Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2105480 keer)

Offline D**n

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #13180 Gepost op: 10-04-2004, 08:56:21 »
Arco: gefeli en nog vele jaren! :P
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #13181 Gepost op: 10-04-2004, 09:29:30 »
Plaatsgenoot, van harte :D

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #13182 Gepost op: 10-04-2004, 20:32:15 »
Heej..

Whoeii.. vandaag gewinkeld.. :)

en uiteindelijk btje geslaagd. Ik heb een hele coole trui gekocht (uitverkoop) en 2 shirtjes. Jeuhjj. ;) En nog een felrode panty.. maar das niet super boeiend :p Verder heb ik zowaar mn kamer opgeruimd.. en piano gespeelt. Iig, niet met school bezug geweest, niet zo goed want ik heb maandag geen tijd en morgen wil ik niet echt iets heel inspannends doen. Nja, ik zie wel. Ik heb ook geen idee of ik 't nog druk ga krijgen de komende 2 weken. Ik ga zo.. we hebben een soort paasmaaltijd oid.. (niet hier thuis.)

Arco.. en hoe was je verjaardag?

Annemieke, ik hoop dat die dienst leuk was.. (lees: dat je nog gezellig hebt gepraat met die mensjes van 't koor :P of iig: dat het koor leuk/goed weetikveel was..)

doejj ::zwaai::
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #13183 Gepost op: 10-04-2004, 23:02:17 »
Arco, gefeliciteerd!!!  ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

De jongens van m'n clubbie zijn derde van Nederland geworden, superknap en ze hebben kei goed gespeeld. Nu wij volgende week nog kampioen van Zuid-West Nederland en alles komt goed :) .
Ik ben er weer weg van, hele vermoeiende dag geweest en met z'n allen naar de Mac is gezellig! Vooral als er ook nog 2 andere clubs zitten... ::) . Morgen lekker naar de Efteling en dan laat ik wel weer iets van me horen ::ok:: .

FIJNE PASEN ALLEMAAL!!

http://i.flowgo.com/greetings/rapeasterbunny/rapeasterbunny.swf

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #13184 Gepost op: 10-04-2004, 23:46:02 »
arco gefeli!!

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #13185 Gepost op: 11-04-2004, 00:20:59 »
Ben ik toch net 'n kwartiertje te laat!  :o ::schaam::

Maar bij deze toch nog maar effe:

Van harte gefeliciteerd Arco!  

Ik hoop dat je 'n leuke dag hebt gehad!  :)

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #13186 Gepost op: 11-04-2004, 13:00:46 »
Zalig Pasen iedereen!
hou ik je aan Annemiek! ;)
Owkej, kga nu beginnen aan mn lange reactie.. kheb eerst alles afgezocht naar n leuk schattig Paaskuikentje, maar kan er geen vinden die me genoeg bevalt :(.

Erg he :-[ .
sja, wel jammer, maar toch leuk dat je weer eens post! Door die avatar van je moet ik btw altijd aan jou denken alsk t foldertje vd videotheek met diezelfde PotC-foto in de keuken zie hangen.. ;) (in Nijmegen dan he) Trouwens zo te lezen heb je dus heus wel wat te melden, en och, anders hou je het toch bij korte posts? Gewoon altijd leuk om iets van je te horen!
we zijn met volleybal bijna kampioen.
ohh, cool! Spannend! Heel veel succes met de beslissende wedstrijd! Het gaat jullie vast lukken!
Hannibal gekeken (niet doen als je alleen thuis bent
Menn, ik vond het al eng toen ik met mijn rug ernaartoe zat en alleen de enge muziekjes kon horen! ;D (He Daan en Elmar? ;))
kan me herinneren dat ik tussen het werken en trainen een uurtje niets te doen heb gehad en toen even op het forum kwam...
Zo moet je die uurtjes tussendoor idd ook besteden! ::ok:: ;)
met m'n vinger klem gezeten en nu issie helemaal opgezet en dik en blauw en hij bloedt nog steeds >:( . Niet lief!
Ow, nee, das idd niet leuk, wel btje voorzichtig doen he! Jij bent zo vaak gewond.. :-\\ Hoop dat ie inmiddels wat minder opgezet enz is..
jongens die ik training gaf doen daaraan mee. Ze zitten nu al bij de beste acht van Nederland.
ik wilde al zeggen: jij bent een onwijs goeie trainster dus ze zullen vast winnen.. ;) 
De jongens van m'n clubbie zijn derde van Nederland geworden, superknap en ze hebben kei goed gespeeld.
en toen zei je zelf ook al dat ze het onwijs goed gedaan hadden! Gefeli met je jongens! Ik zei toch dat je een goeie trainster was ;). Haha, ik bedacht laatst dat in het Nederlands 'treinen' eik wel een werkwoord is geworden (net als terugtreinen :P) (ik trein jij treint wij hebben getreind enz.. :P) maar ik vroeg me af wat dat dan in het Engels zou zijn omdat 'to train' al bestaat haha.. wat een nutteloze ged8es kun je hebben :P.

