dat het alweer te lang is voor 1 bericht.. :-[

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #13168 Gepost op: 8-04-2004, 22:31:19 »
Poehpoeh.. dik lange posts hierzo.. :P

Whiejhaah, we zijn weer fftjes vrij.. :) Niet dat ik afgelopen tijd egt veel gedaan heb voor school enzo maar dit is toch wel relaxt. De Paasmusical was echt zo supercool!! We hadden eerst dinsdagavond de familiale, mn ouders en mn broers waren gekomen dus dat was wel grappig. Dr ging opzich wel aardig wat dingen fout, 'n vriendin begon veels te vroeg met spreken want het koor moest nog opkomen. Alleen dat was verder niet doorgesproken maargoed. En ik had eerst ff de verkeerde bladzijde voor mij. En Pilatus' zijn rok-achtig iets zakte af.. ;D Dat was best sneu opzich.. iedereen lachen.. ghehe maarja. Verder zijn we daarna nog ff gebleven (pff.. wat lijkt dat alweer lang geleden) en toen naar huis gegaan. Woensdag hadden we dus 3 uitvoeringen.. we moesten al best vroeg op school zijn (half 9 :o :p ) De eerste voorstelling ging best goed, dr waren niet echt veel fouten gemaakt.. De tweede ging opzich goed alleen toen hadden we heel irritant publiek. (waar natuurlijk ook net mn broer en mn klas zelf bijzat) Het koor moest heel veel zingen en op 'n gegeven moment wassut publiek zovan: ohww neej he! niet weer.. en dat lieten ze ook echt blijken. En joelen enz.. best aso. Maargoed, het was geen ramp ofzo.. ik let dan meer op de spelers en 't toneel enz. 't was ook wel grappig want achter het podium hebben we zo'n gang waar je tijdens de voorstelling soms door moet lopen om van de ene kant naar de andere kant te lopen. En een leuke jongen die ook toneelspeelde moest heel vaak van de toneelkant naar onze kant (van de spreeksters) lopen en wij hielden dan zo de deur open. Hij zo: hoii.. ben ik weer. of: tot zo.. Ghehe.. maargoed toen de laatste voorstelling van die dag. Die ging echt heel goed. :) Publiek was ook veel beter en alles ging gewoon goed.

's middags nog geatletiekt, ging wel goed. Btje speergeworpen. En vandaag hadden we een paasontbijt met de hele club. ;D We moesten alleen al om kwart voor 8 op school zijn dus dat was best heel erg vroeg.. :-\\ Maar was wel gezellig, lekker chocolade paaseitjes eten en gekookte eitje enz.. Toen nog maar twee voorstellingen.. de eerste ging wel goed. Ik was toen btje zenuwachtig, wassik eerder helemaal niet.. maar toen ik dr eenmaal stond ging 't gewoon goed. Ik moest dus (als sommige 't nog niet wisten :P ) samen met wat vriendinnen het verhaal van Jezus vertellen wat afgewisseld werd met zang en toneel. En toen wassut alweer de laatste voorstelling. ::niet-ok:: Toen kwam de nevenschool van onze school (ofzo..) die in een gehucht hier vlakbij ligt. Dat was niet echt leuk publiek, maar dat hadden we ook niet verw8. Bij de laatste voorstelling worden dr altijd wat dingen veranderd wat 't toneel enz zelf bedenken.. Mja, wij achter de schermen zo tegen elkaar: whaa, dit is de laatste keer dat je dit mooie liedje hoort.. enz.. Dr was 1 jongen en die kon egt supergoed zingen.. :) Na de voorstellingen zijn we nog naar de "Underground" geweest om daar nog ff na te praten enz. Alleen dr waren ook blikjes bier die door wat mensjes waren gekocht alleen toen werd de concierge btje erg boos toen hij dat zag. Alleen dit werd altijd gedaan na een musical dus zn reactie was btje overdreven maargoed.

