Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2105587 keer)

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #13300 Gepost op: 27-05-2004, 09:29:35 »
LC, gefeliciteerd! ::bravo::

En Jet en Molcrazy ook nog gefeciliteerd! ::bravo::

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #13301 Gepost op: 27-05-2004, 10:32:06 »
ER IS ER EEN JARIG, DAT KUN JE WEL ZIEN DAT BEN IK!![/b]

supergefeliciteerd LC!!!!   ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #13302 Gepost op: 27-05-2004, 10:51:19 »

megasupergefeliciteerd LC!!!!   ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

Offline idefix

• Forumlid
  • just keep swimming
« Reactie #13303 Gepost op: 27-05-2004, 10:57:48 »
supergefeliciteerd LC!!!!     
we're back :(

Offline LC

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Loveble Child
« Reactie #13304 Gepost op: 27-05-2004, 11:10:45 »
Wow, bedankt allemaal. Stukje taart dan maar. Ook omdat ik Duits goed heb gemaakt :D

Offline Ville

• Forumlid
« Reactie #13305 Gepost op: 27-05-2004, 11:14:45 »
Drie hoeraatjes voor LC!!!
don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #13306 Gepost op: 27-05-2004, 11:17:11 »
Hoera! Hoera! Hoera! Hoera! Shit 1 teveel  :-X

Groenenman

• Gast
« Reactie #13307 Gepost op: 27-05-2004, 14:08:59 »
Gefeliciteerd LC !!!!!!!!!!

Offline Giorgio

• Forumlid
  • Wie is dé Giorgio?
« Reactie #13308 Gepost op: 27-05-2004, 14:24:36 »
Gefeliciteerd, Mark!![/color][/font][/size]
Eindelijk...

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #13309 Gepost op: 27-05-2004, 19:00:25 »
GEFELICITEERD!!!  ::bravo::

Ik heb zelf ook een beetje feest...heb vandaag mijn rijbewijs gehaald!!! Olééééééééé  ::trots::
Net al stuk met onze eigen auto gereden (kangoo) echt leuk!
Ben helemaal blij!

doeggg
een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #13310 Gepost op: 27-05-2004, 19:11:36 »
GEFELICITAART FENN!  ::bravo::

Offline elise is de mol

• Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
« Reactie #13311 Gepost op: 27-05-2004, 20:43:11 »
Gefeliciteerd LC en Fenn

En voor mij ook reden voor een feestje, ik zit vandaag precies 1 jaar op wieisdemol.com ::oink::
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline intikker

• Forumlid
  • Manu Chao - Mr. Bobby
« Reactie #13312 Gepost op: 28-05-2004, 12:58:34 »
Gefeliciteerd LC en Fenn

En EIDM

Hoera! Hoera! Hoera! Hoera! Shit 1 teveel  :-X

Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #13313 Gepost op: 28-05-2004, 16:38:59 »
Wauw, wat een feestelijkheden hier allemaal!! :D

LC, heel erg van harte proficiat alsnog!! :-[       
Molcrazy en Jet, als jullie alle felicitaties hier nog gaan lezen tenminste ::), natuurlijk ook alsnog gefeli! :-[
Heleen, grappig dat je dat bijhoudt ;D, ook gefeli!
En Fenna natuurlijk ook super van harte gefeliciteerd!! Tof dat je hem nu gehaald hebt!! ::ok:: Veel plezier ermee!

Anne-Marie, leuk zeg, zo'n uitwisseling! En viel jouw logée een beetje mee? Gezellig gehad met de Duitse mensjes?
Met mij is alles prima, weer een druk weekje gehad. Maandag toneelvoorstellinkje dat dus nog maar heel weinig voorstelde, majah och tging wel goed.. ik vond het niet meer zo heel boeiend uiteindelijk, die ene scène dat ik nog speelde ::). Er waren dan ook geen vrienden meer komen kijken, want ik had het ze ook nadrukkelijk afgeraden. Dinsdag daarentegen kwamen m'n broer en 2 vrienden langs in Nijmegen! Was heel gezelli, om aan hen een paar vriendinnen van daar, m'n kamertje nu dat nog kon, en een beetje de stad te laten zien. Die vrienden bleven ook nog slapen, wat betekende dat we om half 6 op moesten omdat Victor de trein van half 7 moest hebben.. Pff, dat is echt vroeg!! Maar dankzij mijn eigen schuld moest ik uiteraard die middag nog 6 van de 8 kantjes samenvatting van filosofie schrijven, dus dat vergde de nodige cafeïne (en dat terwijl ik helemaal niet van koffie houd). Maar uiteindelijk heb ik hem wel afgekregen! Donderdags was ik weer een beetje bijgeslapen, had ik 's avonds mijn 7e kijkavond die wederom geen kamer heeft opgeleverd, en daarna een housewarmingparty van een vriendin (zij wel ::)) en het eindfeest van de studievereniging. Errug leuk en gezellig!! Hele avond gedanst met studiegenoten die dat ook leuk vinden :D, supercool. Maar ik mis wel 1 vriendin heel erg, die heeft nl Pfeiffer en kan dus de rest van het jaar (dwz nu nog 1 week..) niet meer naar college komen, daarna ook geen tentamens maken.. het is nog maar te hopen dat ze voor het eind van de zomervakantie weer opgeknapt is :-\\. Echt verschrikkelijk! Ik mail en bel wel veel met dr maar ja we missen haar allemaal heel erg en zij ons ook natuurlijk; ze kan echt helemaal niets, vrijwel alleen maar in bed liggen :(.
Oja en verder heb ik zondag met mijn oom en tante geregeld dat ik volgende week zaterdag daarheen kan komen verhuizen.. Sja zucht, als ik hen toch niet had..

