Haha, vooral dat laatste zeker
, hopen dat Repelsteeltje nie op vakantie gaat dan.. of is hij juist de vakantie-invaller?
Sja Anne-Marie, ik wil je eik nu nog niet veel plezier wensen want ik hoopte je nog ff aan de telefoon te hebben voor je echt weggaat.. maar ik heb dit keer geen zin om zelf te bellen duz..
(ik leg t mss nog wel eens preciezer uit)
Iig, mooi dat het feestje tof was! Klinkt iig wel zo als het zo jammer was dat mensen eerder weg moesten.. Ja, ouders kunnen idd extreem zijn, maar jouw ouders zijn ook wel redelijk extreem soepel hoor
. Wel jammer btw dat jullie een film gingen kijken (ook al was ie nog zo mooi)
, das toch veel minder gezellig dan een avondje bankhangen en kletsen met zn allen.. Nja vind ik dan. En bij een film ist helemaal vervelend als je eerder weg moet
, had ik ook een keer op een verjaardag, bij een heel enge film (vond ik dan
) waar we toen met een paar eerder-opgehaalden dus het einde van misten
. The hole heette ie geloof ik, heb later wel van de langer-blijvenden gehoord hoe het afliep.. Magoed, gelukkig zie je die vriendin nog, hoewel het dan volgende keer mss wel het 'echte', minder leuke afscheid wordt..
Oja, succes met je inpakstressdag! Dat kan ik je wel al wensen
. Haha, Daan zei dat zij helemaal niet gestrest waren de dag voor ze vertrokken, maar gezien het feit hoe ontzettend ongelegen mijn telefoontje toen was en hoe snel hij toen toch wel moest ophangen (gewoon niet meer dan een kwartier!)
.. denk ik dat er toch wel de nodige stress was. Majah. Hmm, hoe zou ie het hebben he in Tsjechie.. zou ie dit nog nalezen als ie straks terug is
(whaha sure
). Ik vind ook dak wel weer eens nieuwe ansichtkaarten erbij kan krijgen van ammaal mensjes
. Haha.. Annemieke in vakantiestemming hoor..
Nee.. je moet gewoon helemaal niet chago dr van worden of 't uberhaupt zijn.. ;-)
jaja, lekker makkelijk gezegd..
Tsja, 't zal wel saai worden in de bar dan..
jahh.. gezellig Dr waren wel redelijk veel mensen enne.. eerst gewoon ff gepraat enzo
sinds wanneer hou jij van praatfeestjes met veel mensen..?
oeh.. ik begin aan chantagemogelijkheden te denken.. :pCool dat je nu al bruin bent! En succes met nog verder bruin worden..
Ik ga deze zomer niet bruin worden heb ik besloten (niet dat ik dat ooit een zomer doe maar daarom ook
).
Beter dat je vanmiddag vrij was Annemiek ! niet beter dat je moe bent..
ja he, idd, maar ik ben dus na dat mini-onweersbuitje naar de stad geweest en heb zowaar flink gewinkeld (d.w.z. heeel veel winkels in geweest, heel veel gepast) en heb als resultaat een leuke spijkerbroek (in de uitverkoop
), die ik echt nodig had omdat mn spijkerbroeken ammaal zo verslijten, en een coole trui al zeg ik het zelf, hijs wel superwarm dus hopelijk duurt het nog heeejul lang voor ik die een keer aan kan, maarja als ik zou wachten is ie straks natulijk uitverkocht. Hij was wel redelijk duur voor mijn doen, maar de kleur is dan ook zeer cool.. megamegafelfellerfelst en dan nog iets feller..
en dat dan in een soort lichtgifgroen
. Nouja, jullie zullen hem wel een keer zien.