Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2105635 keer)

Offline Giorgio

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is dé Giorgio?
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #13500 Gepost op: 6-07-2004, 22:40:34 »
netjes rapport, @miesh. ::ok::

Ik kan mijnes donderdag ophalen, dus nog even wachten op mijn "goede" cijfers. Hebben we al 1,5 week vakantie moeten we nog eens ons rapport ophalen?? ???

Najah, ik dacht laat ik hier ook eens wat posten, ander sis het zow stil van mijn kant.

We hebben trouwens sinds zaterdag een parkiet, heel gezellig als ik aan het computeren ben, maar is nu een beetje stil.

Ik ben nooit zow goed in van die lange berichten dus laat ik het hier maar op houden.

groetjes,

Sjors aka Giorgio
Eindelijk...

Offline Grace

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #13501 Gepost op: 7-07-2004, 16:21:37 »
Dankjuh.. :D nog wat meegemaakt? ;)

Mwah...niet echt....ben een beetje aan 't pakken voor de vakantie, dus heb nu last van 'inpakstress' waarom pak ik ook altijd teveel in??
Maar goed, vrijdag vlieg ik dus naar Milaan en ga daar 2 weekjes vertoeven en ook aan het Lago di Varese  ;D.

Na de vakantie zal ik uitgebreid verslag doen.... :D

Voor nu....Arriverderci a tutti ::joehoe::
That's all

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #13502 Gepost op: 7-07-2004, 20:06:15 »
Heej.. :)

Kheb vandaag voor mijn gevoel best veel gedaan.. maar dat is helemaal niet waar geloof ik :-\\ Heb iig uitgeslapen.. toen ff gebeld over of we nu nog wel of niet naar die vriendin zouden gaan.. is niet doorgegaan. Ze was niet thuis maar we gaan nog wel andere keer naar dr toe..

Verder heb ik geatletiekt, was wel leuk :) Laatste keer voor de vakantie.. nu dus 1,5 maand niet ofzo. Moet nog ff iets verzinnen om conditie ff op peil te houden.. :p nja.. iig btje bergen beklimmen.. in de vakantie

Whiejj.. morgen komt die gastje hier. :D En vriendin van mij kent hem ook wel.. dus das wel beter.
netjes rapport, @miesh. ::ok::
Dankjuh.. :)

Ik hoop dat jij donderdag ook goed rapport kan ophalen.. vast wel ! ;)
En dat je dat dan ook ff komt vertellen hierzo.. leuk dat je iig weer ff post. :-)

Grace, nog succes met de stress van 't inpakken ;) en heel veel plezier in Milaan !

::ok:: :)

Ik ga nog maar ff bijlezen. :) doejj :-*
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #13503 Gepost op: 9-07-2004, 13:26:55 »
En donderdag komt die Victor van Annemieke hierheen..
::oink::

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #13504 Gepost op: 9-07-2004, 14:10:18 »
vanwege de komkommertijd, een bericht in de bar van mij..

op mn werk is het superstil, dus ik verveel me de hele dag te pletter..  ::niet-ok:: zo erg dat ik gisteren vrij heb genomen en met mn nichtje uit engeland (die een paar dagen over was) de stad (amsterdam) onveilig heb gemaakt.  ::ok::

lekker ouderwets gewinkeld: kalverstraat, nieuwedijk, reguliers bree, rokinnetje gepakt etc.

al mn favoriete eten gegeten: broodjes bij dobbe, ijsje van vd linden op de nieuwedijk, irish coffee op thorbeckeplein..  ::bravo:: ::bravo:: oftewel : how to do amsterdam in a day!!

vervolgens nog even een uur in een vage coffeeshop gehangen, want dat is wel een 'must' voor iedere toerist. ;D

nu weer aan het werk! ennehhhh wat zijn jullie allemaal stil!! >:( komop, hup het forum op. tis toch rotweer  :-\\

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #13505 Gepost op: 11-07-2004, 22:24:33 »
TEST.... TEST.....

Jaaaaaaaaaaaa... hij doettet weer :D!!!
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Compuart

• Realitynet.nl Administrator
  • SMF rulez!
« Reactie #13506 Gepost op: 11-07-2004, 23:13:49 »
yep, helaas zijn alle sites van Realitynet (behalve Realitynet.nl zelf) vandaag down geweest. Dit kwam door een verhuizing van het datacenter (plaats waar alle servers staan) naar een andere lokatie. Deze was oorspronkelijk gepland van zes tot tien uur vanochtend Nederlandse tijd, maar is dus flink uitgelopen.

