Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2105715 keer)

Offline @miesh

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Heartbreak.. :*)
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #13600 Gepost op: 28-07-2004, 21:02:32 »
jawel jawel! Als je het ff op tijd laat weten kan ik het denk ik wel regelen met mn tante hoor..! Die vindt meestal wel alles goed, ja kijk als het dan toevallig echt niet uitkomt voor haar of zo dan niet, maar dat lijkt me sterk.. (mss zijn mn oom en tante dan zelf ook wel op vakantie) Maar ik zou het iig heel tof vinden!!
Okeej.. ik zal 't eens aan M (hehe ;D ) vragen of ze 't ook leuk vind.. ;) (vast wel) Btw.. we zagen nog een vrouw op de camping die ons allebei aan jou deed denken ;D maar als 't ammel doorgaat (is nog niet zeker natuurlijk) denk ik niet dat we superlang bij jou zijn ofzo.. nja eerst maar ff kijken enzo..

haha ik snap het idee.. mss heb ik het wel gehoord maar niet echt onthouden.. zal wel tijdens eten zijn geweest of zoiets.. wel typisch mijn vader.. nouja goed, niet boeiend dus.
;D jah.. tijdens 't eten idd.. toen we aan 't stressen waren omdat we op tijd bij 't station moesten zijn

owja (hoe verzin je het :-\\), lijkt me idd behoorlijk energiekostend ja.. mij niet gezien iig ;)
hehe jah.. mn moeder loopt zo'n schema via de krant hierzo.. (ze was gevraagd de 10km van Winschoten ofzo te lopen dus daar moet ze voor oefenen) en daarom sleept ze ons allemaal mee om te gaan lopen met hr.. :(

ohja, daar heb je het ook wel eens over gehad, je vader had er familie of zoiets? Er was iig iets mee met dat je ouders daar geweest waren of zow.. *pijnigt haar vergeetachtige hersentjes*
Mijn opa en oma waren geemigreerd naar Zuid-Afrika.. waar mijn oom geboren is. Alleen mn opa is daar toen overleden nog voordat mijn vader geboren was.. en toen is mn oma dus vlak na dat auto-ongeluk teruggegaan naar Nederland. (vandaar dus dat mn vader niet in Z-Afrika is geboren) Maar er woont nog wel familie van mijn tante (aangetrouwd) want mn oom is dus met een Zuid-Afrikaanse getrouwd omdat hij er nog een poos gewerkt/gestudeerd heeft oid.. ze wonen nu iig niet meer daarzoot. (maar in Nijmegen ;P )  dat je dit boeiende levensverhaal van mijn familie mij nou vergeten bent ::niet-ok:: :P

Maarre natulijk ist cool, onbeschrijfelijk cool gewoon :o :D, nog cooler dan Zimbabwe! ;)
Owjee.. hoe zo'n lang vakantieverslag moet ik dan ben niet hier neer gaan typen? :P

haha maar goed dat je er 'bijna' bij hebt gezet he :P maarja mij heb je midden in je vakantie ook nog gezien ;-)
owjaa.. niet aan gedacht eigenlijk jah tuurlijk, ik schreef expres 'bijna' omdat ik toen aan jou dacht ;)
« Laatst bewerkt op: 28-07-2004, 21:07:16 door @miesh »
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #13601 Gepost op: 28-07-2004, 21:13:47 »
 ::zwaai::

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #13602 Gepost op: 28-07-2004, 21:18:59 »

en.. vertel eens.. wat heb je allemaal gedaan sinds je de laatste keer een iets langere post in de bar hebt gepost..? ;-)
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline molice

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #13603 Gepost op: 28-07-2004, 22:46:34 »

Ik nu wel, maar het is niet zo heel erg bekend, want google kan er geen plaatje van vinden :(
Probeer eens "Romanesco" ;)

Offline bertha531

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #13604 Gepost op: 29-07-2004, 02:15:32 »
Wauw, wat een gereageer in de bar!
Kheb er net overheen gelezen het net gelezen allemaal; wat een kick geeft dat, yeah!  ::ok::

Bertha (volgende reactieklant), jammer van je sokken, hopelijk had de droogtrommel niet al je reserve-exemplaren opgegeten.

Ha, droogtrommel! Die vertrouw ik niet meer dus he, dus ik hang alle was aan de waslijn! Zoals het bedoeld is! Dan maar sokken met duivenpoep erop! Ik schaam me er niet voor hoor!

Citaat
Sja en natuurlijk helemaal jammer dat je geniaal vernieuwende idee geen succes bleek voor je bril! :( (Maar soms moet je iets opofferen om je idee te verfijnen en uiteindelijk wel geniaal te blijken he.)
Ja, je moet blijven proberen gewoon, ooit komt er iets geniaals uit ik weet het zeker!

