Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2105543 keer)

Offline elise is de mol

• Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #13560 Gepost op: 21-07-2004, 21:52:33 »
Mijn vakantie verslagje dan maar.

Om te beginnen ff een quote
Haha ja sure, naar Gouda fietsen.. ;) Nehj, oojt miss.. als ik met pensioen ben.. niet dat ik dan nog contact met iemand uit gouda heb. :p

Dat kan best hoor >:( Ik ben 2 jaar geleden van Zoetermeer naar Erica (jij weet wel waar dat is ;)) gefietst, en dat is volgens mij minder ver dan van Gouda naar Emmen (Hoeveel km is Gouda-Zoetermeer? meer dan 10 toch?) En als je er 4 dagen over doet, en onderweg lekker uit eten gaat, en in hotels gaat slapen is het nog leuk ook ;) :P (of was dat niet de reactie die je wilde hebben?) ;D

Nu mn echte vakantie verslag

Vrijdag 2 juli ging ik met de trein naar Grou (dorp in Friesland) en toen moest ik 10 km fietsen naar het vakantiepark aan het Sneekermeer, waar we een huisje hadden. Dat is niet leuk, met een superzware rugzak op je rug, tegen de wind in, tussen de weilanden door, waar niks de wind tegen houd. Toen we er eindelijk waren moest ik ook nog eens naar Sneek gaan fietsen, zonder rugzak op, en het is niet zo ver, maar wel tegen de wind in :( om boodschappen te doen.
Zondag moest ik om 7.15 opstaan >:( ('t is vakantie) want om half negen moest ik bij de zeilschool zijn (en de croissanterie ging pas om half negen open, dus had ik geen croissantje als ontbijt (en dat 5 dagen lang :\'() Om half negen was ik dus bij de zeilschool, (en mn zusjes ook) voor mn zeilcursus. Eerst moesten we zo'n wetsuit aan doen (met korte mouwen, dus je kon wel lekker bruin worden) Die ochtend zouden we alleen maar met een zeilboot het water op gaan, want we moesten eerst leren omvallen. Dus toen iedereen geweest was, was iedereen nat, en koud, maar dat is maar eventjes. Toen we allemaal omgevallen waren, en er ook weer in waren geklommen, mochten we omstebeurt een stukje zeilen. Daarna gingen we weer terug, en gingen we de boot aftuigen, en wat theorie doen.
Tot en met donderdag had ik toen elke ochtend zeilcursus, in een Topaz http://www.splashdance.com/WEB_TOPAZ_UNO.jpg Donderdag avond kreeg ik mn certificaat, en was ik matroos (jeej ;))
Vrijdag en zaterdag was ik gewoon daar op het park, en heb ik een aantal keer gevliegerd (een van de voordelen van weilanden en heel veel wind ;)) Zondag gingen we naar mn oom en tante fietsen, in De Knipe (das een dorp vlakbij Hoogeveen), wat best wel een eind fietsen was. Daar natuurlijk even op de foto met mn nieuwe neefje Jelmer ::love:: Daar zijn we de hele middag gebleven, lekker gebak gegeten (wat wil je, ze hebben een bakkerij ;)) En in het zwembad en op de trampoline geweest. (Nog een voordeel van Friesland, ze hebben daar grote tuinen waar zo'n grote trampoline in past, en nog zo'n groot zwembad, van 1 m diep :o en dan nog super veel ruimte over hebben. Daarna weer terug fietsen, en daarna heb ik nog mn tas ingepakt, want ik ging de volgende dag weer weg :( Maandag nog even de laatste dingen ingepakt, en toen naar Akkrum gefietst (ander dorp in Friesland) Vanuit Akkrum zijn mn moeder en ik naar Zoetermeer gegaan. We zijn toen een uurtje thuis geweest en toen kon ik dus nog ff een kwartiertje op internet, want ik moest ook nog eten enzo, maar toen kon ik iig heel ff op het forum enzo, want je bent verslaafd of je bent het niet.
Toen richting Drenthe, want ik ging dinsdag tot en met vrijdag de Fiets 4 daagse fietsen in MM, samen met mn oma. Dinsdag ochtend gingen werden mn oma en ik door mn opa met de auto naar MM gebracht. Heel wat van MM gezien in 4 dagen (zo ongeveer alle bedrijventerreinen, en alle middelbare scholen, waarom die allemaal met bordjes aangegeven staan snap ik niet, maarja) intotaal heb ik in 4 dagen 226 km gefietst, de 40 km route, die altijd langer was, en nog 4x 10 km terug naar huis. Op een paar spetters na hebben we het helemaal droog gehouden, en daar was ik wel blij mee. Onderweg is er nog een foto gemaakt, en die komt waarschijnlijk wel in het smoelenboek, maar dan moet ik hem eerst scannen en dat kan niet op deze comp, dus dat komt nog wel.
Tot en met vandaag heb ik nog bij mn opa en oma geslapen, en daar geBBQd en patat gegeten, en torentjeskool (had ik nog nooit gezien of van gehoord, maar het smaakt als bloemkool) Nu ben ik weer thuis, en kan ik dus weer forummen (gelukkig heeft dit forum geen zomerstop, op een ander forum kan ik vanaf vrijdag 2 weken niet forummen omdat er een zomerstop is, dus kan ik daar 4,5 week niet forummen, dat is echt te lang >:(

