Auteur Topic: Bar "De Molshoop"  (gelezen 2105623 keer)

Offline Dorine

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Bar "De Molshoop"
« Reactie #13620 Gepost op: 31-07-2004, 14:23:24 »
gefeliciteerd intikker!!!  ::bravo::
Mijn prinsje is chriz!!

Offline elise is de mol

• Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
« Reactie #13621 Gepost op: 31-07-2004, 17:48:47 »
Intikker: Gefeliciteerd met je verjaardag! ::bravo::
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline Annuh

• Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
« Reactie #13622 Gepost op: 31-07-2004, 17:59:21 »
Sjors, gefelicitaart!!

::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #13623 Gepost op: 31-07-2004, 19:14:35 »
Kwas nog vergeten te vertellen dat gister in de serie 'Cutting it' iemand plotseling zei: "The question is: who's the mole?" :D :D :D Cool he, het ging daar verder helemaal niet over ofzo, maar ik natulijk meteen hysterisch ;D...

Vorige week zaterdag was Angela trouwens bij de Tv-show, mn ouders waren zo lief om dat voor me op te nemen... Ook altijd wel leuk natulijk, Angela int algemeen, maarja, daar miste toch duidelijk iets...

Offline @miesh

• Forumlid
  • Heartbreak.. :*)
« Reactie #13624 Gepost op: 31-07-2004, 21:46:02 »
oeps.. sorry Sjors, kijk nooit zo op de kalender.. ::schaam::

maar iig, Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!

Ik hoop dat je een leuke dag hebt (gehad) !

Goed van je dat je al bijna alles hebt ingepakt! ::ok:: Gaan jullie morgen heel vroeg?
Jaja ::jaja:: (hehe das ook jaja :P ) Mja nee we gaan niet zo vroeg weg.. rond 6/7 uur ofzo. Maar dat komt omdat we nu voor 't eerst niet in één keer naar de plek van bestemming rijden, we gaan ergens ter hoogte van Bordeaux ff in een hotel overnachten en dan komen we als 't goed is maandagmiddag aan op een camping.. whiejj.

ben benieuwd..! you can it btw wel help :p, t begint met een T en je hebt er 10 cijfertjes voor nodig, beginnend met een nul.. zo en nu zeg ik niets meer hoor :p
:P jah maar ik had het over dat ik 't niet kon helpen dat 't vandaag stressdag was.. (wat dus uiteindelijk wel meeviel.. maar dat wist je al ;P ) ohwja dat benieuwd ging over de insprirerende post he.. hm, hehe..

Nou, nogmaals: veel succes en vooral veel plezier met alle voorbereidingen, en als het niet anders kan wens ik je bij deze ook maar vast heel veel plezier de komende weken...
thx thx.. :-) zal wel lukken!

Heb net ons lieve hondje weggebracht bij vrienden/kennissen hier vlak in de buurt :( Moet dr 3 weken missen.. en onze kat natuurlijk ook.. en jullie natuurlijk ook! (voordat Annemieke boos gaat worden ;-) Misschien dat ik nog een keer ergens een i-net café vind, is de afgelopen 3 jaar wel gelukt maar mn oudste broer gaat niet mee en die wil ook altijd ff internetten.. nja.. die gaat straks relaxt naar Lowlands.. :( Floor als je dit nog leest btw.. heel veel plezier dan op/in/bij Lowlands! Menn.. mn broer had het schema en LL-krantje gekocht die bij de Volkskrant zat.. dr zijn echt ubercoole bands :(

Annemieke, jij natuurlijk nog veel succes met werken en probeer niet al te moe te zijn ! ;) Niet dat je er wat aan kan doen maargoed.. 't gaat om het idee he. Ik hoop dat je verder ook nog aan gezelligheid toekomt en mailtjes schrijven + bellen..

