Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2105459 keer)

Offline idefix

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • just keep swimming
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #13240 Gepost op: 10-05-2004, 08:33:48 »
Hier is het dus zo'n beetje hetzelfde. IK maak weinig mee, en sorry dat ik het moet zeggen, maar ik lees hier ook niet graag meer mee met al dat gekwoot.
ga dan pmmen of chatten denk ik dan.
maargoed, dat is mijn mening, iedereen is verder vrij om te doen en laten wat hij wil.
we're back :(

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #13241 Gepost op: 10-05-2004, 13:33:04 »
Ze zaten me vooral heel vaag aan te kijken ::tandpastasmiley:: Des te leuker
haha, kan ik me voorstellen, idd grappig ;D
De foto's hier laten zien gaat dus zo te horen wel lukken ;), mooizo!!
appartementencomplexxen(en nu wil ik dat woord niet meer horen of zien, want ik krijg er zo een appartementencomplex van :P )
whahaha, is dat net zoiets als een Oedipuscomplex? :P

Twas de Nacompetitie voor een klasse lager. Dus stonden we ergens onderaan. Maar dat is dus niet meer zo
euh, had je nou wel of niet gewonnen?

Anne: jammer dat je zo weinig te vertellen hebt zeg! Wel weer hele leuke foto's!! ::ok:: Hopelijk is je spierpijn snel over zodat je weer extra vaak naar de Efteling kunt!

nu ben ik weer op WIDM.com!
It feels good to be back!
jeej! ::ok:: :D Mooi zo! Zo hoort het ook!
@miesh: Tuurlijk missen we je! VERSLAG!!
idem!!

Idefix, jammer dat jij ook weinig meemaakt.. :-\\ Maar tis maar net hoe je het vertelt hoor.. ;) Hoe gaat het met je nieuwe huis??
Met mijn nieuwe kamer nog steeds slecht.. Ik sta nu sinds november 2002 op de w8lijst, maar daar heb ik weinig aan heb ik vandaag te horen gekregen. Ik moet sowieso zelf reageren op kamers van internet of daar in het kantoor. Nou dat heb ik dus vandaag gedaan, heb gebeld voor een supergoedkoop kamertje bij een hospita.. wat ik natulijk eik liever niet wil maar ik ga er morgen eens kijken.

Maarre over dat quoten Idefix, ik kan me wel voorstellen dat je het vervelend vindt omdat het op chatten lijkt ofzo, maar persoonlijk vind ik het posten van telkens 1 regeltje en dan weer een reactie van 1 regeltje (zoals bijv in de smorg.. ok daar mag het blijkbaar..) veel meer op chatten lijken. Want als je meerdere citaten in een post aanhaalt, reageer je op meerdere opmerkingen of zelfs meerdere mensen tegelijk. Wat in pm dus juist niet zo handig is. Maja.

Oja, Daan, jij ook welkom terug!! Jij ook foto's en verslag posten! ;)

Offline idefix

• Forumlid
  • just keep swimming
« Reactie #13242 Gepost op: 10-05-2004, 14:36:09 »

Maarre over dat quoten Idefix, ik kan me wel voorstellen dat je het vervelend vindt omdat het op chatten lijkt ofzo, maar persoonlijk vind ik het posten van telkens 1 regeltje en dan weer een reactie van 1 regeltje (zoals bijv in de smorg.. ok daar mag het blijkbaar..) veel meer op chatten lijken. Want als je meerdere citaten in een post aanhaalt, reageer je op meerdere opmerkingen of zelfs meerdere mensen tegelijk. Wat in pm dus juist niet zo handig is. Maja.

wat het zo vervelend maakt is dat er elke keer gereageerd wordt op uit zijn verband gerukte fragmentjes. Als buitenstaander weet je op een gegeven moment echt niet meer waar het ook al weer over ging, dus moet je die post weer terug gaan zoeken, enz. Dat is het irritante eraan.