Citaat
Iig, ik hoop dat je bril er snel bovenop is, of een vervanger heeft gekregen, of dat er een andere oplossing uit de lucht valt!

Ik heb zelf het heft in handen genomen en ben ermee naar de brillenman geweest.  ::trots:: Die heeft er simsalabim mee gedaan, terwijl ik wachtte, en toen was ie weer goed.  ::ok::
En het mooiste was: Hij had de glazen ook schoongemaakt!  ::trots::
En wat nog mooier was: Het was gratis!  :o :o :o  ::trots:: ::trots:: ::trots::

Citaat
vertel nog eens een voorbeeld...? ;)
Voorbeeld van veel meemaken...
*denkt

Nou ik ben nu helemaal into-'het omhoog springen', tja het omlaag springen is veel te makkelijk he, dus ik spring de hele dag omhoog! Stoer is dat hoor, zonder hulpmiddelen he!  ::trots::

Wow! Dat lijkt wel koraal, hoe eet je dat? Is het wel goedkoop in deze tijd van het jaar? Wie heeft nog meer eet-tips?  ??? ::ok::

Offline elise is de mol

• Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
« Reactie #13605 Gepost op: 29-07-2004, 07:27:32 »

Probeer eens "Romanesco" ;)

Ik weet toch niet hoe dat heet ;)

Maar dit is dus torentjes kool
Wow! Dat lijkt wel koraal, hoe eet je dat? Is het wel goedkoop in deze tijd van het jaar? Wie heeft nog meer eet-tips?  ??? ::ok::
Das dus torentjeskool, en het smaakt als bloemkool (vraag me alleen af waar het verkrijgbaar is)
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #13606 Gepost op: 29-07-2004, 15:49:27 »

en.. vertel eens.. wat heb je allemaal gedaan sinds je de laatste keer een iets langere post in de bar hebt gepost..? ;-)

Nou... Mijn heel gevarieerde leventje bestaat uit werken (40 uur in de week) en de Efteling ;D .
Ik heb net een contractbespreking gehad over het komende jaar, heb wel een vast contract maar m'n uren gaan wijzigen omdat ik moet sporten. Ik krijg toch nog redelijk wat uurtjes gelukkig :) . En verder ben ik sinds 1 april 2004 zo'n 35 keer in de Efteling geweest en heb ik sjans gehad met Repelsteeltje ::ok:: !
Als het goed is, ga ik straks nog even naar de stad toe om te winkelen, wat voor de vakantie kopen (ga maandag over een week naar Frankrijk).

Dat was het ;D .

Offline Lindå

• Forumlid
  • Bono is verhuisd
« Reactie #13607 Gepost op: 29-07-2004, 17:33:29 »
waarom ga je niet in de efteling werken?
Wat t ook was, t lag gewoon niet aan mn toestand

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #13608 Gepost op: 29-07-2004, 17:45:38 »
nja, morgenmiddag vrij dus dan moet ik maar eens flink gaan mailen
:( :( niet dus! >:( Belden ze gewoon vanochtend pas dat ik vanmiddag ook moest werken!! Waar vervolgens niet open werd gedaan, waarop ik weer naar een ander adres werd gestuurd (geen oude mensjes dit keer maar voor het eerst een jong gezin met een schattig baby'tje), met een heel enge trap waar ik de stofzuiger overheen moest zeulen en de heetste badkamer van heel Gouda. Ik ben nog net niet flauwgevallen maar heb wel zoveel gezweet dat ik daarnet toen ik thuiskwam onmiddellijk naar de douche ben gestormd. En nu ben ik moe en redelijk chago want ik ben t eik onderhand wel zat.. of nouja, mss nog niet eens, maar ik had me erop ingesteld dat ik vandaag en morgen 's middags vrij zou hebben en nu moet ik ws morgen ook gewoon weer 's middags werken. Pff, vind je het gek dan dat ik te moe ben om nog van alles te regelen voor het weekend :-\\. Kan ik mss sowieso beter niet doen, kheb zondagmiddag al wat en dan ga ik zaterdag wel de hele dag slapen of zo.. Ja of lekker niksen in een tuinstoel, daar was vandaag echt de perfecte middag voor >:(.
Zo, ff fijn gezeurd.