Dusj.. nja.. het was egt keileuk. Die hele sfeer ook. :)

hier ff 2 foto's van shirtjes (zie 2e deel :p ) ze zullen blij zijn dat ik dit post.. not ;D
« Laatst bewerkt op: 8-04-2004, 22:32:58 door @miesh »
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #13169 Gepost op: 8-04-2004, 22:33:47 »
deeltje 2..

thx, thx, jazeker mooi allemaal, maar lach me niet uit als ik zeg dat jp diepgaand was, das niet grappig bedoeld ofzo ???, dat is het gewoon echt hoor..
Asje.. asje. (ikweetniet meer waarvoor mgoed :p ) ik lach je helemaal niet uit!! 't is toch gewoon leuk ofzo als het diepgaand is.. lijkt me? ik geloof best dat 't echt is hoor, 't lijkt me niet dat je daarover gaat liege.. :p

Mooi dat jij het ook leuk gehad hebt bij je oma! Schattig he zo'n klein kindje.. hm, jij hield toch helemaal niet van kleine kindjes?? Hoe oud is je neefje dan eik?
Jup cker mooi.. :p Ja wel schattig ja zo'n klein kindje.. maar daar hou ik ook niet echt van neej. Maar voor een keertje kunnen ze wel een btje schattig zijn.. ;) die jongste is een meisje trouwens en die is.. 3/4?

Jaa goed he! Ja blijkbaar.. Heb vandaag mn cijfer gehoord... en ik had een 9,4 voor Latijn..! :o :D jeeeeujj! Had ik echt niet verwacht zo onwijs hoog.
Heel goed.. :P  Okeej, het gaat weer op zn Annemiekes.. ;) Goed hoor! Ik hoop ook dat je op die Griekse teksten ook zo goed hebt.. :P Nja, je zal het iig wel gehaald hebben!

das mooi! Maar de Paasviering komend weekend zal toch ook wel niet saai zijn? Ik heb er zowaar wel zin in, haha best vaag, maarja ik ga ook eik voornl als 'fan' van het koor ;D :-[.
Neej oke opzich zal 't niet vreselijk saai zijn. Maar wel minder.. ik moest vandaag ook spelen en deze dienst vonnik saaii.. Maar dat kwam denk ik omdat ik zondag dus naar leuke dienst was geweest en verder met de paasmusical ook enzo. Wauw, goed van je ja dat je er zien in hebt.. alleen als fan van 't koor.. hmm. :P

Natuurkunde kan ik nog wel btje ophalen maar wel moeilijk denk ik, omdat we bijna alleen maar repetities hebben. Maar ik ga vanaf nu natuurkunde maar eens maken en niet 1 avond van tevoren het hoofdstuk nog es doorlezen. Ik ben vol van goede voornemens tegenwoordig! ::tandpastasmiley::

Veel succes met de paasmusical verder, gaat vast wel goed!! Wat heb je nou als outfit?? (bijv een paasei of zo :P)
Thx.. het is idd goed gegaan.. :P Als outfit hadden we allemaal een felgekleurd hempje (allemaal een verschillende kleur) Ik heb nog wel foto's drvan. (zie 1e ding dus) (paasei is btje lachwekkend voor zo'n musical denk ik. :p)

't koor begeleiden was wel aardig.. btje saai. Maar het is gelukkig niet elke week maar af en toe.

Han, balen dat 't niet helemaal lekker loopt op je afstudeerbedrijf! Iig, veel succes daarmee en wel btje rustig aan doen hé! ;) Goed trouwens dat jullie 2e zijn geworden met dansen! en verder.. succes met ehm.. denken wat je wil in je toekomst.. ;)

Ik vind 't echt zo jammer dat de paasmusical over is.. ::ohno:: Maargoed, over een half jaar weer kerstmusical. ;D

Ik ga morgen miss wel es wat voor school doen, als ik daar zin in heb. Maar daar zal wel nix van komen. Ik kan iig lekker uitslapen..

