Linda, sorry dat ik te laat ben: alsnog van harte gefeliciteerd!!
(Leuk he, Vis
)
Ik ben vanmiddag teruggekomen uit Groningen waar een vriendin haar verjaardag vierde. Die heeft daar echt een megahuis joh! Ze woont niet op kamers, nee, haar ouders hebben gewoon een huis van 2 verdiepingen voor haar gekocht
. En haar huisgenootje huurt dan 1 kamertje daarvan van haar.. Magoed, twas iig gezellig haar en een paar andere vrienden weer eens te spreken sinds een paar maanden.
En Anne-Marie, hoe was het feest met Bas en Joël? Die Bas vonk altijd wel leuk.. Het feest op de uni donderdagavond viel een btje in het water door de regen, maar wij gingen later en hebben het toch errug gezellig gehad!! Daarna nog naar de stad doorgegaan en van 3 verschillende cafeetjes de sluitingstijd meegemaakt..
Echt niet tof, ze gingen allemaal veel te vroeg dicht, moesten we telkens ergens anders heen! Maar het was iig wel supergezellig.
Balen dat je zo moe was donderdag A-M, weet je waar het aan lag? Wast wel een dag later over?
een 9 voor Nederlands en waarschijnlijk ook voor geschiedenis. En zowiezo een 9 op filosofie en religie.. benk wel blij meej.
natuurlijk, echt goed van je!!
Nouja, voor Annemieke: ik sta een 6 op mn eindlijst voor Latijn, goed hé.Ik vind 't best wel leuk worden nu eigenlijk..
dat is helemaal fantastisch om te horen..!!
*Is erg nieuwschierig naar je 'whiejj's' zegmaar..
en ik wil weten wie die ene is van dat mailtje en waarmee je ging bellen ! Verder, veel plezier op 't feest!
thx, ja, ik wilde je ook al woensdag bellen maar omdat ik 2,5 uur aan de foon had gehangen was hij oververhit geraakt omdat ie tegelijkertijd in de oplader zat
dus toen was het niet meer zo fijn om dat gloeiende ding nog een tijd tegen mn oor te houden.. dus khoop daje vanavond thuis bent.. wie dat overigens was van dat mailtje en dat bellen kun je wel raden.. van wie zou ik nou onwijs verbaasd en (daarom) megablij zijn iets te horen..
Nou, ik begin maandag dus met wiskunde en esthetica en dan tot de volgende woensdag constant 2 examens per dag... Geen centraam examen dus, maar een hele hoop 15 in totaal
aha, je hebt het dus wel nog megazwaar de laatste weken. Nou onmetelijk veel succes gewenst alvast..!! Het gaat je zeker lukken! Je hebt nu immers echt een doel om het absoluut te gaan halen, dus dan ga je dat ook! Zet m op! De 24e weet je het dus, dan krijg je een telefoontje als je gezakt bent en anders niet? Maar er zijn daarna toch ook nog wel herkansingen neem ik aan? Nouja, laat je het de 24e 's avonds meteen weten??
de huisbaas van dat kot heeft teruggebeld en het is (normaal) dik in orde, dus ik ga (als ik slaag) samen met Hendrik en Michael (een andere vriend) op kot ! En het is in België niet echt zo'n probleem om een kot te vinden.
woow, beter zeg! Wees er maar blij om hoor..!
Enne goed dat je ons niet zal vergeten
maar ik bedoel ook dat je dat ook laat merken door af en toe te posten he
.
Trouwens Annemieke: zo mooi vind ik die andere meisjes eerlijk gezegd niet hoor
hm, ja ze waren idd geloof ik nie allemaal even knap, maar toch, als je zo het hele rijtje ziet, vink t wel jaloersmakend hoor!
Nou ik ga nog maar eens even iets doen aan Latijn voor maandag, want morgen jp!