Cora (en mapel en Tweety en de rest :P), ik mis je/jullie verjaardag (jaja, heb nu eens op de kalender gekeken ::trots:: ) dus alvast van harte gefeliciteerd!!  ::bravo::

bertha, succes nog met dingen ontdekken en uitproberen enzo.. ::ok:: (moet je dit natuurlijk wel lezen he! >:( ;-) en ik zal wel proberen mee te gaan met de jongens als die hoge/zware bergen  willen beklimmen enzo.. ;-)

en alle mensen die wel hier lezen en niet posten; ga maar veel posten want dan kan ik lekker veel bijlezen en anders wordt Annemieke helemaal depri! ;) hehe.. :P   

whiejj,, ik ga bijna!! :D Ik hoop dat we btje luxe hotel gaan hebben met zwembad ofzo.. nja niet dat we veel tijd hebben om daar btje te relaxen.. ligt draan hoe druk 't morgen op de weg is. We gaan iig niet langs superdrukke wegen dus dat valt wel mee.. nja bij Parijs zal 't wel druk zijn.. zoals altijd.

ehm... pff wat moet ik hier nou voor insprirerends neerzetten.. het praatje van onze decaan ofzo van zo inspirerend dat ik hem alweer vergeten ben.. dus die kan ik ook niet ff in deze post verwerken.. hehe, nja 't ging erom dat je je vakantie btje nuttig moest besteden en gaan nadenken over.. wat voor belangrijk voor jou is in het leven enzo.. btje.. ehm.. vaag diepzinnig.. ofzo :P maargoed ;D Dat was het super ehh.. inspirerende gedeelte hiervan? :/ Wrm moet 't eik inspirerend zijn? :P Anyway..

Ben benieuwd of mijn broer ons morgen nog doei gaat zeggen.. hem kennende vindt íe het te vroeg.. :-\\ edit: ja dus.. hij heeft net gedag gezegd want hij gaat vanavond ook weer ergens heen.. tssk, die jongen is echt niet te volgen.. ;-) (student :/ )

ehm.. ik kan nog wel heel veel onboeiende dingen gaan vertellen maar dat is dus niet boeiend want ik ben wel in zo'n sneltypebui waar ik ammel onnuttige dingen kan gaan vertellen.. zoals.. ehh.. hehe dat redelijk wat vriendinnen ook weggaan als ik weg ben dus dat is wel beter.. die ene vriendin gaat dinsdag dus naar China, andere vriendin is vandaag naar Noorwegen vertrokken enz..  heb net vakantie-cd gebrand.. op de nieuwe comp, binnen 3 minuten wastie klaar, relax :-)

iig, iedereen veel plezier/succes enzo..

cool van dat who's the mole Mieke :D hehe dat hoor ik nou nooit :( behalve die molletjes op mijn ontbijtbord die ik nog nooit gezien had en jij in een keer wel zag.. nja niet dat ik die wel hoor maar je weet wel.. ik kom trouwens vrijdag al terug ipv zaterdag alleen wel vrijdag nacht (dus eigenlijk wel zaterdag ;D ) hehe.. whatever..

tot over 3 weken! :D doehgg ::zwaai::
« Laatst bewerkt op: 31-07-2004, 21:56:19 door @miesh »
The world is changed... Much that once was is lost... For none now live who remember it...

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #13625 Gepost op: 31-07-2004, 22:23:29 »
Wrm moet 't eik inspirerend zijn? :P
omdat je dat beloofd had! ;)

heeeeel veel plezier!! Doeiiii..!! ::zwaai::

Offline bertha531

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #13626 Gepost op: 2-08-2004, 02:36:56 »
Maarre je kunt was ook binnen ophangen in principe, dan vliegen er ws niet zoveel duiven overheen..