A-M, grappig dat jullie iemand tegenkwamen die jullie allebei (!) aan mij deed denken.. maar ik vraag me natulijk wel ten zeerste af waarom dan, en of ik daar wel blij mee moet zijn ::). Overleg nog maar eens met MF (toch? :P) en ik hoor het nog wel of jullie komen..
;D jah.. tijdens 't eten idd.. toen we aan 't stressen waren omdat we op tijd bij 't station moesten zijn
waarom gaan jullie in hemelsnaam over het inwoneraantal van H.. wat was het, Hoogeveen praten als we moeten stressen om op tijd bij het station te zijn?! ::)

Ah, thx dat je het hele Zuid-Afrikaverhaal nog eens verteld hebt! Ik wist wel dat het zoiets was. Sorry dak t vergeten was.. Jah je hebt het idd wel eens helemaal verteld ammaal.

Owjee.. hoe zo'n lang vakantieverslag moet ik dan ben niet hier neer gaan typen? :P
deze zin moest ik toch ff een paar keer nalezen voor ik er een touw aan vast kon knopen, maar ik ga voor de theorie dat 'ben' eigenlijk 'wel' moet zijn ;) :P (trouwens: een megacool megalang verslag UITERAARD ;))

owjaa.. niet aan gedacht eigenlijk jah tuurlijk, ik schreef expres 'bijna' omdat ik toen aan jou dacht ;)
 :\'( zucht, en ik was al chago!

Molice, thx voor het vinden van de torentjeskool! Ziet er prachtig uit, niet echt als zoiets simpels als bloemkool :P. Maar als het hetzelfde smaakt, vink het nou niet echt een must om het dan meteen uit te gaan proberen.. Lijkt idd net koraal Bertha.. :D
Wauw, wat een gereageer in de bar!
ja, gezellig he?! :D Tof dat jij ook reageert! ::ok::

Ha, droogtrommel! Die vertrouw ik niet meer dus he, dus ik hang alle was aan de waslijn! Zoals het bedoeld is! Dan maar sokken met duivenpoep erop! Ik schaam me er niet voor hoor!
whahaha, ok, dat kan natuurlijk ook ;). Maarre je kunt was ook binnen ophangen in principe, dan vliegen er ws niet zoveel duiven overheen..

Ja, je moet blijven proberen gewoon, ooit komt er iets geniaals uit ik weet het zeker!
ik ook! heb alle vertrouwen in je! veel succes!! ::ok::
En tof dat je bril weer gemaakt is! :D Foto?

Nou ik ben nu helemaal into-'het omhoog springen', tja het omlaag springen is veel te makkelijk he, dus ik spring de hele dag omhoog! Stoer is dat hoor, zonder hulpmiddelen he!  ::trots::
goh *kijkt bewonderend* en heb je daar ook een cursus voor moeten volgen? En ga je nu ook op omhoog-spring-vakantie-in-Frankrijk? :P

Annuh, leuk dat jij ook weer eens wat van je laat horen! ::ok:: Vertel over je sjans met Repelsteeltje :o ! Lijkt me niet echt zo'n heel aantrekkelijk figuur eigenlijk.. ???

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #13609 Gepost op: 29-07-2004, 18:54:15 »
A-M, grappig dat jullie iemand tegenkwamen die jullie allebei (!) aan mij deed denken.. maar ik vraag me natulijk wel ten zeerste af waarom dan, en of ik daar wel blij mee moet zijn ::).
hehe ;D ehm.. nou ze leek wel btje op jou qua uiterlijk en verder.. als ze ons aan jou doet denken is dat toch altijd positief.. ;) ben je alweer niet chago? ;P

Overleg nog maar eens met MF (toch? :P) en ik hoor het nog wel of jullie komen..
Hehe sgoed.. :-) Spreek dr vandaag dus wel weer.. maar 't is MV ;)

waarom gaan jullie in hemelsnaam over het inwoneraantal van H.. wat was het, Hoogeveen praten als we moeten stressen om op tijd bij het station te zijn?! ::)
geen idee.. ;P maar we hadden 't over 't inwoneraantal van Emmen..

deze zin moest ik toch ff een paar keer nalezen voor ik er een touw aan vast kon knopen, maar ik ga voor de theorie dat 'ben' eigenlijk 'wel' moet zijn ;) :P (trouwens: een megacool megalang verslag UITERAARD ;))
;D ohw jah.. correcte theorie ;-) (hehe.. oki)

:\'( zucht, en ik was al chago!
Sorry.. moet je 't ook niet gaan lezen als je chago bent! :P

Maarre.. balen dat je moest werken vandaag. :-\\ En morgen ook.. veel succes iig en niet flauwvallen ! ;)  en hoe lang moet je nog werken dan? Wat moest je regelen dan voor 't weekend? Miss dat je 't verteld hebt maar kan zo snel ff niks bedenken..