Excuses voor het ongemak
Ik hoop dat u nog objectief bent. Ik ben het in elk geval niet meer.

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #13507 Gepost op: 13-07-2004, 23:24:26 »
Yeah ! Ik zit nu op onze nieuwe computer.. :)

Mn broer neemt de andere comp mee naar Groningen waar die nu eindelijk een kamer gevonden heeft, dus nu hebben we een nieuwe. Hij typt echt lekker en 't beeldscherm is ook beterr.. ::tandpastasmiley:: Ben wel blij mee, we hebben ook nieuwe printer.. En wat ook heel fijn is, de oude comp staat nog hier en nu hebben we 3 computers met netwerk. Dus we kunnen leuk spelletjes spelen met zn 3en, yay ! :)

Enne, verder heb ik niet zoveel boeiends gedaan laatste paar dagen.. computerspelletjes gespeeld. ;) Ik heb een paar spellen weer opnieuw ontdekt.

Annemieke, ga nog us posten ! Nu je niet meer zo geschokt bent :P Je hebt me nog geeneens gefeliciteerd met mn "goede"rapport .. :( ;) Ga je btw naar Frankrijk? zoiets las ik in je msn-naam..
Cora, leuk dat je ook es hier post :D Balen dat je je zo verveelt op 't werk..

verder.. ga ik dit weekend naar Annemieke.. :) en Daan gaat als t goed is ook, dus hebk wel zin in !

doehgg :-*
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline bertha531

• Forumlid
« Reactie #13508 Gepost op: 14-07-2004, 00:19:32 »
Hoi!  ::zwaai::

Ik ben alweer een paar dagen terug van vakantie! Ik moest eerst alles bijlezen in de bar, daar was ik erg lang mee bezig.  ::pinokkio::  ;D

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #13509 Gepost op: 14-07-2004, 11:20:57 »
bertha!! :D

Hoe was je vakantie? Een iets uitgebreidere post mag wel hoor..  :P

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #13510 Gepost op: 14-07-2004, 17:54:52 »
Annemieke, ga nog us posten ! Nu je niet meer zo geschokt bent :P
haha okee.. bij deze Anne-Marie! Werd idd wel weer eens tijd. Kbegin eerst maar gewoon eens te reageren op iedereen.. chronologisch:

tof tof tof! Hoop dat je dat daadwerkelijk zult doen!!
Floortje, dit ging over dat jij meer zou posten in de vakantie! Maar maandag ga je weg, toch? Dus grijp nog snel even je kans.. (Heb je btw mn mailtje gekregen?)

heb mn rapport opgehaald..  Die best goed is.. al zeg ik 't zelf. :P
oja oja, ik had je nog niet gefeliciteerd met je goeie rapport! Want jahoor al zeg je het zelf, het is ook zo natuurlijk! Dat ie heel goed is! Gefeli alsnog maar.. Enne ik ben trots op je dat je iig toch nog wel een voldoende hebt voor Latijn..

En ben dus nu van die exacte vakken af.. (alleen wiskundeb1.. dat verhaal gaan ik niet voor de 100ste keer vertellen hoor annemieke wrm ik dat gekozen heb :p )
ow, ow, dan ben ik het dus gewoon 99x vergeten :P.

Over school en cijfers en tentamens enzo gesproken (ja, ook al is het vakantie, mijn excuses daarvoor :P), ik heb vandaag een mailtje gekregen van mn docent met mn cijfer voor Nieuwgrieks: een 8,5! :D Woehoe. Maar nu moet ik nog steeds 3 andere cijfers terugkrijgen dus ik zal het er nog wel vaker over gaan hebben ook al ist vak.. Maar over vakantie gesproken: ik ga tóch nog een paar daagjes weg!! Mijn ouders waren erachter gekomen dat ik tussen mijn thuiszorgwerk en het begin van de intro (waar ik graag bij wil zijn) nog een weekje niks te doen heb, dus hebben ze hun kans gegrepen om nog een keer met zijn 4en op vakantie te gaan. Dus in augustus 3 dagen naar Nice en Monaco! Mijn broer heeft het al helemaal geregeld en geboekt enzo. Kan ik toch nog kaarten sturen ::tandpastasmiley::.