Dat was dus mn vakantie

Trouwens iedereen die wat te vieren had nog gefeliciteerd ::bravo::

EDIT: plaatje was een beetje groot, dus dan maar een link
« Laatst bewerkt op: 21-07-2004, 21:55:40 door elise is de mol »
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline Avron

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Voor wie valt het doek?
« Reactie #13561 Gepost op: 21-07-2004, 22:33:20 »
In mijn vorige Barbericht zie ik dat we een parkiet hadden, maar onder andere hebben we er al weer 2!

Wij hebben ook 2 parkieten, het zijn 2 grasparkieten en ze heten Gerrit en Fred...leuke namen hè? ::rofl::
Toch bedankt!

Offline Giorgio

• Forumlid
  • Wie is dé Giorgio?
« Reactie #13562 Gepost op: 21-07-2004, 22:56:54 »

Wij hebben ook 2 parkieten, het zijn 2 grasparkieten en ze heten Gerrit en Fred...leuke namen hè? ::rofl::

Wij hebben ook twee grasparkieten, ik zou de namen niet eens weten : ??? :-\\
Eindelijk...

Offline bertha531

• Forumlid
« Reactie #13563 Gepost op: 22-07-2004, 00:41:04 »
Doe dat dan ook! >:( ;)

Waar ging het ook alweer over?  ???  ;D

Verder ga ik over 2 weekjes weg naar de Pyreneeën.. heb ik nu al wel erg zin in.

De tour de france heb je dan nét gemist! Maar oke, die bergen zijn wel  ::ok:: ook enzo.  ::jaja::

Even ter illustratie, waarom ik geen hap meer door mij keel krijg..... ::tandpastasmiley:: Wat een schatje!!

::bravo::  ::love::  ::bravo::

Jaa, idd!  ::bravo::  ::love::  ::bravo::
Ik denk ook toen hij na afloop Fc-Groningen - Ajax op 30 September 2001, toen hij het bloed van zn elleboog veegde van die stoot die hij gaf aan Melchior Schoenmakers, dacht van: 'Wat ben ik toch een schatje!'  :D :D :D

Njah.. heb verder niet zoveel boeiends gedaan.. de Tour gekeken..

??? Die zin klopt echt niet hoor! Ene is niet in overeenstemming met het andere enzo dus ja he....

Mijn favo parkieten-naam is Fritz!  :D  ::bravo::

okej, kheb verder niet zoveel boeiends te vertellen.. doeii :-*

ik ook niet. doeii!

Offline Kukai

• Forumlid
« Reactie #13564 Gepost op: 22-07-2004, 00:52:33 »

Dat was dus mn vakantie

EDIT: plaatje was een beetje groot, dus dan maar een link

Foto's??
 ;D
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline elise is de mol

• Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
« Reactie #13565 Gepost op: 22-07-2004, 00:56:50 »
<knip> Onderweg is er nog een foto gemaakt, en die komt waarschijnlijk wel in het smoelenboek, maar dan moet ik hem eerst scannen en dat kan niet op deze comp, dus dat komt nog wel.
<knip>