En verder ben ik sinds 1 april 2004 zo'n 35 keer in de Efteling geweest en heb ik sjans gehad met Repelsteeltje ::ok:: !
;D Go girl..! Ook al zo'n 35x? :P

beter dat je iig nog veel uren overhoudt bij de AH.. ;)

bertha.. beter dat je bril weer gemaakt is.. en nog schoon ook :o Ben 't eens met Annemieke "foto! ;-)"

en toff zeg dat omhoog springen :o Hou ons op de hoogte over je vorderingen enzo :-)

Zow.. 't is echt dik lekker weer !! Heb niet zoveel buiten gezeten/gelegen helaas.. nja 's ochtends was nog btje te koud dus toen heb ik de Terugkeer van de Koning uitgelezen, 's middags met hondje gelopen en weer btje mn moeder geholpen met schoonmaken enzo. Drnet boodschappen gedaan voor de vakantie, yeah ! :)

We gaan zo gebakken aardappels eten.. hmmm

doeidiedoei

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #13610 Gepost op: 29-07-2004, 19:19:32 »
ben je alweer niet chago? ;P
hmm, nej eik nog niet, oftewel ben nog niet hemaal heppie (daar ben ik gwoon te moe voor tot ik weer ga slapen denk ik :P) maar t gaat wel beter nu ik ff relaxt buiten heb gezeten en me lekker heb volgepropt.. we hadden aardbeien als toetje!! :D

Spreek dr vandaag dus wel weer.. maar 't is MV ;)
ohja, ja veel plezier vanavond he (wat heb je als cadeautje??) en V, dat kan natulijk ook, zoals jij het toen uitsprak in de auto klonk t als een f :P

;D ohw jah.. correcte theorie ;-)
woehoe! ik ben goeed! ;D

Sorry.. moet je 't ook niet gaan lezen als je chago bent! :P
tsss, nee ik moet het lezen om chago te worden dan? :P

veel succes iig en niet flauwvallen ! ;)
thx, nee, ik zal niet flauwvallen hoor, ben nog nooit flauwgevallen dus denk niet dat dat nou zo snel zal gebeuren.. *afkloppen* Maar ik was gewoon een ontploffend zweetbommetje van de hitte zeg maar.. twas ter verduidelijking.. enzo :P Ik moet na deze week nog 2 weken werken (menn, dan heb ik dr al 3 op zitten! :o) en daarna hebk dus nog 1 weekje vrij (waarvan 3 dagen Frankrijk) voordat de intro weer begint en ik dus weer richting oosten ga,, Voor komend weekend wilde ik regelen om met een groepje vrienden af te spreken dat ik lang niet gezien heb maar dat gaat dus niet meer lukken.. mss volgende week een avondje, of de week erop.. pff sja of zij moeten iets regelen.. maar dat doen ze toch niet :-\\, zucht.  Op zich vind ik regelen niet zo heel vervelend want iedereen opbellen is meestal alleen maar heel gezellig.. majah, als ik moe ben heb ik dr nooit zin in :P ben niet echt in zo'n gezellige (lees ratel)bui.. dus msn blijft ook wederom uit.

Wat heb je allemaal gekocht voor op vakantie? ;) Ik baal er wel van hoor dat jij nou ook al bijna weg bent.. :( Gelukkig maak je er nu flink gebruik van dat je nog elke dag achter je compje kunt zitten! ::ok::

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #13611 Gepost op: 29-07-2004, 20:36:43 »
Annuh, leuk dat jij ook weer eens wat van je laat horen! ::ok:: Vertel over je sjans met Repelsteeltje :o ! Lijkt me niet echt zo'n heel aantrekkelijk figuur eigenlijk.. ???

Ja leuk he ;) .

Nja... de sjans was dat ik eerst de jongen die Repelsteeltje speelt buiten bij de Efteling tegen kwam en ik tegen hem: "Heej, jij speelt toch Repelsteeltje??" En hij zei ja en toen hebben we even staan praten (leuke jongen ::ok:: ;D ). Dat was vorige week donderdag. En toen was ik dinsdag weer in de Efteling en hij moest optreden als Repelsteeltje bij het Sprookjesfeest. Daarvoor stond hij in het Sprookjesbos en hij herkende mij, allemaal zwaaien enzo ;D . Tijdens het Sprookjesfeest ook ammel zwaaien en knipogen en lachen naar mij en ik natuurlijk terug ;) .

Hij is dus wel aantrekkelijk ;) !!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #13612 Gepost op: 30-07-2004, 13:04:54 »
Haha, kej, de acteur wel dus ;D dan ist wel beter!! :D En aangezien jij zo megavaak in de Efteling komt zul je hem nog wel vaker tegenkomen dan..! Hou ons maar op de hoogte ;)

Ik heb eindelijk wel een middagje vrij! :D Begon het dus juist nu net te onweren ::).. maar het is alweer over gelukkig. Kwilde dus vanmiddag naar de stad (kmoet sowieso mn formulieren van mn werk inleveren) majah kben toch eik wel erg moe :(. Gister ook weer net iets te laat naar bed gegaan doordat ik Stepmom (jankfilm!!) gekeken heb (daardoor dus ook niet eens meer iemand gebeld of gemaild :-\\).

