Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2105441 keer)

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #13200 Gepost op: 16-04-2004, 11:33:46 »
 ::zwaai::

ik ben terug ! uitgebreid verslag volgt nog !
banaan begint met een b, soms met een s

Offline Anzjie

• Forumlid
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
« Reactie #13201 Gepost op: 17-04-2004, 00:25:59 »
Ik kan de tap niet meer vinden hier 8)
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #13202 Gepost op: 17-04-2004, 14:23:25 »
Fenn, proficiat met je 20ste verjaardag!    ::bravo::

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #13203 Gepost op: 17-04-2004, 14:27:50 »

Offline LC

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
« Reactie #13204 Gepost op: 17-04-2004, 14:33:22 »

(Ik dan ook maar)

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #13205 Gepost op: 17-04-2004, 16:22:01 »
Ik kan de tap niet meer vinden hier 8)
ik ook al niet.. >:(

fenn, gefeli!!

• Forumlid
« Reactie #13206 Gepost op: 17-04-2004, 21:26:21 »
happy birthday Fenn !!  ::bravo::

ik ga alvast een klein stukje italiereis posten  ;D

we zaten op een avond in Sorrento in een bungalowpark en nadat we gedropt waren in de 'stadskern' ::)(omdat er toch niets te doen was bij de bungalows) besloten we terug te keren en ons op de kamer ofzo te amuseren. Maar er waren er blijkbaar nog die dat gedacht hadden en we komen toe en 1/2 van de groep zit voor de bungalows met drank en chips en muziek. We hebben ons erbij gezet en uiteindelijk zat heel de groep daar even later. Nu ja, van het een komt het ander en Michael, een vriend van me, was om witte Martini geweest en begon heel stoer van de fles te drinken en te mengen met witte wijn  ::) we zagen het al van uren ver aankomen maar nog geen halfuur later was em al dronken... We hebben hem dan cola zitten voeren (een halve liter) in de hoop da em ging kotsen voor hij in zijn bed kroop. Eventjes later staat hij over een schutting misselijk te wezen maar hij moest nog steeds nie kotsen. Ik overtuig hem om te plassen waarop hij prompt zijn broek opendeed maar ik kon hem nog net overtuigen om eerst richting een boom te gaan en dan zonder mij zijn broek open te doen en te plassen. Hij heeft daar een minuut constant staan plassen en toen wou em naar bed. Ik ga nog mee naar de kamer, en hij doet zn shirt uit en legt zn portefeuille en gsm naast zich op bed. Ik zeg dat hij dat beter wegsteekt en hij draait met zijn ogen (à la: ja mama) en steekt het in zijn rugzak. 'k Ben toen maar weggegaan int gedacht dat hij het wel zou redden. 7u de volgende morgen, wordt er op ons raam geklopt en staat hij daar (we waren net wakker nb) en hij vraagt me of ik soms weet waar zijn portefeuille en gsm zijn want hij had 3 kookpotten (ze vonden niks anders) volgekotst die nacht en hij wist zo goed als niks meer   ::) nadat ik hem heel de dag gezegd had hoe ontgoocheld ik wel niet was, heeft hij beloofd om nie meer zoveel te drinken   ;D

enfin ja, dit was 1 niet zo spannend verhaal maar op zich wel leuk om in zijn gezicht te wrijven  morgen ofzo vertel ik wel hoe ik de dag erna kleren gewassen heb van iemand die rode wijn uitgekotst had

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #13207 Gepost op: 18-04-2004, 08:42:25 »
Fenn, gefeliciteerd!!!!!!!

A&K: leuk, zo'n kotsverhaal op de vroege ochtend :P ...

GISTEREN KAMPIOEN GEWORDEN!!!!!! CAMPIONE!! Het was nog heel gezellig en heel laat en nu is het weer heel vroeg want ik moet training geven... Maar jeeeeeeeeeeeeeeuuuuuujjjjjj!!!!!!

Vanmiddag meer ;) .

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #13208 Gepost op: 18-04-2004, 12:19:12 »
Dankje jullie wel!!! Olleee ben tiener af!

Had hele gezellige verjaardag maar heb t nu ff druk want moet nog verslagen typen voordat er straks weer vriendinne komen!

Doeiiiiiiiii -x-
een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #13209 Gepost op: 18-04-2004, 22:03:54 »
Nog heel ff snel berichtje hier...