Wel alles lezen hoor, en niet alleen de links bekijken  :(
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #13566 Gepost op: 22-07-2004, 10:26:15 »
Yeah.. allemaal posts.. ::tandpastasmiley:: ::ok::

Giorgio, heel veel plezier op vakantie! En cool dat je nu 2 parkieten hebt.. we verwachten natuurlijk wel lang verslag van je vak ;) Iedereen kan lang posten.. als íe maar wil.. ;P (menn.. ik lijk Annemieke wel :p )

EIDM, wow.. klinkt als hele leuk en vooral actieve vakantie! ::ok:: Leuk dat je ook veel van MM gezien hebt, vast niet alle bedrijfterrein maargoed :P Die bordjes zijn toch handig? Niet dat ik er ooit oplet.. en niet dat mensen die er wel opletten wel wat aan hebben.. nja whatever !

Dat kan best hoor >:( Ik ben 2 jaar geleden van Zoetermeer naar Erica (jij weet wel waar dat is ;)) gefietst, en dat is volgens mij minder ver dan van Gouda naar Emmen (Hoeveel km is Gouda-Zoetermeer? meer dan 10 toch?) En als je er 4 dagen over doet, en onderweg lekker uit eten gaat, en in hotels gaat slapen is het nog leuk ook ;) :P (of was dat niet de reactie die je wilde hebben?) ;D
Oke, Hehe jah.. heb nog wel in Erica gewerkt en getennisd. ;) Mja, met dat uiteten en hotels.. issut wel te doen lijkt me ::jaja:: ach.. er komt toch niks van.. :P ik ga liever met de trein..

eej bertha.. "moiuh" ;)

Waar ging het ook alweer over?  ???  ;D
Ehh... iets met dat je moest posten iig.. :P

De tour de france heb je dan nét gemist! Maar oke, die bergen zijn wel  ::ok:: ook enzo.  ::jaja::
Jah idd.. niet helemaal nét maargoed :P Die bergen zijn idd wel tof.. niet zo hoog als in de Alpen oid.. maar wel cool ::jaja:: *heeft al zin in mountainbiken.. en ook wel in btje bergwandelen.. we gaan ws keer in zo'n berghut overnachten.. lijkt me wel cool :-)

??? Die zin klopt echt niet hoor! Ene is niet in overeenstemming met het andere enzo dus ja he....
Hehe.. jah ik dacht wel ff paar keer na toen ik dat schreef.. maar ach.. Armstrong zien winnen.. is niet heel boeiend :P

Ik heb alweer niet zoveel boeiends te vertellen.. post hier te vaak denk ik :P Kranten lopen gaat wel steeds sneller en beter.. denk dat ik geen adres vergeten ben ::tandpastasmiley:: (vorige keer eentje :P ) en.. hoop dat de zon zo heel erg gaat schijnen.. dan ga ik buiten lezen en bruin worden (hoopik) :)

doehgg ::zwaai::
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Avron

• Forumlid
« Reactie #13567 Gepost op: 22-07-2004, 12:38:59 »
Goeie.......middag alweer...... ::oink::
Ik zit hier nog heerlijk in mijn pyama, want ik ben pas net een half uurtje wakker. Dat is toch heerlijk van de vakantie, uitslapen!! ::ok::
Nou vandaag heb ik niet echt plannen. Ik denk een beetje computeren en msn'en. Ik moet nog kranten bezorgen, gelukkig heb ik ze gistermiddag al wel gevouwen en nog even iemand bellen. Verder gaan we vanavond barbecuen, hopelijk houden we het droog en verder.......geen idee. ???
Nou tot spreeks maar weer. ;)

Groetjes Avron
Toch bedankt!

Offline Giorgio

• Forumlid
  • Wie is dé Giorgio?
« Reactie #13568 Gepost op: 23-07-2004, 08:09:44 »
Ik ga over een kwartier op vakantie, dus wil jullie allemaal even prettige vakantie wensen waar je ook bent. Ik zal proberen na mijn vakantie een verslag te plaatsen.

