Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2105638 keer)

Offline Annemieke

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #13540 Gepost op: 18-07-2004, 20:53:15 »
Heel clever hoor om een foto te plaatsen waar je zelf niet op staat en de andere 2 wel  :P
??? ???

Offline D**n

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
« Reactie #13541 Gepost op: 18-07-2004, 21:38:16 »
Heel clever hoor om een foto te plaatsen waar je zelf niet op staat en de andere 2 wel  :P
Die derde van links is toch echt Annemieke hoor... :P
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Grace

• Forumlid
« Reactie #13542 Gepost op: 19-07-2004, 10:08:00 »
Ciao  ::zwaai::

Ben weer terug in het koude regenachtige nederland  ::ohno::

Later meer!  ::zwaai::
That's all

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #13543 Gepost op: 19-07-2004, 10:27:41 »
Heej Grace!!

Leuke vakantie gehad??
Vertel vertel!!
Maak ons jaloers ;) !!

Offline Cora Bora

• Forumlid
  • CB&T secret-mole-org
« Reactie #13544 Gepost op: 19-07-2004, 17:33:22 »
Ciao  ::zwaai::

Ben weer terug in het koude regenachtige nederland  ::ohno::

Later meer!  ::zwaai::
heej wb-tje grace  ::zwaai::

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #13545 Gepost op: 19-07-2004, 18:05:02 »
Heej allemaal,

Ben ook weer hier sinds gisteravond.. was dus gezellig bij Annemieke en Daan. :)

Alleen kennelijk nog al vermoeiend want ik heb vandaag uitgeslapen tot half 1.. en zelfs toen werd ik wakker gemaakt door mn broer.. Best wel erg, zoo weinig heb ik daar nou ook weer niet geslapen maargoed. Morgen mag ik er weer rond 5u/half 6 uit, kranten lopen. ;) Verder ga ik over 2 weekjes weg naar de Pyreneeën.. heb ik nu al wel erg zin in. Eerst nog twee weken met kranten lopen, miss nog met 'n vriendin paar dagen treinen en naar Amsterdam waar een tante van dr woont.. Als 't door gaat, zou wel erg cool zijn. :) Mn ouders waren vandaag thuisgekomen van een weekendje Bergen.. ze waren dik bruin geworden. :o *jaloers..

Grace, welkom terug!! :D Hoop dat je snel een verslag kunt posten hier.. ;)

doeii ::zwaai::
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #13546 Gepost op: 19-07-2004, 21:14:12 »
Grace, idd, post snel een lang vakantieverslag! ::jaja::

Ben ook weer hier sinds gisteravond..
euh.. moet ik nou 'welkom terug' gaan zeggen? :P Haha idd wel lang uitgeslapen dan ja.. Nee zo heel onwijs kort hebben we nie geslapen, maar jij was zaterdag natulijk wel al errug vroeg op (en 's avonds nog nie eens echt moe! :o). Nog goeie reis gehad? (Oja, Daan, sorry dat ik je reistijd toch nie hemaal goed voorspeld had.. :-[ )
Khoop voor je dat je zomertoer doorgaat A-M! Maar niet te lang wegblijven dan he? ;) Je ouders zijn btw dan echt snel bruin geworden! :o Ze hadden het dus vast wel leuk gehad.

Ik heb dus vandaag weer gewerkt (nu zowel 's ochtends als 's avonds), viel wel mee, al die oudjes zijn heel aardig en één mevrouw ben ik nu al vaker geweest dus die ken ik dan wel en zij mij ook. Altijd wel relaxt daar.. haar huisje is al brandschoon dus hoef ik niet veel meer te doen ;D. Voor de rest thuis wat tv gekeken, lasagne gegeten en met mn neef gepraat die hier weer is.. Kga nu mss nog even een vriendin bellen, en/of nog meer tv kijken want er komt een soort theatersportachtig programma dat me dus erg leuk lijkt.. Hmm moet eik ook nog mensen mailen maar heb niet zo'n zin.. (tv kijken is zo lekker passief he ;)) alleen mn broer ff een mailtje sturen dan maar. Nou, kheb erg weinig te melden, vandaar het uitweiden in details, sorry.. ::) Oja, dat zie ik nu in het nieuwsvakje links, kmoe ook nog weer eens naar het verkiezingslijstje kijken want ik heb nog niet overal iemand voor kunnen bedenken.. ::denksmiley::

::zwaai::

Offline Grace

• Forumlid
« Reactie #13547 Gepost op: 20-07-2004, 13:40:29 »
Ciao a tutti  ::joehoe::