Anne-Marie, hoe was het afscheidsfeestje?

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #13613 Gepost op: 30-07-2004, 20:56:02 »
ohja, ja veel plezier vanavond he (wat heb je als cadeautje??)
thxx.. we hebben met zn alleen een Muse (muziekband waar ze superfan van is) t-shirt gekocht en wat vage onzinnige cadeautjes en een boek waar veel mensen van de klas en andere wat persoonlijks enzo hebben ingezet, ook foto's. ;)

woehoe! ik ben goeed! ;D
Hehe.. ik moest eerst ff teruglezen om te begrijpen waar het ook alweer over ging maar je bent goed jah ::ok::

tsss, nee ik moet het lezen om chago te worden dan? :P
Nee.. je moet gewoon helemaal niet chago dr van worden of 't uberhaupt zijn.. ;-)

Wat heb je allemaal gekocht voor op vakantie? ;) Ik baal er wel van hoor dat jij nou ook al bijna weg bent.. :( Gelukkig maak je er nu flink gebruik van dat je nog elke dag achter je compje kunt zitten! ::ok::
hehe jah gister hebben we vooral boodschappen enzo gedaan voor de vakantie.. eerder hadden we al van die medicijnen/mini-shampoo dingetje enne.. dat soort dingen.. Tsja, 't zal wel saai worden in de bar dan.. dus andere mensen: veel gaan posten als ik zondag wegga.. :P ik wil natuurlijk wel wat (zinnigs) bij te lezen hebben ! ;) Dat zinnige slaat dan op dat de bar altijd zinnig is en relaxhoek zou ik toch wel superveel bij moeten lezen maar das nie altijd even boeiend als je ut na 3 weken leest ;P

Anne-Marie, hoe was het afscheidsfeestje?
jahh.. gezellig :)  Dr waren wel redelijk veel mensen enne.. eerst gewoon ff gepraat enzo en daarna Mystic River gezien, mooie film!! :) 't was die film waar Sean Penn de hoofdrol heeft en die redelijk wat nominaties kreeg bij de Oscaruitreikingen alleen LOTR kaapten de echte oscars weg, nja ze hebben 2 ofzo gekregen dacht ik. Maar iig, erg mooie film.. ! 't was wel jammer dat aardig wat persoontjes eerder weggingen omdat ze niet alleen naar huis mochten fietsen ofzo en dan eerder werden opgehaald of eerder weggingen met de fiets enzo.. Tss.. als jongen kun je toch wel alleen fietsen! :-\\ Nja.. als meisje ook wel natuurlijk.. ben ook gwn als laatste weggegaan en dus wel alleen op de fiets.. was ook niet zo ver maargoed.. sommige ouders zijn ook wel btje extreem.

Nog niet echt afscheid genomen want ze gaat nog niet meteen nu weg ofzo en als 't goed is zie ik haar nog wel.. verder weer andere mensen gesproken die ik al paar weken niet gezien had dus was wel beter :)

Heb vandaag weer lekker gezwommen met een vriendin.. 't was echt superlekker weer! Echt strakblauwe lucht en nog warmer dan gister.. ben al wel redelijk bruin geloofk :-) Kan alleen maar meer worden op vakantie natuurlijk.. whiejj! :D

Beter dat je vanmiddag vrij was Annemiek ! ;) niet beter dat je moe bent.. maar kun je iig in 't weekend ff uitrusten, tenzij je nog wat gaat regelen.. ;-) Ik heb Stepmom ook ff met een half oog gezien gister.. tsja, 't zal wel zielig zijn idd maar toen ik ff keek nog niet echt iig.. hehe

ik ga nog ff campings uitzoeken bij Bordeaux in de buurt.. waar we dus nog weekje heengaan.. doehgg ::zwaai::

owjah.. morgen is stressdag hiero denk ik, inpakken enzo.. zal nog wel ff doei zeggen.. iig.. doei ;)

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #13614 Gepost op: 30-07-2004, 20:59:56 »
@miesh: Alvast een fijne vakantie!!

Ik ga niet op vakantie :( . Zou eigenlijk naar Frankrijk gaan om op de camping te werken, maar ik moest daar iedere dag om 7 uur 's ochtends beginnen en daar heb ik geen zin in. Dus heb ik vandaag gezegd: Dan kom ik niet. Heb dus wel drie weken het huis voor mij alleen, want ma gaat wel. Heerlijk!! Niets doen, niet werken, lekker luieren, beetje zwemmen, beetje Eftelingen... naar Repelsteeltje gaan ;) etc ;D .

