Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2105759 keer)

Offline bertha531

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #13480 Gepost op: 30-06-2004, 16:56:54 »
Han en Debbie:

heel erg gefeliciteerd met slagen enzo!!
en de jaringen nog gefeliciteerd enzo

medelingen:
-Ik heb een bril! (al hele poos, maar vink eik typisch iets wat ik in de bar moet vertellen  ;D) Maar heb m niet altijd op, want soms is ie vies dus dan weer lenzen in.

-Ik ga een dikke week op vakantie donderdag!  ::ok::

Offline Grace

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #13481 Gepost op: 30-06-2004, 17:11:01 »
Citaat
medelingen:
-Ik heb een bril! (al hele poos, maar vink eik typisch iets wat ik in de bar moet vertellen  ;D) Maar heb m niet altijd op, want soms is ie vies dus dan weer lenzen in.

Ik ook!  ::joehoe:: Zit al hele tijd in dubio of ik uit die denkbeeldige brillenkast zou gaan komen...maar jij hebt me de streep over getrokken! Thnx joh!  ::ok::  ::bravo::

Citaat

Hele fijne vakantie! Gaat je bril ook mee?  8) Heb jij trouwens ook zo'n zonnebril op sterkte?? Voor als je lenzen vuil zijn en de zon toch schijnt...
That's all

Offline Kukai

• Forumlid
« Reactie #13482 Gepost op: 1-07-2004, 20:31:32 »
Han, nog gefeliciteerd... beetje laat... but that's me!
 :-[

:D :D
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Anzjie

• Forumlid
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
« Reactie #13483 Gepost op: 2-07-2004, 00:12:14 »
Iedereen die jarig is geweest of geslaagd is of een ander groot feest
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #13484 Gepost op: 3-07-2004, 00:15:42 »
Heinz, gefeliciteerd met je 18e verjaardag!![/color][/size]

(Morgen typ ik weer een lange post, sorry voor nu voor iedereen die nu niet opgelucht zucht dat ik zo'n kort bericht post.. ;))

Offline Giorgio

• Forumlid
  • Wie is dé Giorgio?
« Reactie #13485 Gepost op: 3-07-2004, 00:28:07 »
Heinz Gefeliciteerd!![/size]
Eindelijk...

Offline Molcrazy

• Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • Winnaar CSC II
« Reactie #13486 Gepost op: 3-07-2004, 00:39:18 »
GEFELICITEERD HEINZ!!!
2024: wie is de Mol?

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #13487 Gepost op: 3-07-2004, 10:15:22 »
Heinz, gefeliciteerd met je 18e verjaardag!![/color][/size]

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #13488 Gepost op: 3-07-2004, 11:08:06 »
Gefelicitaart Heinz!!  ::bravo:: ::bravo::

Offline Nostradamus

• Forumlid
  • Never say more than is necessary
« Reactie #13489 Gepost op: 3-07-2004, 12:52:34 »
Gefeliciteerd Heinz!
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #13490 Gepost op: 3-07-2004, 14:25:19 »
Van harte gefeliciteerd, Heinz !! :-* :-*

Ik hoop dat je een gezellige verjaardag hebt !
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #13491 Gepost op: 3-07-2004, 20:05:47 »
Nu dan mijn beloofde lange post van vandaag! Eerst ff reageren..

:O Ben je toch nog gegaan? Cool! Ik wil nog wel van iemand horen hoe het was dan hoor!
haha, ja, is dat zo schokkend? ;) Hoe het was, kvond t gezelli hoor, en de hele kamer lag vol ballonnen, zag dr echt leuk uit! Verder lekkere taart, leuke fietstruukjes Elmar (alleen het vallen wilde niet zo lukken) ;) enne heb nu ook eens de buurvrouw van de andere kant gezien.. (jaja) Uh sja wat wil je verder horen? Vraag maar aan de anderen.. Oja ze hadden nog weer iets leuks gemaakt op de computer maar niet afgemaakt omdat er toch veel mensen nie kwamen.. maar twas wel weer erg grappig. Vanuit de bus zag ik nog iets van Breda Barst, zag er wel gezellig uit, toch jammer hoor.. ::) Maar we spreken nog wel en keer af he! Echt tof die theaterreis van je! Wanneer ga je weg? Moet je er dan wel wat meer van vertellen hoor! ::jaja::

En heel fijn dat dat tentamen zo goed ging!
jaaa zeker, kheb net een mailtje gekregen van mijn leraar dat ik een.. 9,2 had! :D :D Whiee..! Voor Grieks grammatica dus ;). Heeft zeer zeker weten geloond om naar alle colleges te gaan..