Annemieke, veel plezier met die film enz! En nja, ik hoop iig dat 't leuk was.. ;) en doe maar de groetjes terug aan Eva.. ghaha. Al kent ze me ws niet.
ik gaa.. tsk, nog steeds 1-1.

bertha, ben je dr nog wel?? Je mag ook wel weer es keertje posten hier! ;)

Ik heb zin in de meivakantie, Denemarken! :)

doejj mensuh! :-*

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #13170 Gepost op: 9-04-2004, 20:00:36 »
(deel 1)
Wauw, wat heeft iedereen toch maar ammaal coole voorstellingen, ik ben jaloers..! :-[ ::) Ach, ik heb 24/25 mei ook wel toneelvoorstellingen maar 2 gewoon, eigenlijk nog niet eens anderhalf :-( maja..

Iig supertof dat je paasmusicaluitvoeringen zo goed gingen A-M! ::ok:: Kan me hemaal voorstellen dat de sfeer zo leuk was.. Wel irri dat sommige toeschouwers zo vervelend deden >:(. Ahh en wel zielig hoor voor wie Pilatus speelde dat zn toga afzakte.. Dan schaam je je echt dood ;). Magoed, iig super om te doen natuurlijk, en ook cool dat je met kerst alweer zo'n musical hebt! ;D

't was ook wel grappig want achter het podium hebben we zo'n gang waar je tijdens de voorstelling soms door moet lopen om van de ene kant naar de andere kant te lopen. En een leuke jongen die ook toneelspeelde moest heel vaak van de toneelkant naar onze kant (van de spreeksters) lopen en wij hielden dan zo de deur open. Hij zo: hoii.. ben ik weer. of: tot zo.. Ghehe..
::rofl:: wooow, das wel cool zeg, om zulke fantastische gesprekken te voeren met een leuke jongen! :P Haha nee ik kan t me wel voorstellen. Kmoet trouwens niet veel zeggen, met de leuke jongens die gister op het feest waren waar ik heen was gegaan, heb ik ook hoogstens een paar zinnen gewisseld magoe ::). Ik kende ook hemaal niemand, was echt supervaag om tussen 100 onbekende mensen te staan :-\\. Het was een gangfeest van vrienden van iemand van toneel, en het was de bedoeling dat iedereen zoveel mogelijk mensen uitnodigde zodat er maar gewoon zoveel mogelijk mensen zouden komen, maakt niet uit wie.. haha best vaag ;D Magoed, nu zouden er wel een paar anderen van toneel komen, maar ik wilde er toch echt niet alleen heen, dus probeerde Eva mee te sleuren, maar die wilde niet uit gister omdat ze vandaag nog zoveel moest doen. Gelukkig kwam ik, toen ik na de film met haar in het cafeetje bij de uni zat, een andere studiegenoot van me tegen, en die had wel zin om mee te gaan :D. En gelukkig maar, want de mensen van toneel die er geweest waren (incl het meisje dat ons had uitgenodigd) waren ammaal al weg toen ik om een uur of 1 binnenkwam :(.. Magoed, twas wel gezellig met die ene vriend van me, maja toch wel erg vaag.. Iig ben ik erachter dat er nog best wel (goed uitziende) jongens bestaan in Nijmegen :P, whaha, daar begon ik een beetje aan te twijfelen :P.
Nou en vandaag heerlijk lang uitgeslapen, daarna weer naar Gouda. Onderweg belde Fien dat ze morgen al haar verjaardag viert, dus toen ik in Gouda aankwam ben ik meteen nog even snel een cadeautje gaan halen in de WW. Ik kan dan morgen dus helaas nie blijven slapen :( omdat ik wel in Gouda bij die paasviering wil zijn.. ::) Majah, dan kan ik extra veel Nieuwgrieks leren zondag en maandag ::)..