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #13615 Gepost op: 30-07-2004, 23:02:28 »
Haha, vooral dat laatste zeker ;), hopen dat Repelsteeltje nie op vakantie gaat dan.. of is hij juist de vakantie-invaller? :P

Sja Anne-Marie, ik wil je eik nu nog niet veel plezier wensen want ik hoopte je nog ff aan de telefoon te hebben voor je echt weggaat.. maar ik heb dit keer geen zin om zelf te bellen duz.. ::) :P (ik leg t mss nog wel eens preciezer uit)
Iig, mooi dat het feestje tof was! Klinkt iig wel zo als het zo jammer was dat mensen eerder weg moesten.. Ja, ouders kunnen idd extreem zijn, maar jouw ouders zijn ook wel redelijk extreem soepel hoor ;). Wel jammer btw dat jullie een film gingen kijken (ook al was ie nog zo mooi) :P, das toch veel minder gezellig dan een avondje bankhangen en kletsen met zn allen.. Nja vind ik dan. En bij een film ist helemaal vervelend als je eerder weg moet :-\\, had ik ook een keer op een verjaardag, bij een heel enge film (vond ik dan :P) waar we toen met een paar eerder-opgehaalden dus het einde van misten ::). The hole heette ie geloof ik, heb later wel van de langer-blijvenden gehoord hoe het afliep.. Magoed, gelukkig zie je die vriendin nog, hoewel het dan volgende keer mss wel het 'echte', minder leuke afscheid wordt..

Oja, succes met je inpakstressdag! Dat kan ik je wel al wensen :P. Haha, Daan zei dat zij helemaal niet gestrest waren de dag voor ze vertrokken, maar gezien het feit hoe ontzettend ongelegen mijn telefoontje toen was en hoe snel hij toen toch wel moest ophangen (gewoon niet meer dan een kwartier!) ::).. denk ik dat er toch wel de nodige stress was. Majah. Hmm, hoe zou ie het hebben he in Tsjechie.. zou ie dit nog nalezen als ie straks terug is :P (whaha sure ;D). Ik vind ook dak wel weer eens nieuwe ansichtkaarten erbij kan krijgen van ammaal mensjes :P. Haha.. Annemieke in vakantiestemming hoor..

Nee.. je moet gewoon helemaal niet chago dr van worden of 't uberhaupt zijn.. ;-)
jaja, lekker makkelijk gezegd..

Tsja, 't zal wel saai worden in de bar dan..
:( :(

jahh.. gezellig :)  Dr waren wel redelijk veel mensen enne.. eerst gewoon ff gepraat enzo
sinds wanneer hou jij van praatfeestjes met veel mensen..? >:D oeh.. ik begin aan chantagemogelijkheden te denken.. :p

Cool dat je nu al bruin bent! En succes met nog verder bruin worden.. ;) Ik ga deze zomer niet bruin worden heb ik besloten (niet dat ik dat ooit een zomer doe maar daarom ook :P).

Beter dat je vanmiddag vrij was Annemiek ! ;) niet beter dat je moe bent..
ja he, idd, maar ik ben dus na dat mini-onweersbuitje naar de stad geweest en heb zowaar flink gewinkeld (d.w.z. heeel veel winkels in geweest, heel veel gepast) en heb als resultaat een leuke spijkerbroek (in de uitverkoop :D ::ok::), die ik echt nodig had omdat mn spijkerbroeken ammaal zo verslijten, en een coole trui al zeg ik het zelf, hijs wel superwarm dus hopelijk duurt het nog heeejul lang voor ik die een keer aan kan, maarja als ik zou wachten is ie straks natulijk uitverkocht. Hij was wel redelijk duur voor mijn doen, maar de kleur is dan ook zeer cool.. megamegafelfellerfelst en dan nog iets feller.. :P en dat dan in een soort lichtgifgroen ;D. Nouja, jullie zullen hem wel een keer zien.

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #13616 Gepost op: 30-07-2004, 23:03:55 »
Grmbl.. bericht alweer te lang. Hier de rest.

Zeker ga ik in het weekend uitrusten, verheug me hemaal op het mega-uitslapen morgen! ::trots:: Haha, kan dat ein-de-lijk.. volgende week moek nl ook weer elke ochtend en elke middag werken.. alleen voor vrijdagmiddag hebk vrij gevraagd want als het goed is ga ik dan met een vriend naar een soort theatervoorstelling (maar daar vertel ik dan wel meer over).