Nou Annuh, nu ben je dus in de Efteling.. hoop dat je het leuk hebt!! Kan natuurlijk niet anders ;) maar het zal wel erg druk zijn.. En mss kom je Verdi nog wel tegen he?
Morgen veel plezier met volleyballen als 'moeder' van een meisje van 9! ;) Ze zal wel blij zijn dat ze zo'n goed volleyballende moeder heeft 'gekregen' ;D.
kei lange post waarin ik op iedereen reageerde... issie ineens weg!
  :\'( :\'( idd 'niet-ok'..
tegen Annemieke: Als je nog een kamer zoekt in Tilburg, ik weet er nog wel eentje ;) . Heb je al een nieuwe kamer gevonden?
sja, das lief van je, maar in Tilburg heb ik er niezoveel aan :-\\. En nee, in Nijmegen heb ik er nog geen weten te vinden.. kheb wel briefjes opgehangen en iedereen die ik ken weet dat ik op zoek ben en ik zie alle nieuwe kamers op internet, heb laatst ook weer teruggemaild op eentje van kamernet.. maar het schiet gewoon niet op :-\\. En n studiegenootje van me heeft pas geleden zomaar n kamer in haar schoot geworpen gekregen, ze had eik totaal niet gezocht, geen enkele kijkavond bezocht, en toen werd er gewoon aan haar gevraagd of ze die kamer wilde hebben.. ::) Zucht, sommige mensen..

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #13187 Gepost op: 11-04-2004, 13:01:55 »
deel 2
Vergeten jullie me niet te feliciteren om 0.00 uur?? >:D ::)
Sja, ik heb gister nie geforumd, maar ik hoop dat dat smsje ook voldoende was ;). Heb je een leuke birthday gehad??