Altijd de makkelijkste weg kiezen he...  ::ohno:: Naar buiten met die was!  ::ok::

Citaat
En tof dat je bril weer gemaakt is! :D Foto?
2 foto's dan, waarvan 1 met gemaakte bril! ;) ;D Maar moet je wel beloven dat je een maand 2 week lang niet meer om foto's zeurt!  ;D :P

bertha, succes nog met dingen ontdekken en uitproberen enzo.. ::ok:: (moet je dit natuurlijk wel lezen he! >:( ;-)
Zeg, ik lees echt alles hoor!  ::jaja::  ::pinokkio::  ;D

Citaat
en ik zal wel proberen mee te gaan met de jongens als die hoge/zware bergen  willen beklimmen enzo.. ;-)
::ok:: ::ok:: ::ok:: Geniet ook af en toe van het uitzicht he!  ::jaja::
En veel plezier en wel links en rechts kijken bij het oversteken en handen wassen na het plassen!   

Citaat
::zwaai::

Ik ga zelf ook mss nog wel nog weer op vakantie deze zomer, naar de alpen mss. Maar mss ook niet. Dus.  ::regenboog::

-Intikker, nog gefeliciteerd he.  ::ok::
-Beterschap iedereen!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #13627 Gepost op: 2-08-2004, 17:40:35 »
Jeej toch nog leven in de bar zonder Anne-Marie..! :D Thx Bertha ::ok::
Altijd de makkelijkste weg kiezen he...  ::ohno::
ja, waarom niet? Zit je kleding tenminste niet onder duivenstront :P.

2 foto's dan, waarvan 1 met gemaakte bril! ;) ;D Maar moet je wel beloven dat je een maand 2 week lang niet meer om foto's zeurt!  ;D :P
jeej, leuk Bertha!! :D ::ok:: Is goed, 2 weken dan ;) *zet in agenda op 16 aug: zeuren om foto Bertha

Ik ga zelf ook mss nog wel nog weer op vakantie deze zomer, naar de alpen mss. Maar mss ook niet. Dus.  ::regenboog::
sow, toe maar! Je laat het wel ff van tevoren weten of je nog gaat he? Dat we je wel kunnen uitzwaaien..

Trouwens A-M, ik vond je post best inspirerend hoor ;). Nja, iig leuk :P. Kzal dr nog ff wat meer op ingaan voor als je straks als je terug bent op je nieuwknopje klikt.. ;)
nee we gaan niet zo vroeg weg.. rond 6/7 uur ofzo. Maar dat komt omdat we nu voor 't eerst niet in één keer naar de plek van bestemming rijden, we gaan ergens ter hoogte van Bordeaux ff in een hotel overnachten
6/7 uur niet vroeg?! :o nou.. jij liever dan ik ;). Maarre in 1 keer hemaal naar Bordeaux rijden lijkt me ook geen pretje, magoed, zal het hopelijk wel waard zijn :). Ik kijk alvast uit naar je kaart :P. Voor de anderen: zodra ik een kaart heb van A-M zalk t melden hoor!

:P jah maar ik had het over dat ik 't niet kon helpen dat 't vandaag stressdag was..
dat andere kon je dus best helpen ::). Think about it.

ons lieve hondje (...) Moet dr 3 weken missen.. en onze kat natuurlijk ook.. en jullie natuurlijk ook! (voordat Annemieke boos gaat worden ;-)
zei zij uit de grond van haar hart ::) :P nou, blij te horen dat je ons gaat missen hoor :P.
Sja, en Lowlands ook missen, maja, daar had je dit jaar sowieso nog niet heen gemogen toch? (Of is dat het ook, ja, hm, dan ben je toch terug?) Ik wilde net een anti-vakantie-argument hieruit halen maar dat kan dus helemaal niet ::)..