Over toneel gesproken, ik heb nu eindelijk eens op internet gezocht naar een vereniging om komend jaar bij te spelen in Nijmegen, en ik heb wel iets gevonden dat mss iets is! Een zgn. 'productiehuis', voor jongen tussen de 14 en 24 (hopelijk is dan de gemiddelde leeftijd niet 14 en een half ::)), dus echt gericht op een productie in 1 jaar tijd, nou, precies wat ik zoek dus! En ook niet erg duur :D. Dus heb ze gemaild voor nog wat meer informatie.. en ben benieuwd of het ammaal kan enzo. Tis ook nog bij mij om de hoek.. voor zolang als ik nog bij mn oom en tante woon dan ::).

Sow A-M dat je nu nog campings moet zoeken terwijl je zondag weggaat! :o is da nie een btje laat? Zitten die niet allemaal bomvol met zwarte zaterdag morgen als alle Nederlanders massaal naar Franse campings vertrekken? ::) :P

Nouja dat bellen zal dr wel niet meer van komen gok ik :( (met jullie stressdag daar >:() dus dan moet ik maar uitkijken naar je inspirerende 'doei' morgen.. ::)

Anne, vind je het niet jammer dat je nu niet naar Frankrijk gaat? Waarom weet je eik nu pas die werktijden dan ??? lijkt me wel laat! Nou ik hoop dat je je zult vermaken (vast wel, daar in de Efteling iig..) en dat t niet te saai wordt thuis.. Vond je moeder het ook niet erg dan dat jij opeens niet meer meeging?

Ik ga nog ff tv kijken (nu kan ik laat opblijven!), nu is er eindelijk iets op hoop ik (rest vd avond niet echt, behalve dan weer eens de wnf-reclame met de jonge dieren!), trouwens verschrikkelijk he in Belgie.. echt om dat te zien, ik zou haast zeggen daar houdt mijn voorstellingsvermogen gelukkig op.. :-\\

Iig, fijne avond 'iedereen' en een fijn weekend alvast!

Offline @miesh

• Forumlid
« Reactie #13617 Gepost op: 31-07-2004, 12:26:19 »
Sja Anne-Marie, ik wil je eik nu nog niet veel plezier wensen want ik hoopte je nog ff aan de telefoon te hebben voor je echt weggaat.. maar ik heb dit keer geen zin om zelf te bellen duz.. ::) :P (ik leg t mss nog wel eens preciezer uit)
ow oke.. wat is dr?? :-\\ (klinkt wel niet normaal zegmaar.. jij en geen zin hebben in bellen.. en je bent al poos chago ofzo? nja.. pm? ik lees 't iig voor morgen nog wel.. )

Iig, mooi dat het feestje tof was! Klinkt iig wel zo als het zo jammer was dat mensen eerder weg moesten.. Ja, ouders kunnen idd extreem zijn, maar jouw ouders zijn ook wel redelijk extreem soepel hoor ;).
hehe.. jah 't was tof ;) Mja.. mn ouders zijn btje vaag soms.. dan vind mn moeder iets weer niet goed en dan mn vader wel.. en andersom.. hehe nja wel beter iig..

Wel jammer btw dat jullie een film gingen kijken (ook al was ie nog zo mooi) :P, das toch veel minder gezellig dan een avondje bankhangen en kletsen met zn allen..
hehe jah ik dacht al dat je dat zou vinden :P Opzich is het idd wel gezellig om helemaal geen film te kijken alleen.. 't is wel btje moeilijk om dat iedereen dan wel btje iemand moet hebben om te praten zegmaar.. omdat je niet nja.. ammel met elkaar kan praten ofzo :P

Oja, succes met je inpakstressdag! Dat kan ik je wel al wensen :P.
hehe thx.. ;D Het valt tot nu toe iig nog wel mee.. heb bijna al mijn spullen gepakt. Mn vader en mn broer zijn ff naar de stad om nog wat te kopen en mn moeder was net nog met mn oma aan 't bellen dus mocht ik van mezelf wel ff op de  comp..

hehe typisch dat van Daan.. ;) Ja zal wel wat stress geweest zijn ja.. ik denk niet dat íe 't terugleest.. maar ben wel benieuwd hoe die 't heeft.. gehad heeft straks dan maargoed.

sinds wanneer hou jij van praatfeestjes met veel mensen..? >:D oeh.. ik begin aan chantagemogelijkheden te denken.. :p
hehe ;D Nja.. ik ga naar zo'n feestje ik hou ze zelf niet.. ;P maar voor jou waren 't vast niet veel mensen zegmaar..