Dat klinkt bekend.. ik begon daar hierzo ook btje aan te twijfelen maar met de musical ben ik drachter gekomen dat sommige mensen er bij nader inzien toch ook wel leuker uitzien dan ze eerst lijken (ofzo.. ) :p
whaha, das wel beter dan.. ;) En als je ook nog eens gesprekken met ze kunt voeren :o (wow :P)..!
Veel plezier morgen bij Fieneke! en feliciteer dr alvast maar.. ;)
Thx, ja, heb ik gedaan, ook namens jou!
Je gaat dus morgen ff op en neer naar Limburg?
idd, wel 5 uur in de trein zitten op 1 dag (dat wil zeggen: khad geen minuut vertraging! ::ok:: :D) maar kben errug blij dat ik het zo gedaan heb, want bij Fien was het supergezellig en 's avonds met de Paasviering met de jp-mensjes ook!
mn broer is gisteravond ook weggegaan naar Taizé
cool, ja, ik ken Taizé wel, hebben we het bij jp wel ns over gehad, ook of het iets voor ons was om daarheen te gaan, en het leek mij in 1e instantie wel cool, meer vanwege de gezelligheid met ons eigen groepje, maar we kwamen dr 8er dat het voor ons eik toch wel n btje te.. ja.. te streng ofzo was, in de zin van dat wij er niet heel erg behoefte aan hadden om tig (aardig saaie!) vieringen per dag mee te maken.. (die Taizévieringen zijn nogal simpel van opzet) Ook al is het natuurlijk wel heel gezellig ook met al die jongeren van over de hele wereld! Maar ben wel benieuwd hoe je broer en je vriendin het vonden!
veel succes iig met je Nieuwgrieks
thx, ja, ben nog niet echt begonnen ::) (vet weinig gedaan in de trein), vanochtend gezelli paasontbijt gehad met mn ouders en broer.. Maar kvond dit nu ff dringender :P
kom maandag nog dichtbij je in de buurt
ow, kom maar ff langs hoor! ;D (Heb je mn smsje btw nog gehad?)
met de paasmusical mensjes was dat.. :p 't was alleen jammer dat ik niet zoveel op kon, want ik ben de laatste tijd egt supervaak misselijk. heel irritant.
oh okee, das weer een andere 'hele club' ;). Idd balen zeg! Maar als je weinig eet word je toch juist eerder misselijk? :-\\ Hoe staat het met je heup eik?
k wou eik foto's maken van alle mensjes van het toneel enz maar dat was miss btje raar.. :/ maar nu baal ik dr wel van dat ik dat niet gedaan heb..
kannet me voorstellen.. Als je nog andere leuke foto's hebt zet je ze wel ff hier neer he! ;D
hoop egt dat er nooit iemand dit leest die ik ken.. :-\\
:o...... ::) Owkejjjj, dus hiermee wil je zeggen dat je mij niet kent..? ::) En bedankt..
« Laatst bewerkt op: 11-04-2004, 13:04:18 door Annemieke »

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #13188 Gepost op: 11-04-2004, 13:03:07 »
deel 3
k steek andere mense dr wel meej aan want als we tussenuur hebben dan ga ik zo wat leren en dan gaat iedereen dat ook leren ofzo.. goeie invloed. ;D
wow, das wel vet goed van je! ::ok::
Ehm... :-X
::ohno:: (hmm, kzou nu zelf ook zeer hard aant leren moeten zijn..)
haha pff gelukkig niet zeg. ik zou me echt dood schamen..
whahahahaha, hier moest ik echt zo om lachen ::rofl::
Cool dat je geld krijgt voor strijken zeg!
moest ook nog spelen in de kerk en dat ging wel goewdd..
en heb jij ook fans die speciaal om jou te horen/zien spelen dan naar de kerk komen? ;) :P hrm, zo lijkt t n btje lullig, maar tis meer als grappig bedoeld in de zin van: zo'n fan ben ik dus.. :p
hele coole trui gekocht (uitverkoop) en 2 shirtjes. Jeuhjj. ;) En nog een felrode panty.. maar das niet super boeiend :p
cool!! Is wel boeiend, juist die felrode panty want das juist bijzonder! Die trui en shirtjes zullen vast ook wel heel cool zijn, ik zie ze vast nog wel ns..
Jij ruimt echt vaak je kamer op btw.. :P
niet met school bezug geweest, niet zo goed want ik heb maandag geen tijd en morgen wil ik niet echt iets heel inspannends doen.
slecht, slecht, ja nu moet het toch vandaag he..
Annemieke, ik hoop dat die dienst leuk was.. (lees: dat je nog gezellig hebt gepraat met die mensjes van 't koor :P of iig: dat het koor leuk/goed weetikveel was..)
Jaaa dat was het zeker! Haha, nee kvond t echt onwijs leuk. Eerst ging ik met een vriendin heel lang twijfelen over waar we zouden gaan zitten, uiteindelijk nog n keer van plaats gewisseld voordat we zó zaten, dat we iedereen vh koor (dus ook de pianist :P) goed konden zien ;D. Dus toen was t al gezellig met die vriendin (ook op de fiets natulijk al btje bij kunnen praten). Nou de viering zelf vond ik ook echt leuk, de pastoor was ook echt in zn element had ik het idee en wenste ons aan t eind superhappy een zalig Pasen. Het koor zong ook goed en een vd dirigenten (er waren 2 koren gemixt, jongeren- en middenkoor) was echt supergrappig, zo mega-enthousiast was ie.. ;D En ook heel cool natuurlijk dat je alle mensjes int koor gewoon aan kon kijken en dat er ook genoeg licht bij ons was zodat zij ons ook konden zien. Al met al van alles om blij van te worden, er waren gewoon 7 vd 9 jp'ers!! :D Das n supermegaopkomst! Na afloop heel vrolijk iedereen die ik maar n btje kende (=veel mensen, ook nog n oud-leraar en degene die mij mijn bril heeft verkocht hahaha..) zalig Pasen gewenst. Wat wel zeer balen was, was dat ze ammaal zo vroeg weg gingen :( :(, het leek er zelfs bijna even op dat die goeie vriend van me (de pianist dus, je weet wel wie ik bedoel..) weg was gegaan zonder mij gedag te zeggen! :o Dat zei althans die vriendin van me, maar dat geloofde ik niet, en t was ook niet zo.. :D Dus.. heel gezelli gehad ja.

