Heej mensen !
Hier komt dan maar weer us "lange" post van mij..
Ik heb nu officieel vakantie!
En ben dr toch wel blij mee.. hehe. Maar heb toch al super vakantiej gevoel aangezien ik al anderhalve week niks doet. Vandaag dus laatste keer naar school geweest voor dit jaar.. en heb mn rapport opgehaald.. Die best goed is.. al zeg ik 't zelf.
Het gemiddelde van mijn 3e rapport is een 7,8 ! Ben ik best wel blij mee.. was trouwens hoogste gemiddelde van 't schooljaar.. Is niet logisch.. aangezien derde periode het moeilijkst zou moeten zijn..
Maar misschien ligt het eraan dat ik na 2 geen geweldige rapporten maar heb besloten mijn best te gaan doen..
Op mn eindrapport sta ik :
één 10
op filosofie.. maar dat had ik al eens gezeged..
drie 9ens op geschiedenis, Nederlands en religie
drie 8en op Engels, aardrijkskunde en NWO2 (jaa... dat ja.. ;-) )
tien 7ens op... ehh.. nja.. iig natuurkunde, scheikunde en wiskunde. Dat soort vakken dus.. (en de overige talen)
en ten slotte één 6 voor.. Latijn.
Voor een paar 7ens heb ik nog wel hard moeten werken.. nja.. een beetje.
En ben dus nu van die exacte vakken af.. (alleen wiskundeb1.. dat verhaal gaan ik niet voor de 100ste keer vertellen hoor annemieke wrm ik dat gekozen heb :p ) Maargoed.. was dus wel blij met mn rapport.. viel best meej.
Verder.. na rapportuitreiking ben ik nog ff met wat mensjes cadeautje wezen kopen voor 'n vriendin die gaat verhuizen. Ws gaan we morgen naar haar toe.. Maar goed.. ik moet nog 4 weekjes wachten eer we op vakantie gaan..
Dus nog 4 hele relaxte weken.. ik ga nog wel 2 weken krantenwijk nemen samen met mn broer. 3 dagen per week dus.. dat valt nog wel meej. Doe ik iig nog iets nuttigs.
Nja.. ga misschien nog paar dagen kamperen met 'n vriendin.. als dat mag..
En donderdag komt die Victor van Annemieke hierheen.. ook wel gezellig.. hoop ik
Ga binnenkort ook maar ff wat meer informatie opzoeken over waar we heen gaan.. Pyreneeën en dan nog een weekje naar de Atlantische kust.. vlakbij Bordeaux ofzo. Ik zoek meestal ook campings uit.. vink altijd wel leuk.
kan me nog steeds nie voorstellen dat ik toen ik 11 was mn ouders mij in amerika gwn campings lieten uitzoeken.. hehe Wel beter trouwens dat je nu zo helemaal breed kan typen.. zegmaar. Al lijkt het alsof je dan wel heel weinig typt.
Maar is wel overzichtelijker..
bertha.. ben je alweer terug van vakantie?? Nja.. als je terug bent mag je ook hier wel eens wat meer gaan posten.. aardig he?
Annemieke.. mooi dat je tentamen goed ging ! (ook al staat dat niet op 't forum en heb ik 't al gezegd maargoed)
de rest: veel plezier/succes en post nog us wat..
doejjj