Hoi mensjes!
Poehpoeh, opeens veel om te reageren. Ik moet alleen wel op de tijd letten want ik heb zometeen weer 2 experimentjes bij dat taleninstituut hier. Zojuist alleen Nieuwgrieks gehad, want het is hier Dies Natalis
, oftewel de verjaardag van de universiteit (hmm, 82 ofzo wordt ie
) en daarom hadden we eik vrij, maar Nieuwgrieks was dinsdag ook al niet doorgegaan, vandaar. Vanavond uiteraard groot Diesfeest! (spreek uit die-es, niet 'dies' he!
) Gisteren was de ledenvergadering van de studievereniging, maakte ik voor het eerst mee want vorige keer kon ik niet.. pff wat een gedoe en wat een hoop regels en statuten voor zo weinig eigenlijk.. best wel discussie over wie er nou wel of niet erelid zou worden
. Maar wel gezellig om een paar mensen weer eens te zien!
Die komen hopelijk vanavond ook..
Verder wel heel slecht nieuws (vind ik zelf dan he..) dat ik dinsdag te horen heb gekregen.. mijn toneelvoorstelling gaat niet door!
Ik baal er echt supermegagigantisch van, maarja volgens de regiseusse was het stuk te lang en kenden we het te slecht en zouden we het niet halen om daar in 2 weken nog iets moois van te maken - en het ergste: de anderen protesteerden vrijwel helemaal niet!!
Iedereen was het er onmiddellijk mee eens dat we het maar niet moesten doen! Lekker enthousiast zeg..
Magoed, nu hebben we wel nog een half uurtje presentatie op de algemene theateravond (als de andere cursussen ook optreden), maar door het schrappen van bijna de helft van de scenes speel ik nu nog in anderhalve scene ipv 4
. Dus om nou vrienden uit Gouda uit te nodigen voor die paar minuutjes dat ik nog op het toneel sta, nah..
Dat zie ik nu niet meer zo zitten. Maar ik ga dus volgend jaar echt niet meer bij dat studentheater spelen (dit was nota bene de
productiecursus!
), nu heb ik gewoon het hele jaar geen echte voorstelling gehad..! Sja sorry dat is voor mij echt heel erg..
Kmoe nu echt zo weg, mss reageer ik straks nog meer, anders vrijdag ofzo vanuit Gouda, maar even heel kort: Fenna, heel veel succes met je rij-examen!! Annuh, gefeli met je auto!! Wow zeg, daar moet je wel echt superblij mee zijn! Wees er voorzichtig mee
en heel veel plezier!
Idefix, hm sja, ik weet niet of ik me nu aangevallen moet voelen, ik begrijp het natuurlijk wel, maar jij begrijpt toch ook wat ik er wel leuk en handig aan vind? Verder natuurlijk nog heel veel succes met je huis! Enne..
Mijn vriend en zijn moeder zijn op dit moment bezig met het afwerken van de overloop (wat lelijke hoekjes afwerken met mdf-latjes) en de hele handel te gronden.
molfandag-latjes??
LC, gefeli dan alsnog dat je die wedstrijd gewonnen had!
Anne-Marie, errug leuk om je verslag te lezen! Ik kan het me helemaal voorstellen haha.. zeker ook met Meijke, arm hondje bibberend in de auto.. Kmoest er ook erg om lachen, maar een langere reactie volgt nog, ik ben ervandoor.. Oja en Daan heeft natuurlijk niet in de bar gepost (duh, je kent hem
) maar kheb m inmiddels wel (zondag) aan de foon gehad dus vandaar dat ik wel zeker wist dat ie terug was
en hij had ook gezegd dat ie snel weer opt forum zou komen...
Trouwens echt supercool die edelherten!!
Oja, btw: dat kamertje bij die hospita heb ik ook nie gekregen.. en heb nog tig mailtjes verstuurd op andere kamers (moet je altijd ook maar weer voor betalen
) maar dat heeft ook nog niets opgeleverd..