Als je de smorg doorleest, kun je in een ruk doorlezen en alles goed volgen, ook al zijn het vaak maar postjes van 1 regel.

maar zoals ik al zei, het is persoonlijk, ga vooral door, als de admins er geen bezwaar tegen hebben, wie ben ik om dat dan wel te hebben.

over mijn huis: Het gaat. Langzaam, maar het gaat. We zijn alleen nog boven bezig. Mijn vriend en zijn moeder zijn op dit moment bezig met het afwerken van de overloop (wat lelijke hoekjes afwerken met mdf-latjes) en de hele handel te gronden.
Mijn schoonmoeder heeft al mijn nijmegen spullen naar een slaapkamer gesjouwd die al klaargeschilderd is, zodat ook het laatste kamertje ontvet, geschuurd en gegrond kan worden.

We zijn voorlopig dus nog wel even bezig.

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #13243 Gepost op: 10-05-2004, 16:37:30 »
Idefix, ik snap je wel hoor, met dat quoten, vind het ook een beetje irri maar ik sla die berichtjes gewoon over ;) .

IK HEB NET EEN AUTO GEKOCHT!!!!!!!!!! ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::ok:: ::trots:: ::trots::

Een Renault Twingo uit 1993, bordeauxrood en super fijn rijdend! Ben er natuurlijk helemaal trots op. Vrijdag aan het eind van de middag ga ik hem ophalen.
 ::trots::

Offline Tijgertje

• Forumlid
  • Tijgerrrrr
« Reactie #13244 Gepost op: 10-05-2004, 16:41:05 »
Annuh, feli met je Renaultje ::bravo::
mijn 1e auto was ook een Renault :D
Nu te huur in Zeeland: Strandstoelen! Slechts €3,00 per dag.

Offline idefix

• Forumlid
  • just keep swimming
« Reactie #13245 Gepost op: 10-05-2004, 16:52:22 »
Annuh! Gefeliciteerd!  ::ok::

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #13246 Gepost op: 10-05-2004, 17:09:02 »
Ow, het belangrijkste:

Het is een cabrio ;D ::ok:: 8) !!!

Ik zal vrijdag wel een foto nemen als ik mijn mooie autootje hier voor de deur heb staan :) .

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #13247 Gepost op: 10-05-2004, 17:52:25 »
Wow gaaf Annuh! En een vraagje...is die verzekering dan niet hartstikke duur? Of regel je dat via je ouders ofzo?

Ik heb 27 mei weer rijexamen...ben benieuwd!

Veel plezier iig met je auto!  ::zwaai::
een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline LC

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
« Reactie #13248 Gepost op: 10-05-2004, 17:58:34 »
euh, had je nou wel of niet gewonnen?

Ow ja, Gewonnen dus..

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #13249 Gepost op: 10-05-2004, 20:39:16 »
Wow gaaf Annuh! En een vraagje...is die verzekering dan niet hartstikke duur? Of regel je dat via je ouders ofzo?

Ik heb 27 mei weer rijexamen...ben benieuwd!

Veel plezier iig met je auto!  ::zwaai::

Succes met je examen!

De verzekering is ontzettend duur, maar ik zet de auto op naam van m'n moeder. Het is zo duur, omdat ik nog geen 21 ben en dus in de 'risicogroep' zit.

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #13250 Gepost op: 10-05-2004, 22:29:04 »
idem!!
owkeej.. kga dr dan maar es aan beginnen.

