Thanx voor de felicitaties!
Ik hoop dat je een leuke dag hebt ! en dat je hier ook wat vaker gaat posten..
Je hebt helemaal gelijk! Daarom vandaag vast 'n goed begin met deze post!
Bij m'n diploma-uitreiking vorige week heb ik de scriptieprijs van m'n opleiding in ontvangst mogen nemen. Van alle Bedrijfseconomie-studenten (dus ook de Duitse studenten bij mij op school), vonden ze mijn scriptie 't beste en daarom heb ik die prijs gewonnen. Behalve 'n mooie ingelijste oorkonde, kreeg ik daarom ook nog 'n leuke cheque met bijbehorend geldbedrag! Dat was dus wel 'n leuke verassing!
Bovendien bleek ook nog 'ns dat ik van de 110 geslaagden de enige was die cum laude geslaagd (dan moet 't gemiddelde van al je punten 'n 8 of hoger zijn) was. Ik heb eik nooit zo veel omgekeken naar m'n punten en wist dit dus zelf ook helemaal niet! 't kwam dus echt als 'n verassing. Ik moest weer opnieuw in m'n eentje 't podium op en kreeg 'n grote bos bloemen.
Dat was dus 'n hele leuke dag! Zondags trouwens ook, want toen hadden we groot feest van m'n ouders. Die zijn pas allebei 50 geworden en daarom hadden we in 'n zaal hier in de buurt groot feest. 't was erg gezellig en we hebben lekker gegeten van 't buffet.
En vandaag is dus m'n verjaardag. Alleen komt er niet zo veel bezoek. Bijna iedereen is hier pas nog geweest voor m'n slagen en bovendien heb ik veel mensen in 't weekend al bij dat feest voor m'n ouders gezien. Maar ik vind 't niet zo erg dat 't lekker rustig blijft vandaag. Ik ben er toch niet zo lekker aan (heel erg verkouden).
Verder ben ik nog steeds aan 't twijfelen of ik wil doorstuderen of wil gaan werken. Dus ik ga de komende weken nog meer informatie over opleidingen opzoeken en personeelsadvertenties in de gaten houden. Als ik 'n keuze heb kunnen maken, laat ik 't jullie zeker weten! Ik ben er alleen niet zo zeker van dat ik snel 'n keuze kan maken, want ik vind 't echt moeilijk.
Fijne dag nog iedereen en ook vast 'n fijn weekend of vakantie voor degenen die al weg gaan of al weg zijn!