Goeie.......middag alweer......
Ik zit hier nog heerlijk in mijn pyama, want ik ben pas net een half uurtje wakker. Dat is toch heerlijk van de vakantie, uitslapen!!
jaja, jij wel
terwijl je toch ook kranten bezorgt..? Maar dus niet 's ochtends blijkbaar? (nja ik die reclamefoldertjes ook niet natuurlijk) Hoe was het bbq'en?
Trouwens ik moet niet liegen, dit weekend bij Fien heb ik wel uitgeslapen en niet zo'n btje ook. Maar we konden dan ook zo laat naar bed als we maar wilden en zaterdag werd dat ook kwart over 4 of zo, want toen waren we nog uitgegaan. Eerst naar HP zoals ik al tig keer aangekondigd heb
, vonk ook erg leuk maar idd wel eng ja
, iig, gezellig, en daarna dus naar verschillende café's in Heerlen centrum met nog een vriendin. In die café's kwam ik plotseling allemaal zwartharigen tegen van wie ik ging denken dat het Ovide zou kunnen zijn
maar ik geloof toch niet dat ze er echt tussen zat... Ovide, als je zaterdagavond in een café hebt rondgelopen, laat je wel even weten welke he?
En dan ga ik nu naar LC. Tof je vakantieverslag!! Errug jammer van de regen en hagel enzo, maarja een btje slecht weer zit er altijd wel bij he, en uiteindelijk klinkt het toch wel als een heel coole vakantie! Een viersterrencamping lijkt me niet onprettig
en al helemaal niet als je leuke mensen tegenkomt!
En en en en, nog iets van dat meisje gehoord?? Aan je positieve toon te horen woont ze iig wel in Nederland he?
Tof trouwens dat je meteen bent gaan posten!
Zo hoort het
. Nu alleen nog foto's! En idd.. bijlezen he.. veel succes
.
Oja, 'LC' in Loreleis avatar had ik ook gezien
en ik begrijp er ook niets van... Lorelei, ga je dat nog uitleggen?
Verder: Fenna, wauhauw supertof zeg! Ik had het toevallig vandaag nog over jou en je parachutespringcursus tegen mn ouders (echt waar), haha! Voor mijn gevoel is het echt onwijs snel gegaan dat je nu al alleen mag.. hoe lang heeft die cursus nou geduurd? Iig, gefeliciteerd he, dat je nu voortaan alleen mag springen! Je was er al zo dol op, je moet nu wel helemaal blij zijn zeg... veel plezier en geniet ervan! Ook leuk dat je de foto's hebt gepost!
Annemieke, hoop dat 't leuk was in Heerlen! (vast wel )
thx, nou dat was het dus zeker! Hmm over HP zalk wel in dat topic zetten wat ik daar precies van vond.. Verder gewoon veel gezelligheid met Fieneke en Lieveke, hond uitgelaten, jonge zebravinkjes bewonderd, gemsnd (uiteraard
altijd daar
), gekookt tot vreugde van mn tante, spelletjes gedaan en zaterdagavond uitgaan was ook zeer geslaagd.. moeten we vaker doen, zeiden we al tegen elkaar, mja ben benieuwd of dat ervan komt.
Leuk om al die verslagen te lezen alleen je wordt er wle een beetje depressief van als je zelf nog niet eens op vakantie bent geweest . Gelukkig "mag" ik dan ook donderdag op vakantie gaan .
Hey Groenenman, leuk dat jij ook weer eens post! Nounou, als je zelf nog (twee keer maar liefst!) op vakantie gaat, hoef je toch niet depressief te worden van die verslagen!
Nouja ik mag ook niet klagen want ik heb ook nog mn stedentripje naar Nice en Monaco int vooruitzicht, en voor de rest vermaak ik me ook wel hoor (zoals supergezellig avondje gister), maarja ik word eerder depressief van al die doeitotovervelewekenikgaopvakantie's
. Gelukkig vandaag wel weer een kaart gekregen van Eva
, met een extra briefje erop geplakt!
Haha, dat zegt men altijd tegen mij, dat ik dat moet doen in plaats van met megakleine lettertjes de kaart volpriegelen, magoed, zij had dat dus idd gedaan
. Is de 2e kaart van haar, verder hebk dr 2 van 2 andere vrienden, maar ik vind toch dat de kaarten nog niet echt binnenstromen
. Want sja, das het enige voordeel van vrienden die op vakantie zijn...
(dit was deel 2...)