Ik post ff snel berichtje hier.. (tijd geleden.. ja shame on me.. ) Vanaf vandaag tot vrijdag hebben we een uitwisselingsproject met Duitsers. Die komen vandaag hierheen, er blijft een Duits meisje bij mij slapen.. En dan gaan we morgen daarheen.. (Duitsland is vlakbij.. dusja ) Ik heb dr wel zin in! Ben ook heel benieuwd of ze aardig zijn enzo..
Leuk @Miesh. Ik heb het nooit zo op uitwisseling(Khaat logeren) maar zo te horen heb jij er wel zin in.
Nou, bij mij is de repetitieweek in volle gang.
Maandag hadden we gelijk 2 vakken waar ik niet al te best voor sta. Frans en biologie. Biologie was aardig moeilijk maar kweet bijna zeker dat ik een voldoende ga halen. Voor Frans weet ik dit nog zekerder. Dit is mijn slechtste vak, maar deze keer had ik al week van te voren geleerd dus dat kon niet mis gaan. Goed gemaakt dus.
Gister hadden we Aardrijkskunde en Wiskunde. 2 vakken die ik niet zo erg vind. Maar dat viel dus zwaar tegen. Wiskunde ging nog wel, maar met Aardrijkskunde weet ik het nog niet zo zeker. Het leuke was wel(nou ja leuk) Dat iedereen deze dag erg lastig vond. Dus iedereen liep door de gangen. "Ik hb hem zwaar verkloot" en zulke uitspraken. Wel lachuh eigenlijk.
Vandaag dus Geschiedenis en Nederlands. Maak ik me geen zorgen over. Maar Wish me luck.
p.s FC Porto gaat vanavond winnen
LC