Ik ben niet in een geweldige stemming mja.. :p

We gingen zo zaterdagochtend weg,, rond 8 uur ofzo. Nja was wel poosje rijden maar geen files of wat dan ook dus dat was beter.. :) We hadden een huisje vlakbij zee, 350m dr vanaf. Hij was echt superluxe,, whirlpool, sauna en zonnebank. :) Whiejj, maar eerst natuurlijk uitpakken enzo, zo irritant. Nja toen ff naar de zee geweest. Was wel btje zand/steen strand maar dr was een eiland vlakbij dus wel cool gezicht! De volgende dag zouden we gaan wandelen in de Mols Bjerge (niet echt bergen want hoogste top was 137m mgoed :P ) alleen toen we daar aankwamen ging 't regenen. Dus reden we maar weer naar 't oosten waar 't wat beter weer was,, daar hebben we gelopen in een soort Lothlorien-bos.. Ik telkens hyper zeggen dat we in LOTR beland waren.. ;D Poosje aan 't strand gelopen (dat bos lag bij 't strand) en toen nog op zoek geweest met de auto naar echt zandstrand en uiteindelijk kwamen we terecht bij 'n strand met wat duinen en niet breed zandstrand. Onze hond ging ook de hele tijd mee alleen ze is bang voor autorijden, dus telkens enorm gebibber als ze weer de auto in moet. hehe best zielig. ;) Toen was de middag ook wel weer voorbij dus gingen we naar 't huisje terug. Whirlpool uitgeprobeerd,, was erg relaxt!

Die maandag gingen we 't nog maar een keertje proberen in de Mols Bjerge, en jahoor het was droog en nog zonnig ook. ::ok:: We zouden eerst een aangegeven route lopen alleen we waren binnen kwartier al op de helft dus toen besloten we maar hekje over te gaan en de bush bush in te gaan.. 8) (fuck, en toen wassik mn stuk kwijt tot hier!!)

Nja, toen stoken we paar heuvels over echt cool om gewoon niet op de paden te lopen. Das zo normaal.. ;) Mn moeder en ik zagen nog een halve slang,, alleen de staart. De kop was dr afgebeten door een roofvogel ofzo want we zagen alleen nog maar een bloederig stompje.. ;D Hij maakte van die stuiptrekkingen,, best ranzig.. We verd88 eerste onze hond ervan maar die zal dat toch wel niet gedaan hebben.. Na nog poos gewalktt te hebben zagen we vlakvoor ons een edelhert het bos in rennen, die beesten kunnen echt sierlijk rennuh! Daarna moesten we wel weer het pad op om naar de hoogste top te gaan van die "Bjerge", de Agril nogwat,, die 137m hoge dus. Beklimming was zelfs nog wel btje zwaar maar wel heel snel afgelopen zegmaar..  :-\\ Mn moeder en ik liepen de hele tijd achteraan en onze hond ging de hele tijd van ons naar de jongens rennen om ons in de gaten te houden,, heel lief. :) Mooi uitzicht op die top en toen de terugweg... we hebben nog wel 5 edelherten van dichtbij gezien die eerst in 't bos zaten en toen de weg overstaken.. cool!

Toen we bij de auto waren besloten we nog ff naar een mooie kust te gaan,, tenminste volgens de folders moest íe wel bijzonder zijn maar we wisten niet wat ofzo. Het bleek dat er best hoge kliffen waren! Mooie blauwe zee, kleine strandjes heel erg beneden en bebosde kliffen. Poosje gewandeld en toen ook weer terug via een weg naar 't huisje die inmiddels al behoorlijk bekend voorkwam. ;) De volgende dag zouden we naar de op 1 na grootste stad van Denemarken gaan, århus. Het was geen geweldig mooie stad, wel veel winkels enzo.. Best leuke cd-winkels maar niet echt geweldig. Wel lekker gegeten en toen maar weer naar huis gegaan.. Was btje een relax-dag. Die avond wel de sauna uitgeprobeerd.. in 't eerst van mn leven. Was best eng vonnik.. ik had al verhalen gehoord van mensen die waren flauwgevallen en dat 't gevaarlijk kon zijn enzo.. maar het viel wel meej.. Was wel komisch om mn moeder te horen schreeuwen als ze weer een koude douche moest nemen. ;D