Na bijna verongelukt te zijn in Milaan, 2 ontstoken voeten en bijna neerstort ervaring door vliegen tijdens onweer ben ik dan weer veilig thuis  ::tandpastasmiley:: en hier is mijn verhaal:

Het was "Amazing"!!!! ::bravo:: Zelden zo'n heerlijke vakantie gehad. Ik ben met het vliegtuig naar Milaan gevlogen en dat scheelde zo'n hoop stress, irritatie en vermoeidheid dan wanneer je met de auto gaat. Ik vertrok met regen vanaf Schiphol en kwam in Milaan aan alwaar het 30 graden was.....heerlijk!

Het appartementje waar ik 11 dagen zou verblijven lag in het dorpje Gavirate aan het meer van Varese. (Voor de mensen die niet weten waar dat ligt, tussen het Comomeer en het Lago Maggiore in)
Als ik op het balkon stond zag ik links dus het meer en rechts de besneeuwde Alpen toppen.  ::bravo::

Het weer was dus de hele week superlekker! Geen spatje regen gehad! ::tandpastasmiley:: Veel gezien; Té vaak wezen shoppen in Milaan, een weekendje Zwitserland gedaan ( met een gletschertocht!!), verder naar Varese geweest, Laveno aan het Lago Maggiore bezocht en naar het Comomeer geweest. Ook het uitgaan daar is zoooo blits! Het is alleen maar mooi, de clubs, de mensen, de muziek!  ::tandpastasmiley:: En aangezien ik wel van mooie dingen houd, was ik daar natuurlijk helemaal in mijn element!  ::trots::

In Milaan had ik dus mijn bijna dood ervaring....het zit namelijk zo; Italianen en verkeersregels gaan niet samen. Ik stond dus braaf te wachten voor het stoplicht om over te steken, zodra het op groen gaat loop ik over. Logisch. Maar die Italianen letten niet echt op rood,groen of oranje en rijden dus gewoon door. Ik werd net op tijd weggetrokken van het zebrapad anders was ik zo plat als een dubbeltje geweest... :o.

Nadat ik dat had overleefd dacht ik dat het alleen nog maar beter kon worden. Let op; dacht. We gingen naar Zwitserland, lekker wandelen. Volgende dag werd ik wakker met blaren. Verschrikkelijk veel blaren én stijve kuiten. Ik ben ook zooooo onsportief en niks gewend. Blaren doorgeprikt en spierpijn weg, kwamen er opeens killer-muggen. En aangezien ik, te lang voor Italiaanse bedden, met mijn voeten buiten het bed lag te slapen, hebben die muggen mijn hele voeten lek geprikt. De schade: 12 muggenbulten op beide voeten! Jeuken, niet normaal meer! Op een dag waren mijn hele voeten opgezwollen en blauw en paars aangelopen. Das niet goed dacht ik nog, maar ik ging toch bijna naar huis dus deed ik er niets aan. Als ik naar mijn voeten keek had ik het idee alsof het niet de mijne waren! Het waren net een stel klompjes. (Ben ondertussen naar de dokter geweest en heb pillen voor de ontsteking.) Ze hoeven er dus gelukkig niet af....

Maar dat was nog niet alles, ik moest nog terug vliegen. Afgelopen weekend! Het begon allemaal hardstikke goed...en jullie moeten weten dat ik vliegen echt helemaal te gek vind! Vooral het opstijgen...WOW!! Naarmate we Nederland naderde werd de bewolking dikker en donkerder en de wind sterker. Het lampje "stoelriemen vast" ging aan en de piloot had de mededeling dat we weleens wat last zouden kunnen krijgen van turbulentie vanwege onweersbuien rond Schiphol. Ach dacht ik nog...dat zal wel meevallen. Nou niet dus. Het vliegtuig schudde heen en weer. Het regende keihard. Het bliksemde en onweerde en de verlichting viel uit. Het was echt net een film! Gelukkig kwamen we veilig door de onweersbui heen en nog nooit was ik zo blij om de vaste grond te zien vanuit de lucht. Maar goed we waren er nog niet. We waren namelijk geland op een zogenaamde 'niet-schengen' terminal. En aangezien we gewoon vanuit Milaan kwamen werden we met bussen vervoerd naar de juste terminal, anders zouden we weer opnieuw een paspoort controle krijgen. Na een hoop omwegen kwam ik dan eindelijk in het luchthaven gebouw, had vrij snel mijn koffer en liep naar de uitgang bij Terminal 2.
Daar stond ik dan in de regen te wachten op mijn lift naar huis en wat schetst mijn verbazing.....naast mij staat een jongen ook te wachten op zijn lift naar huis. Niets bijzonders natuurlijk, er staan wel vaker jongens op een lift naar huis te wachten. Maar deze jongen was mooi, heel erg mooi. (Echt, ik had ze in Italië niet zo mooi gezien hoor!) We maakten een praatje over het kl*te weer (echt heel standaard). Ik bekeek de jongen nog eens goed, hij was lang, had donker golvend halflang haar en mooie donkere ogen. Wow! Toen zijn lift er aan kwam namen we afscheid en toen viel het kwartje: Zlatan Ibrahimovic  ::love::  ::bravo:: Ben nu nog in de wolken en kan geen hap meer door mijn keel krijgen.......