En nu maar eens dit verhaal inkorten en dan in stukjes knippen..

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #13189 Gepost op: 11-04-2004, 14:59:40 »
wow, das wel vet goed van je! ::ok::
Hehe jaja.. ;) alleen nu is't soms minder gezellig omdat je zo aan 't werk bent en anders zit je egt relaxt nix te doen. Mja, ik zit me nu net te bedenken dat we volgend jaar niet met zn allen tegelijkertijd een tussenuur hebben.. ::ohno::

::ohno:: (hmm, kzou nu zelf ook zeer hard aant leren moeten zijn..)
;D Achja.. ik durf nog steeds niet in mn agenda te kijken want dan ben ik bang dat ik superveel reps ga zien. :-X

whahahahaha, hier moest ik echt zo om lachen ::rofl::
--> Annemieke humor.. ;)

Cool dat je geld krijgt voor strijken zeg!
jah das wel relaxt.. :D Ik hou dat geld ook apart zodat ik straks ineens redelijk wat geld heb om wat meej te kopen oid.

en heb jij ook fans die speciaal om jou te horen/zien spelen dan naar de kerk komen? ;) :P hrm, zo lijkt t n btje lullig, maar tis meer als grappig bedoeld in de zin van: zo'n fan ben ik dus.. :p
Hahaha.. nou niet dat ik weet iig.. de meeste mensen zijn dr gwn altijd wel.. dus ook als ik moet spelen. En dat vinden ze wel mooi meest.. geloof ik :p haha ja dat snap ik.. ;-)

cool!! Is wel boeiend, juist die felrode panty want das juist bijzonder! Die trui en shirtjes zullen vast ook wel heel cool zijn, ik zie ze vast nog wel ns..
Ghaha.. jah opzich wel.. alleen probleem is met de panty dat ik niet weet welke schoenen ik dan onder die rok met rode panty moet aandoen. :-\\ Want nix past daar echt bij.. dus nu moet ik maar weer op zoek naar schoenen.. en die andere zie je vast nog wel keertje ja..

Jij ruimt echt vaak je kamer op btw.. :P
Ja goed he.. ;D Ik vind dat gwn wel leuk..

slecht, slecht, ja nu moet het toch vandaag he..
Nehj.. :p miss morgen als we in de autow zitten.