Als eerste, Fenn, als nog van harte gefeliciteerd!! :-* :-*

Annemieke was vrijdag hierheen gekomen en toen is ze meegegaan naar mn school want dr was een open-theater avond. :) En zaterdag hebben we gewinkelt, kheb nieuwe schoenen gekocht! :D En vandaag is ze rond 4 uur weggegaan.. 't was erg gezellig. :) Verder, kheb een redelijk relaxt weekje.. morgen 4 uur.. dinsdag 5 uur en dan hebben we ook schoolvoetbaltoernooi. Donderdag gaan we op excursie naar A'dam.. whiej! ::ok:: en vrijdag hebben we maar 3 uurtjes.. echt beter! (onwijs goed.. he Annemiek :P)

Annuh, Wauw! wat goed dat jullie kampioen zijn geworden! Gefeliciteerd! ::ok::

Debbie, leuk zo'n kotsverhaal idd.. ;) Ik hoop dat je binnenkort meer over Italie vertelt. :)

Ik ga slapen.. ben moee.. doejj! ::zwaai::
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline idefix

• Forumlid
  • just keep swimming
« Reactie #13210 Gepost op: 19-04-2004, 08:14:39 »
Annuh! geweldig! Gefeliciteerd!!!!
we're back :(

Offline intikker

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #13211 Gepost op: 21-04-2004, 12:11:56 »
Goedemiddag,

Hier ben ik (al)weer na lange tijd van afwezigheid. Ik wil beginnen met het maken van excuses richting de CMC-crew (Annuh, Daisy en Daan) en aan Chriz en de rest van de crew vanwege Mobro. De reden van mijn langdurige afwezigheid ligt in het feit dat ik voor mezelf de keuze heb gemaakt om “even” de virtuele wereld volledig te negeren en me te richten op school en mijn vader.

Zoals jullie weten ging het de laatste maand(en) niet zo goed met mijn vader. Alles is nu weer redelijk normaal, maar hij heeft nog steeds veel hulp nodig. Buiten de hulp die ik hem, misschien wel teveel, wil geven moet ik ook mijn school nog zien te halen. Ook ik weet dat je hoe je het ook went of keert, je toch een soort van band hebt opgebouwd met de mensen die je op het forum tegenkomt. Nog niet te spreken over een bepaalde vorm van verplichtingen jegens de mensen op het forum.

Ik heb ook lang getwijfeld of ik op het forum een berichtje zou achterlaten dat ik “even” van het strijdtoneel zou verdwijnen. Ik heb dit bewust niet gedaan omdat ik van mezelf zou weten dat ik dan toch weer op de reacties ging reageren me alle gevolgen van dien. Ik heb de afgelopen maand, ik weet niet precies hoe lang ik niet op het forum ben geweest, ook geen enkele keer op het forum gekeken. Bewust niet, volgens mij heb ik nog een keer “per ongeluk” ingelogd omdat de site mijn startpagina was.

Gelukkig gaat alles weer, naar omstandigheden, goed met mijn vader en ben ik weer begonnen met het oppakken van mijn dagelijkse leven. Dit betekend ook dat ik mijn vrije tijd weer kan indelen zoals ik zelf wil en niet hoef te letten op wat mijn vader doet en wil. Natuurlijk moet ik nog steeds af en toe helpen, maar ook nu we een “hulp in de huishouding” hebben kun je er toch wat beter “afstand” van nemen.

Veel tijd heb ik echter niet, daarom wil ik ook aan Chriz, of iemand anders van de crew die hierover gaat, vragen of Floortje (die ik gisteren nog via MSN sprak) en ik meen me te herinneren Giorgio Mobro mogen overnemen. Ik heb ook nog niet gekeken hoe het er voor staat met CMC, volgens mij is dat ook bijna afgelopen… Maar ik hoop dat Annuh, Daisy en Daan dat zonder mij kunnen afmaken. Nogmaals, excuses, en ik denk ook niet dat ik weer zoveel op het forum ga zijn als “vroeger”, maar toch, ik ben er weer…

Groetjes,

Sjors/ Intikker
Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #13212 Gepost op: 21-04-2004, 15:51:02 »
Sjors, wat ontzettend naar van je vader! Al had ik er al wat over gehoord poosje geleden.. Iig, nog heel veel sterkte met je vader! En 't is wel te begrijpen dat je er voor gekozen hebt om even helemaal niet meer op 't forum te komen.. Fijn dat 't iig beter met je vader gaat en dat je weer ff van je hebt laten horen. :)