LC, hoe gingen je laatste proefwerken? Zo te horen is het totale resultaat vast wel goed! Wel balen dat je verjaardag nu in de pwweek valt zeg.. Heb je het wel leuk gehad? Groot feest gegeven? Of ga je dat mss nog doen?
Pino, echt tof dat je weer eens gereageerd hebt hier!

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #13314 Gepost op: 28-05-2004, 19:01:34 »
Wauw, wat een feestelijkheden hier allemaal!! :D

LC, heel erg van harte proficiat alsnog!! :-[       

Tja, die feestelijkheden heb je als de meest geliefde forummer op het forum jarig is he ;)

LC, hoe gingen je laatste proefwerken? Zo te horen is het totale resultaat vast wel goed! Wel balen dat je verjaardag nu in de pwweek valt zeg.. Heb je het wel leuk gehad? Groot feest gegeven? Of ga je dat mss nog doen?

Die proefwerken gingen helemaal goed, blij trouwens dat het erop zit. En die verjaardag is wel goed gekomen. Het voordeel is wel dat je vroeg uit bent en toch wel goed kan vieren. En dat Grote feest komt aan het einde van het jaar wel.

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #13315 Gepost op: 28-05-2004, 19:56:29 »
En die verjaardag is wel goed gekomen. Het voordeel is wel dat je vroeg uit bent en toch wel goed kan vieren.
ah, je zit nog in die fase :P
Mooi dat je verjaardag goed gekomen is ;), nog iets bijzonders tofs gekregen??

Ik heb net m'n foto's van dinsdag en donderdagavond bekeken, ben dr erg blij mee! :D

Offline Nostradamus

• Forumlid
  • Never say more than is necessary
« Reactie #13316 Gepost op: 28-05-2004, 21:30:31 »
eej allemaal,
ben weer terug op mijn eigen stekkie en ik kan wel zeggen dat de dagen in Limburg heel leuk waren. Ook wel zwaar, maar nu ben ik erg moe dus ik ga slaap inhalen en post hier morgen ff een wat uitgebreider bericht.

Groetjes Nostradamus,

PS: LC nog gefeliciteerd met je verjaardag van gisteren!!!

NOG GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG LC, BETER LAAT DAN NOOIT... [/color]
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #13317 Gepost op: 28-05-2004, 22:12:58 »
Heej mensen! ::regenboog::

Als eerste.. Jet, Molcrazy en LC nog van harte gefeliciteerd!! :-* :-*

Vooral LC dan.. want die komt hier iig regelmatig! Fijn dat je leuke dag hebt gehad en ook dat je proefwerken zo goed gingen! ;) En EIDM, gefeli met je 1-jarig bestaan op dit forum zegmaar.. :P ::ok::

En Fenn natuurlijk!! Dik cool dat je nu geslaagd bent!! Gefeli! ::ok::

ik lijk Annemieke wel met al die uitroeptekens
Ohww menn!! De uitwisseling was zooo vett! Ik ben best hyper daarover denk ik.. maar niet zo erg als Annemieke. ;) Ik kan zooo'n lang verhaal er over schrijven.. kheb ook al superveel verteld aan mn ouders maar dat duurt zo lang dus ben btje te lui voor denk ik. Nja ik zal wel beginnen en dan zie ik wel hoe kort ik 't kan houden. (of ik kopie-eer wel wat uit msn-gesprek met 'n vriend)