Wat leuk dat je paasontbijt hebt gehad A-M! Was het nou met je klas of met je atletiekclub?
En vandaag hadden we een paasontbijt met de hele club. ;D We moesten alleen al om kwart voor 8 op school zijn
er staat nl 'club' maar wel dat je op school moest zijn.. Idd vroeg maar je hoeft iig niet thuis te ontbijten dus dat scheelt alweer :P

Na de voorstellingen zijn we nog naar de "Underground" geweest om daar nog ff na te praten enz.
de kelder van school ofzo? Dat de concierge daar zeggenschap over heeft :P Hmm, je hebt het er mss ook al eens over gehad magoe..

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #13171 Gepost op: 9-04-2004, 20:01:30 »
(deel 2)
hier ff 2 foto's van shirtjes
cool! Hahaha, echt grappige foto's! ;D Maar kan me voorstellen dat de anderen niet blij zijn dat je ze online zet nee :P. Die ene vriendin van je herken ik wel van haar pasfoto! ;)

ik lach je helemaal niet uit!! 't is toch gewoon leuk ofzo als het diepgaand is.. lijkt me? ik geloof best dat 't echt is hoor, 't lijkt me niet dat je daarover gaat liege.. :p
whaha, nee net alsof ik dat denk.. maar meer dat het als serieuze opmerking bedoeld was ofzowiets.. nja nm.

die jongste is een meisje trouwens en die is.. 3/4?
ja, dat had je al gezegd, daarom vroeg ik juist hoe oud haar broertje was, vandaar dat ik naar je 'neefje' vroeg ;)

Heel goed.. :P  Okeej, het gaat weer op zn Annemiekes.. ;) Goed hoor! Ik hoop ook dat je op die Griekse teksten ook zo goed hebt.. :P Nja, je zal het iig wel gehaald hebben!
haha, thx, ja, ik denk ook dak Gr wel gehaald heb.. en anders kan ik Daan de schuld geven, he Daan? :P

Natuurkunde kan ik nog wel btje ophalen maar wel moeilijk denk ik, omdat we bijna alleen maar repetities hebben.
Nou, succes ermee iig! Hopelijk kun je je n btje aan je voornemens houden!

(paasei is btje lachwekkend voor zo'n musical denk ik. :p)
ja een paasei-outfit lijkt me altijd wel lachwekkend :P (maar had graag een foto gezien van jou in je paaseioutfit :P)

Ik ga morgen miss wel es wat voor school doen, als ik daar zin in heb. Maar daar zal wel nix van komen.
en?? [mompel]natuurkunde-voornemen..[/mompel]

Annemieke, veel plezier met die film enz! En nja, ik hoop iig dat 't leuk was.. ;)
thx, jup, die film was zeker leuk en met Eva ist altijd gezellig! :D En dat feest 's avonds was dus ook wel aardig. Ik zal Eva de groetjes terug doen als ik haar weer zie dinsdag, en natuurlijk kent ze jou wel! Hallo! Ze weet bijna alles van je :P!

bertha, ben je dr nog wel?? Je mag ook wel weer es keertje posten hier! ;)
idd.. we missen je hoor :(

En van Anne heb ik ook al lang niets meer gelezen.. Anne, wil je niet weer eens een leuke lange barpost schrijven?? ::zwaai::

Nou ik ga ff douchen en daarna Praatjesmakers en MK kijken! Doeidoei!

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #13172 Gepost op: 9-04-2004, 20:42:24 »
Nou... vooruit dan. Maar ik heb nog steeds niet echt veel te melden en heb het zo ontzettend druk met werken en sporten dat ik er niet eens aan toe kom om alles te lezen wat jullie hier posten! Erg he :-[ .