Owkeej.. verder nog niet zoveel gepost in de bar.. tssk. Nja, ik zit nu op school op 'n supernieuwe en zowaar snelle computer! Ik verveel me dood.. want ben al poosje vrij en ik moet wachten omdat ik straks naar atletiek ga. Ik zit ongeveer in mn eentje in de mediatheek.. vaag. :-\\ Alleen de stilte van zoemende computers.. ;D Gister hadden we schoolvoetbal, was echt onwijs cool!! We hadden een team uit de klas met paar vriendinnen (speelden op 'n half veld.. 7tegen7.) De eerste wedstrijd moesten we tegen 5e klassers.. :o Die kwamen al redelijk snel voor met 1-0. Maar in de 1e helft maakte ik de gelijkmaker.. woehoeh! ;) 't bleef dus 1-1. Daarna moesten we tegen een team waarin echt van die meiden zaten die heel gauw gingen schelden enzo.. (eentje van hun was dr nog uitgestuurd) en we hadden superveel kansen gehad maar niet gescoord.. hun ook niet dus alweer gelijkspel. Toen de laatste wedstrijd.. als we 1e in de poule wouden worden moesten die 5e klassers gelijkspelen en dan zouden ze net zoveel punten hebben als wij.. mits we zouden winnen. (met 3-0 eik.. voor 't doelsaldo) Maar die wedstrijd ging echt lekker en we hadden uiteindelijk gewonnen met 6-0 (1 doelpunt werd nog afgekeurd omdat de scheids die niet had gezien) waarvan ik er 3 had gemaakt.. topscoorder dus. 8) Verder was iedereen in 't team goed.. hele sterke verdediging (maar 1 tegendoelpunt) en nja.. 't was gewoon gezellig.

Ojaa... om dat ook nog maar ff te zeggen.. ;D Die 5e klassers hadden dus gewonnen met 1-0 dus waren hun met 1 puntje verschil 1e geworden.. wel jammer. Na dit geblaat van hoe goed wij waren.. :p ff wat anders..

We hadden vandaag best wel lange dag op school.. wel 7 uur.. :o Maandag en dinsdag hadden we namelijk maar 4 uurtjes.. We doen echt nix op school.. af en toe een beetje leren voor SO van alle steden/gebieden/wateren in nederland. Had ik een 10 op.. eerste 10 sinds eeuwen.. Mja, en vandaag moesten we ook naar 'n voorstelling waar 3 mensjes gingen zingen enzo.. dat moest grappig zijn. Maar ik vond die humor echt zo dom.. opzich wel knap wat ze improviseerden en zongen maar iehjll.. nehj.

Morgen gaan we op excursie naar Amsterdam! ::ok:: Eerst gaan we naar Lelystad naar 't Aviodrome en dan naar A'dam, daar gaan we een stadswandeling maken.. En dan heel veel vrije tijd hoop ik.. Leuk winkelen ensjo! Daarna alleen nog maar vrijdag en maandag naar school en dan bijna 2 weken meivakantie.. Daarna moet ik nog wel ff hard aan 't werk hoor voor school. ;) (dat jullie niet denken dat ik nooit wat hoef te doen.. ;P ) Ik kreeg vandaag van alle leraren advies te zien op hun vakken of ik dat zou kunnen doen in het studiehuis. En ik had overal een + voor behalve latijn (sorry Miek :P ) want daar had ik een T voor (twijfel). Mn natuurkundeleraar en scheikundelerares denken dat ik dat wel kan?! :o Whaha.. de decaan ging zo aan mij vragen of ik geen NG wou doen omdat ik dat wel zou kunnen enz.. Maarja, geef mij maar E&M.. :)

Owkeej.. ik ga maar ff stoppen met mn geblaat.. bijna niemand leest dit toch.. alhoewel er nu geen irritante quotes instaan. ::)

Groetjes van een vrolijke ik..! ::zwaai::

hmm.. dit is wel vrolijke post na zo'n serieuze van Sjors.. :-/ nja sorry.. ehm ofzo..
« Laatst bewerkt op: 21-04-2004, 15:53:09 door @miesh »
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #13213 Gepost op: 21-04-2004, 16:26:04 »
Jeej Sjors... om even te beginnen met het bekende zinnetje: Als we dat geweten hadden! Maar ik moet zeggen dat je wat mij betreft heel goed gehandeld hebt, ik vind dat je heel verstandig was om ons te negeren ::ok:: ( ;) ).

Mja... ik heb eigenlijk weer niet zo veel te melden (echt saai leven tegenwoordig!). Nadat we zaterdag kampioen zijn geworden, moest ik na een korte nacht (het feest was gezellig) training geven in Zundert om 10.00u en 's avonds uit eten met het werk. Dat was wel heel gezellig, na het eten ook nog gaan poolen enzo :) .
Zondagnacht is m'n moeder vertrokken naar Frankrijk voor een korte vakantie, vrijdagmiddag komt ze weer terug. Huis alleen = ::ok:: !
Maandag kwam een vriendin van me langs en we hebben samen gekookt en gegeten (niet ziek geworden ;) ). 's Avonds had ik training en ik was doodmoe van het nietsdoen de hele dag, echt te erg!
Dinsdag heb ik de hele dag gewerkt, gekookt, gegeten en toen de docu 'Bowling for Columbine' weer eens gehuurd, ik wilde die docu al heel lang nog een keertje zien. Voor wie hem nog niet gezien heeft, moet je doen! Aanrader!
Vandaag heb ik ook de hele dag gewerkt, tot 16.00u. Zo koken en eten en daarna ga ik trainen, om morgen weer de hele dag te werken en te trainen ;) .