Groeten,

Sjors
Eindelijk...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #13569 Gepost op: 23-07-2004, 17:31:07 »
Leukleuk al die vakantieverslagen en andere posts.. :D Ik wil heel graag op jullie allemaal reageren maar ik ga nu snel eten en dan zo op de trein naar Heerlen.. fijn weekend iedereen! Kzal maandag iig wel weer posten denk ik..
 ::zwaai::

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #13570 Gepost op: 23-07-2004, 17:39:07 »
Gisteren hele dag mooi weer, maar ja wat denk je; onweersbui!
Daar stond ik dan in de regen te wachten op mijn lift naar huis en wat schetst mijn verbazing.....naast mij staat een jongen ook te wachten op zijn lift naar huis. Niets bijzonders natuurlijk, er staan wel vaker jongens op een lift naar huis te wachten. Maar deze jongen had een neus! Sohe! Die was groot! (Echt, ik had ze in Italië niet zo groot gezien hoor!) We maakten een praatje over het kl*te weer (echt heel standaard). Ik zie dat die een bal bij zich heeft, dus ik wip hem uit zijn handen en begin hem te dollen. Vanzelfsprekend kan hij mijn snelle voetenwerk niet volgen en ik geef hem een panna (speel hem tussen de benen door). Hij keek een beetje sip totdat ik opeens Rafael van der Vaart ft. Sylvie Meis zag aan komen lopen. 'Ga je mee, Zlatie?' riep van der Vaart. Ik bekeek de jongen nog eens goed, hij was lang, had donker golvend halflang haar en mooie donkere neusgaten. Wow! Toen zijn lift er aan kwam namen we afscheid en toen viel het kwartje: Zlatan Ibrahimovic. Hoe houd je het voor mogelijk he!  :P

Offline Grace

• Forumlid
« Reactie #13571 Gepost op: 23-07-2004, 18:17:21 »
Hoor ik nu een lama schijten......??   ;D  ;D
That's all

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #13572 Gepost op: 23-07-2004, 22:37:51 »
En ja, LC is ook weer terug in huize Realitynet. Net een uurtje of 2 terug en ik moest meteen naar het forum :D.

Maar ja, een klein reisverslag van mijn trip naar Normandië. Zondag de 11 ben ik dus weggegaan en we hebben bijna de hele dag regen gehad, gelukkig hadden we precies de goeie rustplaatsen te pakken :) Maar ja, naar 7 uur in auto zitten en alle CD's gehoord eindelijk aangekomen op "****" (geen reclame) Een viersterren camping vlakbij Cormeilles. Tot overmaat van ramp ook nog HAGEL toen we aankwamen maar dat mocht niet baten. Tent opgezet en ff de camping verkent. Als ik het niet dacht, helemaal niemand van mijn leeftijd en omdat er niemand was ook niks te doen.

Gelukkig, na 2 dagen eindelijk iemand op het voetbalveldje ontmoet die precies dezelfde humor heeft als ik en nog aardig is ook. Met deze gast dus de hele tijd opgetrokken en het werd steeds gezelliger. Op de een of andere manier heb ik iemand gezien op die camping die erg veel op @miesh leek, maar na navraag toch niet bleek te zijn. Ach ja, je moet toch iets hebben om je tijd door te komen.

De eerste week hebben we een hele rustige week gehad, je hoorde helemaal niks op een paar vogeltjes na dan. Op een beetje slecht weer na is dat een hele leuke week geweest. De laatste week was vooral hetzelfde. Wakker worden, Ergens heen gaan met je ouders wat je niet interessant vind(op de invasiestranden na dan) Tour de France kijken, Eten, Voetballen op het veldje en hangen over de camping. Helaas, Woensdag werd de rust wreed verstoord door een gezin met een baby die volgens mij maar bleef janken, gelukkig dan 's avonds na 9 uur hield ie op, om dan om 7 uur 's ochtends weer te beginnen. *Zucht* Dan Donderdagavond(De laatste avond) Verliefd geworden, gelukkig heb ik d'r msn ;D ::love:: ::love::

Maar ja, ik heb een geslaagde vakantie gehad. Alleen ik zie er nu een heel klein beetje tegen op om alles na te lezen :P Maar ja, dat was dus mijn reisverslag.

*zwaai zwaai ::zwaai:: ::zwaai::*

Offline Avron

• Forumlid
« Reactie #13573 Gepost op: 23-07-2004, 23:05:42 »
*Zucht* Dan Donderdagavond(De laatste avond) Verliefd geworden, gelukkig heb ik d'r msn ;D ::love:: ::love::

Ennuh...vindt/vond ze jou ook leuk? Beschrijf haar eens ;D :P
Toch bedankt!