De vakantie was dus helemaal top!! In het najaar ga ik weer terug!  ::trots::

« Laatst bewerkt op: 20-07-2004, 16:46:07 door Grace »
That's all

Offline Ville

• Forumlid
« Reactie #13548 Gepost op: 20-07-2004, 13:45:17 »
Leuk verslag om te lezen Grace!! ::ok:: :D

Klinkt als een super vakantie!!
don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!

Offline Grace

• Forumlid
« Reactie #13549 Gepost op: 20-07-2004, 13:48:57 »
Even ter illustratie, waarom ik geen hap meer door mij keel krijg..... ::tandpastasmiley:: Wat een schatje!!

::bravo::  ::love::  ::bravo::

That's all

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #13550 Gepost op: 20-07-2004, 14:09:25 »
Die zou ik ook wel willen tegenkomen!  ::love::

Wat 'n leuk vakantieverslag Grace! En ik ben blij dat je 't ondanks alle nare ervaringen toch vooral ook heel leuk hebt gehad!  ::ok::

Ik heb niet zoveel nieuws te vertellen. Behalve dan dat ik zaterdag waarschijnlijk ook vertrek op vakantie. Ik ga dan voor twee weken weer naar Zeeland, dus ik hoop dat 't heel mooi weer gaat worden! Dan kan ik tenminste ook weer 'ns 'n beetje bruin worden. Andere jaren was ik in 't begin van de zomervakantie altijd al heel bruin, omdat ik altijd veel buiten zat. Leren enzo deed ik altijd in de tuin. Dit jaar met m'n afstuderen zat dat er niet in en daarom ben ik nog best wel wit voor mijn doen.

Verder ben ik nog op zoek naar studies op internet en ben ik wat interessetesten aan 't maken. Allemaal om ervoor te zorgen dat de keuze tussen werken en studeren hopenlijk makkelijker wordt. Ik ga binnenkort ook met 'n bekende van m'n moeder praten over die keuze. Die helpt mensen met dit soort dingen en heeft veel ervaring in 't bedrijfsleven. Ik hoop echt dat ik er wat aan heb, want voorlopig weet ik 't dus echt nog niet.  :-\\

Ik ga weer effe verder met 'n test. Fijne dag allemaal (ondanks 't rotweer...)!  ::ok::

Offline Grace

• Forumlid
« Reactie #13551 Gepost op: 20-07-2004, 14:16:16 »
Hele fijne vakantie Han! Ik hoop voor je dat het weer een beetje meewerkt!  ;D
That's all

Offline ovide

• Forumlid
« Reactie #13552 Gepost op: 20-07-2004, 18:00:33 »
Han, nog gefeliciteerd met je afstuderen en je verjaardag.
Leuk dat je de scriptieprijs gewonnen hebt.
Afgelopen donderdag hadden we diplomauitreiking van mijn broertje. Hij heeft een tweede studie gedaan. Wat schept onze verbazing; hij wint de afstudeerprijs van de faculteit. Dat is dus van alle technische studies bij elkaar. Mijn ouders waren echt super trots.

Verder gaat het goed met mij. Lekker druk, maar dat is goed. Intussen zijn we verhuisd naar een mooi huis en de meeste verbouwingen en dergelijke zijn al achter de rug (gelukkig).

Groetjes Ovide  ::joehoe::
Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #13553 Gepost op: 20-07-2004, 19:53:29 »
Leuk om te lezen dat het zo goed gaat met jullie! Haha Han, je zult echt nog wel bruin worden.. ;) Maar iig veel succes met die testen en zo he! Khoop dat je er snel uit bent..