De uitwisseling begon woensdag.. ze zouden eerst naar Emmen komen. We gingen ze zo opwachten op 't plein maar niemand durfde nog wat te zeggen.. ;) Nja toen gingen we naar een lokaal en toen werden de namen genoemd met wie je 't 3 dagen zou moeten uithouden.. Eerst best btje eng om te gaan praten met mn 'partner'.. haar naam is Theresa (btje irri om de hele tijd partner ofzo te zeggen ;P ). Ik moest haar eerst de school laten zien.. en ze leek best aardig! :) Daarna gingen we 'nederlands' eten.. kaas,hagelslag enzo. Toen moesten we een "City-walk" lopen, alle 'monumenten' enzo laten zien van Emmen. (die we zelf ook nog nooit echt goed hadden bekeken :p ) was niet zo boeiend. We waren ook niet enorm serieus ermee bezig want erna zouden we vrije tijd krijgen en dat is wel leuker! Toen ijsje gegeten.. btje gewandeld en Theresa en ik gingen eerder weg omdat we naar atletiektraining zouden gegaan. (leek dr wel leuk) met zn 2en en wat tassen op 1 fiets = difficult! men.. ik denk nog steeds in engels Daarna naar huis gegaan.. gegeten en gelijk door naar 'n vriendin van mij. We waren daar met 4 duitsers en 4 nederlanders.. was errug gezellig. Film 'gekeken' en gwn gezellig gepraat enzo. Er was ook een hele schattige jongen,, hij lacht zoo lief! ;D Hij was heel grappig.. nja rond 12 uur waren we weer thuis. Nog ff gepraat en gaan slapen.

's Ochtends weer met de fiets naar school.. toen gingen we in groepjes een fietstocht maken door de Emmense 'bossen' waar we verwaalden.. onduidelijk route-beschrijving.. :-\\ Maar was wel lol.. ik fietste ook naast die ene grapige jongen.. was wel vett! uiteindelijk kwamen we onze duits-lerares tegen die ons de goede weg heeft gewezen en toen kwamen we aan bij het verzamelplaats.. een *tromgeroffel..* hunebed! ::jaja:: paar vriendinnen blijken de weg helemaal niet te kunnen vinden en zijn terug naar school gegaan. Dus het lag niet helemaal aan ons. ::trots:: Daarna nog ff gegeten op school en toen met de bus zu Deutschland! Theresa woont vlakbij de grens.. dus we gingen eerder uit de bus. Ze had best groot huis daar.. ff geplaystadiond (ofzo) was wel 'fun'! Toen paar vrienden van haar ontmoet.. 't enige wat wel jammer was dat ze heel veel rookten (Theresa ook). Bah!
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #13318 Gepost op: 28-05-2004, 22:13:19 »
In de middag naar waterski-park achtig iets gegaan.. ze houdt van waterski en 't was heel vett om dat zo te zien. Haar vriend kwam ook erna toe.. nog ff door hele grote speeltuin gelopen en toen heeft hij ons weer naar huis gebracht. 's Avonds zijn we met die vriend en Theresa naar 'n andere vriendin gegaan die ook een vriend had.. die er was. Zij deed ook mee aan de uitwisseling dus er was ook een nederlandse. Daar hebben we btje muziek geluisterd.. Fellowship of the Ring gekeken.. (klein stukje) en toen moesten we alweer naar haar huis. Daar heel relaxt in bed groot gedeelte gekeken van The Two Towers. Ze houdt ook van LOTR dus dat was heel vett.. was echt supergezellig op haar kamer. Om 1 uur zijn we gaan slapen omdat we er al om 6 uur uit moesten.. :o Moesten een uur met de schoolbus en de school begon om 8 uur al.

De school was dik groot! Het was een soort oud gebouw (klooster) dat was omgebouwd tot school.. met zwembad en grote gymzaal enz. We gingen eerst 4 lesuren volgen.. was dik saai! Niet alles maar ze hebben ook politiek daar! :-\\ Die leraar was btje raar en ik volgde het niet helemaal. De leerlingen zijn dik beleefd daar! Ze zeggen niks en als ze dat willen steken ze hun vinger op en als ze de beurt krijgen gaan ze pas praten. (lijkt btje op basisschool) Dan zie je maar weer wat voor andere cultuur Nederland toch heeft.. Daarna rondleiding door de school en toen met Theresa en paar vrienden (8 mensen) naar Meppen gegaan. Daar had de vriend van Theresa wat bier gekocht en Corn-wijn (ofzo) gemixd met sprite. Dat hebben we gedronken toen we in een park op 't gras in de zon lagen.. relaxxt! :) Later op school waren 'n vriendin en ik very melig.. we werden btje raar aangekeken door de duitsers geloof ik. ::) Maár 't was zoo cool.. álles. Ook de duitse partners van twee goede vriendinnen van mij.. heel spontaan enzo. Maarja,, toen wass't alweer afgelopen. Afscheid genomen bij de bus.. we moesten sneller afscheid nemen want het was een lijnbus en hij wachtte niet echt. Iedereen zat op ons te w88 ;) Maarja... het was heel cool.. :)

Ik moet nu gaan.. niet zoveel tijd om op mensen te reageren..