Cool dat je nu al bruin bent! En succes met nog verder bruin worden.. ;) Ik ga deze zomer niet bruin worden heb ik besloten (niet dat ik dat ooit een zomer doe maar daarom ook :P).
thx ;D hehe oke.. succes met niet bruin worden dan.. :P

Cool dat je een broek hebt gekocht :D en in de uitverkoop is natuurlijk helemaal mooi.. en die trui ook ::ok::

tof dat je ws iets hebt gevonden voor toneel!! Hoop dat het wat is.. :-)

Sow A-M dat je nu nog campings moet zoeken terwijl je zondag weggaat! :o is da nie een btje laat? Zitten die niet allemaal bomvol met zwarte zaterdag morgen als alle Nederlanders massaal naar Franse campings vertrekken? ::) :P
hehe.. ach ja, we weten nog steeds niet precies naar welke camping we gaan hoor.. ligt btje aan de indruk die we krijgen en hoe vol het is enzo.. het is al een wonder dat we iig al wat campings hebben uitgezocht, das wel eens anders geweest :P Maar de Pyreneeën (het deel waar wij heengaan) is niet zo druk hoor, het is iig geen Cote d'Azur of 't Gardameer .. ;)

Nouja dat bellen zal dr wel niet meer van komen gok ik :( (met jullie stressdag daar >:() dus dan moet ik maar uitkijken naar je inspirerende 'doei' morgen.. ::)
Tsjah.. :/ (sorry.. can't help it ;-) maar ik straks een heelee inspirerende post schrijven.. waar je 't wel paar weken mee kan doen.. ::) ( sure )

Annuh, jammer joh dat je niet naar Frankrijk gaat! Nja, je vermaakt je zo te horen thuis ook wel met veel Eftelingen enzo.. ;) Veel plezier iig en Eftelingze..

ik ga maar kijken wat ik kan/moet doen.. doehgg!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #13618 Gepost op: 31-07-2004, 13:37:15 »
Zoow.. heb net de helft vd foldertjes bezorgd, ben helemaal weggesmolten, je kunt echt elke 5 minuten wel gaan douchen eik ::). Maja dat doe ik dus niet :P, kga zo de andere helft bezorgen.

ow oke.. wat is dr?? :-\\ (klinkt wel niet normaal zegmaar.. jij en geen zin hebben in bellen.. en je bent al poos chago ofzo? nja.. pm? ik lees 't iig voor morgen nog wel.. )
sja euhm.. bel maar ;)

Opzich is het idd wel gezellig om helemaal geen film te kijken alleen.. 't is wel btje moeilijk om dat iedereen dan wel btje iemand moet hebben om te praten zegmaar.. omdat je niet nja.. ammel met elkaar kan praten ofzo :P
dat is ook weer zo ja. Moet iedereen er een btje voor zorgen dat iedereen een gesprekspartner heeft zeg maar ;). Is best te doen hoor.. ja je weet toch dat ik er zo over denk want dat doe ik altijd..! Majah, niet dat film kijken helemaal niet leuk is natuurlijk. En iedereen moet het voor zijn/haar eigen feestje zelf weten.

Goed van je dat je al bijna alles hebt ingepakt! ::ok:: Gaan jullie morgen heel vroeg?

hehe ;D Nja.. ik ga naar zo'n feestje ik hou ze zelf niet.. ;P
:D mwhahaha >:D ik bedoelde toch ook geen december-, maar séptemberchantagemogelijkheden... >:D

succes met niet bruin worden dan.. :P
thx, gaat me zeker lukken! ;D Naja, mss dak nog wel een btje rood word tijdens dat bezorgen, maar dat ist dan ook..

tof dat je ws iets hebt gevonden voor toneel!! Hoop dat het wat is.. :-)
thx, jaaa, zeker tof he.. hm nu je het zegt, kga toch ook maar even mn mail kijken.. onee, tis weekend, die kunnen niet geantwoord hebben. Mss zijn ze zelfs wel op vak ::).. (later: heb gekeken, hemaal geen nieuwe mail.)

het is al een wonder dat we iig al wat campings hebben uitgezocht, das wel eens anders geweest :P
haha oja uiteraard, jouw family he ;P

Tsjah.. :/ (sorry.. can't help it ;-) maar ik straks een heelee inspirerende post schrijven.. waar je 't wel paar weken mee kan doen.. ::) ( sure )
ben benieuwd..! you can it btw wel help :p, t begint met een T en je hebt er 10 cijfertjes voor nodig, beginnend met een nul.. zo en nu zeg ik niets meer hoor :p

Nou, nogmaals: veel succes en vooral veel plezier met alle voorbereidingen, en als het niet anders kan wens ik je bij deze ook maar vast heel veel plezier de komende weken... wanneer ben je precies terug??

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #13619 Gepost op: 31-07-2004, 13:53:07 »
Ow :-[, natuurlijk ook nog:

Intikker, gefeliciteerd met je verjaardag!!