Annemieke, jij natuurlijk nog veel succes met werken en probeer niet al te moe te zijn ! ;) Niet dat je er wat aan kan doen maargoed.. 't gaat om het idee he.
thx, nou, ik kan er in zoverre iets aan doen dak koffie kan drinken :P, hielp wel vanochtend.. het helpt vooral goed omdat ik heel erg denk dat het helpt ::jaja::. Maar ik stel 'het idee' op prijs hoor van je ;). Aan gezelligheid ben ik gister gelukkig even toegekomen omdat ik naar die vriendin in Deventer ben geweest, was wel leuk (alleen TE VEEL wespen buiten >:(). En volgend weekend komt zij als het goed is naar Gouda! :D Vrijdags ga ik dan trouwens naar een openluchttoneelvoorstelling in Amsterdam met een andere vriend, dat heb ik al verteld, maar tis nu ook helemaal geregeld dat het dus doorgaat ::ok::. Mailtjes schrijven gaat ook alweer iets beter, heb gister eindelijk weer eens een goeie lange mail geschreven, en vandaag een ecardje aan een jarige kennis ::jaja::. Zometeen ff Daan mailen denk ik..

alle mensen die wel hier lezen en niet posten; ga maar veel posten want dan kan ik lekker veel bijlezen en anders wordt Annemieke helemaal depri! ;) hehe.. :P
idd, goed van je zo'n oproep! ::ok:: ::jaja:: Alleen dat hehe erachter dan weer.. :(

Slecht btw dat je niet eens het praatje van de decaan onthouden hebt! ::ohno::
tssk, die jongen is echt niet te volgen.. ;-) (student :/ )
zijn studenten niet te volgen?? :P

cool van dat who's the mole Mieke :D hehe dat hoor ik nou nooit :( behalve die molletjes op mijn ontbijtbord die ik nog nooit gezien had en jij in een keer wel zag.. nja niet dat ik die wel hoor maar je weet wel..
ja cool he, haha jouw ontbijtbordje is ook cool ;), maar ik snap je zin niet helemaal ???.

Sorry mensen die mijn conversaties met Anne-Marie niet heel interessant vinden :-[ ::schuldig:: maar voor een pm-tekst moek t weer hemaal aanpassen en nu zouden jullie je er in principe ook in kunnen mengen zeg maar.. ::) Zou leuk zijn op zich.. Nja, en jullie weten: als jullie iets vertellen ga ik daar ook op in! ::jaja::

Offline bertha531

• Forumlid
« Reactie #13628 Gepost op: 3-08-2004, 01:40:24 »
Jeej toch nog leven in de bar zonder Anne-Marie..! :D Thx Bertha ::ok::

Meeen, wat ben ik geweldig!  :D :D :D :D  ;D

Citaat
ja, waarom niet? Zit je kleding tenminste niet onder duivenstront :P.
Helemaal gelijk heb je; ik hanteer nu de taktiek om gewoon niet te wassen, scheelt heel veel tijd,  die zoutafzettingen van het zweet staan hardstikke modieus!  ::regenboog::

Citaat
jeej, leuk Bertha!! :D ::ok:: Is goed, 2 weken dan ;) *zet in agenda op 16 aug: zeuren om foto Bertha

2 week rust!!!  :D
Ik besef het nog niet! Wauw!  8)

Citaat
(alleen TE VEEL wespen buiten >:()

Das niet alleen in Deventer! Overal.  ::niet-ok:: Wespen zijn echte Dubbelfris-mandarijn-sinaasappel liefhebbers ben ik achter gekomen, ik ga een val maken en ze daarin lokken.....  >:( >:( >:(

Citaat
idd, goed van je zo'n oproep! ::ok:: ::jaja:: Alleen dat hehe erachter dan weer.. :(

Dat hehe erachter is idd supertof! Net alsof je het heel erg meent dan he. :) hehe.  >:D

Citaat
Sorry mensen die mijn conversaties met Anne-Marie niet heel interessant vinden :-[ ::schuldig:: en nu zouden jullie je er in principe ook in kunnen mengen zeg maar.. ::)

Kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die dat niet interessant vinden! hehe.  >:D

Hup mensen, meng je erin!  ::ok::

Citaat
Nja, en jullie weten: als jullie iets vertellen ga ik daar ook op in! ::jaja::

Tja, dat doe je echt heel erg goed hoor, ik ga nog eens iets bedenken waar je echt niet op kan reageren! Zo saai ofzo. Lastig. Maar gaat me wel lukken.  ::jaja::  ::ok::

Offline bertha531

• Forumlid
« Reactie #13629 Gepost op: 3-08-2004, 01:42:32 »
De bar leeft!!!!