Maar goed, wat ik deze week heb gedaan... Het begon maandagochtend toen ik om 7.30u uit m'n bed gebeld werd of ik wilde komen werken. Een collega was ziek en ik zei ja. Dus om 8.15u stond ik in de AH om te werken. Ik werkte tot 17.00u, waarna ik volleybaltraining had.
Owja, dat moet ik ook nog wel even melden natuurlijk: we zijn met volleybal bijna kampioen. We moesten vorige week zaterdag tegen de belangrijkste concurrent (stonden op de eerste plek en 1 punt voor) en we hebben gewonnen, waardoor we alles in eigen hand hebben, echt goed :) . Morgen geen wedstrijd, maar volgende week is de laatste wedstrijd (waar wij dus kampioen worden, hopelijk!).
Maar goed. Dinsdag begon en om 7 uur kon ik beginnen met werken tot 17.00u. 's Avonds heb ik Hannibal gekeken (niet doen als je alleen thuis bent, niet slim! Net als Red Dragon was die film toch best spannend in het donker alleen thuis. We hebben sinds vorig weekend dolby surround, dus dan is het nog enger (voor mij dan ;) ).
Woensdag heb ik gewerkt van 7-17u en 's avonds getraind. Ik kan me herinneren dat ik tussen het werken en trainen een uurtje niets te doen heb gehad en toen even op het forum kwam...
Donderdag gewerkt van 7-17u. 's Avonds was er een bekerwedstrijd van volleybal van een team waar ik meetrain, dus ik ben gaan kijken. Vanuit m'n werk rechtstreeks naar de sporthal en om 21.45u was ik thuis. Meteen naar bed natuurlijk.
Vrijdag: werken van 7-17. Omdat het bijna Pasen is, denken mensen dat ze allemaal dingen moeten inslaan, want de winkel is wel een hele dag niet open ::) . Het was zo ontiegelijk druk! Heb nog met m'n vinger klem gezeten en nu issie helemaal opgezet en dik en blauw en hij bloedt nog steeds >:( . Niet lief! Nu heb ik dus even rust in m'n kont, maar ik ga wel zo slapen, ben doodmoe van de afgelopen week!

Morgen ga ik naar Almere. Daar zijn de finales van het Nederlands Kampioenschap van volleybal en een aantal jongens die ik training gaf doen daaraan mee. Ze zitten nu al bij de beste acht van Nederland. Maar het is dus wel leuk om hen daar aan te moedigen!
Zondag is het eerste Paasdag en ben ik in de Efteling te vinden, maandag heb ik een volleybaltoernooi, het Ouder-Kind-toernooi. Dat is een toernooi waar kinderen tot 14 jaar aan meedoen en die spelen dan samen met 1 van hun ouders. Je speelt dan samen met een ander koppel tegen 2 andere koppels. Ik doe mee met een meisjes van 9 (geloof ik...) waarvan de moeder niets om volleybal geeft en toen vroeg ze mij :) . Dus ik ben 'moeder' ;) .
Dindag begint het weer van vooraf aan, met werken en sporten en af en toe naar de Efteling, dinsdag en woensdag ga ik daar weer naartoe! Heb niet voor niets een abbo ;) .

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #13173 Gepost op: 9-04-2004, 20:53:19 »
En van Anne heb ik ook al lang niets meer gelezen.. Anne, wil je niet weer eens een leuke lange barpost schrijven?? ::zwaai::

Nou ik ga ff douchen en daarna Praatjesmakers en MK kijken! Doeidoei!

Jeej... ik had net een kei lange post waarin ik op iedereen reageerde... issie ineens weg! Dit was het laatste wat ik eronder wilde zetten :\'( :\'( :\'( ::niet-ok:: ::niet-ok::
Maar je hebt al 1 lange post van mij en ik doe m'n best om hier vaker langs te komen, maar het lukt gewoon niet altijd! Maar ik wil wel hoor ;) .