Ik kan mijnes donderdag ophalen, dus nog even wachten op mijn "goede" cijfers.
en, Giorgio, idd blij met je cijfers?? En hoe is het met je parkiet?

vrijdag vlieg ik dus naar Milaan en ga daar 2 weekjes vertoeven en ook aan het Lago di Varese  ;D.

woehh, Italië, lucky you! Deze quote ter herinnering dat je uitgebreid verslag gaat doen.. ;)

Moet nog ff iets verzinnen om conditie ff op peil te houden.. :p nja.. iig btje bergen beklimmen.. in de vakantie
sja, van het weekend zal dat niet zo lukken he, wat die bergen betreft ::) :P. Maar je kunt natuurlijk naar Gouda komen fietsen ofzo.. :P

(hierna volgt deel 2)

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #13511 Gepost op: 14-07-2004, 17:56:15 »
(die maximale berichtgrootte ook ::ohno::)

Cora Bora, cool dat jij ook eens in de bar post! Wil dat zeggen dat je dan ook leest of heeft het geen nut op je te reageren? :P Leuk zo'n gezellig dagje winkelen met iemand uit het buitenland! Je had haar natuurlijk ook al heel lang niet gezien neem ik aan dus das dan wel extra leuk.
Over mensen in het buitenland lang niet zien.. die vriendin van me die naar Berlijn gaat verhuizen heeft afgelopen zaterdag haar afscheidsfeestje gegeven.. :\'( Sja, volgende week gaat ze echt weg.. (via een vakantie in Tsjechie) Maar het was iig wel een heel gezellig feestje! Kzie haar iig weer met Sinterklaas.. (oehh, ik en Sinterklaas, neenee, moet er niet nú al over beginnen, haha, maar kheb er dus wel nu al ontzettend veel zin in! ;D)

Mn broer neemt de andere comp mee naar Groningen waar die nu eindelijk een kamer gevonden heeft, dus nu hebben we een nieuwe.
cool zeg! En beter voor je broer dat ie die andere zomaar mee kan nemen.. :o Zo is iedereen er blij mee! (behalve mss de portemonnee van je ouders :P)
Oja, dak naar Frankrijk ga volgens mijn msn-naam klopt dus :P zoals ik net verteld heb. Mooi dat je zin hebt om komend weekend hierheen te komen ;). Ik ben dr ook blij mee! ;)

Ik ben alweer een paar dagen terug van vakantie! Ik moest eerst alles bijlezen in de bar, daar was ik erg lang mee bezig.  ::pinokkio::  ;D
Hee Bertha! Tof dat je terug bent! Waar ben je geweest en hoe was het?!??? En wat cool dat je de bar bijgelezen hebt ::)

Dat wast reageren.. verder kan ik verellen dat ik dus inmiddels begonnen ben met werken bij de thuiszorg, maar deze week hadden ze maar 4 ochtendjes werk voor me. Tot nu toe dus nog maar bij 2 oude dametjes geweest, viel wel mee ook.. Ze waren erg aardig en moeilijk is dat schoonmaken iig niet te noemen, smerig ook niet want die huisjes worden al heel vaak schoongemaakt. Maar ik krijg er wel spierpijn van, mss doe ik toch iets niet helemaal ergonomisch :-\\. Tussen het werken en lui voor de tv/comp uitrusten door hang ik aardig wat uurtjes aan de telefoon (lang leve de vaste aansluiting van mijn ouders!  ::trots::) en gisteren ben ik, na mijn moeders oppaskindje eindelijk weer eens volop aandacht te hebben kunnen geven, bij Victor langsgeweest. Nouja en zoals Anne-Marie al vertelde, zij en Daan komen dan dit weekend hier.. ::jaja:: Dus jaa, ik denk dat mijn vakantie me toch wel wat beter bevalt dan verwacht ;). Hoewel ik Eva wel nog steeds mis hoor (die is nu quatorze juillet aant vieren in Paris..).