Grace, echt leuk verslag idd! Supervakantie, nouja, op al die enge dingen na dan! :o Dat maakt het op zich ook wel spannend natuurlijk, maar ik hoop dat het inmiddels wel een stuk beter gaat met je voeten! Ga je echt deze herft weer terug?? Hoe heb je dat dan voor elkaar gekregen? ??? Ow enne, lijkt me lastig, niet kunnen eten :P. Haha nee supercool dat je een jummie beroemdheid bent tegengekomen! (ik ken hem niet maar het zal wel een voetballer zijn ofzo..)

Ovide, gefeli met je slimme broertje! :D Echt tof zeg, zeker als jullie dat niet verwacht hadden.. Heb je foto's van je huis? En is het nog steeds in Heerlen eik?
Daar ga ik zaterdag weer heen trouwens, bij mn nichtje Fieneke logeren (die is nog ooit eens heel kort hier lid geweest), met haar naar HP en haar jonge zebravinkjes (!) bewonderen :D (dat lijkt me echt cool, hebk natuurlijk nog nooit gezien.. en zebravinkjes zijn als ze volwassen zijn al zo klein..!). Maar eerst nog werken werken werken deze week. Sja het is op zich niet vervelend want het ene omaatje is nog liever dan het andere, maar wat wel errug vervelend is :( is dat ik nu echt onwijs pijn aan mn rechterhand heb gekregen, en ik vermoed van al dat stofzuigen.. ik zal het mss wel verkeerd doen :-[ maar ik heb daar toch hoe dan ook echt die hand bij nodig.. en nu heb ik rsi-achtig iets.. als ik iets niet kan missen is het wel een goed werkende rechterhand :-\\ :(. Owow en wat moet ik doen want stofzuigen zit er eik altijd wel bij, omdat het best voorstelbaar is dat die oudjes dat zelf niet kunnen :-\\. Zucht. Naja, eerst Fien maar even bellen en een andere vriendin ook nog, en een andere vriend eik ook.. ach, ik zie wel. Fijne avond iig iedereen!

Offline Grace

• Forumlid
« Reactie #13554 Gepost op: 21-07-2004, 10:58:20 »
maar ik hoop dat het inmiddels wel een stuk beter gaat met je voeten!

Voeten zijn (bijna) weer zo goed als normaal formaat! Niet meer zo opgezwollen, maar nog wel blauw en paars...maar dat trekt wel weg!  ;D

Citaat
Ga je echt deze herft weer terug?? Hoe heb je dat dan voor elkaar gekregen? ???

Een van mijn vriendinnen woont en werkt er, dus heb het hele jaar door een logeeradres daar  ::trots::

Citaat
Ow enne, lijkt me lastig, niet kunnen eten :P. Haha nee supercool dat je een jummie beroemdheid bent tegengekomen! (ik ken hem niet maar het zal wel een voetballer zijn ofzo..)

Kan ondertussen weer wat licht verteerbaar voedsel weg krijgen hoor....dus het gaat de goede kant op!  ;) En ja, hij voetbalt bij Ajax (waar ik nu opslag supporter van ben!! ;D) en hij voetbalt ook voor het Zweedse nationale team...... ::tandpastasmiley::  Zlatan..... :-*
That's all

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #13555 Gepost op: 21-07-2004, 12:33:51 »
Heej,

Zo heb weer ff genoeg tijd om te forummen..

Ben gister echt superlang bezig geweest met foto's scannen,bewerken enz. Want ik was poos geleden op 't idee gekomen om mijn vakantieverslag van onze reis naar Amerika te verwerken op de comp. Das gewoon wel leuk om te doen, aan zo'n schrift met slordig handschrift heb je toch niet zoveel en 't was echt een supervakantie dus is wel leuk om dr ook nog wat mee te doen :) Dus heb de vakantie weer opnieuw beleefd afgelopen dagen.. ;) En nu istie ongeveer wel af.. heb um geprint.. alleen moet 't eik in een snelhecter ofzo doen alleen dan lijkt 't zo'n schoolverslag :-\\ Nja.. kzie wel.