Sorry hoor, had weer een leuke smilie gezien....  ;D

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #13630 Gepost op: 3-08-2004, 12:33:02 »
Hallo allemaal!

Zo lekker naar het zwembad, ik begin nu wel toe te zijn aan vakantie hoor! Nog 4 dagen werken (dan wel hele dagen helaas, maar nog maar 4!!) en dan heb ik 3 weken vrij! Heerlijk om even zo een middagje vrij te zijn en te kunnen zonnen enzo.

Doeg!!

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #13631 Gepost op: 3-08-2004, 16:54:51 »
Meeen, wat ben ik geweldig!  :D :D :D :D  ;D
jazeker hoor! ::jaja:: (hehe :P)

ik hanteer nu de taktiek om gewoon niet te wassen, scheelt heel veel tijd,  die zoutafzettingen van het zweet staan hardstikke modieus!  ::regenboog::
euww, ook eh heel handige tactiek ja.. ::) Toch hoop ik stiekem voor je dat je snel weer een nieuwe, andere, geniale inval krijgt.. hehe :P

2 week rust!!!  :D
Ik besef het nog niet! Wauw!  8)
whahaha.. ::rofl:: maar het staat wel écht in mn (mobiele) agenda hoor.. ::jaja:: ;D

Wespen zijn echte Dubbelfris-mandarijn-sinaasappel liefhebbers ben ik achter gekomen
idd! Daar waren wij ook achter gekomen >:(. Verder hadden we helaas net te laat opgemerkt dat er een scheur in het bekertje zat waardoor het rokje van een van mn vriendinnen plotseling wel errug aantrekkelijk werd voor die wespen.. ::niet-ok::
Veel succes met je wespen-val! Gebruik je dan zo'n plastic fles met de bovenkant eraf gesneden en omgekeerd er weer op gezet zodat ze zeg maar die trechter ingaan, waardoor ze er niet meer uitkomen? (Wow, wat kan ik toch goed uitleggen.. ::))

Hup mensen, meng je erin!  ::ok::
Precies! ::jaja:: :D ::ok:: Go Bertha! Je bent geweldig, ik zeg het maar even voor je het zelf doet.. hehe :P Die smiley trouwens idd ook! ;D

ik ga nog eens iets bedenken waar je echt niet op kan reageren! Zo saai ofzo. Lastig. Maar gaat me wel lukken.  ::jaja::  ::ok::
ik ben benieuwd.. hehe :P (en nu hou ik op Anne-Maries stopwoordje te jatten.)

Annuh, beter dat je dan nu echt bijna vakantie hebt.. Nog ff volhouden! Veel succes je laatste 4 daagjes en ik hoop voor je dat je daarna ook nog lekker warm weer hebt.. Wast leuk int zwembad btw?? Nog Repelsteeltje-lookalikes tegengekomen ofzo? :P

Ik heb btw nieuws! :D 2 smsjes van Daan vanuit Tsjechie!! :D :D ::jaja:: Hij had wel al zijn boeken al binnen 3 dagen uit stond erin :-\\ wat mij een slecht (nl. vervelings-)teken leek, maar toen ik terugsmste of ie zich niet verveelde, stuurde hij weer terug dat zijn vader gelukkig ook boeken bij zich had.. ::) Hm jah. Verder alleen Nederlanders bij hem op de camping. Magoed we zullen het allemaal wel veel uitgebreider horen als ie terug is.. iig ff een teken van leven, dus was ik erg blij mee! :D

Verder hebk vandaag gewoon weer gewerkt, viel errug mee want mn 'cliënten' vonden het veeeel te warm om mij hard te laten werken, en ze hadden ook meer behoefte aan een praatje geloof ik. Dus gezellig koffie gedronken, redelijk weinig gedaan en een rustig dagje gehad. Echt tof dat er nog flink leven in de bar zit ::ok::, mss kom ik vanavond nog wel weer even terug!