Nou, dan zijn jullie wel weer eventjes op de hoogte denk ik zo. Zometeen courgetteschotel eten.. Mss nog wel tot vanavond ofzo. Oja en btw, behalve een kamer in Nijmegen zoek ik er nu ook 1 in de omgeving van Hilversum ::), maar das dan voor een neef. Maar als jullie daar iets mochten weten, stuur me dan toch ook even een berichtje.

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #13512 Gepost op: 14-07-2004, 23:26:14 »
oja oja, ik had je nog niet gefeliciteerd met je goeie rapport! Want jahoor al zeg je het zelf, het is ook zo natuurlijk! Dat ie heel goed is! Gefeli alsnog maar.. Enne ik ben trots op je dat je iig toch nog wel een voldoende hebt voor Latijn..
Thx.. ;D Jaja, een voldoende voor Latijn.. speciaal voor jou natuurlijk :P

ow, ow, dan ben ik het dus gewoon 99x vergeten :P.
;D Jah.. slecht hoor ::ohno::

Goed van die 8,5 op Nieuwgrieks!! ::ok:: En leuk dat je toch nog paar dagen op vakantie gaat, naar Nice en Monaco.. toe maar weer. ;) Wel leuk dat je nog kaarten kunt sturen nu.. haha daar gaat 't ook echt om he ;) Ik zat al te denken.. hmm nu krijg ik geen volgeschreven kaart van Annemieke deze vakantie.. maar wel dus.. als 't goed is. :P Nja misschien ook niet.. :P maar als je ammel zo lang gaat schrijven ben je al bijna 1 dag kwijt geloof ik.. ::)

sja, van het weekend zal dat niet zo lukken he, wat die bergen betreft ::) :P. Maar je kunt natuurlijk naar Gouda komen fietsen ofzo.. :P
Haha ja sure, naar Gouda fietsen.. ;) Nehj, oojt miss.. als ik met pensioen ben.. niet dat ik dan nog contact met iemand uit gouda heb. :p

Huhh?? ik deed even citaat quoten van de 2e post van Annemieke, komt die hele post boven dit schermpje te staan?? vaagheidd.. :P

(die maximale berichtgrootte ook ::ohno::)
Jahh..! die is irritant he...

Ik ga maar niet meer quoten want das dus btje irritant..

Tsja, balen dat die vriendin nu bijna echt weggaat.. en dan echt himmel naar Berlijn.. :-/ Net btje met die vriendin van mij die ook gaat verhuizen.. maar dan naar Didam (vlakbij Zevenaar/Arnhem). Das iig wel wat dichterbij.. maar toch.

Ik hoop dat je straks schoonmaken wel ergonomisch gaat doen ofzo ;D (het woord alleen al.. mwahha :p ) iig, succes nog en ik hoop dat 't verder ook meevalt bij andere persoontjes.

enne.. kamer in Hilversum? kzou ut niet weten :P ghehe..

Ben vandaag wezen zwemmen met 'n vriendin.. was wel leuk en gezellig. :) Weer ff bijgepraat.. ga misschien nog kamperen met haar in de vakantie.. op zo'n camping met ammel oude mensen ofzo ;D

Hmm... vakantie is zo relax ! ;D Uitslapen.. doen waar je zin in hebt.. niks moeten.. yeah. Ga binnekort ook nog ff in vakantie verdiepen, btje camping-selectie maken enzo..

Kga ff bijlezen ofzo.. doehgg :-*

Offline Nostradamus

• Forumlid
  • Never say more than is necessary
« Reactie #13513 Gepost op: 15-07-2004, 11:50:57 »
Nog gefeliciteerd @miesh en Annemieke met al die goede cijfers!  ::ok:: ::bravo::
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #13514 Gepost op: 15-07-2004, 12:21:44 »
Hoi,
Na een heeeeeele lange afwezigheid kom ik ook nog eens naar jullie zwaaien  ::joehoe::. Heb een klein stukje van de bar bijgelezen (helemaal was niet te doen  ;))

Volgens mij is er nog maar weinig veranderd hier... ::ok::

Groetjes Ovide
Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #13515 Gepost op: 15-07-2004, 14:05:57 »
Wat ontzettend leuk Ovide dat je weer eens aan ons dacht! :D Hoe kwam dat zo? ;) Maar vertel dan ook meteen even hoe het nu met jou is! Alles ok daar in Heerlen??  ::zwaai::

Nostra, thx voor je felicitatie ::trots::, nu hoop ik maar dat de 3 cijfers die ik nog terug moet krijgen ook een beetje daar in die buurt komen.