Jaaa dat was het zeker! Haha, nee kvond t echt onwijs leuk.
Mooi! ::ok::

(de pianist dus, je weet wel wie ik bedoel..)
Ehm... :-\\

aah.. en nu kwam ik drachter dat je nog meer had gereageert... ;) oke ff verder quoten dusj. (in 't volgende deeltje..)
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #13190 Gepost op: 11-04-2004, 15:00:30 »

Thx, ja, heb ik gedaan, ook namens jou!
Braaf!

cool, ja, ik ken Taizé wel, hebben we het bij jp wel ns over gehad, ook of het iets voor ons was om daarheen te gaan, en het leek mij in 1e instantie wel cool, meer vanwege de gezelligheid met ons eigen groepje, maar we kwamen dr 8er dat het voor ons eik toch wel n btje te.. ja.. te streng ofzo was, in de zin van dat wij er niet heel erg behoefte aan hadden om tig (aardig saaie!) vieringen per dag mee te maken.. (die Taizévieringen zijn nogal simpel van opzet)
Hehe ja dat je 't met jp wel es over gehad had zei je vorig jaar ook toen ik zei dat mn broer naar Taizé ging. ;) Ik ga dr miss volgend jaar ook wel heen, lijkt me gewoon cool. In Frankrijk met leuke mensjes.., mn broer was vorig heel bruin geworden. :o De reden natuurlijk om er naar toe te gaan.. ::) Neej oke, maar die vieringen zijn opzich wel leuk hor denk ik. Ik heb iig niet gehoord dat ze echt saai zijn, ik denk dat bij ons 't in de kerk iig saaier is. Maargoed, me=benieuwd.

thx, ja, ben nog niet echt begonnen ::) (vet weinig gedaan in de trein), vanochtend gezelli paasontbijt gehad met mn ouders en broer.. Maar kvond dit nu ff dringender :P
Yw.. ach maakt niet uit toch. ;) We hebben net ook paasbrunch (ofzo?) gehad.. gezellig en lekkurr! En idd, forummen is wel ff dringerder.. :p zegmaar.

ow, kom maar ff langs hoor! ;D (Heb je mn smsje btw nog gehad?)
Hehe.. nehj ik zie je vast volgend weekend wel. :) Ook niet egtt tijd voor mgoed. (hm.. nog niet gekeken. ik zal zo ff lookenn.. )

Maar als je weinig eet word je toch juist eerder misselijk? :-\\ Hoe staat het met je heup eik?
Ja dat zou je wel denken.. maar bij mij werkt alles anders geloof ik.. :p Met mn heup issut nu wel goed.. afgelopen week had ik wel weer meer last met atletiek enz. Mn moeder moet nog ff fysiodinges bellen.

:o...... ::) Owkejjjj, dus hiermee wil je zeggen dat je mij niet kent..? ::) En bedankt..
Hahaha.. neeheej :P Je weet wel wat ik bedoel, gewoon mensen die hier in MM wonen en mij heel vaak zien op school enzoww.

Ik ga weer ff bijlezen denk ik.. en dan nix doen. ;)

Annemiek, nog succes met leren!
Annuh, veel plezier in de Efteling!

Doejj..

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #13191 Gepost op: 11-04-2004, 18:16:52 »
 ::rofl:: ik moest weer superlachen om je posts A-M maar ik kan nog even niet reageren want ik ga nu eten.. doe ik daarna!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #13192 Gepost op: 11-04-2004, 21:12:57 »
Kej, nu dus...

ik durf nog steeds niet in mn agenda te kijken
toch maar wel doen he!
--> Annemieke humor.. ;)
whahaha ja.. ben nu ook btje hyper enzow want er is iemand online die dat niet vaak is en die altijd grappig en/of lief is enzow.. die pianist van gisteravond :P

Succes met matching schoenen vinden!
Nehj.. :p miss morgen als we in de autow zitten.
sure... hw maken in de auto, euhh ja.. :s

Ehm... :-\\
weet je dat niet!!! slecht!! Nou wie denk je, denk eens diep na, geef maar antwoord op msn :P (dit was btw 1 vd lachelementen)

Braaf!
::rofl:: ander lachelement :P

Hehe ja dat je 't met jp wel es over gehad had zei je vorig jaar ook toen ik zei dat mn broer naar Taizé ging. ;)
ohja, dat vreesde ik al :-[

nehj ik zie je vast volgend weekend wel. :)
hopelijk ja!! En succes met je mobiel terugvinden om dat smsje te lezen ::) :P

