(deel 1)
Wauw, wat heeft iedereen toch maar ammaal coole voorstellingen, ik ben jaloers..!
Ach, ik heb 24/25 mei ook wel toneelvoorstellingen
maar 2 gewoon, eigenlijk nog niet eens anderhalf :-( maja..
Iig supertof dat je paasmusicaluitvoeringen zo goed gingen A-M!
Kan me hemaal voorstellen dat de sfeer zo leuk was.. Wel irri dat sommige toeschouwers zo vervelend deden
. Ahh en wel zielig hoor voor wie Pilatus speelde dat zn toga afzakte.. Dan schaam je je echt dood
. Magoed, iig super om te doen natuurlijk, en ook cool dat je met kerst alweer zo'n musical hebt!
't was ook wel grappig want achter het podium hebben we zo'n gang waar je tijdens de voorstelling soms door moet lopen om van de ene kant naar de andere kant te lopen. En een leuke jongen die ook toneelspeelde moest heel vaak van de toneelkant naar onze kant (van de spreeksters) lopen en wij hielden dan zo de deur open. Hij zo: hoii.. ben ik weer. of: tot zo.. Ghehe..
wooow, das wel cool zeg, om zulke fantastische gesprekken te voeren met een leuke jongen!
Haha nee ik kan t me wel voorstellen. Kmoet trouwens niet veel zeggen, met de leuke jongens die gister op het feest waren waar ik heen was gegaan, heb ik ook hoogstens een paar zinnen gewisseld magoe
. Ik kende ook hemaal niemand, was echt supervaag om tussen 100 onbekende mensen te staan
. Het was een gangfeest van vrienden van iemand van toneel, en het was de bedoeling dat iedereen zoveel mogelijk mensen uitnodigde zodat er maar gewoon zoveel mogelijk mensen zouden komen, maakt niet uit wie.. haha best vaag
Magoed, nu zouden er wel een paar anderen van toneel komen, maar ik wilde er toch echt niet alleen heen, dus probeerde Eva mee te sleuren, maar die wilde niet uit gister omdat ze vandaag nog zoveel moest doen. Gelukkig kwam ik, toen ik na de film met haar in het cafeetje bij de uni zat, een andere studiegenoot van me tegen, en die had wel zin om mee te gaan
. En gelukkig maar, want de mensen van toneel die er geweest waren (incl het meisje dat ons had uitgenodigd) waren ammaal al weg toen ik om een uur of 1 binnenkwam
.. Magoed, twas wel gezellig met die ene vriend van me, maja toch wel erg vaag.. Iig ben ik erachter dat er nog best wel (goed uitziende) jongens bestaan in Nijmegen
, whaha, daar begon ik een beetje aan te twijfelen
.
Nou en vandaag heerlijk lang uitgeslapen, daarna weer naar Gouda. Onderweg belde Fien dat ze morgen al haar verjaardag viert, dus toen ik in Gouda aankwam ben ik meteen nog even snel een cadeautje gaan halen in de WW. Ik kan dan morgen dus helaas nie blijven slapen
omdat ik wel in Gouda bij die paasviering wil zijn..
Majah, dan kan ik extra veel Nieuwgrieks leren zondag en maandag
..
Wat leuk dat je paasontbijt hebt gehad A-M! Was het nou met je klas of met je atletiekclub?
En vandaag hadden we een paasontbijt met de hele club. We moesten alleen al om kwart voor 8 op school zijn
er staat nl 'club' maar wel dat je op school moest zijn.. Idd vroeg maar je hoeft iig niet thuis te ontbijten dus dat scheelt alweer
Na de voorstellingen zijn we nog naar de "Underground" geweest om daar nog ff na te praten enz.
de kelder van school ofzo? Dat de concierge daar zeggenschap over heeft
Hmm, je hebt het er mss ook al eens over gehad magoe..