Zalig Pasen iedereen!hou ik je aan Annemiek!
Owkej, kga nu beginnen aan mn lange reactie.. kheb eerst alles afgezocht naar n leuk schattig Paaskuikentje, maar kan er geen vinden die me genoeg bevalt
.
Erg he .
sja, wel jammer, maar toch leuk dat je weer eens post! Door die avatar van je moet ik btw altijd aan jou denken alsk t foldertje vd videotheek met diezelfde PotC-foto in de keuken zie hangen..
(in Nijmegen dan he) Trouwens zo te lezen heb je dus heus wel wat te melden, en och, anders hou je het toch bij korte posts? Gewoon altijd leuk om iets van je te horen!
we zijn met volleybal bijna kampioen.
ohh, cool! Spannend! Heel veel succes met de beslissende wedstrijd! Het gaat jullie vast lukken!
Hannibal gekeken (niet doen als je alleen thuis bent
Menn, ik vond het al eng toen ik met mijn rug ernaartoe zat en alleen de enge muziekjes kon horen!
(He Daan en Elmar?
)
kan me herinneren dat ik tussen het werken en trainen een uurtje niets te doen heb gehad en toen even op het forum kwam...
Zo moet je die uurtjes tussendoor idd ook besteden!
met m'n vinger klem gezeten en nu issie helemaal opgezet en dik en blauw en hij bloedt nog steeds . Niet lief!
Ow, nee, das idd niet leuk, wel btje voorzichtig doen he! Jij bent zo vaak gewond..
Hoop dat ie inmiddels wat minder opgezet enz is..
jongens die ik training gaf doen daaraan mee. Ze zitten nu al bij de beste acht van Nederland.
ik wilde al zeggen: jij bent een onwijs goeie trainster dus ze zullen vast winnen..
De jongens van m'n clubbie zijn derde van Nederland geworden, superknap en ze hebben kei goed gespeeld.
en toen zei je zelf ook al dat ze het onwijs goed gedaan hadden! Gefeli met je jongens! Ik zei toch dat je een goeie trainster was
. Haha, ik bedacht laatst dat in het Nederlands 'treinen' eik wel een werkwoord is geworden (net als terugtreinen
) (ik trein jij treint wij hebben getreind enz..
) maar ik vroeg me af wat dat dan in het Engels zou zijn omdat 'to train' al bestaat haha.. wat een nutteloze ged8es kun je hebben
.
Nou Annuh, nu ben je dus in de Efteling.. hoop dat je het leuk hebt!! Kan natuurlijk niet anders
maar het zal wel erg druk zijn.. En mss kom je Verdi nog wel tegen he?
Morgen veel plezier met volleyballen als 'moeder' van een meisje van 9!
Ze zal wel blij zijn dat ze zo'n goed volleyballende moeder heeft 'gekregen'
.
kei lange post waarin ik op iedereen reageerde... issie ineens weg!
idd 'niet-ok'..
tegen Annemieke: Als je nog een kamer zoekt in Tilburg, ik weet er nog wel eentje . Heb je al een nieuwe kamer gevonden?
sja, das lief van je, maar in Tilburg heb ik er niezoveel aan
. En nee, in Nijmegen heb ik er nog geen weten te vinden.. kheb wel briefjes opgehangen en iedereen die ik ken weet dat ik op zoek ben en ik zie alle nieuwe kamers op internet, heb laatst ook weer teruggemaild op eentje van kamernet.. maar het schiet gewoon niet op
. En n studiegenootje van me heeft pas geleden zomaar n kamer in haar schoot geworpen gekregen, ze had eik
totaal niet gezocht, geen enkele kijkavond bezocht, en toen werd er gewoon aan haar
gevraagd of ze die kamer wilde hebben..
Zucht, sommige mensen..