Jaja, een voldoende voor Latijn.. speciaal voor jou natuurlijk :P
ah wat lief van je ;)

Jaa, leuk he dat ik nu wel vakantiekaartjes kan sturen! ;) Had je daar echt al aan gedacht?? :P Zo zie je maar, jullie zouden mijn kaart zelfs missen als ik m dit jaar niet zou sturen! Maar je hebt wel gelijk dat ik dan mss wel 30% van mn vakantie bezig zal zijn met kaarten schrijven, hmm.. ::) :-\\ Wat kan ik daar nu eens aan doen? Mss toch het aantal verkleinen? Maar das wel heeel moeilijk.. tenzij ik alleen mensen een kaart ga sturen die er mij ook een sturen :P >:D. Haha, erg he, hoe druk ik me daar om kan maken.. ::)

Haha ja sure, naar Gouda fietsen.. ;) Nehj, oojt miss.. als ik met pensioen ben.. niet dat ik dan nog contact met iemand uit gouda heb. :p
sja, wie weet woon je dan wel in Gouda of omstreken joh :P. Maarre je wilde toch nu je conditie op peil houden, daar was het voor hoor! ;D Als je bejaard bent ben je vast niet meer in staat om heel Nederland door te fietsen lijkt me.. ::) Maarja, ik kan me nog niet echt inleven in het beeld van jou als bejaarde (en ik dus als nog bejaardere :P)..

Tsja, balen dat die vriendin nu bijna echt weggaat.. en dan echt himmel naar Berlijn.. :-/ Net btje met die vriendin van mij die ook gaat verhuizen.. maar dan naar Didam (vlakbij Zevenaar/Arnhem). Das iig wel wat dichterbij.. maar toch.
jaa, da's best te doen joh! Natuurlijk blijft het wel balen dat ze weggaat, dat bedoel ik niet, maar jullie moeten er dan wel voor zorgen dat jullie haar idd gaan opzoeken hoor! Da's dan makkelijk te regelen.. Maar naar Berlijn, wat je zegt, da's echt minder.. :\'( Kheb vandaag de foto's van haar feestje online gezet.. zucht. En ze is nu onwijs druk bezig met haar Duitse taalcursus dus ze heeft nog nie eens tijd om te mailen..! :(

Ik hoop dat je straks schoonmaken wel ergonomisch gaat doen ofzo ;D (het woord alleen al.. mwahha :p ) iig, succes nog en ik hoop dat 't verder ook meevalt bij andere persoontjes.
thx, ja, het klinkt idd grappig, maar mijn rug vindt t minder grappig ::). Ik heb vandaag idd veel rechter op gestofzuigd enzo ja.. t Viel wel weer mee ja, ze was ook weer heel aardig, en bovendien had ik echt het idee dat ik een onwijs goeie daad deed door dit oude dametje te helpen, omdat ze zelf echt zo weinig kon.. :-\\ (maar das dan dus wel goed van mij he)

Waarom ga ja (als je gaat kamperen) naar een camping met allemaal oude mensen? ??? Maar veel plezier met eentje uitkiezen iig..!

Goh, het is nog steeds zo vroeg gewoon! Echt ongelofelijk hoeveel tijd je overhoudt door 's ochtends te werken, eik wel beter zeg! En dat terwijl ik toch gewoon zonder enig probleem tot ong half elf 's avonds kan bellen of msnen :D. Had gister een vriend aan de lijn die al na nog geen half uur wilde ophangen :o :(. Maar daarna wel gezelli gemsnd en gemaild.. en die foto's bewerkt dus, maar ik moet er nog een hele hoop. Dus dat zou ik vanmiddag kunnen doen, maar ik ga eerst ff naar de stad denk ik. Iig een fijne dag iedereen!

En Ovide, kom weer eens wat vaker langs! (Geldt ook wel voor meer mensen natuurlijk, zoals Han.. ::) En Bertha  van jou verwachten we allemaal nog een vakantieverslag natuurlijk..!)