Kzal even proberen kort samen te vatten wat ik allemaal meegemaakt heb :)
Na een heel jaar (op de laatste paar weken na) niks gedaan te hebben, ben ik dan nu toch over ;D
da's idd een korte samenvatting :o maar iig mooi dat je over bent! Gefeli nog maar! Ook al wist je dat volgens mij al lang, toch? Maar eerst een fijne vakantie!
Heeft je vriendje trouwens zijn rijbewijs gehaald..?? :D / :-X

Verder heb ik geprobeerd mijn haar paars te verven:
[foto's]
Is mislukt dus.
::rofl:: haha, hmnee, echt heel paars ist nie nee ::) Waarom wilde je dat dan zo graag? :)
Deze week ga ik op zoek naar een vakantiebaantje, want ik heb t helemaal gehad bij appie heyn.
en, ist gelukt? Of moet je toch de hele vak nog bij de AH zitten? Waarom vind je het nie meer leuk?
En verder weet ik het allemaal even niet meer...
owjee, veel sterkte! ;)
Kzal iig proberen weer wat vaker te gaan posten in de vakantie.
tof tof tof! Hoop dat je dat daadwerkelijk zult doen!!

Ja die winkel ja. Ik ken geen ander ;)
aha, cool :D, ja, ik ook niet, maar ik heb niet zoveel te zoeken bij de ANWB dus het had best gekunt dat er nog hordes andere winkels van waren in Gouda.. Mss kom ik wel een keertje binnenvallen als ik toch op de bus moet wachten! Trouwens gefeli met je nieuwe comp, werkt ie helemaal goed??

-Ik heb een bril!
foto! :D
Cool, veel plezier! Waar ga je heen en met wie? Of waar ben je heen geweest dus als je dit leest..
Ik ook!  ::joehoe:: Zit al hele tijd in dubio of ik uit die denkbeeldige brillenkast zou gaan komen...maar jij hebt me de streep over getrokken!
waarom zou je niet? ??? Zet gewoon een leuke foto neer van jezelf-met-bril en je hoéft helemaal niets meer te vertellen ;).

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #13492 Gepost op: 3-07-2004, 20:06:46 »
Tot zover het reageren.. Verder kan ik vertellen dat deze week aardig bijzonder was, omdat ik hem bijna helemaal in Gouda doorgebracht heb. Dinsdag naar Victors diploma-uitreiking geweest, was leuk; woensdag mijn moeder jarig, ook gezellig, en 's middags naar een vriend geweest waar ik heel lang nie geweest was, dus daar werd ik ook errug blij van :D, en 's avonds naar familie in Amsterdam geweest omdat die net een jong poesje hebben ::love:: - ik had mijn ouders dus zover gekregen om op mn moeders verjaardag bij mn tante te gaan eten, die dat alleen maar heel leuk vond ;D. Donderdags was de diploma-uitreiking van 2 andere vrienden, maar daar ben ik toch niet heen geweest  ::ohno:: omdat ze tegelijkertijd waren, op andere scholen, en ik absoluut niet wilde of kon kiezen naar wie ik dan zou gaan. Verder had ik ook nog bijna niets gedaan voor mijn tentamen van vrijdag dusjah.. Donderdagavond wel naar een muziekavond van de docent-muziekopleiding van een andere vriend geweest (dat gaat hij volgend jaar studeren, nu hadden dus de huidige studenten hun muzikale slotavond), was ook leuk en gezellig. Ze speelden o.a. een liedje van Norah Jones dat ik echt supertof vond. En daarna wast alweer vrijdag: tentamen Grieks teksten, nogal vaag en onduidelijk vond iedereen, en ik merkte ook wel duidelijk dak er erg weinig aan gedaan had, maarja, we merken het wel. Daarna weer terug naar Gouda, 's avonds wat tv gekeken.
Zo, zijn jullie weer op de hoogte van mijn weekje ;). Anne-Marie, jij nog eens een leuke lange post??