::zwaai::

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #13632 Gepost op: 3-08-2004, 18:11:05 »
Ik ben mooi bruin(er) geworden!! Jeuj!! Werd ook wel tijd op zich, maar toch :) .

Annemieke, doe Daan maar de groeten van me! En hoeveel boeken heeftie meegenomen dan??

Ben nu wel moe hoor, van al het nietsdoen. Net shoarma gegeten dus ik zou niet te dicht bij komen ;) .

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #13633 Gepost op: 3-08-2004, 19:19:24 »
Goedzo Annuh dat je bruin bent geworden! ::ok:: Wel zielig dat je nu zo moe bent.. ::)

Kzal Daan de groeten doen maar dan wel in mail of als ik hem straks weer aan de foon heb (of wie weet al redelijk snel als ie toch nog vanaf daar belt.. hoophoop) maar ik blijf niet smsen hoor, sorry :-[. Nja, mss nog 1 smsje terug :P. Er stond trouwens niet bij hoeveel boeken, maar hem kennende vast wel aardig wat! Maar zn vader kennende die ook vast wel aardig wat ;).

Thx voor de waarschuwing, ik zal niet te dichtbij komen. Schrikt het wespen mss ook af..?? ;)

Offline Annuh

• Forumlid
« Reactie #13634 Gepost op: 3-08-2004, 20:04:25 »
Heb nog niet echt een wesp gezien na het eten, misschien werkt het! Wel van die irritante kleine fruitvlieggevalletjes...

Smsen is toch niet zo duur?? Tenminste... met die prijzenoorlog enzo... heb me er niet echt in verdiept, maar volgens mij sms ik voor maar 5 cent ofzo...

Vanavond weer eens vroeg naar bed, moet morgen weer vroeg op :( .

Hoe is het met Annemieke?? Want er stond vast een hoop in die posts met @miesh, maar dat kan vast ook korter ;) .

Offline Lindå

• Forumlid
  • Bono is verhuisd
« Reactie #13635 Gepost op: 3-08-2004, 20:49:55 »
Das niet alleen in Deventer! Overal.  ::niet-ok:: Wespen zijn echte Dubbelfris-mandarijn-sinaasappel liefhebbers ben ik achter gekomen, ik ga een val maken en ze daarin lokken.....  >:( >:( >:(

Wespen zijn ook heel erg verzot op pure bosvruchten-smaak-ranja...
het resultaat van 4 uur zo'n wespenvang ding buiten zetten... zitten dr bijna 50 in!!!!

oeps.. foto vergeten toe te voegen...
Wat t ook was, t lag gewoon niet aan mn toestand

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #13636 Gepost op: 3-08-2004, 22:04:30 »
Ach, fruitvliegjes zijn toch een stuk minder vervelend dan een gelijk aantal wespen hoor zou ik zeggen Annuh ;). Wooow Linda, 50 wespen gevangen in 4 uur?! Da's een superval..! ::ok:: owow wat ben ik wreed.. jaja..

Smsen is toch niet zo duur?? Tenminste... met die prijzenoorlog enzo... heb me er niet echt in verdiept, maar volgens mij sms ik voor maar 5 cent ofzo...
hmm, ja als je het allergoedkoopste abonnement hebt ofzo, maar ik ben niet meteen geswitcht toen die sms-prijsoorlog begon ::).. Mijn Orange-contractje loopt nog minstens ong een jaar, dus volgens mij sms ik nog aardig duur, meer dan 20 cent geloof ik! :o En naar t buitenland zal t wel nog duurder zijn, toch? Nouja, je hebt wel gelijk, die 23 cent of zo kan ik ook nog wel missen dankzij mijn dagelijkse stofzuigen en ramen zemen :P, maar tis wel ook eik de foon van Daans ouders he, dus om die nou met smsjes te overstelpen.. :P Wanneer koopt die jongen nou eindelijk zelf weer eens een nieuwe mobiel >:(?!