Annemieke, fijn dat 't gezellig was dinsdag! ;) En opzich wel balen dat je nu moet verhuizen naar je oom en tante.. maar iig mooi dat dat kan. Veel succes nog met 't zoeken! (met mn broer zit 't ook al niet mee)

Nostra, fijn dat 't leuk was in Limburg! Ik wacht op uitgebreider verslag dan.. ;)

Keeeej.. ik=blij! ;D Morgen atletiekwedstrijd btw.. leukk!

Doejj :-*
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #13319 Gepost op: 29-05-2004, 00:11:13 »
Hey A-M wat tof dat je weer eens zo'n lang verhaal post! En nog toffer dat het nog zo'n enthousiast verhaal is ook! :D ::ok::

Nostra, mooi dat je een paar leuke daagjes hebt gehad, dat had je echt ff nodig. Sja en dat je dan weinig slaapt.. dat hoort erbij he ;). Hopelijk post je idd morgen een leuke lange post..

ik lijk Annemieke wel met al die uitroeptekens
Ohww menn!! De uitwisseling was zooo vett! Ik ben best hyper daarover denk ik.. maar niet zo erg als Annemieke. ;)
hahaha, nou zeg, is het zo erg dan om op mij te lijken? :P Ik vind t echt supercool dat je zo enthousiast bent over de leuke dagen die je gehad hebt!

Je hebt dus Engels gepraat met die Duitse mensjes? Is toch niet heel logisch, je hebt toch ook gewoon Duits..? Maarja, mss is dat wel wat eerlijker omdat het voor hen dan ook niet hun eigen taal was. Nouja zo te horen was het voor jullie allemaal nie echt een probleem! Ook onwijs cool dat jouw 'partner' nou juist oo LOTR-fan was! Of was ze daarop geselecteerd? :P Heb je toen bij haar dan ook LOTR in Duits nagesynchroniseerde versie gekeken? ;D

een *tromgeroffel..* hunebed! ::jaja::
haha, nouja, is heel tof natuurlijk voor 'toeristen' zoals die Duitsers en ik bijv.. :P Ik vond t vorige keer ook wel heel bijzonder natulijk ;).

In de middag naar waterski-park achtig iets gegaan.. ze houdt van waterski en 't was heel vett om dat zo te zien.
maar je bent dus niet zelf gaan waterskiën? :D Zie'k jou wel doen eik..

Om 1 uur zijn we gaan slapen omdat we er al om 6 uur uit moesten.. :o
woow, minder ja, klinkt me echt zo bekend in de oren sinds afgelopen woensdag zeg maar.. ::) :P

Een zwembad bij school! Zow, das wel cool zeg! Maken ze daar ook echt volop gebruik van?

Daar had de vriend van Theresa wat bier gekocht en Corn-wijn (ofzo) gemixd met sprite. Dat hebben we gedronken toen we in een park op 't gras in de zon lagen.. relaxxt! :) Later op school waren 'n vriendin en ik very melig..
sja, logisch gevolg natuurlijk.. ::) :P Waren die Duitsertjes dan niet melig? ;D
Maargoe idd echt tof dat ze zoiets organiseren, is natuurlijk ook niet heel erg lastig met Duitsland zo naast de deur.. Maar jouw school doet sowieso wel veel van zulke leuke dingen he! (Alleen dat open podium mag nog wel wat grootschaliger, en met audities enzo.. :P)

Annemieke, fijn dat 't gezellig was dinsdag! ;) En opzich wel balen dat je nu moet verhuizen naar je oom en tante.. maar iig mooi dat dat kan. Veel succes nog met 't zoeken! (met mn broer zit 't ook al niet mee)
thx, ja, idd, zo is het precies, aan de ene kant fijn en aan de andere kant natuurlijk niet.. is je broer wel heel fanatiek aan het zoeken nu dan? Ook allemaal kijkavonden af? Sja hij heeft natuurlijk ook geen reisurgentie voor een kamerbureau..

Keeeej.. ik=blij! ;D Morgen atletiekwedstrijd btw.. leukk!
Tof zeg! (allebei deze mededelingen :P) Veel succes he!

Ik ga maar eens naar bed (als ik mezelf van msn afgesleurd krijg), doegdoeg!