@miesh: Ik heb het gelezen hoor! Kei goed dat je alle vakken aankan in het studiehuis, maar onderschat het niet hoor! Ik zou geen Latijn kiezen als ik jou was :P . En jij hoeft echt niets te doen op school :o :P .

Doeg ::zwaai:: ::zwaai::

• Forumlid
« Reactie #13214 Gepost op: 22-04-2004, 23:02:25 »
hoi  ::zwaai::

Sjors: een hele dikke knuffel en ik hoop dat het beter gaat !
amiesh: ik heb elke dag 7 uren les (woensdag niet  ;D) en de dinsdag zelfs 8 uur ! die belgen ook hé  ::ohno:: ;)

en mijn foto's staan on line !!! ik post de link zometeen even in het foto-topic!

• Forumlid
« Reactie #13215 Gepost op: 22-04-2004, 23:13:35 »
ahum, ofwel kijk ik er grandioos over ofwel is het foto-topic gewoon weg ...  ??? enfin ja, dit is de link http://debbietje.fotopic.net

enkele favo-foto's:

(sorry voor de mensen met een modem)

Offline elise is de mol

• Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
« Reactie #13216 Gepost op: 23-04-2004, 07:15:02 »
Debbie, het fototopic staat in de onvangsthal. Leuke foto's  ::ok::
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #13217 Gepost op: 23-04-2004, 12:30:53 »
Hiep hiep hoera voor Ovide ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #13218 Gepost op: 23-04-2004, 21:39:30 »
Joeeeeeeeeeeeechei!! Eindelijk!! Vandaag: de eerste jonge eendjes ! ! ! :D :D
Ben zo blij ermee.. al zoveel bekenden van me hadden ze al gezien, maar ik dus vandaag ook, en ze waren net zo megaschattig als ze horen te zijn ;).

Debbie, die foto's zijn idd leuk! Die onderste jongen is Maurits he, maar wie is die andere? En waarom staat Hendrik er niet bij? Owja ik zal nog wel even op je link kijken zometeen. Trouwens je mag wel even honderd keer meer vertellen dan alleen over dat gekots..! Als er voortdurend alleen maar gekotst werd lijkt t me niet zo'n toffe reis te zijn geweest als jij nu roept dat het was..! ;)

Sjors, dat is wel even schrikken zeg, dat je vanwege zoiets vervelends zo lang niet kon komen. Gelukkig dat het nu iig wat beter gaat met je vader! Succes met je studie weer oppakken enzo, gaat je vast wel lukken..

Anne-Marie, onwijs goed van je dat je zo vaak gescoord had zeg! Whohoo! :o ::ok:: Super! Hoe was het in Amsterdam? Oja mooi dat je het gezellig vond met mij :P vond ik ook hoor ;)

Annuh, geniet van het huis alleen hebben! Die docu heb ik nog nooit van gehoord, ik heb gister 'Asterix & Obelix en Cleopatra' gezien, vet grappig ;D. Verder maandag de hele avond gebeld, dinsdag toneel wat erg leuk was, woensdag bij mn broer langsgeweest en donderdag dus gezelli avondje bankhangen bij een vriendin (oja jullie kennen haar naam: Eva). Vanavond weer de hele avond gebeld, naja, tussen MK door ofzo ;D, iig net een uur en daarvoor een uur met iem anders, whaha, en straks belt als het goed is weer iem anders terug  ::trots:: en morgen heb ik nog niets, zondag wel, verjaardag van mn nichtje in Adam. Daar kan ik volgende week ook logeren als ik met Eva koninginnedag ga vieren in de hoofdstad!

Verder had ik erg vervelend nieuws van een vriendin uit Gouda (van jp) dat ze vanwege haar vaders werk naar Berlijn gaat verhuizen..! :o Mennn.. :( Niet tof!

Maarre ik hou het hierbij (jullie ff blij ;)), dat was een korte samenvatting he! Oja, verder hebk een 8,6 gehaald voor Nieuwgrieks! Goed he, dat had ik toch nog niet verteld? Ik ga MK kijken, doeidoei!

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #13219 Gepost op: 23-04-2004, 21:51:59 »
Maarre ik hou het hierbij (jullie ff blij ;)), dat was een korte samenvatting he!
>:(, helemaal niet blij..

Ovide, van harte gefeliciteerd!! :-* :-*