Offline LC

• Forumlid
  • Loveble Child
« Reactie #13574 Gepost op: 24-07-2004, 09:36:21 »
Tsja, dat weet ik dus nog niet eens. Ik kende haar maar een dag, Maar 't klikte wel :D :D.

Trouwens? Werd ik zo gemist dat Lorelei zelfs mijn naam in haar avatar heeft zitten?:
« Laatst bewerkt op: 24-07-2004, 09:44:46 door LC »

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #13575 Gepost op: 25-07-2004, 13:24:23 »
Oleee ik ben gister eindelijk, voor 't eerst, alleen uit het vliegtuig gesprongen! Twee keer zelfs! De cursus parachute springen was echt helemaal geweldig top! Gister was het dan eindelijk zover, we mochten zelf springen!!! Het was prachtig weer en dus goed voor beginners!
Heb super veel geleerd, maar als je dan echt moet gaan, is het toch weer anders! Het geeft vooral een kick als je buiten het vliegtuig moet gaan staan...wachten op het sein dat je mag gaan! Achterover de diepte in...geweldig! De chute ging goed open, wel 2x een twist gehad (gedraaide lijnen)..maar gingen er goed uit (met je handen de lijnen uit elkaar trekken en hard met je benen gaan 'fietsen)...dat was echt grappig om te doen!
Beide keren was de landing nogal heel erg hard..maarja 't is een begin! Ik heb nu wat hoofdpijn, blauwe plekken en spierpijn...maar heb het er allemaal voor over!
Nu kan ik in de weekenden gaan springen als ik zin heb, en als het beetje goed weer is! Geweldig toch.

'k kan even geen foto's toevoegen, te groot bestand. Misschien verklein ik ze nog wel ff als jullie wat willen zien!
 ::zwaai::
een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline Ongewensd Persoon

• Forumlid
  • at the turn of the tide
« Reactie #13576 Gepost op: 25-07-2004, 16:02:08 »
Cool! Echt stoer dat je dat durft! Ik ben wel een beetje jaloers, maar eeuh....

Het geeft vooral een kick als je buiten het vliegtuig moet gaan staan...wachten op het sein dat je mag gaan!

Hoe moet ik me dit voorstellen?

Offline fenn

• Forumlid
  • ik koe van you..!
« Reactie #13577 Gepost op: 25-07-2004, 17:41:47 »
Haha zeer realistisch getekend..

Maare nee dan sta je buiten 't vliegtuig (goed vasthouden anders waai je echt weg)...de jumpmaster zit in 't vliegtuig en zegt:
READY?
Ik heel hard ja knikken
GO!

Op die manier
een parachute is net als verlichting...soms trek je aan 't touwtje en gebeurt er niks

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #13578 Gepost op: 25-07-2004, 20:15:40 »
Op de een of andere manier heb ik iemand gezien op die camping die erg veel op @miesh leek, maar na navraag toch niet bleek te zijn.
Cool!! ;D Nja.. jammer dat ik 't niet was zegmaar :P maarre.. heb je foto van haar? hehe vast niet..
keek ze je niet raar aan toen je 't vroeg? :P

iig welkom terug! ::tandpastasmiley:: en natuurlijk leuk dat je gelijk zo'n vakantieverslag post.. mooi dat je 't leuk hebt gehad! en een leuk meisje ontmoet hebt :P ook foto?

Fenn, wow echt vett van dat parachutespringen! ::ok:: Tuurlijk willen we de foto's zien! ;)