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #13516 Gepost op: 15-07-2004, 17:29:09 »
Ovide !! :D Jij weer eens hier,, leuk. :) Hoe gaat 't verder? wrm post iedereen die hier niet zo vaak komt zo kort? ;P

Jaa, leuk he dat ik nu wel vakantiekaartjes kan sturen! ;) Had je daar echt al aan gedacht?? :P
Jaja.. echt waar ;) ik was nml ff aan 't bedenken wie ik ammel kaartje zou sturen.. en wie mij dr één zou sturen..

sja, wie weet woon je dan wel in Gouda of omstreken joh :P. Maarre je wilde toch nu je conditie op peil houden, daar was het voor hoor! ;D
Iehw.. vast niet :P Maar owjah,, ik was alweer vergeten dat 't daar om ging.. nja anyway, ik ga wel paar keer met mn moeder hardlopen zodat ik nog btje wat aan mn conditie doe en ik wil nog wel wat oefeningen thuis doen. Maar daar komt nooit wat van..  ::niet-ok::

jaa, da's best te doen joh! Natuurlijk blijft het wel balen dat ze weggaat, dat bedoel ik niet, maar jullie moeten er dan wel voor zorgen dat jullie haar idd gaan opzoeken hoor! Da's dan makkelijk te regelen..
Hehe jah.. ik ga dr ook wel opzoeken iig.. denk ik. Al was 't alleen al om weer us met de trein te reizen.. ::tandpastasmiley::

Waarom ga ja (als je gaat kamperen) naar een camping met allemaal oude mensen? ??? Maar veel plezier met eentje uitkiezen iig..!
nou.. dr zijn toch niej veel campings met veel jongeren ofzo denk ik.. hier in de buurt dan.

Mooi dat 't werken nog steeds meevalt enzo.. :P

dankje Nostra voor felicitatie.. :)

Ik ging vandaag rond half 12 pas mn bed uit.. best erg.. ::) Maar heb mn middag toch wel nuttig besteed, kamer opgeruimd en ff geld verdiend door hier wat klusjes te doen, ook stuk v/d Tour gezien.. ben dr pas achter gekomen dat we door vakantie eerste week van de Olympische Spelen missen.. wel jammer.. :( Nja, hoop dat er dan niet zoveel boeiende dingen zijn.. :/

nog fijne avond/dag mensjes..  ::zwaai::

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #13517 Gepost op: 15-07-2004, 17:34:41 »
Hoi,
Na een heeeeeele lange afwezigheid kom ik ook nog eens naar jullie zwaaien  ::joehoe::. Heb een klein stukje van de bar bijgelezen (helemaal was niet te doen  ;))

Volgens mij is er nog maar weinig veranderd hier... ::ok::

Groetjes Ovide

::bravo:: ::zwaai:: ::joehoe:: Hoi!!

Weten jullie wie er morgen jarig is?? ;D

Offline Lindå

• Forumlid
  • Bono is verhuisd
« Reactie #13518 Gepost op: 15-07-2004, 20:27:06 »
Nou oke...
dan ga ik ook maar hier posten..
bij grote afwezigheid van zon beetje iedereen op enkele spaarzame minuutjes van mij op t forum..
Maar goed, heb t prima naar mn zin hier in Toscane...
kan echt geen betere forum-afkick-methode dan deze bedenken...  ;D

Na een wat rommelige start hier is alles nu dik in orde en zijn we flink aan t genieten  ::jaja::

Maar mn maag rommelt al weer behoorlijk dus we gaan t restaurant maar ff opzoeken.. en weer genieten  van een of anders lekkers  ;D

Waarschijnlijk kom ik de komende dagen nog wel ff langs hier want we zitten nu in een hotel met internet acces.. kan niet beter..  ;D en dat ding staat pal naast de ingang dus moelijk om de verleiding te weerstaan  ;D

Ciao  ::zwaai::

Wat t ook was, t lag gewoon niet aan mn toestand

Offline Nostradamus

• Forumlid
  • Never say more than is necessary
« Reactie #13519 Gepost op: 15-07-2004, 20:51:29 »
Heej Linda,
leuk dat je post vanuit Italië!  ::ok::
mooi dat je het naar je zin hebt en dat je toch zo even van het forum kunt afkicken..
Dan zien we je maar snel weer!  ::zwaai::

Veel plezier in Italië..
Never interrupt your opponent while he is making a mistake.. You're now making one!