Mooi dat t beter is met je heup! ::ok::

Hahaha.. neeheej :P Je weet wel wat ik bedoel, gewoon mensen die hier in MM wonen en mij heel vaak zien op school enzoww.
jamaar toch. :(

Annemiek, nog succes met leren!
thx, vandaag nie meer ;D heb sowieso erg weinig gedaan want ik was tegelijk tv aant kijken. Mary Poppins, had mn moeder aangezet.. wel leuk, die liedjes blijven echt onwijs in je hoofd hangen..

Nou ik ben te hyper om veel te typen sorry A-M..

Offline bertha531

• Forumlid
« Reactie #13193 Gepost op: 13-04-2004, 00:48:10 »
Ja, ik post dan niet meer zoveel in de bar maar ik lees het allemaal hoor! ::pinokkio::

Nee zonder gekheid, toen ik bedacht had dat ik de posts van @miesh en Annemieke maar gewoon over moest slaan had ik alles zo weer bijgelezen! ;D :P

Maargoed, ik moet natuurlijk nog vertellen over mijn 2 klokken, die ik in september (of oktober) niet een uur heb verzet omdat ik dan laatst ze niet weer zou hoeven te verzetten... (snap je nog?)

Maar het is helemaal mislukt, na 3 maanden was de stroom er eens afgeweest toen stond de wekkerradio weer op 0:00., die loopt nu nog niet goed, ik heb m nl alleen even een paar minuten verzet zodat ie niet meer knipperde...
De andere is een klok die gewoon ergens staat (waar ik m maar wil hebben) en waarvan de wijzers er zeg maar onbeschermd op zitten en 1 wijzer is dus een keer ergens achter blijven haken en die loopt dus ook nog steeds verkeerd. :-\\

Maar de klok op mijn computer loopt wel goed, dus geen zorgen! ::bravo::

doeii!  ::zwaai:: ::zwaai::

en alle zieken: beterschap!  ::ok::

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #13194 Gepost op: 13-04-2004, 14:04:10 »

Nee zonder gekheid, toen ik bedacht had dat ik de posts van @miesh en Annemieke maar gewoon over moest slaan had ik alles zo weer bijgelezen! ;D :P

Idd, ik heb er zelfs een zere scrollduim van gekregen  :\'(

Offline bertha531

• Forumlid
« Reactie #13195 Gepost op: 13-04-2004, 16:33:56 »

Idd, ik heb er zelfs een zere scrollduim van gekregen  :\'(

http://www.lsa.nl/

::ok::

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #13196 Gepost op: 13-04-2004, 21:44:08 »
Hallo allemaal

Beetje korte post van mij want ik ga zo slapen (zeg ik al een uur ::) ). Ik hoop dat ik op iedereen kan reageren, ik doe m'n best en anders komt dat donderdag (als ik dan tijd heb ::) ) wel weer.
Maandag (eej dat was gister) had ik een volleybaltoernooitje van m'n club. Uiteindelijk een hoop gelachen en we zijn 8ste geworden van de 40 :) .
Vandaag moest ik weer werken (hoe verrassend). Eigenlijk moest ik tot 12.00u werken, maar een collega voelde zich heel erg ziek en ze wilde graag eerder naar huis, dus ik bleef maar tot 17.00u. Het laatste uur voelde ik me trouwens ook ziek, dus ik heb maar wat gehangen en gestaan en verder niets gedaan, behalve m'n eten binnen gehouden... Dat ging goed ::ok:: .
Morgenochtend ga ik eerst werken van 7-10 en daarna fiets ik met een vriendin naar de Efteling. Daar is namelijk een voetbalwedstrijd tussen FC Sprookjesbos en Ajax. Lobont doet mee, Escudé, Ibrahimovic, Sneijder, Van der Vaart en dan vergeet ik er nog eentje maar dat maakt niet uit. Het wordt volgens mij best humor, ik ga foto's maken :) .

bertha531: Heel slim van je om die klokken niet te verzetten! Scheelt gewoon zo ontzettend veel werk! Alleen jammer dat het systeem niet helemaal werkt :( ::niet-ok:: .