deel 1..
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #13251 Gepost op: 10-05-2004, 22:31:07 »
Toen wass't alweer woensdag geloof ik (je hebt echt geen idee van de dagen daar.. het ultieme vakantie-gevoel: "mam.. wat voor dat issut eigenlijk?" ::jaja:: ) We moesten vroeg opstaan want we gingen met de auto naar 't noordelijkste puntje van Denemarken, Skagen. (eigenlijk Grenen maargoed) Ik was dik chagerijnig 's ochtends want ik viel pas heeel laat in slaap omdat mn broer zo snurkte, de kraan lekte, de hond gromde in haar droom en het was stikheet.. >:( Toen we er eindelijk waren,, het was de hele reis super regenachtig geweest, wassut zowaar droog. Eerst gingen we naar het echte noordelijkste puntje van Denemarken waar 't Kattegat en de Noordzee elkaar tegenkomen zegmaar.. mooi breed strand maar ik was nog steeds btje "buhh". Toen gingen we naar Skagen, een leuk dorpje.. waar we ook spullen hebben gekocht enzo.. ik had nog barnsteen gekocht. (dat soort steen konden we niet vinden op 't strand..) Daarna gingen we op zoek naar een halve kerk ofzo die in de duinen moest staan alleen die bleek helemaal niet in de duinen te staan.. was 'n btje raar. Ik was nog ff in mn eentje 't bos ingedoken, want dat strandbos met hele leuke kleine paadjes. Inmiddels was ik wel weer btje vrolijk.. ::regenboog:: Toen zijn we naar een echt zandstrand gereden waar we hele poos hebben rondgeslenterd.. klinkt was saai ofzo maar vind ik iig dik cool. Btje stenen/schelpen zoeken,, met hondje rennen en natuurlijk duinen! Duinen zijn zo vet... je kan dr fijn van af springen enzo. Hierna zijn we nog naar de grootste 'wandelende'duin van Denemarken gegaan.. Het was echt een hele grote duin en 't leek net alsof in de woestijn liep. Heel vett..! :) Toen kon mn dag toch niet meer stuk.. vooral omdat we die avond ook nog patat gingen eten. ::tandpastasmiley::  Inmiddels waren we wel op/over de helft van de vakantie..

Die donderdag gingen we een stukje naar 't noorden van het schiereiland Djursland waar we op zaten en daar ginge we fietsen huren bij een 1 of andere Viggo Jensen. Ik himmel zo: aaahh Viggooo!! (you know :p ) De fietsen zaten heel verrot.. echt zo'n hard zadel. Nja, in totaal ongeveer 60km gefietst. Ook nog heuvel op en af.. en op 't laatst wind tegen das echt zwaar.. Maar een heuvel af racen dat is zoow vett.. :) Nog poosje gerust bij een strand en langs leuk paadje langs de zee gefietst. Toen we poosje later door de bossen ploeterden werd mn moeder gebeld dat mn oma's huis verkocht was.. vonk wel grappig. Om dat ff in Denemarken te horen.. (mn oma zit nu nml in bejaardetehuis) Toen we eindelijk weer terug bij Viggo waren wassik best moe.. dus een welverdiend ijsje gegeten. Het weer was trouwens super!! Heel mooie blauwe lucht en zon dus (logisch.. ;D ik wou nog foto van alleen blauwe lucht maken want ik was btje obsessed door mooi weer maar vond mn moeder btje verspilling) Dit was ongeveer 't laatste echt active wat we deden.. :( Die vrijdag heb ik nog wel met mn vader naar 'n bos gereden en daar btje niet op de paden gelopen. (alweer) Er waren niet zulke duidelijke paden en op 'n gegeven moment kwamen we bij 'n moeras en waren we btje de weg kwijt ;D ) We moesten ammel slootjes over.. nja was wel grappig. Die avond nog gesauna't en kaartgespeeld en dat wassut weer.. 's Ochtends vroeg opgestaan en rond 10 uur vertrokken we. Alleen door wegwerkzaamheden in Duitsland hadden we heeel veel files.. We waren pas rond half 7 in MM.. toen ff bijgekletst met mn broer en spullen btje opgeruimd. Toen zijn we met zn allen uiteten gegaan en verhalen uitgewisseld.. was gezellig. :)

Nja.. dat was btje mijn vakantieverslag.. het was dus heel vet!

deel 2
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #13252 Gepost op: 10-05-2004, 22:31:45 »
Annuh,, wat cool dat je een nieuwe auto hebt!! :D Gefeli! Goed dat je btw weer op widm.com bent.. zo hoort 't.. ;) En leuke foto's btw.. je staat dr altijd zo'n btje hetzelfde op.. hehe.