Verder ga ik van 't weekend kamperen met 'n vriendin :D Op een camping hier wel btje in de buurt.. moeten nog even kijken hoe we alles willen meenemen enz. We gaan iig wel alles zelf doen, geen ouders die spullen gaan brengen ofzo.. En na de vakantie ga ik dan miss nog zo toeren door 't land met de trein met dezelfde vriendin. Dat lijkt me echt supervett.. en dan kunnen we dus in A'dam logeren en dan moeten we nog een logeeradres vinden.. maar hoop dat 't doorgaat. 8)

Grace, toff vakantieverslag!! ::ok:: Klinkt als een erg geslaagde vakantie op die paar vervelende dingen na dan :P Iig mooi dat 't weer redelijk goed gaat met je voeten! en Ibrahimovic... tsjah * Feyenoord-fan zijnde en niet echt iets met ibrahimovic hebbende.. ;P mooi dat jij 't iig erg leuk vond ;-)

Annemieke, balen dat je last hebt van je hand.. hoop dat 't wat beter gaat.. en alvast veel plezier bij Fieneke!

Ovide, gefeli met je broertje! :D Cool zeg dat íe die prijs had gewonnen.. en beter dat de meeste verbouwingen al geweest zijn.. ;)

Han, alvast veel plezier in Zeeland!! Ik hoop dat 't weer wat beter wordt dan.. ;)

Alhoewel het nu echt lekker weer is.. :) Ga zo ook maar ff met hondje lopen denk ik..

doehgg :-*
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #13556 Gepost op: 21-07-2004, 12:41:31 »
Wat cool dat het kamperen doorgaat Anne-Marie! Alvast veel plezier en nu veel succes met alles regelen.. je vertelt wel uitgebreid hoe het was he!

Grace, gelukkig dat je voeten én je eetlust herstellende zijn ;) en beter dat je altijd naar die vriendin kunt! :D

Trouwens A-M echt goed van je dat je die foto's ammaal bewerkt hebt! Ik moet er nog zoowveel.. maar komt er maar nie van..

Annemieke, balen dat je last hebt van je hand.. hoop dat 't wat beter gaat.. en alvast veel plezier bij Fieneke!
thx, nou, die pijn in mn hand is dus nog nie weg ::ohno:: ::niet-ok::, echt nie leuk.. ben nu ook al best moe, maar kmoet zo weer vertrekken naar het volgende adres..

Offline Avron

• Forumlid
  • Voor wie valt het doek?
« Reactie #13557 Gepost op: 21-07-2004, 16:30:11 »
Hoihoi,
Ik ben weer terug hoor (voor de hoeveelste keer heb ik dit al gezegd?) En ik blijf nu echt wel weer een tijdje. Ik heb echt weer zin om lekker veel te posten en ik zie dat jullie niet stil hebben gezeten. Ik heb nog veel in te halen. Ik spreek jullie nog wel.

Groetjes Avron
Toch bedankt!

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #13558 Gepost op: 21-07-2004, 20:21:08 »
Wat cool dat het kamperen doorgaat Anne-Marie! Alvast veel plezier en nu veel succes met alles regelen.. je vertelt wel uitgebreid hoe het was he!
Jah thx.. tuu'k vertel ik hoe het was.. :P uitgebreid weet ik niet.. kweet niet hoe veel dr te vertellen valt :P

Annemieke, balen dat je hand nog steeds zeer doet.. en succes als je morgen weer moet werken!

Avron, cool welcome back! :D

Pff.. 't regent keihard hiero.. 't was heel mooi weer :) Njah.. heb verder niet zoveel boeiends gedaan.. de Tour gekeken.. enne.. foto's gemaakt van mn kat en hond.. yeah ;P

doehjj ::zwaai::

Offline Giorgio

• Forumlid
  • Wie is dé Giorgio?
« Reactie #13559 Gepost op: 21-07-2004, 21:51:02 »
Hier weer een berichtje van mij................

Ik ga vrijdag op vakantie en voor degene die ook nog gaan: Prettige Vakantie en als je als geweest bent hoop ik dat je een leuke vakantie gehad hebt en als je helemaal niet gaat hoop ik dat je het thuis leuk hebt.

In mijn vorige Barbericht zie ik dat we een parkiet hadden, maar onder andere hebben we er al weer 2!
Ben ik nooit meer alleen thuis, verder doe ik veel op Internet, beetje sites opzetten en onderhouden met vrienden.

Ik heb net weer een lekker irritant virus verwijderd, ik heb echt behoefte aan een goede virusscanner. De vorige die ik had vormde zelf een virus >:(

Najah verder ben ik nooit zo goed in van die lange en inhoudelijke posts, dus ik denk dat het einde al weer is.

Oja, mijn rapport was wel oké. Volgend jaar kies ik de richting: NT(Natuur en techniek), met wiskunde, natuurkunde en scheikunde.
Lekker exact!

Maarja dit was weer mijn post!

groeten uit Wognum,

Sjors en Giorgio ::tandpastasmiley::
Eindelijk...