Luister nu erg vaak naar de cd die ik mn moeder woensdag voor haar verjaardag heb gegeven (Kalypso, uit de Wereldwinkel). Oja verdere belangrijkheid: morgen 7-gangen-diner met jp!! :D Echt zin in. Enne nog 1 tentamen te gaan (Nieuwgrieks, dinsdag); verder nog een 7 teruggekregen voor het tentamen literatuurgeschiedenis. Dus gaat wel goed allemaal.. Nu ff journaal kijken denk ik. Mn vader en broer zijn met vrienden naar HP.. Ik ga pas de 24e..

Heinz, leuke birthday gehad? Andere mensen, hoe is jullie weekend??

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #13493 Gepost op: 3-07-2004, 21:48:06 »
Heel erg bedankt voor de felicitaties allemaal! Ik heb er zeker een leuke dag van gemaakt! ::ok::

Toch ga ik vroeg naar bed, want morgen vlieg ik vroeg naar Griekenland voor een weekje vakantie op Kos. 8) :D

En omdat ik jarig ben zal ik natuurlijk trakteren. Neem waar wat op mijn kosten: ;)

Groetjes,
Heinz

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #13494 Gepost op: 3-07-2004, 22:34:58 »
Wauw cool Heinz!! Kos, wist je dat daar de legendarische arts Hippocrates vandaan kwam? ;) Als je nog hulp nodig hebt voor je Nieuwgrieks moet je maar ff mailen he :P. Iig veel plezier!

Iedereen gaat maar op vakantie.. ::) ik ga maar eens naar bed om morgenochtend nog wat te leren voordat we om 2 uur :o al beginnen met de 7 gangen ::tandpastasmiley::. Kan mn vader ook nog ff op de comp.. Hmm heb eik geen zin om naar bed te gaan.. Maar ik heb de afgelopen week al veel te veel tv gekeken omdat ik zoveel hier (Gouda) was.. én gemsnt :-[

Offline Grace

• Forumlid
« Reactie #13495 Gepost op: 4-07-2004, 15:02:05 »
Vanuit de bus zag ik nog iets van Breda Barst, zag er wel gezellig uit, toch jammer hoor.. ::)

Nou, Breda Barst was zeker gezellig....heb zondagmiddag/avond even rondgehangen daar. Het zonnetje dat af en toe door kwam, relaxte sfeer en goede bandjes!  ;D Volgend jaar weer!
That's all

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #13496 Gepost op: 4-07-2004, 22:37:19 »
Ah, mooi dat je het leuk hebt gehad Grace! Heb je foto's??

Ik had vandaag dus mijn 7-gangen-diner met jp, superleuk, heel lekker en ontzettend gezellig! We zijn echt de hele middag bezig geweest met eten ;D (en eten maken dan, en afwassen maar dat duurde verbazend kort met zoveel mensen van wie er 1 werkelijk een afwaswonder is :o). Leukleuk. Verder niets gedaan eik vandaag, ja tv gekeken maar er was helemaal niets, dus toen had ik zo'n depri film die ik gelukkig uit heb weten te zetten voor er iemand doodging :P. Maar depri was ie toch, dus niks voor mij, buh. Maar ff kijken of ik nog leuke mail heb (yeah right..). Hm ga toch maar naar bed, morgen nog 1 dagje om Nieuwgrieks te leren. Ben toch wel btje benieuwd of 'mijn' Grieken gaan winnen ::tandpastasmiley:: (Elláda!!).. Truste alvast!

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #13497 Gepost op: 6-07-2004, 20:49:09 »
Heej mensen !

Hier komt dan maar weer us "lange" post van mij..