Fenn, heel veel succes met je rij-examen! Je haalt 't vast wel deze keer. :)

Annemieke, balen dat 't nog steeds niet lukt met die nieuwe kamer!
*voelt zich persoonlijk aangesproken* :-[ sorry A-M.. Mooi dat je terug bent!! :D Welkom terug! :-*
You better be ashamed (ofzo) jah!! :P Iig,, thanks.. ;)

Idefix.. ik kan 't me btje voorstellen van 't quoten. Ik doe 't zelf ook wel maar als ik niet meedoe moet ik bekennen (tegenover de quoters :p ) dat ik 't ook niet lees. Maar dr staan ook wel gewone leuke dingen in zonder veel quotes die je best kunt lezen! :)

LC, fijn dat je 't zo leuk hebt gehad!!

Daan heeft niet in de bar gepost toch? Nja,, iig welkom terug (?) enne kom weer es op msn!!

Ik kijk of dit 1 deel past..  :-\ niet dus.. :P

owkejj,, doeidoei! ::zwaai::

Offline Alive and Kicking

• Forumlid
« Reactie #13253 Gepost op: 12-05-2004, 14:00:03 »
hallo  ::zwaai::

ik ben jullie ook nog helemaal nie vergeten hoor ;) enkel weinig te beleven  ::)

Annuh: wat leuk dat je een eigen auto hebt !! ik heb onlangs 2x met de auto gereden (5 meter en 3 meter  ;D) en het viel wel in de smaak :)
banaan begint met een b, soms met een s

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #13254 Gepost op: 13-05-2004, 11:16:45 »
Hoi mensjes!
Poehpoeh, opeens veel om te reageren. Ik moet alleen wel op de tijd letten want ik heb zometeen weer 2 experimentjes bij dat taleninstituut hier. Zojuist alleen Nieuwgrieks gehad, want het is hier Dies Natalis ::tandpastasmiley::, oftewel de verjaardag van de universiteit (hmm, 82 ofzo wordt ie ;D) en daarom hadden we eik vrij, maar Nieuwgrieks was dinsdag ook al niet doorgegaan, vandaar. Vanavond uiteraard groot Diesfeest! (spreek uit die-es, niet 'dies' he! :P) Gisteren was de ledenvergadering van de studievereniging, maakte ik voor het eerst mee want vorige keer kon ik niet.. pff wat een gedoe en wat een hoop regels en statuten voor zo weinig eigenlijk.. best wel discussie over wie er nou wel of niet erelid zou worden ::). Maar wel gezellig om een paar mensen weer eens te zien! :D Die komen hopelijk vanavond ook..

Verder wel heel slecht nieuws (vind ik zelf dan he..) dat ik dinsdag te horen heb gekregen.. mijn toneelvoorstelling gaat niet door! ::niet-ok:: :\'( :\'( Ik baal er echt supermegagigantisch van, maarja volgens de regiseusse was het stuk te lang en kenden we het te slecht en zouden we het niet halen om daar in 2 weken nog iets moois van te maken - en het ergste: de anderen protesteerden vrijwel helemaal niet!!  >:( Iedereen was het er onmiddellijk mee eens dat we het maar niet moesten doen! Lekker enthousiast zeg.. ::ohno:: Magoed, nu hebben we wel nog een half uurtje presentatie op de algemene theateravond (als de andere cursussen ook optreden), maar door het schrappen van bijna de helft van de scenes speel ik nu nog in anderhalve scene ipv 4 :(. Dus om nou vrienden uit Gouda uit te nodigen voor die paar minuutjes dat ik nog op het toneel sta, nah.. ::ohno:: Dat zie ik nu niet meer zo zitten. Maar ik ga dus volgend jaar echt niet meer bij dat studentheater spelen (dit was nota bene de productiecursus!  >:(), nu heb ik gewoon het hele jaar geen echte voorstelling gehad..! Sja sorry dat is voor mij echt heel erg..