Die reacties weet ik al niet meer, in ieder geval was het tegen Han zoiets als: Dat je rustig na moet denken over wat je wilt en als je het echt niet weet, mag je volgend jaar met mij mee naar het buitenland ;) . En dat je af en toe gewoon de boel de boel moet laten en moet denken: Stik er allemaal maar in, ik doe toch wat ik wil! Alleen dan eerst bedenken wat je wilt ;) . En tegen @miesh zoiets als: Dat je het niet erg vond dat je rok afzakte! En tegen Annemieke: Als je nog een kamer zoekt in Tilburg, ik weet er nog wel eentje ;) . Heb je al een nieuwe kamer gevonden?

Allemaal weer tot molshoops! ::zwaai::

Offline Arco Mol Fan

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #13174 Gepost op: 9-04-2004, 21:12:53 »
Vergeten jullie me niet te feliciteren om 0.00 uur?? >:D ::)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #13175 Gepost op: 9-04-2004, 23:13:40 »
Iig supertof dat je paasmusicaluitvoeringen zo goed gingen A-M! ::ok:: Kan me hemaal voorstellen dat de sfeer zo leuk was.. Wel irri dat sommige toeschouwers zo vervelend deden >:(. Ahh en wel zielig hoor voor wie Pilatus speelde dat zn toga afzakte.. Dan schaam je je echt dood ;). Magoed, iig super om te doen natuurlijk, en ook cool dat je met kerst alweer zo'n musical hebt! ;D
Jep, jep, jep en jep.. :p

::rofl:: wooow, das wel cool zeg, om zulke fantastische gesprekken te voeren met een leuke jongen! :P Haha nee ik kan t me wel voorstellen.
Nouwhzeg.. :( ik zeg toch niet dat het ontzettend cool was om zulke gsprekken te voeren?? Ik heb wel ietsje meer tegen em gezegd hor.. ::jaja::

Iig ben ik erachter dat er nog best wel (goed uitziende) jongens bestaan in Nijmegen :P, whaha, daar begon ik een beetje aan te twijfelen :P.
Ghaha.. ;D Dat klinkt bekend.. ik begon daar hierzo ook btje aan te twijfelen maar met de musical ben ik drachter gekomen dat sommige mensen er bij nader inzien toch ook wel leuker uitzien dan ze eerst lijken (ofzo.. ) :p

Veel plezier morgen bij Fieneke! en feliciteer dr alvast maar.. ;) Je gaat dus morgen ff op en neer naar Limburg? Daarover gesproken.. mn broer is gisteravond ook weggegaan naar Taizé. Die groep uit Emmen vertrok woensdag al alleen hij had gister nog practicum waar die bij moest zijn. Dus ging die maar ff op eigen gelegenheid naar Frankrijk.. met zo'n snelle trein en dan overstappen in Parijs.. Tssk, dat wil ik ook wel.. maargoed, die zit nu dus daar.. 'n vriendin van mij is ook naar Taizé (das un soort klooster waar veel mense naar toegaan btw :p) dus ik ben benieuwd hoe ze het vond daar.. :)

en alvast veel succes iig met je Nieuwgrieks Annemiek! Ik kom maandag nog dichtbij je in de buurt, we gaan dan naar mn oma (lees: we halen mn oma op van 't bejaardetehuis en gaan dan naar mn oom en tante) in Hazerswoude.

Wat leuk dat je paasontbijt hebt gehad A-M! Was het nou met je klas of met je atletiekclub?
Jepjep, met de paasmusical mensjes was dat.. :p 't was alleen jammer dat ik niet zoveel op kon, want ik ben de laatste tijd egt supervaak misselijk. heel irritant.

de kelder van school ofzo? Dat de concierge daar zeggenschap over heeft :P Hmm, je hebt het er mss ook al eens over gehad magoe..
Jep een soort kelder ja.. met ammel banken, pooltafel, bar enz. Woehoeh :P maarja, de concierge heeft daar kennelijk wat over te zeggen. :/ ik heb 't wel es eerder dr over gehad ja.. hele tijd geleden.