Ik heb nu officieel vakantie! ::bravo:: En ben dr toch wel blij mee.. hehe. Maar heb toch al super vakantiej gevoel aangezien ik al anderhalve week niks doet. Vandaag dus laatste keer naar school geweest voor dit jaar.. en heb mn rapport opgehaald..  Die best goed is.. al zeg ik 't zelf. :P Het gemiddelde van mijn 3e rapport is een 7,8 ! Ben ik best wel blij mee.. was trouwens hoogste gemiddelde van 't schooljaar.. Is niet logisch.. aangezien derde periode het moeilijkst zou moeten zijn.. ::) Maar misschien ligt het eraan dat ik na 2 geen geweldige rapporten maar heb besloten mijn best te gaan doen.. ;)

Op mn eindrapport sta ik :

één 10 ::tandpastasmiley:: op filosofie.. maar dat had ik al eens gezeged..
drie 9ens op geschiedenis, Nederlands en religie
drie 8en op Engels, aardrijkskunde en NWO2 (jaa... dat ja.. ;-) )
tien 7ens op... ehh.. nja.. iig natuurkunde, scheikunde en wiskunde. Dat soort vakken dus.. (en de overige talen)
en ten slotte één 6 voor.. Latijn. ;)

Voor een paar 7ens heb ik nog wel hard moeten werken.. nja.. een beetje. :) En ben dus nu van die exacte vakken af.. (alleen wiskundeb1.. dat verhaal gaan ik niet voor de 100ste keer vertellen hoor annemieke wrm ik dat gekozen heb :p ) Maargoed.. was dus wel blij met mn rapport.. viel best meej. :)

Verder.. na rapportuitreiking ben ik nog ff met wat mensjes cadeautje wezen kopen voor 'n vriendin die gaat verhuizen. Ws gaan we morgen naar haar toe.. Maar goed.. ik moet nog 4 weekjes wachten eer we op vakantie gaan.. :) Dus nog 4 hele relaxte weken.. ik ga nog wel 2 weken krantenwijk nemen samen met mn broer. 3 dagen per week dus.. dat valt nog wel meej. Doe ik iig nog iets nuttigs. ;) Nja.. ga misschien nog paar dagen kamperen met 'n vriendin.. als dat mag.. ::) En donderdag komt die Victor van Annemieke hierheen.. ook wel gezellig.. hoop ik ;)

Ga binnenkort ook maar ff wat meer informatie opzoeken over waar we heen gaan.. Pyreneeën en dan nog een weekje naar de Atlantische kust.. vlakbij Bordeaux ofzo. Ik zoek meestal ook campings uit.. vink altijd wel leuk. kan me nog steeds nie voorstellen dat ik toen ik 11 was mn ouders mij in amerika gwn campings lieten uitzoeken.. :-\\ hehe

Wel beter trouwens dat je nu zo helemaal breed kan typen.. zegmaar. Al lijkt het alsof je dan wel heel weinig typt.;) Maar is wel overzichtelijker.. :)

bertha.. ben je alweer terug van vakantie?? Nja.. als je terug bent mag je ook hier wel eens wat meer gaan posten.. aardig he?

Annemieke.. mooi dat je tentamen goed ging ! (ook al staat dat niet op 't forum en heb ik 't al gezegd maargoed)

de rest: veel plezier/succes en post nog us wat.. ;)

doejjj ::zwaai::
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Grace

• Forumlid
« Reactie #13498 Gepost op: 6-07-2004, 21:43:11 »

de rest: veel plezier/succes en post nog us wat.. ;)

::zwaai::  ::joehoe:: Hallo!!

p.s. Gefeliciteerd met je goede rapport  ::ok::  ::ok::
That's all

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #13499 Gepost op: 6-07-2004, 22:25:57 »
::zwaai::  ::joehoe:: Hallo!!

p.s. Gefeliciteerd met je goede rapport  ::ok::  ::ok::
Heej Grace ! ::zwaai::

Dankjuh.. :D nog wat meegemaakt? ;)
« Laatst bewerkt op: 6-07-2004, 22:27:54 door @miesh »