Kmoe nu echt zo weg, mss reageer ik straks nog meer, anders vrijdag ofzo vanuit Gouda, maar even heel kort: Fenna, heel veel succes met je rij-examen!! Annuh, gefeli met je auto!! Wow zeg, daar moet je wel echt superblij mee zijn! Wees er voorzichtig mee ;) en heel veel plezier!
Idefix, hm sja, ik weet niet of ik me nu aangevallen moet voelen, ik begrijp het natuurlijk wel, maar jij begrijpt toch ook wat ik er wel leuk en handig aan vind? Verder natuurlijk nog heel veel succes met je huis! Enne..
Mijn vriend en zijn moeder zijn op dit moment bezig met het afwerken van de overloop (wat lelijke hoekjes afwerken met mdf-latjes) en de hele handel te gronden.
molfandag-latjes?? ??? :P ;D

LC, gefeli dan alsnog dat je die wedstrijd gewonnen had! ;)

Anne-Marie, errug leuk om je verslag te lezen! Ik kan het me helemaal voorstellen haha.. zeker ook met Meijke, arm hondje bibberend in de auto.. Kmoest er ook erg om lachen, maar een langere reactie volgt nog, ik ben ervandoor.. Oja en Daan heeft natuurlijk niet in de bar gepost (duh, je kent hem :P) maar kheb m inmiddels wel (zondag) aan de foon gehad dus vandaar dat ik wel zeker wist dat ie terug was ;) en hij had ook gezegd dat ie snel weer opt forum zou komen... ::) Trouwens echt supercool die edelherten!! :D

Oja, btw: dat kamertje bij die hospita heb ik ook nie gekregen.. en heb nog tig mailtjes verstuurd op andere kamers (moet je altijd ook maar weer voor betalen >:() maar dat heeft ook nog niets opgeleverd.. :\'(

Offline bertha531

• Forumlid
« Reactie #13255 Gepost op: 14-05-2004, 02:46:12 »
enkel weinig te beleven  ::)

Kheb de laatste tijd niet veel meegemaakt.

IK maak weinig mee,

maar ik beleef niet zo veel boeiends,

ik heb gewoon niets boeiends te vertellen!

Maak jij ook niets mee? Dan is dit het topic voor jou!  ::ok::

Het 'Ik maak niets mee'-topic.

Offline Ferdi

• Molkandidaat 2003
  • Erkend Insider
  • Wil je echt geen Gnoe op je hoofd? vooruit 1 dan.
« Reactie #13256 Gepost op: 14-05-2004, 15:20:29 »
Hoi Annemieke,

Leuk je gisteren gesproken te hebben. Toch maar even op het forum gekeken. Nu weer verder met de studie.

::zwaai::

Ferdi
In het echt bent U veel blauwer dan op TV!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #13257 Gepost op: 15-05-2004, 18:01:02 »
Hee Ferdi, wat supercool dat je hier gepost hebt! :D ::ok::

Ja mensen, jullie lezen het goed! Ik ben de enige echte Ferdi donderdagavond tegengekomen op een feest op de universiteit! :D ::tandpastasmiley:: Dat is nog eens een voordeel van in Nijmegen studeren... ;)
Ik ben natuurlijk meteen onversaagd op hem af gegaan om een praatje te maken ::trots:: en toen ik later nog terugging om een foto te maken, voelde ik me helemaal zo'n hysterische psychopatische achtervolger... (Ik hoop dat je het niet al te erg vond Ferdi...!) Maarja, je bent een diehardfan of je bent het niet. Dus (ook al is het eigenlijk niet meer nodig dankzij de post hierboven) hierbij het bewijs! :D

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #13258 Gepost op: 15-05-2004, 18:10:38 »
::ok:: goed bezig Annemieke!!

Offline elise is de mol

• Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
« Reactie #13259 Gepost op: 15-05-2004, 18:33:59 »
Cool ::ok::
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."