Ben zelf vanmiddag terug gekomen van 't kamperen met die vriendin, was ook zeer geslaagd! Gister zo rond 1 uur erheen gegaan.. toen de tent daarzo opgezet. Gelukkig was 't haar tent en wist zij wel hoe die opgezet moest worden dus 't ging wel goed :P Het was best druk daar op die camping.. nja niet superdruk ofzo maar wel btje. Dr waren best veel van die gezinnen met kleine kinderen (irritant :p ) en wat oudere mensen. Na wat getafeltennisd te hebben en btje gerelaxt gingen we stukje fietsen naar een bos waar ze ook zo'n meertje hebben. Het was lekker weer dus heel veel mensen waren aan 't zwemmen.. nja wij maar ff ijsje gekocht btje op 't strand gelegen.. toen later ff 't bos in gegaan.. in bomen geklommen ::jaja:: Was wel grappig..! ;) Toen weer op tijd terug naar 't gehucht waar we kampeerden (voor de Drenthe-kenners: Sleen) om boodschappen te doen. We zouden zelf gaan koken (1 gasdingetje meegenomen), we besloten maar spaggeti (of whatever) te gaan koken.. yeah :P Waar je allemaal wel niet aan moet denken als je 1,5 dag btje fatsoenlijk wil eten.. Nja.. viel opzich wel mee.. (hm.. ben in zo'n bui dat ik mezelf de hele tijd ga tegenspreken en in een haakjes-bui :p ) 't eten koken ging ammel wel goed.. duurde alleen eeuwen eer 't water kookte (sorry voor al deze onboeiende details.. maarja, kmoest heel verslag schrijven van Annemieke :P) Verder die avond nog ff getafeltennisd, btje melig geweest enne.. oja we wouden ff zonsopgang ahum.. zonsondergang wat beter zien dus gingen we even in een weiland lopen.. Moesten we paar keer onder dat prikkeldraad kruipen mja :P (mensen kijken ons soms nogal vaag aan uit de auto's enzo) Zonsondergang was mooi :)

's Avonds nog ff in de tent gelegen.. konden we nog ff naar de sterren en maan kijken.. coool ::tandpastasmiley:: We gingen best vroeg slapen.. ook wel vroeg druit gegaan.. rond half tien oid. Om 11 uur weer op de fiets (was te koud om te gaan zwemmen.. was wel jammer) naar een ander bos waar ze ook veel hei hadden. 't was dr best mooi.. zo'n vennetje en veel hei dus :P hehe logisch.. later nog een hert gezien.. en we fietsen ook door een dorpje (same story: Ooster-Hesselen) waar 'n leuke lerares woont.. die we natuurlijk jammer genoeg niet tegenkwamen. Als we nu wisten waar ze woonden konden we ff op bezoek ofzo.. hehe in de vakantie. 't Weer was btw niet zo goed.. wat motregen en helemaaal geen zon :( Rond 2 uur waren we weer op de camping waar 't nog wat harder regende.. nog maar weer getafeltennisd, laatste restjes eten btje opgegeten en toen maar ingepakt. Rond 5 uur waren we weer thuis.. 't was iig erg cool ::jaja:: Zeker voor herhaling vatbaar.. en gwn wel melig om btje vage dingen te doen enzo :P Camping was ook cool.. iig tennistafeltafel, één van de belangrijkste dingen.. Alleen kleine kinderen kunnen nog al eens irritant zijn als ze willen dat je ze gaat helpen met iets ofzo.. :-\\

Annemieke, hoop dat 't leuk was in Heerlen! (vast wel :P)

doehgg ::zwaai::
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Groenenman

• Gast
« Reactie #13579 Gepost op: 25-07-2004, 20:38:56 »
Hallo de Mensen die dit zullen lezen en niet op vakantie zijn !!

Het heeft een tijdje geduurd maar ik heb eindelijk weer eens tijd gehad om wat te gaan posten! Iedere week hard werken eist zn tol natuurlijk en daarom had ik weinig tijd om me te roeren op het forum.
Leuk om al die verslagen te lezen alleen je wordt er wle een beetje depressief van als je zelf nog niet eens op vakantie bent geweest :(. Gelukkig "mag" ik dan ook donderdag op vakantie gaan :). Ik hoef gelukkig pas om 06.00 te vertrekken en dan begint onze reis naar Oostenrijk. :)
Als ik dan twee weken later weer thus kom heb ik een halve week rust en dan "mag" ik weer op vakantie :). Dan ga ik met wat vrienden van me 10 dagen op fietsvakantie. We gaan de Noordzeeroute fietsen tot ergens in Frankrijk :P. Heb er wel al vette zij in en hop dat het dan xtra mooi weer is  8).

Verder nog niet veel te vermelden en ik wens iedereen nog n keer een prettige vakantie en hoop dat iedereen mooi weer heeft op zijn/haar vakantieadres  8)

::zwaai::  ::bravo::  ::zwaai::