nouwwwww dat merken we heus wel hoor..
hmm, we merken het zeker
je ziet hoeveel bar je bij te lezen hebt..
Magoed, ik ga dan maar een korte samenvatting geven van mijn afgelopen week want anders komt het er nooit van. Koninginnedag met Eva in Amsterdam was zeer gezellig! We moesten wel lang zoeken naar de tram uiteindelijk om bij mn tante te komen, maar het is ons gelukt hoor
. Achteraf gezien hadden we eerder in Nijmegen in bed gelegen dan daar, maar dit was wel zo gezellig. Alleen jammer dat in het donker de hamster van mn nichtje wakker was en toen het licht werd de kanarie van mn neefje begon te kwinkeleren..
Daar hebben we maar een doek overheen gehangen
.
De volgende dag (zaterdag 1 mei) zijn we naar Bergen op Zoom gegaan om daar een dagje Eva's ouders en haar stad op te zoeken, ook erg gezelli. En zondag kwamen Fieneke (mn nichtje) en nog een vriendin logeren in Nijmegen! Dat was echt zoo super, ik heb 2 dagen lang bijna aan 1 stuk door de slappe lach gehad
(eet en drinkt wel moeilijk trouwens
). Ik heb aan hen de eendjes in het Kronenburgerpark geshowt, en 2 vriendinnen
. 's Avonds nog héél kort uitgeweest met zijn 5en, maar we waren met de bus dus hebben toch maar om kwart over 12 de laatste bus terug naar mijn kamertje genomen. Magoed iig heel gezellig gehad dus.
Dinsdag euh niks bijzonders gedaan denk ik (ik ben sowieso de hele vakantie eik alleen aan het msnen en mailen :s). En gisteren kwam een vriend hier die ik heel lang nie gezien heb, dus dat was ook erg gezellig, maar eerst moest ik 's ochtends naar de tandarts, waar ik 3 jaar niet geweest was! Toch had ik hemaal geen gaatjes, jeuj goed he! Daarna meteen door naar een andere vriend (die van fanclub..) om een nieuwe Amélie-dvd te kopen, want die had hij meer dan 2 maanden geleden geleend om hem weer uit te lenen, en omdat dat ding kwijt was betaalde die andere bekende dus een nieuwe dvd voor mij! Dus dat was wel cool om na zo'n lange tijd eindelijk mijn Amélie terug te hebben (zie het msn-naam-topic
) en uiteraard erg gezellig met hem; ook nog ff moederdagcadeautje gekocht voor zijn moeder. En daarna, voordat die andere vriend op t station aankwam (volgen jullie t nog?) ook nog met Victor een cadeautje voor zíjn moeder gekocht, haha. Maar zelf moet ik nog iets voor mijn eigen mama zien te bedenken..
Magoed, gisteravond hebben we ook nog met een groepje vrienden Finding Nemo gekeken, was wel leuk. Ik zag hem nu voor de 2e keer, en morgen voor de 3e keer want dan kijk ik hem met weer een ander groepje vrienden
! Wel echt supergezelli allemaal. Msnen ook, maar dat doe ik deze week echt n btje te veel.. Ik wilde eik hw maken vandaag maja.. Eerst nog MK kijken dak gister opgenomen heb..
Hoop dat met jullie allemaal (?) ook alles goed gaat, Anne-Marie, dat je het leuk hebt in Denemarken (Daan dat je het leuk hebt in Venetie maar je leest dit toch vast niet) en Annuh, wat cool dat je een auto gaat kopen!! Gefeli ermee!