@miesh en Annemieke: Vast een hoop leukigheid maar nu heb ik daar even de puf niet voor :) . Komt vanzelf wel weer.

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #13197 Gepost op: 15-04-2004, 14:51:29 »
Hoihoi! Hoedt u, weer een enge post van mij die absoluut overgeslagen moet worden! >:D

Jammer dat je klokkensysteem toch niet werkt Bertha.. Je moet je wijzers ook wel goed beschermen! ::ohno::

Hm, ff op de tijd letten.. heb nog iets meer dan een uur voor ik weer college heb. Kort nieuws: heb mn tentamen Grieks teksten van donderdag ook gehaald: 7,7! En vanavond weer een kijkavond voor een kamer!
volleybaltoernooitje van m'n club. Uiteindelijk een hoop gelachen en we zijn 8ste geworden van de 40 :) .
klinkt best heel goed! ::ok:: en dat hoop gelachen klinkt nog veel beter natuurlijk ;) (dat volleybal toch zo leuk kan zijn.. ::))

Gister niet meer ziek geweest Annuh? En hoe was het in de Efteling? FC Sprookjesbos heeft toch wel gewonnen he? (met een btje magie enzo.. :P)

Ik heb dinsdag een strandwandeling gemaakt! Kmoest natulijk eik Nieuwgrieks leren, maar toen mn ouders zelfs mn broer mee wisten te slepen, vond ik het wel erg jammer als ze me alleen 8er zouden laten, en gezien de kans op jonge eendjes besloot ik toch maar mee te gaan. Moest me dan wel razendsnel douchen en aankleden om de trein nog te halen, wat ons op het nippertje gelukt is. Was best leuk, weer eens wat rond te wandelen in de duinen en aant strand (was megalang niet meer aan zee geweest), en vet mooi weer natulijk. Maar nog steeds geen eendjes :( :( (wel meerkoetjes, ook schattig op zich..). Goed, best leuk dus, maar geen Grieks meer geleerd. Dat moest toen dinsdag (maar toen heb ik anderhalf uur aan de telefoon gehangen :D - met die pianist A-M :P, was vet gezelli) en woensdag (maar toen kreeg ik ook weer ammaal telefoontjes, en een vriendin te eten enzow). Maja het tentamen vanochtend viel toch nog wel mee. En och als ik het niet gehaald heb, dan telt het volgende deeltentamen voor 100% ipv 70.

Hm, verder heb ik niet zoveel meegemaakt.. ja vandaag eerste college filosofie, btje vage leraar.. (hm, niet als woordspeling bedoeld :P)

Verder moeten wij snel weer eens bellen Anne-Marie, kan vanavond wel denk ik.. Ik neem aan dat je Daan wel al gesproken hebt..

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #13198 Gepost op: 15-04-2004, 16:42:18 »
Hallo allemaal

Aangezien ik zo weg moet, even een foto van FC Sprookjesbos tegen Ajax en de mededeling dat het echt geweldig was! Vanavond meer!

Offline idefix

• Forumlid
  • just keep swimming
« Reactie #13199 Gepost op: 15-04-2004, 16:42:18 »

Hm, verder heb ik niet zoveel meegemaakt.. ja vandaag eerste college filosofie, btje vage leraar.. (hm, niet als woordspeling bedoeld :P)

volgens mij hebben ze daar alleen maar vage leraren filosofie. Ik had er nl ook een. (wetenschapsfilosofie welteverstaan) maar ik zou z'n naam zo gauw niet meer weten.

voor politieke filosofie hadden we wel een leuke, die trok volle zalen. (letterlijk! ::jaja::) Hij heette Graham Lock. (niet te verwarren met de filosoof Locke )'t was ook een engelsman, en dat accent maakte het nog eens extra vermakelijk.
we're back :(