cool! Hahaha, echt grappige foto's! ;D Maar kan me voorstellen dat de anderen niet blij zijn dat je ze online zet nee :P. Die ene vriendin van je herken ik wel van haar pasfoto! ;)
Hehe thx.. ik ga ff kijken of dr nog wat meer foto's gelukt zijn. Ik wou eik foto's maken van alle mensjes van het toneel enz maar dat was miss btje raar.. :/ maar nu baal ik dr wel van dat ik dat niet gedaan heb.. Ik hoop egt dat er nooit iemand dit leest die ik ken.. :-\\

ja, dat had je al gezegd, daarom vroeg ik juist hoe oud haar broertje was, vandaar dat ik naar je 'neefje' vroeg ;)
Oh.. ;D Ehm.. hij zit in groep 7 en is een jaar of 11 geloof ik.

deel 1..

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #13176 Gepost op: 9-04-2004, 23:17:03 »

Nou, succes ermee iig! Hopelijk kun je je n btje aan je voornemens houden!
Ja thx.. ik hoop 't oowk.. :p Ik steek andere mense dr wel meej aan want als we tussenuur hebben dan ga ik zo wat leren en dan gaat iedereen dat ook leren ofzo.. goeie invloed. ;D

en?? [mompel]natuurkunde-voornemen..[/mompel]
Ehm... :-X

thx, jup, die film was zeker leuk en met Eva ist altijd gezellig! :D En dat feest 's avonds was dus ook wel aardig. Ik zal Eva de groetjes terug doen als ik haar weer zie dinsdag, en natuurlijk kent ze jou wel! Hallo! Ze weet bijna alles van je :P!
Yw, haha mooizoo. ::ok:: Oeii, shokking.. :P

Nou... vooruit dan. Maar ik heb nog steeds niet echt veel te melden en heb het zo ontzettend druk met werken en sporten dat ik er niet eens aan toe kom om alles te lezen wat jullie hier posten! Erg he :-[ .
Tsss... schande. ::ohno::

Wat goed van jullie dat jullie team bijna kampioen is met volleybal! ::ok::

Heb nog met m'n vinger klem gezeten en nu issie helemaal opgezet en dik en blauw en hij bloedt nog steeds >:( .
Ahhw.. beterschap met je vinger!

Veel plezier morgen met die jongens afmoedigen! Tof dat je dat doet enzo.. :D verder nog veel plezier als je weer es naar de Efteling gaat.. ;)

ojaa, van mij viel die rok nie af hor.. ;D Van een andere speler.. haha pff gelukkig niet zeg. ik zou me echt dood schamen..

Arco, alvast gefeli iig..! goed dat je het ook ff in de bar zet want ik vergeet nog al es op de lijst te kijken..

Oja.. wat ik vandaag verder gedaan heb. Eerst lekkerr uitgeslapen.. :) Toen btje gerelaxxt.. en nog ff gestreken voor mn moeder, krijg ik geld voor dus dat is wel mooii.. Btje tv kijken drbij.. ;) Ik moest ook nog spelen in de kerk en dat ging wel goewdd..

irritant dat 't de hele tijd in meerdere delen moet deze posts..

Mja, ik ga nog ff bijlezen.. doejj! ::zwaai::

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #13177 Gepost op: 9-04-2004, 23:43:49 »
Arghhh, ik kan hier echt superveel op zeggen maar dat gaat veel te lang duren en ik wilde zo graag vroeg naar bed zodat ik vroeg op zou kunnen staan omdak dan n btje vroeg in Heerlen kan zijn.. Dus dat reageren ga ik zeker nog doen! Enne Arco, tis nog net geen 12 uur dusse nog niet.. :P

Truste!

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #13178 Gepost op: 10-04-2004, 00:03:40 »
Daar hou ik je aan Annemiek! ;) Weltrustuhn iig..

nouhh.. 't is twaalf uur geweest. Gefeliciteerd Arco!! :-* :-* Maak dr een leuke dag van!

Offline Malcolm

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #13179 Gepost op: 10-04-2004, 01:23:46 »
Gefeliciteerd Arco!