Wat ontzettend leuk Ovide dat je weer eens aan ons dacht!
Hoe kwam dat zo?
Maar vertel dan ook meteen even hoe het nu met jou is! Alles ok daar in Heerlen??
Nostra, thx voor je felicitatie
, nu hoop ik maar dat de 3 cijfers die ik nog terug moet krijgen ook een beetje daar in die buurt komen.
Jaja, een voldoende voor Latijn.. speciaal voor jou natuurlijk
ah wat lief van je
Jaa, leuk he dat ik nu wel vakantiekaartjes kan sturen!
Had je daar echt al aan gedacht??
Zo zie je maar, jullie zouden mijn kaart zelfs missen als ik m dit jaar niet zou sturen! Maar je hebt wel gelijk dat ik dan mss wel 30% van mn vakantie bezig zal zijn met kaarten schrijven, hmm..
Wat kan ik daar nu eens aan doen? Mss toch het aantal verkleinen? Maar das wel heeel moeilijk.. tenzij ik alleen mensen een kaart ga sturen die er mij ook een sturen
. Haha, erg he, hoe druk ik me daar om kan maken..
Haha ja sure, naar Gouda fietsen.. Nehj, oojt miss.. als ik met pensioen ben.. niet dat ik dan nog contact met iemand uit gouda heb. :p
sja, wie weet woon je dan wel in Gouda of omstreken joh
. Maarre je wilde toch nu je conditie op peil houden, daar was het voor hoor!
Als je bejaard bent ben je vast niet meer in staat om heel Nederland door te fietsen lijkt me..
Maarja, ik kan me nog niet echt inleven in het beeld van jou als bejaarde (en ik dus als nog bejaardere
)..
Tsja, balen dat die vriendin nu bijna echt weggaat.. en dan echt himmel naar Berlijn.. :-/ Net btje met die vriendin van mij die ook gaat verhuizen.. maar dan naar Didam (vlakbij Zevenaar/Arnhem). Das iig wel wat dichterbij.. maar toch.
jaa, da's best te doen joh! Natuurlijk blijft het wel balen dat ze weggaat, dat bedoel ik niet, maar jullie moeten er dan wel voor zorgen dat jullie haar idd gaan opzoeken hoor! Da's dan makkelijk te regelen.. Maar naar Berlijn, wat je zegt, da's echt minder..
Kheb vandaag de foto's van haar feestje online gezet.. zucht. En ze is nu onwijs druk bezig met haar Duitse taalcursus dus ze heeft nog nie eens tijd om te mailen..!
Ik hoop dat je straks schoonmaken wel ergonomisch gaat doen ofzo (het woord alleen al.. mwahha :p ) iig, succes nog en ik hoop dat 't verder ook meevalt bij andere persoontjes.
thx, ja, het klinkt idd grappig, maar mijn rug vindt t minder grappig
. Ik heb vandaag idd veel rechter op gestofzuigd enzo ja.. t Viel wel weer mee ja, ze was ook weer heel aardig, en bovendien had ik echt het idee dat ik een onwijs goeie daad deed door dit oude dametje te helpen, omdat ze zelf echt zo weinig kon..
(maar das dan dus wel goed van mij he)
Waarom ga ja (als je gaat kamperen) naar een camping met allemaal oude mensen?
Maar veel plezier met eentje uitkiezen iig..!
Goh, het is nog steeds zo vroeg gewoon! Echt ongelofelijk hoeveel tijd je overhoudt door 's ochtends te werken, eik wel beter zeg! En dat terwijl ik toch gewoon zonder enig probleem tot ong half elf 's avonds kan bellen of msnen
. Had gister een vriend aan de lijn die al na
nog geen half uur wilde ophangen
. Maar daarna wel gezelli gemsnd en gemaild.. en die foto's bewerkt dus, maar ik moet er nog een hele hoop. Dus dat zou ik vanmiddag kunnen doen, maar ik ga eerst ff naar de stad denk ik. Iig een fijne dag iedereen!
En Ovide, kom weer eens wat vaker langs! (Geldt ook wel voor meer mensen natuurlijk, zoals Han..
En Bertha van jou verwachten we allemaal nog een vakantieverslag natuurlijk..!)