Annuh als je dit vandaag nog leest, hou dan nu op met lezen en ga naar bed! Huphup, je moet morgen weer vroeg op! ;) Ik ook trouwens.. dus kmoe het maar kort houden. Mailen ga'k maar niet meer aan beginnen. Zoals meestal de laatste tijd.. ik kijk veel te veel tv :-\\, want das eik het enige dat totaal volkomen ontspannend is en vrijwel nul energie kost..

Hoe is het met Annemieke?? Want er stond vast een hoop in die posts met @miesh, maar dat kan vast ook korter ;) .
Hrm :-\\ :(, nouja, dat is op zich wel zo natuurlijk, dus vooruit: voor alle geinteresseerden die bang zijn voor de Anne-Marie--Annemieke-conversaties: ik werk elke doordeweekse dag vrolijk bij de thuiszorg, fijn stofzuigen in deze hitte bij lieve oude mensjes. Achja, ik vind het wel leuk hoor :). Alleen dus vervelend dak er zo moe van word en dat ik zo'n spierpijn in mn armen krijg :(. Verder mis ik al mn vrienden zo die op vakantie zijn!! :( Dus vergeef mij mijn gezeur over Daan-in-Tsjechie, A-M-in-Frankrijk, Eva-ergens-in-Europa (kwenie hoe ver ze inmiddels is met haar rondreis..) en 'die-andere-vriend(in)-op-vakantie', wie dat dan elke afzonderlijke keer ook mag zijn... ::) Maar ik ben ook heel blij met jullie die er nog wel zijn hoor! Zonder Anne-Marie spreek ik ook nog eens andere mensen in de bar ;D (sja jammer, zij zou het ook gezellig vinden :P). En 'die andere vriendin' ;D, nl bij wie ik zondag was, in Deventer, komt komende weekend hierheen! :D Komende vrijdag ga ik trouwens eerst nog naar een muziektheatervoorstelling in het Amsterdamse Bos met weer een andere vriend (jaja, er zijn gelukkig ook nog wel mensen niet op vakantie). Maar door jouw vraag om herhaling Annuh (ok, eigenlijk samenvatting, maar daar ben ik wat dit betreft niet zo goed in ;) :-[ ) heb ik dat nu al zo ontzettend vaak verteld dat ik het idee ga krijgen dat ik nooit meer iets vertel dat ik nog niet verteld heb. :-\\ ;)

Daarom nu maar slapen! Truste! Ow enne Bertha, Linda en alle andere gedupeerden: sterkte met alle wespenoverlast..!

Offline Lindå

• Forumlid
  • Bono is verhuisd
« Reactie #13637 Gepost op: 3-08-2004, 22:07:09 »
Daarom nu maar slapen! Truste! Ow enne Bertha, Linda en alle andere gedupeerden: sterkte met alle wespenoverlast..!
Trusten en bedankt...
alleen hebben die wespen meer sterkte nodig...
Maar ach, ze sterven een zoete dood ::duivelslachje::

Offline Annemieke

• Forumlid
« Reactie #13638 Gepost op: 3-08-2004, 22:22:16 »
Precies, en op een moment dat ze gelukkig zijn met al die ranja enzo.. ;)

Owow ik moet nu echt heel snel gaan douchen en naar bed! :o Stuur me dan ook weg!

Offline Lindå

• Forumlid
  • Bono is verhuisd
« Reactie #13639 Gepost op: 3-08-2004, 22:27:41 »
ga naar bed jij