Sjors, wat ontzettend naar van je vader! Al had ik er al wat over gehoord poosje geleden.. Iig, nog heel veel sterkte met je vader! En 't is wel te begrijpen dat je er voor gekozen hebt om even helemaal niet meer op 't forum te komen.. Fijn dat 't iig beter met je vader gaat en dat je weer ff van je hebt laten horen.
Owkeej.. verder nog niet zoveel gepost in de bar.. tssk. Nja, ik zit nu op school op 'n supernieuwe en zowaar snelle computer! Ik verveel me dood.. want ben al poosje vrij en ik moet wachten omdat ik straks naar atletiek ga. Ik zit ongeveer in mn eentje in de mediatheek.. vaag.
Alleen de stilte van zoemende computers..
Gister hadden we schoolvoetbal, was echt onwijs cool!! We hadden een team uit de klas met paar vriendinnen (speelden op 'n half veld.. 7tegen7.) De eerste wedstrijd moesten we tegen 5e klassers..
Die kwamen al redelijk snel voor met 1-0. Maar in de 1e helft maakte ik de gelijkmaker.. woehoeh!
't bleef dus 1-1. Daarna moesten we tegen een team waarin echt van die meiden zaten die heel gauw gingen schelden enzo.. (eentje van hun was dr nog uitgestuurd) en we hadden superveel kansen gehad maar niet gescoord.. hun ook niet dus alweer gelijkspel. Toen de laatste wedstrijd.. als we 1e in de poule wouden worden moesten die 5e klassers gelijkspelen en dan zouden ze net zoveel punten hebben als wij.. mits we zouden winnen. (met 3-0 eik.. voor 't doelsaldo) Maar die wedstrijd ging echt lekker en we hadden uiteindelijk gewonnen met 6-0 (1 doelpunt werd nog afgekeurd omdat de scheids die niet had gezien) waarvan ik er 3 had gemaakt.. topscoorder dus.
Verder was iedereen in 't team goed.. hele sterke verdediging (maar 1 tegendoelpunt) en nja.. 't was gewoon gezellig.
Ojaa... om dat ook nog maar ff te zeggen..
Die 5e klassers hadden dus gewonnen met 1-0 dus waren hun met 1 puntje verschil 1e geworden.. wel jammer. Na dit geblaat van hoe goed wij waren.. :p ff wat anders..
We hadden vandaag best wel lange dag op school.. wel 7 uur..
Maandag en dinsdag hadden we namelijk maar 4 uurtjes.. We doen echt nix op school.. af en toe een beetje leren voor SO van alle steden/gebieden/wateren in nederland. Had ik een 10 op.. eerste 10 sinds eeuwen.. Mja, en vandaag moesten we ook naar 'n voorstelling waar 3 mensjes gingen zingen enzo.. dat moest grappig zijn. Maar ik vond die humor echt zo dom.. opzich wel knap wat ze improviseerden en zongen maar iehjll.. nehj.
Morgen gaan we op excursie naar Amsterdam!
Eerst gaan we naar Lelystad naar 't Aviodrome en dan naar A'dam, daar gaan we een stadswandeling maken.. En dan heel veel vrije tijd hoop ik.. Leuk winkelen ensjo! Daarna alleen nog maar vrijdag en maandag naar school en dan bijna 2 weken meivakantie.. Daarna moet ik nog wel ff hard aan 't werk hoor voor school.
(dat jullie niet denken dat ik nooit wat hoef te doen.. ;P ) Ik kreeg vandaag van alle leraren advies te zien op hun vakken of ik dat zou kunnen doen in het studiehuis. En ik had overal een + voor behalve latijn (sorry Miek
) want daar had ik een T voor (twijfel). Mn natuurkundeleraar en scheikundelerares denken dat ik dat wel kan?!
Whaha.. de decaan ging zo aan mij vragen of ik geen NG wou doen omdat ik dat wel zou kunnen enz.. Maarja, geef mij maar E&M..
Owkeej.. ik ga maar ff stoppen met mn geblaat.. bijna niemand leest dit toch.. alhoewel er nu geen irritante quotes instaan.
Groetjes van een vrolijke ik..!
hmm.. dit is wel vrolijke post na zo'n serieuze van Sjors.. :-/ nja sorry.. ehm ofzo..